Als je daardoor nou eens ging versieren.quote:Op maandag 28 september 2015 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook,zaten wij even mooi verkeerd.
Een ding bereikt dit topic wel,je gaat je zelf er een stuk beter door voelen
Al het succes in daten dat ik heb geboekt (op 1 keer na) heb ik verkregen door me als een lul te gedragen. True story.quote:
De enige mannen die worden aangesproken zijn de 9/10 of 10/10 mannen qua uiterlijk. Die moeten vrouwen letterlijk van zich afslaan en worden overladen met seks verzoeken en hints. De rest van de mannen moeten grotendeels zelf het werk doen.quote:Op maandag 28 september 2015 20:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een eye-opener van een kennis: ik wil stoerder zijn dan ik daadwerkelijk ben. Soort toneelstukje opvoeren dus. Ben van mezelf een netjes en aardig persoon, niet zoals de standaard 22-jarige jongen die met petje en Allstars net boven MBO-kennis uitsteekt, een beetje aankloot en het leven geen ruk kan schelen zeg maar, maar daar kan ik niks aan veranderen. Blijkbaar straal ik dus uit, dat ik een soort 'watje' ben, weinig vertrouwen in mezelf heb, terwijl ik gewoon normaal wil overkomen. En dus spreken mensen mij niet zo makkelijk aan en ik ben daar zelf ook geen held in.. Oftewel: gewoon jezelf zijn, niet stoerder of wat dan ook en volgens hem spreken de meiden mij dan zo aanEn ja ik heb vandaag weer gezien dat de raarste koppels mogelijk zijn, dus om een bekende datingsite te quoten: wat jij niet leuk vindt aan jezelf, vindt de ander juist leuk....
Oh dear god.quote:Op maandag 28 september 2015 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al het succes in daten dat ik heb geboekt (op 1 keer na) heb ik verkregen door me als een lul te gedragen. True story.
quote:Op maandag 28 september 2015 21:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De enige mannen die worden aangesproken zijn de 9/10 of 10/10 mannen qua uiterlijk. Die moeten vrouwen letterlijk van zich afslaan en worden overladen met seks verzoeken en hints. De rest van de mannen moeten grotendeels zelf het werk doen.
Dat is mij ook nog nooit overkomen, dat je als man wordt aangesproken door een meisje. Dan moet je geluk hebben of heel knap zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 21:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De enige mannen die worden aangesproken zijn de 9/10 of 10/10 mannen qua uiterlijk. Die moeten vrouwen letterlijk van zich afslaan en worden overladen met seks verzoeken en hints. De rest van de mannen moeten grotendeels zelf het werk doen.
Dan gaan ze zeuren dat ze geld moeten uitgeven aan hotelkamers omdat ze niet durven vragen of ze bij het meisje kunnen slapenquote:Op maandag 28 september 2015 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dear god.Misschien moet je je ervaringen /tips hier melden. Dan worden de andere mannen ook een lul en wie weet lukt het ze dan eindelijk wel.
Juist dat, moet zeggen nu een paar weken op een datingsite met vrouwen gezeten, kreeg toch een pak aantal verzoeken om ze eens even alle hoeken van de kamer te mogen laten zien. Had daar verder geen zin in maar toch deed iets goeds schijnbaar. Deed ik het maar zo goed bij mannen, holaquote:Op maandag 28 september 2015 21:15 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij hebben jullie gewoon geen uitstraling.
Ik spreek regelmatig mannen aan, maar die stralen wel iets uit. Doen ze dat niet zijn ze niet boeiend en dus niet interessant genoeg om aan te spreken.
En die mannen zijn echt "maar" 6jes of 7s. Hoger dan dat ben ik kansloos, maar ach soms probeer je dat ook he
Mbo-ers hoef ik niet, teveel bontkraagquote:Op maandag 28 september 2015 21:17 schreef curs3s het volgende:
Ik ben een 9/10, maar heb mbo gedaan. Dan weet je het wel...
Jankerdquote:Op maandag 28 september 2015 21:17 schreef curs3s het volgende:
Ik ben een 9/10, maar heb mbo gedaan. Dan weet je het wel...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Snob_(persoon)quote:Op maandag 28 september 2015 21:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mbo-ers hoef ik niet, teveel bontkraag
Je hebt tenminste een MBO opleiding, ik niet. En nog lukt het mij wel dus je stelt je daarin gewoon dik aan, jochie.quote:Op maandag 28 september 2015 21:19 schreef curs3s het volgende:
[..]
nou nou mag wel even normaal jongen
Ze moeten toch een reden hebben waarom t ze niet luktquote:Op maandag 28 september 2015 21:21 schreef War-horse het volgende:
[..]
Je hebt tenminste een MBO opleiding, ik niet. En nog lukt het mij wel dus je stelt je daarin gewoon dik aan, jochie.
Lees al een tijdje weer mee hoor, teringquote:Op maandag 28 september 2015 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze moeten toch een reden hebben waarom t ze niet lukt
Daar ben ik vrij zeker van. Je hoeft echt niet woest aantrekkelijk te zijn om wat aandacht te krijgen.quote:Op maandag 28 september 2015 21:15 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij hebben jullie gewoon geen uitstraling.
wow je mag wel even normaal doen kereltjequote:Op maandag 28 september 2015 21:21 schreef War-horse het volgende:
[..]
Je hebt tenminste een MBO opleiding, ik niet. En nog lukt het mij wel dus je stelt je daarin gewoon dik aan, jochie.
Whehe wat wil je doen, bal gehakt?quote:Op maandag 28 september 2015 21:24 schreef curs3s het volgende:
[..]
wow je mag wel even normaal doen kereltje
helemaal niks, normaal discussiėren. zoals volwassenen eat doen. Misschien moet je een YouTube filmpje plaatsenquote:Op maandag 28 september 2015 21:25 schreef War-horse het volgende:
[..]
Whehe wat wil je doen, bal gehakt?
Doe je het een keer voor?quote:Op maandag 28 september 2015 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je daardoor nou eens ging versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |