Denigrerend over die vrouwen praten maar er wel een relatie mee willen.quote:
Zo moet je dat niet lezenquote:Op maandag 28 september 2015 14:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Denigrerend over die vrouwen praten maar er wel een relatie mee willen.
Of gewoon zorgen dat je echt sociale contacten krijgt, dan hoef je niet te doen alsof. Is maar een idee.quote:Op maandag 28 september 2015 14:16 schreef pluff het volgende:
[..]
KAn je hem niet beter aan hebben zodat ALS er een berichtje is of je wordt gebeld het lijkt alsof je vrienden hebt?
Zijn genoeg apps die je ook afentoe een geluidje kan laten maken.quote:Op maandag 28 september 2015 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of gewoon zorgen dat je echt sociale contacten krijgt, dan hoef je niet te doen alsof. Is maar een idee.
Tja, ze was een hoer en ze rookte crack, is het dan nog denigrerend?quote:Op maandag 28 september 2015 14:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Denigrerend over die vrouwen praten maar er wel een relatie mee willen.
Nee,als ik date hoef ik niet continu gestoord te worden door vrienden/familie of vage kennissen.quote:Op maandag 28 september 2015 14:16 schreef pluff het volgende:
[..]
KAn je hem niet beter aan hebben zodat ALS er een berichtje is of je wordt gebeld het lijkt alsof je vrienden hebt?
Ja natuurlijk. : Zeker als je weet wat voor leed er vaak achter zit.quote:Op maandag 28 september 2015 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ze was een hoer en ze rookte crack, is het dan nog denigrerend?
Je hoeft toch niet te reageren? Ik deed dat soms wel als het belangrijk was, en ik keek ook regelmatig wie of wat. Er is ook nog een leven naast de date, die gaat ook gewoon door. Die zette ik nooit stil omdat ik aan het daten was, vind ik ook volledig onzin.quote:Op maandag 28 september 2015 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Nee,als ik date hoef ik niet continu gestoord te worden door vrienden/familie of vage kennissen.
Moeten we dan benzoylmethylecgonine prostituee zeggen?quote:Op maandag 28 september 2015 15:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. : Zeker als je weet wat voor leed er vaak achter zit.
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 28 september 2015 14:34 schreef pluff het volgende:
[..]
Zijn genoeg apps die je ook afentoe een geluidje kan laten maken.
Jij moet wel ontzettend belangrijk zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te reageren? Ik deed dat soms wel als het belangrijk was, en ik keek ook regelmatig wie of wat. Er is ook nog een leven naast de date, die gaat ook gewoon door. Die zette ik nooit stil omdat ik aan het daten was, vind ik ook volledig onzin.
min het zout h+cl- want ik ben er dus achter gekomen dat het crack is en niet coke.quote:Op maandag 28 september 2015 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Moeten we dan benzoylmethylecgonine prostituee zeggen?
Dat weet ik. Maar volgens mij worden ze nog wel onder dezelfde naam genoemd.quote:Op maandag 28 september 2015 15:20 schreef pluff het volgende:
[..]
min het zout h+cl- want ik ben er dus achter gekomen dat het crack is en niet coke.
Slimme meid. Ik ben die triviale(ofzoiets?) namen alweer kwijt enzo van de scheikunde.quote:Op maandag 28 september 2015 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar volgens mij worden ze nog wel onder dezelfde naam genoemd.
Ik wil haar helpen. Ik heb al tegen haar gezegd dat het misschien goedkoper is om cocaine te kopen, en dan zelf basecoke ervan te maken ipv basecoke kopen. Zal ik de prijzen toch eens uitzoeken en het proces daarvoor?quote:Op maandag 28 september 2015 15:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. : Zeker als je weet wat voor leed er vaak achter zit.
Dat noem jij helpen?quote:Op maandag 28 september 2015 15:22 schreef pluff het volgende:
[..]
Slim meisje. Ik ben die triviale(ofzoiets?) namen alweer kwijt enzo van de scheikunde.
[..]
Ik wil haar helpen. Ik heb al tegen haar gezegd dat het misschien goedkoper is om cocaine te kopen, en dan zelf basecoke ervan te maken ipv basecoke kopen. Zal ik de prijzen toch eens uitzoeken en het proces daarvoor?
Het kan in je magnetron, heb ik gehoord.quote:Op maandag 28 september 2015 15:22 schreef pluff het volgende:
[..]
Slim meisje. Ik ben die triviale(ofzoiets?) namen alweer kwijt enzo van de scheikunde.
[..]
Ik wil haar helpen. Ik heb al tegen haar gezegd dat het misschien goedkoper is om cocaine te kopen, en dan zelf basecoke ervan te maken ipv basecoke kopen. Zal ik de prijzen toch eens uitzoeken en het proces daarvoor?
soda of ammoniak. ER zijn 2 processen dacht ik. Maar wat voor apparatuur is er nodig voor de makkelijkste(die maar eerst doen)? Nog iets van ph-strips? een nauwkeurige thermometer?, of is een weegschaaltje en een magnetron of een fornuis al genoeg?quote:Op maandag 28 september 2015 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan in je magnetron, heb ik gehoord.
Maar zou me er niet aan wagen.
Nee hoor zeker niet, maar om tijdens een date alles stil te zetten omdat je aan het daten ben vind ik totale onzin. Wanneer ga je het wel doen dan? Date 3 of 4 pas? Wat is het verschil, vroeg of laat ga je het wel doen dus waarom niet bij de eerste date? En nogmaals, je hoeft niet altijd te reageren. Dat bepaal je wel terplekken.quote:Op maandag 28 september 2015 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij moet wel ontzettend belangrijk zijn.
Je hebt echt bijna niets nodig, behalve ammonia en koffiefilters.quote:Op maandag 28 september 2015 15:26 schreef pluff het volgende:
[..]
soda of ammoniak. ER zijn 2 processen dacht ik. Maar wat voor apparatuur is er nodig voor de makkelijkste(die maar eerst doen)? Nog iets van ph-strips? een nauwkeurige thermometer?, of is een weegschaaltje en een magnetron of een fornuis al genoeg?
Het is niet drugs maken, de drugs komt uit de plant. Het is alleen de drugs iets verder "bewerken".quote:Op maandag 28 september 2015 15:37 schreef Cue_ het volgende:
Zullen we het hele "hoe maak ik drugs" voor een ander topic bewaren?
Wat moet ik dan doen? Ze staat al op de radar van hulpinstanties, ziekenhuis, en politie.quote:
Haar in ieder geval niet assisteren in haar drugsprobleem. Dan is niet helpen nog beter.quote:Op maandag 28 september 2015 15:40 schreef pluff het volgende:
Wat moet ik dan doen? Ze staat al op de radar van hulpinstanties, ziekenhuis, en politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |