Waarom zou ik een mening moeten hebben over een verdrag wat ik nauwelijks ken en ik ook niet de behoefte heb me erin te verdiepen?quote:Op zondag 27 september 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je het eens of oneens zult zijn met het verdrag
Hij heeft nooit gespeeld of is nooit trainer geweest bij AZ.quote:
Het rijtje clubs dat net onder de top van Europa zit. Dan denk ik aan clubs als Benfica, Zenit, Sevilla, Arsenal.quote:Op zondag 27 september 2015 22:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat soort doelstellingen zijn per definitie lachwekkend. Maar nogmaals, wat is "subtop van Europa"?
Allebei eckte Joden wel.quote:Op zondag 27 september 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
David Endt is de dikke neef van Bram Mozkowicz.
Zo.
Ja een waar eindigt dat rijtje? En wanneer hoor je bij dat rijtje? Dat is allemaal erg veranderlijk een subjectief. Dus zo'n doelstelling is pertinent onjuist geformuleerd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het rijtje clubs dat net onder de top van Europa zit. Dan denk ik aan clubs als Benfica, Zenit, Sevilla, Arsenal.
Dit geldt alleen als Moreno het doet hoor. Niet als iemand het bij een PSVer doet.quote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef Caland het volgende:
Het was vast niet zijn bedoeling om Luuk de Jong zo te raken, opzich een prima tackle.
Aldus veel PSV-supporters.
Egbers.quote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat is dit voor tettershow zeg, tering. Egbers kan dit echt totaal niet
Er zijn verschillende gradaties van kut. Tom is bijzonder kutquote:
quote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef Caland het volgende:
Het was vast niet zijn bedoeling om Luuk de Jong zo te raken, opzich een prima tackle.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk gaat De Jong niet forceren, belachelijke overtreding van Ritzmaier
wat vind je van mijn UI Tyron?quote:
Ja, mee eens dus.quote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef Caland het volgende:
Hey guusquote:Op zondag 27 september 2015 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hey Pax, wat vind jij van de dualisering van gemeenten in 2002?
ja johquote:Op zondag 27 september 2015 23:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles goed jongen?
hoi pascalquote:
past bij je karakterquote:Op zondag 27 september 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat vind je van mijn UI Tyron?
Ja, echt een beetje pijnlijk om te zien dat iedereen gewoon doorpraatquote:Op zondag 27 september 2015 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is als een leraar die geen orde kan houden. Iedereen lult maar door elkaar.
Daar kan ik het niet anders dan mee eens zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey guus
Vanuit het kader van de versterking van de positie van de raad en de burgemeester is dat zeker een goede ontwikkeling geweest naar mijn mening.
Mooie blonde jongen, jij kan dit waarderenquote:Op zondag 27 september 2015 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja joh
met jou?
[..]
hoi pascal
[..]
past bij je karakter
Perez is de enige god aan tafelquote:Op zondag 27 september 2015 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vreselijke uitzending. Egbers kan dit gewoon totaal niet, hysterisch geschreeuw van Mulder, kontenkruiperij van Endt en zelfingenomenheid van Perez
ik ben geswitched van christian eriksen naar dylan o'brienquote:Op zondag 27 september 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie blonde jongen, jij kan dit waarderen
nou nou nouquote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef Tyron het volgende:
ARNO JE MOET JE BEK DICHTHOUDEN TERINGMONGOOL
Hij is als gast wel prima, maar de rest haalt niet echt het beste in 'm naar bovenquote:Op zondag 27 september 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Perez is de enige god aan tafel
Wie verzint het uberhaupt dat Endt hier aan kan schuiven? Afscheidskadootje van Jack ofzo?quote:Op zondag 27 september 2015 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vreselijke uitzending. Egbers kan dit gewoon totaal niet, hysterisch geschreeuw van Mulder, kontenkruiperij van Endt en zelfingenomenheid van Perez
quote:
Heldon, uiteindelijk.quote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef Tyron het volgende:
ARNO JE MOET JE BEK DICHTHOUDEN TERINGMONGOOL
Kan Arno niet zijn bek houden ?quote:
Zou tekenen.quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef Vatta het volgende:
Kunnen we niet een handtekeningen actie starten om Arno van de buis te krijgen.
In drievoudquote:
Rustig Tyron.quote:Op zondag 27 september 2015 23:07 schreef Tyron het volgende:
hou je bek tom jij hebt helemaal niemand gebeld dat doet de redactie teringmongool
Is die gast zwakzinnig?quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Ed de Goey vermaakt zich wel:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 september 2015 23:07 schreef Tyron het volgende:
hou je bek tom jij hebt helemaal niemand gebeld dat doet de redactie teringmongool
Kom Mexicano's brengen.quote:
ik mis jou.quote:
DRANK EN DRUGSquote:
Je bent zelf een Burak.quote:Op zondag 27 september 2015 23:09 schreef inslagenreuring het volgende:
We redden het wel, de Turken pakken nog 0 punten zonder beest Burak.
ik zal erover nadenken ggmmquote:Op zondag 27 september 2015 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik mis jou.
Wil je weer wat vaker komen posten?
Zeker je "ik zit hier nu naakt"-posts mis ik ontzettend.
quote:Op zondag 27 september 2015 23:09 schreef Vatta het volgende:
Tom komt op mij altijd over als een demente oude hond.
Tom is vaak zat ingevallenquote:Op zondag 27 september 2015 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik blijf Tom een prutser vinden. Kan er niet aan wennen.
Wat is deze?quote:
Ja, maar alleen de blessures.quote:Op zondag 27 september 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben ze het eigenlijk over PSV gehad?
Ja 1,5 minuut over de blessuresquote:Op zondag 27 september 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben ze het eigenlijk over PSV gehad?
Met het verschil dat Sjek het met een lach afdeed. Tom sluit zich na deze aflevering op om een potje te janken.quote:Op zondag 27 september 2015 23:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Tom is vaak zat ingevallen![]()
Alsof sjek deze idioten wel in de hand had.
Ik heb niet de indruk dat Tom verder een halve neuk geeft.quote:Op zondag 27 september 2015 23:12 schreef Vatta het volgende:
[..]
Met het verschil dat hij het met een lach afdeed. Tom sluit zich na deze aflevering op om een potje te janken.
quote:Op zondag 27 september 2015 23:13 schreef Caland het volgende:
De Wit komt in interviews altijd een beetje over als een zwakzinnige.
Bah.quote:
nou nou nouquote:Op zondag 27 september 2015 23:13 schreef Caland het volgende:
Kazim ook.quote:Op zondag 27 september 2015 23:13 schreef Caland het volgende:
Paar weken terug, die over anale seks. Dat was bedroevend slecht.quote:Op zondag 27 september 2015 23:14 schreef Tagliano het volgende:
Het boek weet nog iets van de uitzending te maken
Verder het ik zelden zo'n flopshow gezien als deze
stijn jij bent echt een lekkerdingquote:Op zondag 27 september 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben helemaal gedemotiveerd door deze uitzending.
Die kon ik beter verdragen dan deze, toen werd Bertje nog een beetje aangepaktquote:Op zondag 27 september 2015 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar weken terug, die over anale seks. Dat was bedroevend slecht.
Dat was een topshowquote:Op zondag 27 september 2015 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar weken terug, die over anale seks. Dat was bedroevend slecht.
Highly anticipatedquote:Op zondag 27 september 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En aansluitend Huub Stevens.
Topavond.
Arschlögerquote:
Een verversing in het kringetje gasten is ook al gewenst zeg. Iedere week een coach uit de eredivisie ofzo.quote:Op zondag 27 september 2015 23:18 schreef Pascalus het volgende:
Eigenlijk is er maar één uitzending van Studio Voetbal die ik echt leuk vond. De kaarsjesuitzending.
drollenhaar.rarquote:Op zondag 27 september 2015 23:36 schreef Zipportal het volgende:
David Endt met zijn drollenhaar.Het kon zijn broer zijn:
[ afbeelding ]
Kan me nog herinneren dat ze dat vroeger vaak deden, dat was zo mogelijk nog slechter.quote:Op zondag 27 september 2015 23:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een verversing in het kringetje gasten is ook al gewenst zeg. Iedere week een coach uit de eredivisie ofzo.
Tjah maar dit wordt lachwekkend. Perez die een hekel heeft aan v Basten en dus zo reageert op zijn column, Endt die de schoothond is van ajacieden gaat daar weer tegenin. Youri is van FC Twente en die Vermeulen mag maar al te graag haten op Ajax dus die gaat daar mooi in mee.quote:Op maandag 28 september 2015 02:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ze dat vroeger vaak deden, dat was zo mogelijk nog slechter.
Het ging eerst 20 minuten over zijn oninteressante club: ADO/Heracles/vul maar in, waarin de trainer alle clichés die hij in huis had kon uitspuwen. Daarna ging het over andere onderwerpen en de trainer zat er bij en keek ernaar. Af en toe werd hem dan heel geforceerd naar zijn mening gevraagd, maar die was nooit bijzonder boeiend.
Liever gewoon zoals het nu is, maar dan alsjeblieft zonder David Endt, die man is afschuwelijk in alle opzichten.
Zo gaat het toch overal in de voetbalwereld? Derksen heeft ook genoeg mensen afgemaakt bij VI uit rancune. Een objectieve voetbaltafel uitnodigen is onmogelijk. Gisteren was een drama, maar dat wijten aan subjectiviteit is onzinnig.quote:Op maandag 28 september 2015 11:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah maar dit wordt lachwekkend. Perez die een hekel heeft aan v Basten en dus zo reageert op zijn column, Endt die de schoothond is van ajacieden gaat daar weer tegenin. Youri is van FC Twente en die Vermeulen mag maar al te graag haten op Ajax dus die gaat daar mooi in mee.
De motieven zijn zo overduidelijk. Als je een eerlijk en oprechte uitzending wilt neerzetten dan kan je niet allerlei rancuneuze figuren neerzetten.
Bovendien word ik een beetje allergisch van figuren als Arno Vermeulen. Die heeft geen enkele weet van het wereldje maar bepaalt even wat Fräser of Blatter beter kan zeggen of doen. man man man...
Eens, helemaal objectief is niet mogelijk. Maar ruil je Endt met van Halst en Vermeulen met Keje Molenaar dan heb je het al wat meer verdeeld zeg maar. Dan moeten er echt argumenten komen in plaats van geschreeuw zoals gisteren, vreselijk.quote:Op maandag 28 september 2015 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo gaat het toch overal in de voetbalwereld? Derksen heeft ook genoeg mensen afgemaakt bij VI uit rancune. Een objectieve voetbaltafel uitnodigen is onmogelijk. Gisteren was een drama, maar dat wijten aan subjectiviteit is onzinnig.
Eens over Arno trouwens.
nee hequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:36 schreef Zipportal het volgende:
Jan Mulder
Co Adriaanse
Sjoerd Mossou
Frank Snoeks
Dit wordt dus vanuit werkelijk elk camerastandpunt kokhalzen. Wat heb ik toch een fijn leven als masochist.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:36 schreef Zipportal het volgende:
Jan Mulder
Co Adriaanse
Sjoerd Mossou
Frank Snoeks
Niet als die sfeer bestaat uit de commentator naast je. Er staan genoeg microfoons rondom het veld om de sfeer ook op te vangen. In hoeverre er in de arena sprake is van sfeer natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
Dat is toch juist mooi, als je een beetje sfeer meekrijgt.
Jan gaf de wedstrijd een 6.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kijk nu ook.
Heb ik iets noemenswaardigs gemist?
Je slaat wartaal uit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje jelly omdat je een kale plek hebt?
Jan is seniel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens het spelregelboekje mag dat juist niet.
Dadelijk. En die goal werd terecht afgekeurd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:29 schreef Buitendam het volgende:
Doe dalijk nog even de blunder van Vermeer en de compleet onterechte afgekeurde goal.
Dit idd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens het spelregelboekje mag dat juist niet.
Zelfs bij vrouwenvoetbal was ie niet afgekeurd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dadelijk. En die goal werd terecht afgekeurd.
Volgens het spelregelboekje, was het terechtquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zelfs bij vrouwenvoetbal was ie niet afgekeurd.
Je mag in de 5 gewoon niet tegen de keeper aanspringen zonder ook maar een bal te raken of de keeper doelbewust blokkeren. Ik vind dat ook altijd maar een beetje een kutregel, maar hij is er wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Was gewoon terecht Hans.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat boekje ergens te downloaden?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens het spelregelboekje, was het terecht
Snap het ook niet. Misselijk ventje vind ik het ook, met zijn Mathijsen trekjes.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit is toch niet meer serieus te nemen? Vonden ze Veltman echt goed?
Wie, wat, waar?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is zo traag als stront door een trechter.
Vond hem niet eens zo geweldig spelen eigenlijk. Wel 2 knappe goals natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:32 schreef Zorro het volgende:
Pereiro is plotseling de nieuwe Ronaldo geloof ik.
Ik had zo'n vermoeden dat ons aller Kenneth weer eens wild deed.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag in de 5 gewoon niet tegen de keeper aanspringen zonder ook maar een bal te raken of de keeper doelbewust blokkeren. Ik vind dat ook altijd maar een beetje een kutregel, maar hij is er wel.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pereiro is het beste in Nederland sinds Johan Cruyff
Hij komt als een mongooltje uit zijn doel, ja. Maar uiteindelijk was het wel een overtreding.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik had zo'n vermoeden dat ons aller Kenneth weer eens wild deed.
Nieuwe Francescoli.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pereiro is het beste in Nederland sinds Johan Cruyff
Hij ging idd als een zak aardappelen naar die bal toe.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik had zo'n vermoeden dat ons aller Kenneth weer eens wild deed.
Kramer kon trouwens de bal makkelijk wegkoppen maar stond de verkeerde kant op te kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij komt als een mongooltje uit zijn doel, ja. Maar uiteindelijk was het wel een overtreding.
Wedstrijden zoals uit bij Ajax zijn schaars. Hoeveel teams spelen er thuis tegen PSV zoals Ajax vandaag deed?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij hoeft niet aan de zijlijn te plakken. Dat deed hij vandaag ook niet.
Ancelotti gaat alleen naar topclubs.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:38 schreef TC03 het volgende:
Ancelotti als interim en dan De Boer vanaf volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |