Dat is wat ik bedoel, check dat ding komende zaterdag maar eens en je zult versteld staan.quote:Op maandag 28 september 2015 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Vuistregel, zware pannen zijn goede pannen. Hebben ze een dikke bodem, gelaste stalen handvatten en stalen deksels zijn ze perfect. Enige wat mij niet bevalt aan de Aldi pannensets is dat ze glazen deksels hebben, hou ik niet van.
quote:Op maandag 28 september 2015 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je creaties zijn ook goed uitwisselbaar:
[ afbeelding ]
Model 'Klussen in Benidorm'...
[ afbeelding ]
Model 'Lomp & Famous'...
Ik heb een pan die net zo oud of ouder is dan ik.quote:Op maandag 28 september 2015 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Vuistregel, zware pannen zijn goede pannen. Hebben ze een dikke bodem, gelaste stalen handvatten en stalen deksels zijn ze perfect. Enige wat mij niet bevalt aan de Aldi pannensets is dat ze glazen deksels hebben, hou ik niet van.
Oh dear. En worstjes op de borstjes. Zou dat topic in us niet beter zijn btwquote:
Heb ook nog een paar die ouder dan ik zijn, BK met koperen sandwichbodem, een gietijzeren koekenpan, die is volgens mij nog van voor de oorlog, en een pan voor stoofvlees, dik zwaar gietijzer.quote:Op maandag 28 september 2015 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een pan die net zo oud of ouder is dan ik.[ afbeelding ]
misschien welquote:Op maandag 28 september 2015 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dear. En worstjes op de borstjes. Zou dat topic in us niet beter zijn btw
Ja, gaat ook never nooit in de afwas machine.quote:Op maandag 28 september 2015 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb ook nog een paar die ouder dan ik zijn, BK met koperen sandwichbodem, een gietijzeren koekenpan, die is volgens mij nog van voor de oorlog, en een pan voor stoofvlees, dik zwaar gietijzer.
Misschien ook niet, zo leuk is het daar niet.quote:
Deze set bedoel je?quote:Op maandag 28 september 2015 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel, check dat ding komende zaterdag maar eens en je zult versteld staan.
Uitspoelen met heet water is genoeg, daarna ff met een stuk keukenpapier er door en eventueel even inolieenquote:Op maandag 28 september 2015 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, gaat ook never nooit in de afwas machine.
Nee, deze.quote:Op maandag 28 september 2015 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze set bedoel je?
[ afbeelding ]
Hebben ze vaker gehad, zag er niet verkeerd uit.
Is aluminum, op zich niet verkeerd, maar staal of gietijzer kan meer warmte opnemen en houd dus de temperatuur beter als je er vlees in bakt. Vooral belangrijk bij steak.quote:
quote:
Ik wist dat 'jullie' me niet zouden geloven, maakt niet uit, maar ik geloof in die pan.quote:Op maandag 28 september 2015 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is aluminum, op zich niet verkeerd, maar staal of gietijzer kan meer warmte opnemen en houd dus de temperatuur beter als je er vlees in bakt. Vooral belangrijk bij steak.
Ik ben Aldi fan.quote:Op maandag 28 september 2015 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist dat 'jullie' me niet zouden geloven, maakt niet uit, maar ik geloof in die pan.
En nee, ik werk niet, en heb nooit bij de Aldi gewerkt en aandelen heb ik er ook niet.
Het is een goedbedoelde tip, meer niet.
Fan is een groot woord, ik koop er wel regelmatig, ze verkopen ook spul dat me niet bevalt, maar ik weet wel wanneer ik een goede pan in mijn handen heb.quote:
oe...quote:Op maandag 28 september 2015 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze set bedoel je?
[ afbeelding ]
Hebben ze vaker gehad, zag er niet verkeerd uit.
Ik zei al dat ik je geloofdequote:Op maandag 28 september 2015 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist dat 'jullie' me niet zouden geloven, maakt niet uit, maar ik geloof in die pan.
En nee, ik werk niet, en heb nooit bij de Aldi gewerkt en aandelen heb ik er ook niet.
Het is een goedbedoelde tip, meer niet.
Ik heb zo een zelfde soort rvs pannenset, alleen dan met ook rvs deksels.quote:Op maandag 28 september 2015 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
oe...da's een mooi setje, ik heb nog steeds een setje van de Hema, maar veel bijzonders is
dat niet, eerst maar eens die koekenpan van Mo aanschaffen dan
ja glazen deksels zijn ergens wel kut, ik heb er wel eens eentje van een hapjespan uit mijn handenquote:Op maandag 28 september 2015 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb zo een zelfde soort rvs pannenset, alleen dan met ook rvs deksels.
Die set heb ik al sinds ik 30 jaar geleden bij moeders weg ging en die set was niet nieuw maar van een tante van mij geweest, die zijn volgens mij nu al meer dan 40 jaar oud.
Mooi, dan zijn we het wat betreft pannendeksels met Piet V eens.quote:Op maandag 28 september 2015 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ja glazen deksels zijn ergens wel kut, ik heb er wel eens eentje van een hapjespan uit mijn handen
laten glibberen, da's niet fijn100.000 stukjes glas
beter gewone deksels ....
Lekker met een gekookt eitje in de sla, jammie.quote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Mijn eten van vanavond: supermalse biefstuk, champignons, gebakken aardappelblokjes en sla![]()
[ afbeelding ]
Dat dus...quote:Op maandag 28 september 2015 19:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb wel glazen pannendeksel en ik vind het fijn, zo kan ik lekker het eten in de pan in de gaten houden
Ik heb 2 handen en til de deksel wel even op.quote:
Ik hoef de deksel niet op te tillenquote:Op maandag 28 september 2015 19:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 2 handen en til de deksel wel even op.
oooh lekker, ik maak weer een pizza bol. Ze moeten opquote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Mijn eten van vanavond: supermalse biefstuk, champignons, gebakken aardappelblokjes en sla![]()
[ afbeelding ]
Zo'n Italiaanse belegde bol? Dat is ook lekker, daar wil ik ook nog eens wat lekkers mee doenquote:Op maandag 28 september 2015 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
oooh lekker, ik maak weer een pizza bol. Ze moeten op
Pikant zonder vuilniszak.quote:Op maandag 28 september 2015 19:58 schreef chufi het volgende:
Hier linzen me spek, chorizo en diverse verse groentes... Heerlijk pikant
Ik beleg ze zelf. Oh deja vuquote:Op maandag 28 september 2015 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n Italiaanse belegde bol? Dat is ook lekker, daar wil ik ook nog eens wat lekkers mee doen
hier Zilvervliesrijstquote:Op maandag 28 september 2015 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker. Ik ben mijn rode linzen recept kwijtquote:Op maandag 28 september 2015 19:58 schreef chufi het volgende:
Hier linzen me spek, chorizo en diverse verse groentes... Heerlijk pikant
Gewoon wat uit de losse pols ... Niks geen recept..quote:Op maandag 28 september 2015 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker. Ik ben mijn rode linzen recept kwijt
Het was fucking lekker, ik maak zoveel van recepten. Print ze uit of bookmark ze. Duhhhhquote:Op maandag 28 september 2015 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon wat uit de losse pols ... Niks geen recept..
Doe ik ook wel eens maar daarna komt het er meestal niet van om het na te maken..quote:Op maandag 28 september 2015 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was fucking lekker, ik maak zoveel van recepten. Print ze uit of bookmark ze. Duhhhh
Dat dus.quote:Op maandag 28 september 2015 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon wat uit de losse pols ... Niks geen recept..
Rasel ha nout moet er wel in dat weet ik nogquote:Op maandag 28 september 2015 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus.
Gewoon maken zoals het je smaakt.
Beetje met kruiden goochelen.![]()
Als je al weet welke kruiden is het verder een beetje rommelen met de hoeveelheden. Van overheersende kruiden moet je niet teveel gebruiken.quote:Op maandag 28 september 2015 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Rasel ha nout moet er wel in dat weet ik nog
Dat moest ik ff googlenquote:Op maandag 28 september 2015 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Rasel ha nout moet er wel in dat weet ik nog
Dat wist Treehut gisteren al te meldenquote:Op maandag 28 september 2015 20:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Btw, baanbrekend, er is water op Mars.
Vandaag pas bevestigd toch.........quote:Op maandag 28 september 2015 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wist Treehut gisteren al te melden
Dat is fucking lekkerquote:
Ja dat wel... Maar ik was in de veronderstelling dat het al beaamd was... Ik had verder niet gegeken naar de nieuwsmelding...quote:Op maandag 28 september 2015 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag pas bevestigd toch.........
Ik zei ook de bevestiging, dat het baanbrekend nieuws de vondst van water zou zijn had ik je ook gisteren kunnen vertellen, sterker nog, Soury zei het gisteren ook al.quote:Op maandag 28 september 2015 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel... Maar ik was in de veronderstelling dat het al beaamd was... Ik had verder niet gegeken naar de nieuwsmelding...
Ik kom even luisterenquote:Op maandag 28 september 2015 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Mochten er nog culinaire dames zijn hier die van muziek houden:
Vanavond draai ik een ode aan de dames aan elkaar via Radio 49...
Je doet er jaren mee. Ik gooi er een beetje overheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik ben fucking brakquote:Op maandag 28 september 2015 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Rode maan gezien, maantjequote:
Niks gemist. over 18 jaar weer. Ik ben bang dat ik dat niet ga reddenquote:Op maandag 28 september 2015 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar had ik even geen interesse in...
Niet in zak en as gaan zitten daarover...quote:Op maandag 28 september 2015 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks gemist. over 18 jaar weer. Ik ben bang dat ik dat niet ga redden
edit.quote:Op maandag 28 september 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet in zak en as gaan zitten daarover...
banner!quote:Op maandag 28 september 2015 21:09 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2015 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er ook, met koptelefoon, maar ondertussen nog effe bezig
Teveel troepquote:Op dinsdag 29 september 2015 03:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
CUL / Show hier spontaan je besteklade.
oe.. ik ga even kijken en na mijn Smoothie maak ik wel foto'squote:Op dinsdag 29 september 2015 03:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
CUL / Show hier spontaan je besteklade.
Fijn, weet je wat nou het bijkomende leuke is aan die stomme laatjes, je kan meteen zien hoe opgeruimd iemand wel of niet is.quote:
Dan ga ik nog even mijn rommellaatjes postenquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fijn, weet je wat nou het bijkomende leuke is aan die stomme laatjes, je kan meteen zien hoe opgeruimd iemand wel of niet is.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even mijn rommellaatjes posten
Nu zie je meteen dat ik een opgeruimd type benquote:
Gewoon lege rommellades...quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu zie je meteen dat ik een opgeruimd type ben
Nu moet ik toegeven dat ik in voorbereiding op de verhuizing mijn lades al heb opgeruimd, maar ik ben nou eenmaal ook nogal opgeruimdquote:
Mijn lade is vol, doch zeer netjes, al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu zie je meteen dat ik een opgeruimd type ben
Ik vind jou best nette lades hebben, ik had me er een iets rommeligere voorstelling van gemaaktquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn lade is vol, doch zeer netjes, al zeg ik het zelf.
Hoezo dat, wie zei ocd? Ik zit daar niet ver vanaf. Ik hou niet van echte troep, wel van rommelig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jou best nette lades hebben, ik had me er een iets rommeligere voorstelling van gemaakt
Ygritte had het over OCDquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoezo dat, wie zei ocd? Ik zit daar niet ver vanaf. Ik hou niet van echte troep, wel van rommelig.
Ik ben eigenlijk best een hele nette jongen hoor.
En mij schaalde je alvast gemakshalve bij de teringbende in.....bedankt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ygritte had het over OCD
Soms heb je je een voorstelling bij iemand gemaakt en dat dat heel anders uit kan pakken blijkt maar weer, zo dacht ik ook altijd dat een bepaalde users super geordend was en dito kasten en lades had, niets bleek minder waar.
Teringbende niet, maar wel een rommelig typequote:Op dinsdag 29 september 2015 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En mij schaalde je alvast gemakshalve bij de teringbende in.....bedankt.
Nee, helemaal niet. Men schat me vaak verkeerd in. Ben het wel gewend.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teringbende niet, maar wel een rommelig type![]()
Heb ik je erg beledigd?
Het laatje van soury is dat welquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Men schat me vaak verkeerd in. Ben het wel gewend.
En ik ben ook rommelig, doch niet smerig.
Andersom zou me wel geraakt hebben, dan heb ik liever dat men denkt dat ik een smeerkees ben en later blijkt dat zij het mis hadden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ygritte had het over OCD
Soms heb je je een voorstelling bij iemand gemaakt en dat dat heel anders uit kan pakken blijkt maar weer, zo dacht ik ook altijd dat een bepaalde users super geordend was en dito kasten en lades had, niets bleek minder waar.
Viel het mee?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fijn, weet je wat nou het bijkomende leuke is aan die stomme laatjes, je kan meteen zien hoe opgeruimd iemand wel of niet is.
ah...quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb gezien wat ik wilde zien.
Ik dacht niet dat jij een smeerkees wasquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Andersom zou me wel geraakt hebben, dan heb ik liever dat men denkt dat ik een smeerkees ben en later blijkt dat zij het mis hadden.
Wat een geruststelling.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat jij een smeerkees was
Die beschrijving moet ik gemist hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar was dat niet ongeveer nog dezelfde inhoud zoals NMNS in 2008 al beschreef?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |