abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 september 2015 @ 20:20:56 #276
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_155876388
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 19:01 schreef BRZMR het volgende:
Dat klinkt wel erg goed! Je zit dus ook bij kliniek Veldhoven?
Al wat foto's kunnen maken vanmiddag?

[ Bericht 17% gewijzigd door matthijst op 06-09-2015 20:33:14 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_155883607
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 20:20 schreef matthijst het volgende:

[..]

Al wat foto's kunnen maken vanmiddag?
Nog niet kunnen doen, maar kom er zeker snel op terug. Dat beloof ik je.
pi_155907633
Foto's na behandeling 1 met PicoWay: Rood gearceerde delen zijn behandeld. Op 1 foto is ook een paarsvlakje te zien, dit stukje wil ik vanaf behandeling 2 meenemen aangezien ik dit vergeten ben aan te geven.

72 uur na de behandeling. Rustige huid en zelfs al de eerste stukken verwijdering zichtbaar, al is dit nog beperkt. Maar het pas behandeling 1. Één blaasje binnen in de dobbelsteen.
Verwacht dat het prikkeldraad sneller zal verdwijnen dan de dobbelsteen. Ga er gewoon open in komende tijd en hoop stiekem toch wel klaar te zijn met een behandeling of 7/8.

29 oktober staat behandeling twee op de planning. We gaan weer aftellen!

Toch een mooi begin!!
Tot snel weer!
pi_156298554
Ik heb 10 dagen geleden de eerste behandeling met de picosure gehad. Na een week kwamen blaren op de tattoo. Is dit normaal? Ik vind het er nu een beetje raar uitzien en hoop dat dit normaal is
  Moderator/colorchick dinsdag 22 september 2015 @ 16:14:10 #280
382129 crew  Donna
pi_156298576
Kleine blaasjes of echt dikke blaren?
pi_156298758
Nu nog kleine blaasjes, waren 2 dikke blaren. Er blijft vocht uitkomen. Ik weet niet hoe ik een foto kan plaatsen
  Moderator/colorchick dinsdag 22 september 2015 @ 16:23:05 #282
382129 crew  Donna
pi_156298816
Hmm, ik heb wel eens grote blaren gehad, die kwamen na een paar uren tot een paar dagen al. Na een week wel eens blaasjes, maar nooit echt blaren meer.

Misschien iemand anders?

Heb je de vraag ook neergelegd bij je behandelaar?
pi_156299015
Nee heb ik bog niet gedaan. Ik ga het daar ook eens navragen
pi_156301390
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:13 schreef Eefje1984 het volgende:
Ik heb 10 dagen geleden de eerste behandeling met de picosure gehad. Na een week kwamen blaren op de tattoo. Is dit normaal? Ik vind het er nu een beetje raar uitzien en hoop dat dit normaal is
Ik heb ook flinke blaren op mijn tattoo gehad na een laserbehandeling. Na het laseren gelijk koelen met een icepack erop 2 uur lang. Dat heeft bij mij geholpen en daarna nooit meer last gehad van grote blaren.
  dinsdag 22 september 2015 @ 23:36:08 #285
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_156311974
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:20 schreef Eefje1984 het volgende:
Nu nog kleine blaasjes, waren 2 dikke blaren. Er blijft vocht uitkomen. Ik weet niet hoe ik een foto kan plaatsen
Een foto plaatsen is simpel: uploaden naar imgur.com en vervolgende de url tussen [img] tags plaatsen.
Voorbeeld (spatie achter img in tags weglaten):
[img ]http://foto.jpg[/img ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_156370517
Vandaag mijn eerste behandeling gehad. 7 november staat de 2e gepland.
Zullen en in totaal zo'n 6 worden voor er een nieuw stuk overheen komt.

Ze gaven aan dat de eerste behandeling in elk geval goed ging, dus hopelijk heb ik niet de volle 6 nodig :)
pi_156380420
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vandaag mijn eerste behandeling gehad. 7 november staat de 2e gepland.
Zullen en in totaal zo'n 6 worden voor er een nieuw stuk overheen komt.

Ze gaven aan dat de eerste behandeling in elk geval goed ging, dus hopelijk heb ik niet de volle 6 nodig :)
Waar ben je onder behandeling en met welke laser?
Fijn dat je ook van start bent gegaan!

Ik kan niet wachten tot het allemaal weg is... maar dat duurt helaas nog even.
29 oktober de 2e behandeling en hoop in de laatste week van dit jaar behandeling 3 af te kunnen ronden. Dan staat 2016 in het teken van laseren (eind 2016 een behandeling of 8 gehad) en wellicht al klaar, anders begin 2017 afronden!! Ik zit vooral met de zomer.. omdat het op mijn onderarm is, winter is heerlijk.. met truien weer etc!

Succes!!

[ Bericht 15% gewijzigd door BRZMR op 25-09-2015 20:03:47 (Aanvullen!) ]
pi_156380442
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:20 schreef Eefje1984 het volgende:
Zonde van je blaren! Zoals je op mijn foto's kunt zien heb ik maar 1 klein blaasje gehad in een stip van de dobbelsteen. Is dit bij jou écht vele malen erger/groter?
pi_156380821
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:59 schreef BRZMR het volgende:

[..]

Waar ben je onder behandeling en met welke laser?
Fijn dat je ook van start bent gegaan!

Ik kan niet wachten tot het allemaal weg is... maar dat duurt helaas nog even.
29 oktober de 2e behandeling en hoop in de laatste week van dit jaar behandeling 3 af te kunnen ronden. Dan staat 2016 in het teken van laseren (eind 2016 een behandeling of 8 gehad) en wellicht al klaar, anders begin 2017 afronden!! Ik zit vooral met de zomer.. omdat het op mijn onderarm is, winter is heerlijk.. met truien weer etc!

Succes!!
Bij tattoo joey in Geldrop. Ze gebruiken een yag laser.
Hoeveel tijd moet er bij jou tussen zitten dan? Ook gewoon 6 tot 8 weken?
pi_156394185
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Bij tattoo joey in Geldrop. Ze gebruiken een yag laser.
Hoeveel tijd moet er bij jou tussen zitten dan? Ook gewoon 6 tot 8 weken?
Bij mij moet er in principe 10 weken tussen zitten. Medisch gezien maakt het niet uit of je sneller gaat, kan geen kwaad. Maar voor de 10 weken is je lichaam nog bezig met het afvoeren van de inktseeltjes van de vorige sessie. Hierdoor heeft een lasersessie minder effect en heb je in totaliteit meer sessies nodig. Bij 10 weken of meer is de prijs/kwaliteitverhouding dus gewoon optimaal. Ik heb ivm vakanties zelf ervoor gekozen om mijn 2e sessie na 8 weken en m'n 3e sessie na 9 weken te gaan doen. Hierbij is wel aangegeven dat dit mijn eigen keus is.

Enige voordeel kan zijn van sneller laseren is dat je er wel eerder vanaf bent omdat je vaker lasert, maar wel meer geld kwijt bent in totaliteit.

Ik ben onder behandeling met de Picoway laser. Kan op dit moment nog niks zeggen over eventueel resultaat na 1 behandeling.
Maar zal wel even bezig zijn. Bij mij moet het ook vervagen voor een nieuwe tattoo, maar een kleine deel moet ook100% weg. Dus het stuk wat moet vervagen neem ik al die tijd gewoon mee tijdens laseren, is het wellicht ook helemaal weg, makkelijker voor de nieuwe tattoo!

Succes en blijven delen! Zo komen er van verschillende lasers en klinieken ervaringen op deze pagina. Kunnen eventuele nieuwe lezers ook een goede afweging maken.

Kan je foto's delen van voor de behandeling en na de behandeling? Leuk om te volgen!
pi_156394967
Ah oké, ja ik moet heel eerlijk bekennen dat ze me gisteren heel goed heeft uitgelegd hoe het precies werkt en waarom er een bepaald aantal weken tussen zit, maar ik was zo nerveus dat ik het niet goed heb onthouden :D

Ze heeft me wel laten horen hoe het klinkt als het niet genoeg effect heeft, dan stuurt ze je ook naar huis zei ze.

Ik zie nu al stukken die echt goed vervaagd zijn.
Zal vanavond even foto's plaatsen, zit nu mobiel.
pi_156395442
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ah oké, ja ik moet heel eerlijk bekennen dat ze me gisteren heel goed heeft uitgelegd hoe het precies werkt en waarom er een bepaald aantal weken tussen zit, maar ik was zo nerveus dat ik het niet goed heb onthouden :D

Ze heeft me wel laten horen hoe het klinkt als het niet genoeg effect heeft, dan stuurt ze je ook naar huis zei ze.

Ik zie nu al stukken die echt goed vervaagd zijn.
Zal vanavond even foto's plaatsen, zit nu mobiel.
Goed om te horen! Haha, begrijp je zenuwen. Ik had zenuwen, maar toch ook heel veel zin. Want je weet dat je er nu vol voor gaat, dan wil ik er ook alles aan doen dat het snel weg is.

Waar zit de tattoo bij jou en wat is het? Ik mag bv volgende zomer met mn onderarm niet uren in de zon liggen. Gelukkig ben ik daar niet van, maar bv wel van wielrennen. Zit je ook ren in dezelfde stand in de zon, dus dan maar afdekken. Even m'n schaamte overwinnen, al is dat nu met de tattoo ook.

Ik sit wel oprecht te twijfelen om gewoon heel mn half sleeve te laten verwijderen en niks meer terug te zetten, maar daar heb ik nog 5 weken voor. Zou het dan vanaf behandeling 2 willen doem, ook in overleg met behandelaar.
Dan ben ik er geowon voorgoed vanaf. Wilde graag de naam van mijn dochter terug laten komen op het gelaserde gedeelte, maar kan dan altijd nog enkel haar naam op m'n onderarm zetten zodra alles weg is.

Maar daar denk ik nog over... Lastig. Ik ben vooral enthousiast dat er geen littekens etc op dr arm komen, je kan gewoon weer geheel je oude huid terug krijgen!!

Benieuwd naar je foto's!! Succes!
pi_156404998
Mijn tattoo zit op mijn bovenarm, redelijk makkelijk uit de zon te houden dus.

Ben je zo ontevreden over je sleeve, of een andere reden?
Ben in elk geval benieuwd hoe het er bij jou na de volgende behandeling uit ziet.

Dit is die van mij in elk geval, niet slecht he? :)
voor het laseren

Gelijk erna

en zo ziet het er vandaag uit
pi_156426166
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 19:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mijn tattoo zit op mijn bovenarm, redelijk makkelijk uit de zon te houden dus.

Ben je zo ontevreden over je sleeve, of een andere reden?
Ben in elk geval benieuwd hoe het er bij jou na de volgende behandeling uit ziet.

Dit is die van mij in elk geval, niet slecht he? :)
voor het laseren
[ afbeelding ]

Gelijk erna
[ afbeelding ]

en zo ziet het er vandaag uit
[ afbeelding ]
Dat ziet er zeker goed uit! Leuk resultaat na 1x laseren. Moet die helemaal weg?

Ik ben verder wel tevreden met de sleeve, maar meer de twijfel of ik uberhaupt wel zo'n sleeve wil houden... Zit er nog een beetje mee. En er zitten eigenlijk ook nog wel stukjes tusssen waar ik niet 100% tevreden mee ben.

En wellicht neem ik enkel nog wat extra stukjes mee tijdens het laseren, die erna gerepareerd kunnen worden. Ik twijfel nog, wil daar de komende 5 weken duidelijkheid voor vinden bij mezelf. De stukjes waar ik niet 100% tevreden over ben!

Wil sws het deel op de foto wat ik paars gearceerd heb meenemen. Die wolklijnen zijn veel te dik en kloppen niet.

En de vorige keer al erover gehad bij de kliniek om ook het ankertje, muzieknoot en hartje mee te nemen tijdens sessie. Destijds niet gedaan, wellicht eind okt wel!

Ik hoop dat je ook blijdt posten. Extra yag poster is meegenomen in de transparantie naar nieuwe posters.
pi_156426351
Hij hoeft niet helemaal weg want hetgeen eroverheen komt bedekt het voor een groot deel. Vond het wel handig dat ik gelijk met de tatoeëerder kon spreken, die zien gelijk hoe of wat.

Wellicht kunnen ze jou ook helpen bij je beslissing. Altijd fijn als mensen met je mee kunnen denken als je twijfelt.
Ben in elk geval benieuwd wat je besluit :)

Zal het verloop blijven posten hier, vond het zelf nl ook fijn om vooraf wat info vanuit anderen te kunnen lezen.
pi_156427509
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hij hoeft niet helemaal weg want hetgeen eroverheen komt bedekt het voor een groot deel. Vond het wel handig dat ik gelijk met de tatoeëerder kon spreken, die zien gelijk hoe of wat.

Wellicht kunnen ze jou ook helpen bij je beslissing. Altijd fijn als mensen met je mee kunnen denken als je twijfelt.
Ben in elk geval benieuwd wat je besluit :)

Zal het verloop blijven posten hier, vond het zelf nl ook fijn om vooraf wat info vanuit anderen te kunnen lezen.
Scheelt dat het niet helemaal weg hoeft inderdaad.

Ik doe alles in overleg met de tattoeerder. Echter is uiteindelijk aan mezelf of ik alles weghaal of delen laat weg halen. De tattooeerder kan er altijd wel weer wat mee als het grotendeels vervaagd is.

Ga er gewoon rustig overna denken, en zaken tegen elkaar afwegen.

Leuk om je te kunnen volgen!
pi_156428339
ja tuurlijk, meer als adviseren kunnen ze niet.
succes met je overwegingen in elk geval :)
pi_156443908
heb een paar hele kleine blaasjes ondertussen..maar ze vallen bijna niet op
pi_156446120
Okay mensen, ik heb onlangs salabrasie geprobeerd bij mijn tattoo.

In het kort de methode:
- ontharen van het te behandelen gedeelte
- steriel gaasje nat maken
- zout op je tattoo of het gaasje
- schuren tot het vuurrood ziet en er een schaafwond ontstaat
- ontsmetten (geen verzachtende/helende creme er op)
- gaasje erop en na 3 dagen herhalen

Hierdoor ontstaat er een korst die je inkt meeneemt als het ware.
De wond heelt van onder uit, de nieuwe/verse huid is dus schoon.
De inkt zit in de korst die je na verloop van tijd verliest.

Bron: http://www.ehow.com/way_5335587_salabrasion-removing-tattoos.html

Ik heb de laatste stap overgeslagen dus geen herhaling van het schuren na 3 dagen.
Het effect is dan ook zeer nihil. ik heb het op 2 vierkante cm geprobeerd als een try out.
De tattoo zit op mn heup en het geschuurde plekje sowieso onder de rand van mn onderbroek.

Er wordt overal gewaarschuwd voor littekens. Hier zit ik niet op te wachten. Echter is er een kerel hier op het forum (sorry, naam ff kwijt) die het met succes heeft geprobeerd en er mee door zou gaan. (Staat in dit topic of topic 11 zo even uit mn geheugen.) Vandaar dat ik met mn eigenwijze hoofd toch ook wilde proberen.

Foto's heb ik ook maar daar zie je niets meer dan een stukje schaafwond op een tattoo dus geen nut om deze te posten.
olé
pi_156446626
ik heb bij iemand een stukje gezien en dat zag er ook niet mooi uit..dus lijkt me een niet heel succesvolle manier. Ik denk als je het dan toch wilt weghalen, waarom dan niet kiezen voor laseren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')