Al wat foto's kunnen maken vanmiddag?quote:Op zondag 6 september 2015 19:01 schreef BRZMR het volgende:
Dat klinkt wel erg goed! Je zit dus ook bij kliniek Veldhoven?
Nog niet kunnen doen, maar kom er zeker snel op terug. Dat beloof ik je.quote:Op zondag 6 september 2015 20:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
Al wat foto's kunnen maken vanmiddag?
Ik heb ook flinke blaren op mijn tattoo gehad na een laserbehandeling. Na het laseren gelijk koelen met een icepack erop 2 uur lang. Dat heeft bij mij geholpen en daarna nooit meer last gehad van grote blaren.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:13 schreef Eefje1984 het volgende:
Ik heb 10 dagen geleden de eerste behandeling met de picosure gehad. Na een week kwamen blaren op de tattoo. Is dit normaal? Ik vind het er nu een beetje raar uitzien en hoop dat dit normaal is
Een foto plaatsen is simpel: uploaden naar imgur.com en vervolgende de url tussen [img] tags plaatsen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:20 schreef Eefje1984 het volgende:
Nu nog kleine blaasjes, waren 2 dikke blaren. Er blijft vocht uitkomen. Ik weet niet hoe ik een foto kan plaatsen
Waar ben je onder behandeling en met welke laser?quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vandaag mijn eerste behandeling gehad. 7 november staat de 2e gepland.
Zullen en in totaal zo'n 6 worden voor er een nieuw stuk overheen komt.
Ze gaven aan dat de eerste behandeling in elk geval goed ging, dus hopelijk heb ik niet de volle 6 nodig
Zonde van je blaren! Zoals je op mijn foto's kunt zien heb ik maar 1 klein blaasje gehad in een stip van de dobbelsteen. Is dit bij jou écht vele malen erger/groter?quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:20 schreef Eefje1984 het volgende:
Nu nog kleine blaasjes, waren 2 dikke blaren. Er blijft vocht uitkomen. Ik weet niet hoe ik een foto kan plaatsen
Bij tattoo joey in Geldrop. Ze gebruiken een yag laser.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:59 schreef BRZMR het volgende:
[..]
Waar ben je onder behandeling en met welke laser?
Fijn dat je ook van start bent gegaan!
Ik kan niet wachten tot het allemaal weg is... maar dat duurt helaas nog even.
29 oktober de 2e behandeling en hoop in de laatste week van dit jaar behandeling 3 af te kunnen ronden. Dan staat 2016 in het teken van laseren (eind 2016 een behandeling of 8 gehad) en wellicht al klaar, anders begin 2017 afronden!! Ik zit vooral met de zomer.. omdat het op mijn onderarm is, winter is heerlijk.. met truien weer etc!
Succes!!
Bij mij moet er in principe 10 weken tussen zitten. Medisch gezien maakt het niet uit of je sneller gaat, kan geen kwaad. Maar voor de 10 weken is je lichaam nog bezig met het afvoeren van de inktseeltjes van de vorige sessie. Hierdoor heeft een lasersessie minder effect en heb je in totaliteit meer sessies nodig. Bij 10 weken of meer is de prijs/kwaliteitverhouding dus gewoon optimaal. Ik heb ivm vakanties zelf ervoor gekozen om mijn 2e sessie na 8 weken en m'n 3e sessie na 9 weken te gaan doen. Hierbij is wel aangegeven dat dit mijn eigen keus is.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Bij tattoo joey in Geldrop. Ze gebruiken een yag laser.
Hoeveel tijd moet er bij jou tussen zitten dan? Ook gewoon 6 tot 8 weken?
Goed om te horen! Haha, begrijp je zenuwen. Ik had zenuwen, maar toch ook heel veel zin. Want je weet dat je er nu vol voor gaat, dan wil ik er ook alles aan doen dat het snel weg is.quote:Op zaterdag 26 september 2015 10:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ah oké, ja ik moet heel eerlijk bekennen dat ze me gisteren heel goed heeft uitgelegd hoe het precies werkt en waarom er een bepaald aantal weken tussen zit, maar ik was zo nerveus dat ik het niet goed heb onthouden![]()
Ze heeft me wel laten horen hoe het klinkt als het niet genoeg effect heeft, dan stuurt ze je ook naar huis zei ze.
Ik zie nu al stukken die echt goed vervaagd zijn.
Zal vanavond even foto's plaatsen, zit nu mobiel.
Dat ziet er zeker goed uit! Leuk resultaat na 1x laseren. Moet die helemaal weg?quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mijn tattoo zit op mijn bovenarm, redelijk makkelijk uit de zon te houden dus.
Ben je zo ontevreden over je sleeve, of een andere reden?
Ben in elk geval benieuwd hoe het er bij jou na de volgende behandeling uit ziet.
Dit is die van mij in elk geval, niet slecht he?
voor het laseren
[ afbeelding ]
Gelijk erna
[ afbeelding ]
en zo ziet het er vandaag uit
[ afbeelding ]
Scheelt dat het niet helemaal weg hoeft inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2015 18:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hij hoeft niet helemaal weg want hetgeen eroverheen komt bedekt het voor een groot deel. Vond het wel handig dat ik gelijk met de tatoeëerder kon spreken, die zien gelijk hoe of wat.
Wellicht kunnen ze jou ook helpen bij je beslissing. Altijd fijn als mensen met je mee kunnen denken als je twijfelt.
Ben in elk geval benieuwd wat je besluit
Zal het verloop blijven posten hier, vond het zelf nl ook fijn om vooraf wat info vanuit anderen te kunnen lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |