Je kunt moeilijk alle pedo's en andere criminelen vanuit de hele wereld naar NL halen zodat ze hier allemaal een Pieter-Baan-rapportje krijgen en daarna een TBS-behandelprogramma krijgen aangeboden in een kliniek ergens op de Veluwe met een fraai gemaaid gazon er om heen.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:34 schreef Re het volgende:
ons morele kompas over meerder/minderjarigheid is natuurlijk ook onderhevig aan veranderingen, vrij recentelijk ook nog. Sowieso is ook uithuwelijken iets waar we ons morele sausje over gegooid hebben. De combinatie is dan een dubbele morele waarde die we er aan gegeven hebben.
Meisjes tot 15 jaar zijn al beschermd in Nederland, voor15/16-jarige zal de wet zo snel mogelijk aangepast moeten worden om adequate zorg te kunnen verlenen.
Een ander morele discussie is dat we blijkbaar dit soort mannen hier niet willen hebben, de consequentie daarvan is is dat deze jonge meisjes dus ook achter moeten blijven bij hun man, maar dan boeit het ons weer weinig omdat dat dan weer ver van ons bed is
wat heeft dit met pedofilie te maken?quote:Op woensdag 30 september 2015 11:39 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk alle pedo's en andere criminelen vanuit de hele wereld naar NL halen zodat ze hier allemaal een Pieter-Baan-rapportje krijgen en daarna een TBS-behandelprogramma krijgen aangeboden in een kliniek ergens op de Veluwe met een fraai gemaaid gazon er om heen.
Ik vind 15 jaar bij een volwassen man redelijk in de richting van pedofilie.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:40 schreef Re het volgende:
[..]
wat heeft dit met pedofilie te maken?
Ze deden het niet met elkaar. Schijnt.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Maar 't schijnt dat Mohammed (vzmh) het met een 9 jarige deed. Ik weet niet of dit klopt.
dan zou ik de definitie eens opzoeken want het is verre van richting pedofilie en altijd leuk om mohammed er bij te betrekken, maar we hebben het hier over 13-16 -jarigen...quote:Op woensdag 30 september 2015 12:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik vind 15 jaar bij een volwassen man redelijk in de richting van pedofilie.
Maar 't schijnt dat Mohammed (vzmh) het met een 9 jarige deed. Ik weet niet of dit klopt.
Pedo's bekt beter dan efebo's?quote:Op woensdag 30 september 2015 11:40 schreef Re het volgende:
[..]
wat heeft dit met pedofilie te maken?
zelfs daar heeft het weinig mee te maken, de wet spreekt niet voor niets over misbruik van minderjarigen. En seksueel misbruik is niet eens wat hier speelt, dat is nog een aanname.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Pedo's bekt beter dan efebo's?
Dan denk ik eerder aan frituurmuren ..
Goed punt.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
zelfs daar heeft het weinig mee te maken, de wet spreekt niet voor niets over misbruik van minderjarigen. En seksueel misbruik is niet eens wat hier speelt, dat is nog een aanname.
quote:Op woensdag 30 september 2015 08:24 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dus niet de islam is fout, maar de beoefenaars van de islam zijn fout?
Wat maakt een religie als het niet zijn volgelingen zijn?
Laten we om te beginnen eerst vaststellen dat uithuwelijking wordt afgewezen in die bronnen.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Er staan toch anders een aantal niet malse uitspraken in de Koran en de Hadith. Ook met betrekking tot de ongelovigen. Hoe verklaar je dat dan?
Lijkt me niet. Want die wet voorziet ook in het nietig verklaren van al gesloten kindhuwelijken.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:26 schreef probeer het volgende:
Waar ik vast overheen gelezen heb ...
Als die wet wordt aangenomen, is dat dan met terugwerkende kracht?
Of zijn de al afgesloten kind-huwelijken dan nog steeds wel geldig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |