Hierbij de foto's van mijn eerste behandeling (slechts een klein deel is eerder behandeld, dit zal ik duidelijk aangeven). Behandeling heeft plaatsgevonden op 29 oktober jl bij kliniek Veldhoven met de PicoWay. In totaal duurde de behandeling ongeveer 45 minuten en heb het zonder verdoving gedaan. Op 8 januari (10 weken verder) staat de volgende behandeling ingepland.
Geen last van blaren. Vorige keer een mini blaar gehad. Het is op bepaalde plekken nog wat rood op de foto's. Je voelt wel dat er iets in je lichaam gebeurt, m'n hele arm kriebelt alsof het aan het 'genezen' is. Hebben meer hier last van gehad?
Foto's zijn beide van ongeveer 8 dagen na de behandeling.
Foto 1: Dit onderdeel is voor de tweede keer behandeld.
![d72MrrJ.jpg]()
Foto 2:Vergelijking met behandeling 1 van dit stukje
![3tQ7LKD.jpg]()
Foto 3: Vergelijking origineel en na 2 PicoWay behandelingen
![NSpR6Oa.jpg]()
Foto 4: Rest van de half sleeve wordt ook gedaan (eerste keer)
![i5halAJ.jpg]()
Foto 5: Bovenste deel van half sleeve (zie voor vergelijking met origineel ook foto 3)
![4eHh84D.jpg]()
Foto 6: Binnenkant arm (sleeve). Eerste keer
![LoNk8Om.jpg]()
Foto 7: Vergelijking binnenkant arm origineel en na 1 behandeling
![NqOV9RX.jpg]()
Foto 8: Tattoo binnenkant bovenarm. Enkel prikkeldraad is tweemaal gedaan, de letters 1 keer
![WK4vYbb.jpg]()
Foto 9: Vergelijking prikkeldraad origineel en na 2 behandelingen met PicoWay
![Hyj9vOE.jpg]()
Foto 10: Deel sleeve onderkant arm. Eenmaal behandeld.
![aBTtSQB.jpg]()
Foto 11: Zelfde onderdeel als foto 10, nu met zicht op vogel
![aBTtSQB.jpg]()
Hoop dat jullie hier je voordeel mee kunnen doen!!
Het gaat nog een lang traject worden, maar de eerste resultaten zijn in ieder geval zichtbaar. Hoop na een behandeling of 3/4 ook écht in de dikke lijnen wat te gaan zien. Nu zie je wel her en der een klein breukje ontstaan.
De inkt wordt ook in lagen verwijderd, waar de onderste laag als eerste verdwijnt. Écht resultaat zal dus nog even duren.
Maar ik blijf positief. Laten we elkaar positief houden, is het proces ook iets gemakkelijker. Mooie tattoo's zullen hier niet voorbij komen, die mensen willen hem niet verwijderen ;-)
[ Bericht 5% gewijzigd door BRZMR op 06-11-2015 10:36:57 ]