Nogal logisch dat er vooruitgang is. Achteruitgang was immers niet meer mogelijkquote:Op maandag 28 september 2015 19:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
In India en Bangladesh is nu juist vooruitgang bezig, als in meer bewustzijn in geboortebeperking en het gemiddelde aantal kinderen is nu ook afgenomen naar 2 a 3 kinderen per gezin.
Vrouwen krijgen steeds meer rechten, verkrachting wordt steeds serieuzer genomen enz.
Natuurlijk is er nog heel wat te verbeteren, maar er is vooruitgang dus ervan uitgaan dat ze ineens spontaan willen immigreren naar Europa is een beetje vergezocht.
Nu brengen sommige het alsof het zo erg is dat die mannen een jaar de cel in moeten en dat vluchtelingen vrij spel krijgen en dat dat oneerlijk is.quote:Op maandag 28 september 2015 19:45 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Niet helemaal want die gasten gaan naar de gevangenis en onze ouwe asielzoeker mag zijn gang gaan.
Maar vind jij het dan niet erg dat een asielzoeker zijn 13 jarige "vrouw" legaal mag uitwonen terwijl een Nederlander die met een 16 jarige naar bed gaat 1 jaar cel krijgt?quote:Op maandag 28 september 2015 19:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nu brengen sommige het alsof het zo erg is dat die mannen een jaar de cel in moeten en dat vluchtelingen vrij spel krijgen en dat dat oneerlijk is.
Ik mag toch hopen dat het zo niet bedoeld is maar dat die vluchteling ook niet weg mogen komen met deze praktijken in Nederland.
Natuurlijk vind ik dat erg, dat zeg ik ook al de hele tijd.quote:Op maandag 28 september 2015 19:52 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar vind jij het dan niet erg dat een asielzoeker zijn 13 jarige "vrouw" legaal mag uitwonen terwijl een Nederlander die met een 16 jarige naar bed gaat 1 jaar cel krijgt?
Zijn jouw kinderen atheist?quote:Op maandag 28 september 2015 19:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al schreef, ik ben gewoon in zijn geheel geen fan van geloof, maar ik ken ondertussen toch wel zo'n 10+ Syrische mensen en daarnaast andere moslims en ik moet zeggen dat ik al die nare verhalen niet herken.
Mijn kinderen zijn goed bevriend met meerdere moslimkinderen
Atheïst is een groot woord, ik heb ze verteld over alle gangbare geloven en ook de evolutietheorie uitgelegd, de oudste gelooft in de evolutie en niet in een God, de jongste weet het niet maar gelooft wel in de hemel en dat haar overleden huisdieren daar zijn.quote:
Moslim ook.quote:
Dat is literatuur toch? Ik bedoel, hier in het westen heb je Nabokov.quote:Op maandag 28 september 2015 19:59 schreef Loekie1 het volgende:
De profeet Mohammed trouwde met een zesjarig meisje, dus wat wil je.
Daarom moet je dat geloof ook indammen en niet overal binnenhalen.
Mwoah, het percentage westerlingen die zich op Nabokov beroepen om hun lolita te nemen ligt denk ik wat lager dan bij de Mohammedanen en hun minderjarige chickies.quote:Op maandag 28 september 2015 20:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is literatuur toch? Ik bedoel, hier in het westen heb je Nabokov.
Ze legt vooral uit hoe de vork in de steel zit, hoe men daar denkt. We kunnen hooguit nog eens (ten overvloede) vaststellen dat dat mijlenver af ligt van hoe wij hier in het leven staan.quote:Op maandag 28 september 2015 19:46 schreef Chewie het volgende:
Zo kun je het ook relativeren
http://content.omroep.nl/(...)h-deskundige_XHQ.mp4
Igen is het hier niet mee eens. Deze mensen delen onze normen en waarden.quote:Op maandag 28 september 2015 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze legt vooral uit hoe de vork in de steel zit, hoe men daar denkt. We kunnen hooguit nog eens (ten overvloede) vaststellen dat dat mijlenver af ligt van hoe wij hier in het leven staan.
Nou ze heeft natuurlijk wel gelijk. Daarom vind ik dan ook dat die mensen hier niet passen en beter in hun eigen regio kunnen blijven.quote:Op maandag 28 september 2015 19:46 schreef Chewie het volgende:
Zo kun je het ook relativeren
http://content.omroep.nl/(...)h-deskundige_XHQ.mp4
Met een uitzondering voor mensen die een sociaal-liberale inborst hebben en echt deel willen uitmaken van een tamelijk verlichte samenleving en die ook nog iets kunnen. Helaas zullen dit ook vaak de mensen zijn die in Nederlandse asielzoekerscentra door islamitische godsdienstwaanzinnigen (pleonasme?) worden gepest, aangerand, in elkaar geslagen allemaal onder het knipogende oog van het SOA.quote:Op maandag 28 september 2015 21:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou ze heeft natuurlijk wel gelijk. Daarom vind ik dan ook dat die mensen hier niet passen en beter in hun eigen regio kunnen blijven.
Probleem is ook dat de linkse intellectuelen telkens zeggen dat de zogenaamde islam-critici zo harteloos zijn. Maar het tegendeel is waar! Als er van meet af aan een heel streng beleid zou zijn geweest van "je laat die fundamentalistische islam-flauwe kul achter in jouw land waarvan je vlucht en waar jij jouw ellende überhaupt aan te danken hebt" dan zouden deze asielzoekers met een schone lei kunnen beginnen en waren ze "verlicht religieus" geweest, net als vrijwel alle Christenen in Nederland. En waren we allemaal rijk en gelukkig geweest.quote:Op maandag 28 september 2015 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben het allemaal al veel te ver op z'n beloop gelaten. We hebben verzuimd om slecht geïntegreerde migranten de wacht aan te zeggen. We hebben nagelaten om ze tot betere integratie te verplichten. We hebben het niet aangedurfd om de probleemgevallen ons land uit te trappen, omdat we steevast het braafste jongetje van de klas willen zijn en omdat we kennelijk geilen op onze eigen, verstikkende politieke-correctheid.
Nu er zo veel nieuwe moslimmigranten binnenkomen, worden veel van de problemen die er in Nederland allang zijn, nog eens extra goed zichtbaar. Maar wat doen we? Helemaal niks. Gewoon lekker de grenzen open. Politici komen niet verder dan roepen dat Nederland dit aankan. De belangen van de autochtone bevolking in dit land zijn totaal ondergeschikt geworden.
Altijd grappig dat zo'n geitenwollensokkenfiguur zelf niet met oplossingen komt. Ze roept "ach en wee" en "tsja, het is de cultuur", maar mijn vraag is "en wat nu?".quote:Op maandag 28 september 2015 21:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou ze heeft natuurlijk wel gelijk. Daarom vind ik dan ook dat die mensen hier niet passen en beter in hun eigen regio kunnen blijven.
Dus jij zegt hier 'gewoon kinderverkrachting en kinderuithuwelijking lekker laten doorgaan omdat het moslims zijn en het daar normaal is, anders is het fascisme.quote:Op maandag 28 september 2015 16:03 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet. Gewoon de wet navolgen. Blijkt dat zo'n man zich alsnog vergrijpt aan zijn 'vrouw' dan volgens Nederlands recht berechten.
Beleid voeren op basis van iemand zijn ideologie (gedachten/overtuigingen) is een enge manier van handelen. Riekt sterk naar een vorm van fascisme/totalitarisme
Handelingen voorkomend uit die ideologie kun je wel gewoon berechten, als het in strijdt is met de Nederlandse wet, maar niet voor dat die handeling ook echt uitgevoerd is.
Nou, nee. Je kunt die huwelijken wel 'erkennen', maar zodra je bewijs hebt dat een man van 38 seks heeft gehad met een meisje van 13, dan kun je natuurlijk tot vervolging overgaan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus jij zegt hier 'gewoon kinderverkrachting en kinderuithuwelijking lekker laten doorgaan omdat het moslims zijn en het daar normaal is, anders is het fascisme.
![]()
![]()
Waaw.
Tevens als je die gasten wil bestraffen volgens het NL'se recht, zitten ze nog in een 6sterren hotel in vergelijking met wat ze daar zouden krijgen. Dit soort beesten wil je gewoon niet hebben. Wegwezen er mee.
Het maakt eigenlijk niet uit hoeveel leuke moslims jij kent, het is een feit dat er getrouwde minderjarige meisjes komen en dat is weird. En past echt niet hier in Nederland, dus eigenlijk moeten mensen met zulke zieke (want dat vind ik) opvattingen hier helemaal niet komen. Dan weet je zeker dat als deze mensen ooit ook kinderen hebben, minderjarige meisjes ook weer opgedrongen wordt om te trouwen.quote:Op maandag 28 september 2015 19:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al schreef, ik ben gewoon in zijn geheel geen fan van geloof, maar ik ken ondertussen toch wel zo'n 10+ Syrische mensen en daarnaast andere moslims en ik moet zeggen dat ik al die nare verhalen niet herken.
Mijn kinderen zijn goed bevriend met meerdere moslimkinderen en dat zijn stuk voor stuk lieve, goed opgevoede, vriendelijke kinderen, toen ik laatst mijn dochters ging halen werd ik zowat binnen gesleurd om thee te drinken en cake te eten. Ook heb ik al meerdere keren gehad bij andere moslimgezinnen dat ik een bakje met eten meekreeg of voor de lunch werd uitgenodigd.
En ik moet zeggen, ze kunnen heerlijk koken.
Maar ik ken ze dus in persoonlijke ervaring als hartelijke en vriendelijke mensen waar de deur altijd open staat om aan te schuiven.
Natuurlijk heb ik nu niet de illusie dat iedere moslim zo is, maar ik weet dus uit ervaring wel dat echt niet alle moslims van die rare figuren zijn die Europa naar de verdoemenis wil helpen.
Dit slaat nergens op. Laat zo'n meisje voor getrouwde 'vrouw' spelen, maar zodra d'r seks is dan opeens vervolgen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nou, nee. Je kunt die huwelijken wel 'erkennen', maar zodra je bewijs hebt dat een man van 38 seks heeft gehad met een meisje van 13, dan kun je natuurlijk tot vervolging overgaan.
Maar probeer dit maar eens als beide partijen het zullen ontkennen (dus ook het slachtoffer), want familie eer etc.
Omdat, zoals ik al zei, je nooit een bekentenis dan wel een verklaring van de dader of het slachtoffer zult krijgen waar je iets mee kunt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:14 schreef Rucola het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Laat zo'n meisje voor getrouwde 'vrouw' spelen, maar zodra d'r seks is dan opeens vervolgen.Die seks is er vast ook wel, waarom wil je wachten tot bewijs. Onrealistisch en pervers. Laat een kind lekker kind zijn.
Waarom zou het hier legaal moeten zijn dat een volwassen man met een kind trouwt en dat huwelijk voortzet in Nederland? Als ze dat graag willen moeten ze daar blijven, vind ik. Maar hier is zoiets pervers en ziek (gelukkig).quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Omdat, zoals ik al zei, je nooit een bekentenis dan wel een verklaring van de dader of het slachtoffer zult krijgen waar je iets mee kunt.
Dus een andere objectieve partij zal het vast moeten stellen, liefst met bewijsmateriaal.
Jij wilt iemand vervolgen op een vermoeden? Hoe groot acht je de kans dat dat lukt zonder bewijs en verklaringen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |