met halal bedoelen ze zeker een pak Knorr wereldgerechten couscousquote:Op maandag 28 september 2015 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Polen is wel een goede kanshebber inderdaad http://www.euronews.com/2(...)mmigration-protests/
Dit zie je in Nederland niet. Hier praten mensen op Facebook over hoe leuk het was om een asielzoeker in huis te nemen en een keertje halal te eten #multiculti
quote:Op woensdag 23 september 2015 13:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
zzp'r. Bij een grote bank
Ik factureer mijn broker. Broker factureert de klant + 0,95ct per uur. That's it.
Tijd voor een andere intermediar.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bij ons 3 euro per uur voor de intermediair
Waarom? Is toch iets tussen opdrachtgever en hunzelf.quote:Op maandag 28 september 2015 14:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tijd voor een andere intermediar.
[..]
Let even op het olieverbruik:quote:Op woensdag 23 september 2015 23:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
2e hands.
Denk zelfs dat het een A4 word. Wil al tijdje wat kleiner gaan rijden. V70 of v60 is dan niet ideaal. Zeker niet waar ik nu nog woon.
Deze: http://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a4/13861240
Als ie er volgende maand nog staat is ie van mij
Ik begrijp dat ik echt helemaal niets mis zonder Facebook?quote:Op maandag 28 september 2015 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/telegraaf/posts/1163596227029337
mwahaha die reacties gelijk weer
Alsof wat wij hier doen zoveel zinniger is...quote:Op maandag 28 september 2015 13:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte altijd. Heb een tijdje, toen ik wat meer vrije tijd had lopen discussieren met dit soort mensen in een facebookgroep
gaat lekker met VAG groep wtfquote:Op maandag 28 september 2015 14:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Let even op het olieverbruik:
http://www.autoweek.nl/ni(...)laim-om-olieverbruik
Dat is een feature. Hoef je niet niet meer te verversen.quote:Op maandag 28 september 2015 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gaat lekker met VAG groep wtfhad al geoord van mensen met een tfsi dat dat ding iedere 10K een liter nodig had
komt door al die turbo's om die zuinige kutblokken te kietelen. Mijn megane had dat ook, en meer ook nog.quote:Op maandag 28 september 2015 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gaat lekker met VAG groep wtfhad al geoord van mensen met een tfsi dat dat ding iedere 10K een liter nodig had
vandaar dat gesjoemel met die emissietesten ook, dat ding verstookt liters olie omdat de goede zuigers er niet inzittenquote:Op maandag 28 september 2015 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is een feature. Hoef je niet niet meer te verversen.
is toch minder belasting betalen vriend kan mij die milieu tyfen haha ja tochquote:Op maandag 28 september 2015 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
Wie maakt zich uberhaupt druk om emissie. Lekker boeiend man gewoon rijden.
VAG is al jaren onbetrouwbare bagger alleen duurt het wat lang voordat het tot de massa doordringt.quote:Op maandag 28 september 2015 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun oude contact af (laten) kopen.quote:Op maandag 28 september 2015 14:53 schreef fathank het volgende:
Wel verrot dat de bijtellingregels veranderen in 2016, proberen om voor 31 dec nog een 14% hok kan fixen
BTW: waar denk je aan?quote:Op maandag 28 september 2015 14:53 schreef fathank het volgende:
Wel verrot dat de bijtellingregels veranderen in 2016, proberen om voor 31 dec nog een 14% hok kan fixen
moet je wel een auto nemen die al op voorraad is bij de dealer anders wordt het krapjes denk ikquote:Op maandag 28 september 2015 14:53 schreef fathank het volgende:
14% zegt ie toch???......quote:Op maandag 28 september 2015 14:57 schreef Questular het volgende:
Ik zou eerder voor Mercedes of BMW gaan, Audi vind ik net iets minder.
haha ov is voro paupers en kinderenquote:Op maandag 28 september 2015 14:58 schreef seto het volgende:
gewoon OV pakken
dan heb je al deze zorgen niet
lekker in tram 9 chillen met je matties, hey no1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |