Waarom zou ik een mening moeten hebben over een verdrag wat ik nauwelijks ken en ik ook niet de behoefte heb me erin te verdiepen?quote:Op zondag 27 september 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je het eens of oneens zult zijn met het verdrag
Hij heeft nooit gespeeld of is nooit trainer geweest bij AZ.quote:
Het rijtje clubs dat net onder de top van Europa zit. Dan denk ik aan clubs als Benfica, Zenit, Sevilla, Arsenal.quote:Op zondag 27 september 2015 22:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat soort doelstellingen zijn per definitie lachwekkend. Maar nogmaals, wat is "subtop van Europa"?
Allebei eckte Joden wel.quote:Op zondag 27 september 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
David Endt is de dikke neef van Bram Mozkowicz.
Zo.
Ja een waar eindigt dat rijtje? En wanneer hoor je bij dat rijtje? Dat is allemaal erg veranderlijk een subjectief. Dus zo'n doelstelling is pertinent onjuist geformuleerd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het rijtje clubs dat net onder de top van Europa zit. Dan denk ik aan clubs als Benfica, Zenit, Sevilla, Arsenal.
Dit geldt alleen als Moreno het doet hoor. Niet als iemand het bij een PSVer doet.quote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef Caland het volgende:
Het was vast niet zijn bedoeling om Luuk de Jong zo te raken, opzich een prima tackle.
Aldus veel PSV-supporters.
Egbers.quote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat is dit voor tettershow zeg, tering. Egbers kan dit echt totaal niet
Er zijn verschillende gradaties van kut. Tom is bijzonder kutquote:
quote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef Caland het volgende:
Het was vast niet zijn bedoeling om Luuk de Jong zo te raken, opzich een prima tackle.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk gaat De Jong niet forceren, belachelijke overtreding van Ritzmaier
wat vind je van mijn UI Tyron?quote:
Ja, mee eens dus.quote:Op zondag 27 september 2015 23:00 schreef Caland het volgende:
Hey guusquote:Op zondag 27 september 2015 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hey Pax, wat vind jij van de dualisering van gemeenten in 2002?
ja johquote:Op zondag 27 september 2015 23:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles goed jongen?
hoi pascalquote:
past bij je karakterquote:Op zondag 27 september 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat vind je van mijn UI Tyron?
Ja, echt een beetje pijnlijk om te zien dat iedereen gewoon doorpraatquote:Op zondag 27 september 2015 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is als een leraar die geen orde kan houden. Iedereen lult maar door elkaar.
Daar kan ik het niet anders dan mee eens zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey guus
Vanuit het kader van de versterking van de positie van de raad en de burgemeester is dat zeker een goede ontwikkeling geweest naar mijn mening.
Mooie blonde jongen, jij kan dit waarderenquote:Op zondag 27 september 2015 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja joh
met jou?
[..]
hoi pascal
[..]
past bij je karakter
Perez is de enige god aan tafelquote:Op zondag 27 september 2015 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vreselijke uitzending. Egbers kan dit gewoon totaal niet, hysterisch geschreeuw van Mulder, kontenkruiperij van Endt en zelfingenomenheid van Perez
ik ben geswitched van christian eriksen naar dylan o'brienquote:Op zondag 27 september 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie blonde jongen, jij kan dit waarderen
nou nou nouquote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef Tyron het volgende:
ARNO JE MOET JE BEK DICHTHOUDEN TERINGMONGOOL
Hij is als gast wel prima, maar de rest haalt niet echt het beste in 'm naar bovenquote:Op zondag 27 september 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Perez is de enige god aan tafel
Wie verzint het uberhaupt dat Endt hier aan kan schuiven? Afscheidskadootje van Jack ofzo?quote:Op zondag 27 september 2015 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vreselijke uitzending. Egbers kan dit gewoon totaal niet, hysterisch geschreeuw van Mulder, kontenkruiperij van Endt en zelfingenomenheid van Perez
quote:
Heldon, uiteindelijk.quote:Op zondag 27 september 2015 23:05 schreef Tyron het volgende:
ARNO JE MOET JE BEK DICHTHOUDEN TERINGMONGOOL
Kan Arno niet zijn bek houden ?quote:
Zou tekenen.quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef Vatta het volgende:
Kunnen we niet een handtekeningen actie starten om Arno van de buis te krijgen.
In drievoudquote:
Rustig Tyron.quote:Op zondag 27 september 2015 23:07 schreef Tyron het volgende:
hou je bek tom jij hebt helemaal niemand gebeld dat doet de redactie teringmongool
Is die gast zwakzinnig?quote:Op zondag 27 september 2015 23:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Ed de Goey vermaakt zich wel:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 september 2015 23:07 schreef Tyron het volgende:
hou je bek tom jij hebt helemaal niemand gebeld dat doet de redactie teringmongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |