Nee, als de conclusie uit onderzoek bv is dat obese mensen zonder bariatrische chirurgie vrijwel altijd obees blijven, zelfs met succesvolle interventie, dan is er doorgaans een klein groepje (1,25-2,5%) die het wel lukt. Normaalcurve/standaarddeviatie etc. Statistisch geneuzel. De zogezegde uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op zondag 27 september 2015 15:09 schreef Rucola het volgende:
[..]
Wat is dat normaalcurve randje? Welk bmi is dat ongeveer? 25 bedoel je dan of zo?
Heb 't artikel niet gelezen btw, dus sorry als ik iets fouts zeg
BMR is base metabolic rate, als je alleen in bed ligt, plast via een catheter en eet via een sonde dan verbrand je dat.quote:Op zondag 27 september 2015 21:53 schreef _Newman_ het volgende:
Je BMR = je basis behoefte dat is toch hetzelfde als ondehoud? Dat is calorie behoefte in rust toch? BMR is engelse benaming. En ik zeg toch ook dat dat voor verschillende mensen anders is. Dat heb ik in mijn post genoemd dat iemand van 100 kilo die heel dik is andere behoefte heeft dan iemand van 100 kilo en heel gespierd.
Iedereen heeft het over een filmpje maar ik zie nergens een link naar dat filmpje. Zou je dat nog even willen posten?
Beginnen we hier nou ook weer met newman bashen? Doe even normaal.quote:Op zondag 27 september 2015 21:48 schreef MutedFaith het volgende:
Newman:
Je verkoopt wel onwaarheden.
De spaarstand zoals jij die noemt bestaat gewoon niet. Net zo min als dat je bepaalde voedingsmiddellen moet eten om af te vallen. Wat je moet doen is bepaalde voedingsmiddelen niet, of veel minder, eten en een energietekort creëren. Dat kun je ook doen door te bewegen, maar dat is erg inefficiënt. Een uur extra sporten staat gelijk aan 2 boterhammen met pindakaas niet opeten. Of drie koekjes.
Verder valt je metabolisme niet stil als je een paar uur niet eet. En het enige wat ontbijten bereikt is dat je een suikerpiekje creëert in de ochtend voor wat kortetermijn extra energie en alertheid en dat je een calorie of 10 meer verbruikt omdat je je ontbijt ook moet verteren.
Als je enkel advies wil geven, dan kun je je ook wel iets minder opstellen zoals in CUL alsof je alles weet en jouw manier de enige juiste is. Er zijn veel manieren om je calorieinname te verlagen, en ze hebben allemaal hun voor en nadelen. En ze beginnen en eindigen allemaal met minder eten dan je onderhoudsniveau.
Maar dan krijg je wel doorligplekkenquote:Op zondag 27 september 2015 22:01 schreef Rucola het volgende:
Heb laatst op een professionele manier m'n bmr uit laten rekenen, via zo'n apparaatje. Is echt weinig.
shit, dacht ik net dat ik een mooie dagbesteding had gevondenquote:Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel doorligplekken
En daar krijg je weer doorzitplekken van. Of doorzakplekken afhankelijk van hoe studentikoos je bezig bentquote:Op zondag 27 september 2015 22:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
shit, dacht ik net dat ik een mooie dagbesteding had gevondenIk ga maar weer verder met studeren...
Wentelen, roteren, draaien en af en toe omlopen via de keuken als je naar het toilet gaat?quote:Op zondag 27 september 2015 22:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
shit, dacht ik net dat ik een mooie dagbesteding had gevondenIk ga maar weer verder met studeren...
pijn in mijn hand van al het schrijvenquote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En daar krijg je weer doorzitplekken van. Of doorzakplekken afhankelijk van hoe studentikoos je bezig bent
Ja maar volgens mij zei ik dat ook wat jij zegt. Alleen jij noemt het onderhoud ik noem het BMR + activiteiten komt op hetzelfde neer volgens mij.quote:Op zondag 27 september 2015 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
BMR is base metabolic rate, als je alleen in bed ligt, plast via een catheter en eet via een sonde dan verbrand je dat.
Onderhoud is wat je verbruikt obv je lichaamsbouw en je gemiddelde dagelijkse acitviteit.
Stel je beweegt matig intensief drie keer per week dan is je onderhoud o.a. op basis daarvan en je leeftijd etc bv 1.2* je BMR.
Onder je BMR eten is niet handig,dan moet je haast wel spieren gaan verbranden namelijk...
Volgens mij mag dat niet van je BMRquote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wentelen, roteren, draaien en af en toe omlopen via de keuken als je naar het toilet gaat?
zo af en toe vind ik dat een goddelijke dagbesteding, eigenlijk.quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wentelen, roteren, draaien en af en toe omlopen via de keuken als je naar het toilet gaat?
Jij schrijft met de hand?quote:Op zondag 27 september 2015 22:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
pijn in mijn hand van al het schrijven
Ik heb dat gewoon nodig soms, anders stort ik in zeg maar.quote:Op zondag 27 september 2015 22:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
zo af en toe vind ik dat een goddelijke dagbesteding, eigenlijk.
het helpt me onthouden, dus ja, ik schrijf heel erg veel als ik studier... oude stempelquote:Op zondag 27 september 2015 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij schrijft met de hand?Dat ben ik verleerd
Ik krabbel wel wat neer tijdens het leren. Maar dat zou ik niet schrijven durven noemenquote:Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
het helpt me onthouden, dus ja, ik schrijf heel erg veel als ik studier... oude stempel
overdrijf je nu niet een heel klein beetje?quote:Op zondag 27 september 2015 22:41 schreef _Newman_ het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dit forum. Waarom is iedereen zo vervelend hier.
De groeten allemaal. Ik probeer gewoon mensen te helpen met de beste bedoelingen maar het enige wat ik terug krijg zijn een stelletje azijnzeikende horken die alleen maar op me in lopen te hakken.
Ik vind het nu echt niet meer leuk en ik ga definitief van het forum af. Ik hoop dat jullie nou je zin hebben. Jullie hebben het weer voor elkaar je hebt weer iemand weggepest.
Dit is mijn laatste post. Doei.
Meningen zijn zo 2014quote:Op zondag 27 september 2015 22:43 schreef Rucola het volgende:
Gewoon rustig aan doen, het is een forum met mensen en we hebben allemaal een mening enzo. Hoort erbij
Waar werk jij joh? Borrels, lunches, uitjes alles. Dat wil ik ook.quote:Op maandag 28 september 2015 09:03 schreef MutedFaith het volgende:
Ik begin de week op 79.7.
Vandaag lunch en vanavond borrel op t werk, dus dat wordt weer de nodige valstrikken ontwijken.
Uit onderzoek blijkt dat je het wel beter onthoudt als je schrijft! Maar ik krijg dan vaak pijn (HMS en schrijven vinden elkaar niet altijd lief), dus ik ga voor de methode van iedere dag een paar keer hardop herhalen wat ik heb geleerd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik krabbel wel wat neer tijdens het leren. Maar dat zou ik niet schrijven durven noemenechte aantekeningen typ ik liever. Vult makkelijker aan.. ben nogal van de structuur en anders zit ik steeds maar hele stukken opnieuw te schrijven.
En ik krijg snel een lamme hand
Ja, voor mij is t ook allemaal erg nieuw.. Werk gedetacheerd bij APG.quote:Op maandag 28 september 2015 09:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar werk jij joh? Borrels, lunches, uitjes alles. Dat wil ik ook.
Heh. Lucky you.quote:Op maandag 28 september 2015 09:37 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ja, voor mij is t ook allemaal erg nieuw.. Werk gedetacheerd bij APG.
De lunch wordt elke maandag door t detacheringsbureau (we zitten hier met een best aantal mensen) betaald. De borrel is maandelijks, ook van t bureau.
Het uitje was van de afdeling en had ik gewoon geluk mee dat ik net op tijd instapte
Ik hoorde ooit een vlogger vertellen dat ze altijd een gezond ontbijt nam, omdat wat je dan de rest van de dag ook eet, het begin goed is geweest. Nailed it, dusquote:Op maandag 28 september 2015 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik post mijn lijstje van gisteren anders wel even als contra-inspiratie!
O: kwark met bosvruchten uit de diepvries en muesli (meer was er niet in huis)
L: kaiserbroodje gerookte kip
T: paar bugles met kokkie, toastjes brie, 3,5 flesje pils
D: halve grote friet, mayo, kaassouflé, twee kroketten
T: zakje pure chocopindas
quote:Op maandag 28 september 2015 09:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit een vlogger vertellen dat ze altijd een gezond ontbijt nam, omdat wat je dan de rest van de dag ook eet, het begin goed is geweest. Nailed it, dus
Finance-dingetjes. Een beetje van alles en nog wat, bijspringen waar nodig en de afdeling voorbereiden op de toekomst.quote:Op maandag 28 september 2015 09:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heh. Lucky you.
Wat doe je daar eigenlijk? Of heb ik dat gemist?
Hier kan ik wel in mee met mijn lijst vol contrainspiratie. Maar wel 2,5u in het zwembad met 3 kinderen.quote:Op maandag 28 september 2015 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik post mijn lijstje van gisteren anders wel even als contra-inspiratie!
O: kwark met bosvruchten uit de diepvries en muesli (meer was er niet in huis)
L: kaiserbroodje gerookte kip
T: paar bugles met kokkie, toastjes brie, 3,5 flesje pils
D: halve grote friet, mayo, kaassouflé, twee kroketten
T: zakje pure chocopindas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
1.76quote:Op maandag 28 september 2015 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe lang ben jij, GM? Fijn dat het meeviel, dat scheelt!
Allemaal vocht.quote:Op maandag 28 september 2015 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn lichaam is overigens helemaal de weg kwijt en ik zit nu op -21,3 kg i.p.v. de -25 kg in de zomer.... geen idee wat er precies aan de hand is, ik eet niet eens zo heel veel te veel, beweeg wel veel meer en raarder dan ooit (dakpannen versjouwen en zulks), maar goed, ik ga het maar weer heel streng ende netjes oppakken deze week![]()
![]()
O1: activia muesli
O2: roggebrood met boter en kaas
L: desembrood, boter, ham en 2x halfzacht gekookt eitje
D: http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R689018/britse-cottage-pie maar met 100 gr tartaar pp i.p.v. 125 gr rundergehakt, de groente van 4 personen voor 2 en minder kaas.
In Arnhem een VORKje meegeprikt?quote:Op maandag 28 september 2015 10:22 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenGisteren helpen verhuizen. Daar waren heerlijke welkomshapjes van de buren (allemaal soorten baklava, natte cake, kippasteitjes etc) en 's avonds de kroeg in met bier en nacho's
Maar wel veel gelopen
quote:Op maandag 28 september 2015 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
In Arnhem een VORKje meegeprikt?
Ik hoop het!quote:Op maandag 28 september 2015 10:21 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Allemaal vocht.
(Of wellicht deels spieren? Gezien het structurele bewegen?)
Daar dacht Midas Dekkers heel anders overquote:Op maandag 28 september 2015 11:44 schreef MutedFaith het volgende:
Een goed begin is het halve werk!
(En sporten is gezond, zeggen ze.. )
Gut, we doen dat dus ook nog synchroonquote:Op maandag 28 september 2015 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
Sodetering.geen beebies
![]()
Maar wel intens slap en duizelig ineens. Heb nooit last van ongesteldheid. M'n eetlust is me ook compleet vergaan
Toch zo maar m'n eitje naar binnen werken.
We kwamen tot de conclusie dat de Turkse keuken beter is in zoet dan in hartigquote:
Die conclusie heb ik ook wel eens getrokken ja..quote:Op maandag 28 september 2015 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kwamen tot de conclusie dat de Turkse keuken beter is in zoet dan in hartigDe hartige hapjes waren een beetje smaakloos, de zoete hapjes goddelijk.
Ha! Me too. Al wil mijn lijf sowieso wel graag mee doen geloof ikquote:Op maandag 28 september 2015 12:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik slik m'n pil door, anders had ik vrolijk meegedaan.
Ik dacht dat ik nog pilstrips in huis had, maar dat was niet zoquote:Op maandag 28 september 2015 12:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik slik m'n pil door, anders had ik vrolijk meegedaan.
quote:Op maandag 28 september 2015 10:08 schreef MutedFaith het volgende:
Lijstje:
O: Knackebrod met kipfilet
T: Magere kwark
L: Lunch van de baas: Bakje magere kwark, bakje sla met komkommer, tomaat, paprika en twee wrapjes met ham en gekookt ei.
T: Handje cashewnoten
D: Salade: Sla, radijs, blauwe kaas, spekjes, gebakken kip
T: Borrel van de baas. Als daar niks voorbijkomt waar ik echt zin heb trek ik thuis nog een blikje olijven met ansjovis open.
T was t enige wat er nog in huis was...quote:Op maandag 28 september 2015 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Protip: Skip de ontbijtkoek. Suikersuikersuiker, geen goed begin van de dag.
Ja eigenlijk wel jaquote:Op maandag 28 september 2015 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ongepanneerde kipschinitzel, dat is toch gewoon kipfilet, maar dan dun...?![]()
Sterkte!quote:Op maandag 28 september 2015 15:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
Bah, net de kat in laten slapen. Het beestje was zo ziek en niets leek meer te helpen.
Ohhhhh Walesquote:Op maandag 28 september 2015 13:57 schreef Barreltje het volgende:
er stond vandaag een 0 achter mijn 93![]()
nou eens kijken hoe dat de rest van de week ontwikkeld.
Weeklijstje:
Ma: Inktvis in wok // Body balance
Di: Restjes eten // kat verhuizen
Wo: Welsh Food // lopen lopen lopen
Do: Welsh Food // lopen Juichen lopen// Hardlopen
Vr: Welsh Food // lopen Juichen lopen
Za: Welsh Food // lopen lopen lopen // Hardlopen
Zo: Welsh Food // lopen lopen lopen
Iemand nog goede tips voor Cardiff en Bristol?
quote:Op maandag 28 september 2015 15:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
Bah, net de kat in laten slapen. Het beestje was zo ziek en niets leek meer te helpen.
Getver, laivquote:Op maandag 28 september 2015 15:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ach neequote:Op maandag 28 september 2015 15:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
wat klote zeg. Hoe oud was ie?quote:Op maandag 28 september 2015 15:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
Nog maar net 7, dus nog niet stokoud. Ze had een infectie in de urinewegen en de antibiotica sloeg niet aan. En elke dag naar de dierenarts om haar op te lappen ging mij te ver. Het is wel erg snel gegaan, een week geleden hoorden wel pas van het nierfalen.quote:Op maandag 28 september 2015 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat klote zeg. Hoe oud was ie?
Sterktequote:
Geen idee. Ik probeer het zelf te regelen. Ik heb niet zo'n onstopper.quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SterkteBellen met de verhuurder of moet je dan zelf een andere instantie regelen?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 september 2015 06:54 schreef mrspoeZ het volgende:
[ afbeelding ]
Een jarig kind en onder de 74. Dubbel feest. En taart!
Zelfgemaakt? Het bedrijf waar ik het altijd haalde* is overgestapt op grote brokken niet zo goed schoongemaakte kip (ik kan niet tegen fliebertjes in mijn vlees, het ligt aan mijquote:Op dinsdag 29 september 2015 08:42 schreef Sarabi het volgende:
Lijstjestijd
O: groene smoothie
L: kikkererwtensalade
S: 20 min fietsen
T: bites
D: Kipsalon
S: Evy
Ja heb ergens op een blog een recept gevondenquote:Op dinsdag 29 september 2015 08:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zelfgemaakt? Het bedrijf waar ik het altijd haalde* is overgestapt op grote brokken niet zo goed schoongemaakte kip (ik kan niet tegen fliebertjes in mijn vlees, het ligt aan mij), dus ik ga het daar niet meer halen
* lees 1 of 2 keer per jaar, niet wekelijks of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder een blaasontsteking.. geen idee hoe m'n gewicht DAAR op gaat reageren
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Wat een leuke sitequote:Op dinsdag 29 september 2015 11:23 schreef Artoo het volgende:
Lijstje!
O: Pannenkoekjes van 1 banaan, 1 ei, 1 eiwit, koekkruiden
T: High proteïn Breaker, de kokosvariant
L: Gestoomde vis, boontjes
S: Uurtje fietsen
T: Beltsanderbrownie
D: Dit: http://vikalinka.com/2015(...)-chickpea-paprikash/
T: Iets met eiwitten
Plopper heeft bij de vorm van mijn toilet geen effect. Ik krijg het altijd verholpen met een plastic zak. Vooral in de gevallen dat dochterlief weer eens iets te enthousiast is geweest met toiletpapiergebruik.quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen idee. Ik probeer het zelf te regelen. Ik heb niet zo'n onstopper.wc-borstel haalde niks uit en ik heb er nu een fles gootsteenontstopper ingeflikkerd.
Het water loopt heeeeeeeeeeeeeel langzaam weg. Hopelijk gaat het zo beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je een bordje brengen?!quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:23 schreef Artoo het volgende:
Lijstje!
D: Dit: http://vikalinka.com/2015(...)-chickpea-paprikash/
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:59 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Plopper heeft bij de vorm van mijn toilet geen effect. Ik krijg het altijd verholpen met een plastic zak. Vooral in de gevallen dat dochterlief weer eens iets te enthousiast is geweest met toiletpapiergebruik.Ja, ik las die methode op the interwebz. Maar ik wacht braaf op de rioolman. Het kost me niks namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Dat is altijd de betere optie ja.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik las die methode op the interwebz. Maar ik wacht braaf op de rioolman. Het kost me niks namelijk.
nu weer lekker schijten! op naar de 93!quote:
Net voor het douchen even op de weegschaal gaan staan, 92.9. Dus 2 vakantiekilo's kwijt. Had ik ook wel verwacht want gisteren pissen voor het leven en zaterdagavond gedronken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nu weer lekker schijten! op naar de 93!
oh en oeh oeh oeh! ik krijg vandaag mijn nieuwe snowboard
Damn! loop ik weer achter.. ik was blij je ingehaald te hebben!quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Net voor het douchen even op de weegschaal gaan staan, 92.9. Dus 2 vakantiekilo's kwijt. Had ik ook wel verwacht want gisteren pissen voor het leven en zaterdagavond gedronken.
Sorry he.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Damn! loop ik weer achter.. ik was blij je ingehaald te hebben!
*gaat een extra rondje lopen vandaag*
Ik heb me aan mijn lijstje gehouden en kom rond de 1600kcal uit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:42 schreef Sarabi het volgende:
Lijstjestijd
L: kikkererwtensalade
S: 20 min fietsen
D: Kipsalon
S: Evy
Ging het goed??quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:41 schreef Sjeen het volgende:
Heerlijk vreemd lijstje, maar tentamen gehaald
Woeiiiii! Spannend man!quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
En dan nog maar een: ik mag gaan spreken op 'n congres in San Francisco![]()
in maart
Woohooo. Dus dat was eigenlijk mijn 'ik heb geen zin om te gaan koken maar om wat lekkers te halen en te vieren met echt bier', maar, beide niet gedaan, want ik ben een #fitgirl #athlete #workinghard #allesvoordiesixpack
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Blijkbaar, want ze heeft 't gehaald
Dit!quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]echt serieus.. ik las 'gemaakt'
![]()
voor het tentamen
En![]()
![]()
voor Moblo
hihi, gemaakt ookquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]echt serieus.. ik las 'gemaakt'
![]()
voor het tentamen
En![]()
![]()
voor Moblo
Ja super fijn is dat hequote:Op dinsdag 29 september 2015 21:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
hihi, gemaakt ooklang leven de OU en direct de uitslag. Ook leuk, je hartslag checken vlak voor je op 'toets beeindingen' klikt
Ontwikkelingspsychologie - 6 (net vraag te weinig goed voor 7quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja super fijn is dat he![]()
Hoppa!!
Welk vak was het? En welk cijfer
quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ontwikkelingspsychologie - 6 (net vraag te weinig goed voor 7)
Trots op je op alle puntenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
Bijna m'n lijst naar z'n grootje geholpen toen ik na het sporten dacht 'maar ik heb geen zin in koken...' en een diepvriespizza ofzo wilde halen...
Maar, er staat nu toch netjes 'n vega curry te pruttelen, zo de rijst opzetten, en dan eten. Met een alcoholvrij 'isotonic' weizenbiertje (Erdinger Alcoholfrei) erbijlekker zo na het sporten!
Ik háát alcoholvrij bier. Alles is kut, smakeloos en prut. Maar Erdinger is
![]()
En die training, dát was pas een training. Mijn god. Dat ga ik morgen voelen.Kettlebells
![]()
![]()
![]()
overload.
En dan nog maar een: ik mag gaan spreken op 'n congres in San Francisco![]()
in maart
Woohooo. Dus dat was eigenlijk mijn 'ik heb geen zin om te gaan koken maar om wat lekkers te halen en te vieren met echt bier', maar, beide niet gedaan, want ik ben een #fitgirl #athlete #workinghard #allesvoordiesixpack
Aanwezig.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ook nog steeds zeer lekker bezig![]()
![]()
Hoest met de vermoeidheid??
Meh..quote:
Mja, ach. Ik probeer er omheen te werken, maar het is frustrerend om minder te kunnen dan je wil.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Meh..![]()
Lekker gesport net. Merk wel dat ik niet meer iedere week dezelfde klas kan doen.. echt sterker wordt ik niet meerToch eens kijken of ik er een sportmoment bij kan plannen.
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, ach. Ik probeer er omheen te werken, maar het is frustrerend om minder te kunnen dan je wil.
Ik ook wel!quote:Op woensdag 30 september 2015 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Trots op je op alle punten![]()
Woooooot!
![]()
Ik ben 3-4 kilo aangekomen, zit in een kut modus. Durfde al een poos niet op de weegschaal en voelde me ook al mega-dikquote:Op woensdag 30 september 2015 10:31 schreef douche-eendje het volgende:
74. Stilstand. Lang leve menstruatie -.-
Erkennen is stap 1..quote:Op woensdag 30 september 2015 10:46 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik ben 3-4 kilo aangekomen, zit in een kut modus. Durfde al een poos niet op de weegschaal en voelde me ook al mega-dikEigrn schuld, ben de draad compleet kwijt
Van datzem!quote:Op woensdag 30 september 2015 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Trots op je op alle punten![]()
Woooooot!
![]()
Wat zij zegt rucola! Dan ben je over een paar weken weer trots op jezelf!quote:Op woensdag 30 september 2015 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Erkennen is stap 1..![]()
Weer oppakken die draad nu! Hoppa!!
Ja, wraptaart met gehakt klinkt heel lekker, maar ik weet hoeveel kcal er in die wraps en in gehakt zitquote:Op woensdag 30 september 2015 12:46 schreef Sarabi het volgende:
Mijn avondeten komt op 1300kcal uitvolgens mij moet een halve portie wel genoeg zijn
Wist ik ook wel, dacht denk ik alleen meer dat het een recept voor 4 personen was maar er staat toch echt 2.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, wraptaart met gehakt klinkt heel lekker, maar ik weet hoeveel kcal er in die wraps en in gehakt zit
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:41 schreef Sjeen het volgende:
Heerlijk vreemd lijstje, maar tentamen gehaald
O: 2 sneden meergranen, pindakaas
T: babybel
L: 2 sneden meergranen, boter, corned beef
T: witte chocolademelk, mini kinderreepje
D1: restje bloemkoolschotel
D2: kom broccolisoep, tosti kaas, ketchup
T: zin in port...
Ik track mijn eten nu al bijna 2 maanden zo braaf mogelijk en dat is heel nuttigquote:Op woensdag 30 september 2015 14:18 schreef MutedFaith het volgende:
Dat tracken van je eten duwt je af en toe inderdaad echt hard met je neus op de feiten..
Vertel nog eens wat voor fantastisch programma je gebruikt, anders.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik track mijn eten nu al bijna 2 maanden zo braaf mogelijk en dat is heel nuttig
Met MyFitnessPall hield ik het nooit lang vol omdat ik het zo'n irritant en chaotisch programma vond, maar dit is echt geweldig en leuk
quote:Op woensdag 30 september 2015 14:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vertel nog eens wat voor fantastisch programma je gebruikt, anders.
Wat veel. Wat voor melk gebruikte je doorvoor?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:34 schreef Sjeen het volgende:
Hee DV
Tipje: alles, maar dan ook alles wat je eet en drinkt(!) in een app gooien. Ik kwam tot de conclusie dat koffie verkeerd erg lekker is, maar ook dik 75 kcal, bijvoorbeeld.
Door al die reclame staat hier al eeuwen een tabblad ermee open.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vertel nog eens wat voor fantastisch programma je gebruikt, anders.
halvolle, maar misschien dat ik het wat ruim inschat qua hoeveelheidquote:Op woensdag 30 september 2015 14:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat veel. Wat voor melk gebruikte je doorvoor?
Ik zie een handeltje! Verkoop je gebruikte zakdoekjes als het nieuwste afval-wondermiddelquote:Op woensdag 30 september 2015 14:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Moest ik ook al denken, sorry Isa![]()
Overigens kan ik ook het huidige verkoudheidsvirus dat rondwaart aanraden om af te vallen. Je hebt werkelijk geen moer trek en je valt af als een malle
Gatverquote:Op woensdag 30 september 2015 14:39 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik zie een handeltje! Verkoop je gebruikte zakdoekjes als het nieuwste afval-wondermiddel
Ik heb het zo vaak geprobeerd, maar ik vind 't gewoon stomquote:Op woensdag 30 september 2015 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik track mijn eten nu al bijna 2 maanden zo braaf mogelijk en dat is heel nuttig
Met MyFitnessPall hield ik het nooit lang vol omdat ik het zo'n irritant en chaotisch programma vond, maar dit is echt geweldig en leuk
Met volle melk gaat het wel hard ja. Gebruik zelf magere melk met 0,0% vet voor mijn cappuccino. Smaakt wel wat flauwer. In het weekend gebruik ik wel volle melk, is gewoon een stuk lekkerder. Al is zo'n bakje koffie (cappuccino)dan gelijk 75-100 kcalquote:Op woensdag 30 september 2015 13:34 schreef Sjeen het volgende:
Hee DV
Tipje: alles, maar dan ook alles wat je eet en drinkt(!) in een app gooien. Ik kwam tot de conclusie dat koffie verkeerd erg lekker is, maar ook dik 75 kcal, bijvoorbeeld.
OPLETTEN ALLEMAAL. SJEEN GAAT NAAR ANYTIME FITNESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2015 15:09 schreef Sjeen het volgende:
Stttt... Niet verder vertellen! Ik ga een afspraak maken bij Anytime fitness
Dus ik heb net een uur stil op de bank gezeten?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou mezelf niet zo voor de gek houden met de hoeveelheden die dat soort bezigheden 'verbranden' als ik jou was en je er niet rijk mee rekenen
krachttraining en sprongtrainingquote:Op woensdag 30 september 2015 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
OPLETTEN ALLEMAAL. SJEEN GAAT NAAR ANYTIME FITNESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En waar heb ik het over verbranden? Of over het weer bij eten bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, dat zeg ik niet. En dat weet je best.
Wat? Nee! Vertel me meer!quote:Op woensdag 30 september 2015 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
OPLETTEN ALLEMAAL. SJEEN GAAT NAAR ANYTIME FITNESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik voerde mijn sportschoolsessie van de week in en zag dat blijkbaar een uur gewichten sjouwen minder calorieën verbrand dan "yoga (stretchen)".. Ligt het aan mij of is dat wel een beetje vreemd?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou mezelf niet zo voor de gek houden met de hoeveelheden die dat soort bezigheden 'verbranden' als ik jou was en je er niet rijk mee rekenen
Mijn god zeg! Dat dat zomaar wordt gedeeld!quote:Op woensdag 30 september 2015 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ZE GAAT KRACHT- EN SPRONG(???)TRAINING DOEN VING IK ERGENS OP!
Ligt ook aan de soort yoga die daar mee is ingevoerd, en hoe enthousiast de persoon die die activiteit heeft aangemaakt heeft was over het aantal Kcals dat zoiets verbrandt: de meeste van die dingen worden door 'particuliere' deelnemers ingevuld, en iedereen kan zo'n activiteit aanmaken. Als je een flink intensieve krachtyoga doet kun je aardig wat verbranden volgens mij, maar ik reken die dingen zelf niet echt als sport aangezien ik gewoon niet wéét wat ik ermee verbrand, juist omdat er zoveel verschillende maatstaven online staan. Hardlopen is alweer wat duidelijker/eenduidiger.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:11 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Ik voerde mijn sportschoolsessie van de week in en zag dat blijkbaar een uur gewichten sjouwen minder calorieën verbrand dan "yoga (stretchen)".. Ligt het aan mij of is dat wel een beetje vreemd?
Maar waar lees je dat ik dat wel doe?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ligt ook aan de soort yoga die daar mee is ingevoerd, en hoe enthousiast de persoon die die activiteit heeft aangemaakt heeft was over het aantal Kcals dat zoiets verbrandt: de meeste van die dingen worden door 'particuliere' deelnemers ingevuld, en iedereen kan zo'n activiteit aanmaken. Als je een klink intensieve krachtyoga doet kun je aardig wat verbranden volgens mij, maar ik reken die dingen zelf niet echt als sport aangezien ik gewoon niet wéét wat ik ermee verbrand, juist omdat er zoveel verschillende maatstaven online staan. Hardlopen is alweer wat duidelijker/eenduidiger.
Het gaat om je reactie op mij van de vorige paginaquote:Op woensdag 30 september 2015 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was een reactie op stroopwafel, voel je eens niet zo aangevallen.
Dit was toch een stuk zwaarder dan wandelen en fietsen.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
En ik zou tuinieren niet onder 'bewegen' rekenen, maar gewoon 'bezig zijn'. Onder bewegen zou ik wandelen of fietsen rekenen. Maargoed, dat ben ik.
Een wonder dat jij er ook weer op reageertquote:
Ik kan prima poepen, dank u.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een wonder dat jij er ook weer op reageert
Ga lekker in alle topics melden dat je niet kan poepen, dat is pas interessant.
Grumpy van de hongerquote:Op woensdag 30 september 2015 16:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Toch fijn dat iedereen met elkaar overweg kan
Ah, ik wist niet dat dit door particulieren ingevuld werd, joh! Ik was juist voor de stretchen-yoga gegaan omdat ik dacht daar het minst mee te verdienen. Het viel me alleen op dat ik nu beter op een matje kon liggen ademen dan squatten en zweten in de gymquote:Op woensdag 30 september 2015 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ligt ook aan de soort yoga die daar mee is ingevoerd, en hoe enthousiast de persoon die die activiteit heeft aangemaakt heeft was over het aantal Kcals dat zoiets verbrandt: de meeste van die dingen worden door 'particuliere' deelnemers ingevuld, en iedereen kan zo'n activiteit aanmaken. Als je een flink intensieve krachtyoga doet kun je aardig wat verbranden volgens mij, maar ik reken die dingen zelf niet echt als sport aangezien ik gewoon niet wéét wat ik ermee verbrand, juist omdat er zoveel verschillende maatstaven online staan. Hardlopen is alweer wat duidelijker/eenduidiger.
Hoezo joh! Gewoon postenquote:Op woensdag 30 september 2015 16:31 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat dit door particulieren ingevuld werd, joh! Ik was juist voor de stretchen-yoga gegaan omdat ik dacht daar het minst mee te verdienen. Het viel me alleen op dat ik nu beter op een matje kon liggen ademen dan squatten en zweten in de gym
Ah well, het is niet dat ik de calorieën er bij eet, alleen je moet toch een maatstaf hebben?
Ik duik weer onder mijn steen tot ik echt genoeg moed heb verzameld om mee te posten
Baby's he? Tijdrovende hobby.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger was ik altijd bij het gebitch, nu altijd te laat
Mooie prestatie, Maikel! Wat doe je qua voedsel momenteel?
Moeten we opnieuw beginnen?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik was voor mezelf aan het shoppen en heb mijn baby op de crèche gedumptquote:
Mijn lijstje is een beetje gek.quote:
Heh. My kind of mom.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was voor mezelf aan het shoppen en heb mijn baby op de crèche gedumpt#ontaardemoeder
Check. Ik hou van kiwibessenquote:Op woensdag 30 september 2015 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Overigens, wie had hier nou laatst kiwibessen gekocht? Ze zijn jummie!
Ik was bij de AH XL (lang verhaal) en daar lagen ze en toen dacht ik, die willik.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Check. Ik hou van kiwibessen
Fuck our grown-up-livesquote:Op woensdag 30 september 2015 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Qua voedsel eet ik gewoon...quote:Op woensdag 30 september 2015 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Kom er net achter dat mijn D met 2 wraps pp ipv 3 wraps is dus dan komt het wel uit met mijn lijstje vandaagquote:
Ik vul het wel in maar dat is meer om bij te houden wat ik wanneer doe.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:47 schreef MutedFaith het volgende:
Ik voer bewust mijn beweging niet in MFP in, omdat ik geen fucking flauw idee heb hoeveel calorieen ik ermee verbrand.
net eetpatroon hoor! En fijn dat je ook af en toe kan genieten en jezelf ook weer kan herpakken!quote:Op woensdag 30 september 2015 16:46 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Qua voedsel eet ik gewoon...
Ontbijt: 2 bruine boterhammen met iets erop en 100g magere kwark (+- 250-300 calorieën)
Tussendoor: Stuk fruit (70-100 calorieën)
Middag: Bruine pistolet met 2 gekookte eieren (soms een kommetje soep erbij (Unox stevige Kippensoep)) 270 calorieën zonder en 360 calorieën met.
Tussendoor: Stuk fruit (70-100 calorieën)
Avondeten: Gewoon bord eten a 700-800 calorieën en een glas halfvolle melk.
Tussendoor: Kwark of druiven of beetje noten (40-100 calorieën)
Totaal kom ik altijd tussen de 1400 en 1600 calorieën uit.
90% van de tijd drink ik water, soms aanmaak, soms koffie.. en met uitzondering fris of alcohol.
Ik ga gewoon op stap, ik eet gewoon een patat met 2 snacks zo nu en dan.. echter weet heel goed wanneer ik meer op heb dan ik officieel zou moeten doen.
Ik val nu nog altijd af maar dat komt dus doordat ik gewoon 1000 calorieën per dag minder eet dan ik verbruik. Daarna zal het zwaar worden om meer te gaan eten... tis een gewoonte geworden!
Maar, maar.. Mijn stroopwafelsquote:Op woensdag 30 september 2015 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo joh! Gewoon postenMaar dan geen stroopwafels meer eten...
Je post hier in eerste instantie gewoon voor jezelf. Je hoeft niet op alles en iedereen te reagerenquote:Op woensdag 30 september 2015 17:06 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Maar, maar.. Mijn stroopwafels
Ik wil wel posten, maar ik ben er altijd zo rampzalig slecht in.. Ik heb of niks toe te voegen, of ik ben te laat, of ik vergeet wie wie is en haal alles door elkaar, of ik ben al weer vergeten wat er allemaal gezegd is als ik iets post. En alleen maar lijstjes posten en mijn gewicht zeggen voelt zo egoïstisch![]()
Al is het wel een goede stok natuurlijk.. Posten wordt namelijk snel stom als je alleen maar "slecht" nieuws hebt..
QFTquote:Op woensdag 30 september 2015 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Daarom ook geen dieet doen, maar je gehele leefstijl aanpassen
^^quote:Op woensdag 30 september 2015 16:22 schreef MutedFaith het volgende:
Zeg; hou eens op. Al die popcorn is slecht voor m'n lijn.
Komt op 1825kcal uit, erg hoog voor mijquote:Op woensdag 30 september 2015 10:59 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
S: 40 min fietsen
L: maaltijdsalade tonijn
B: uur in de tuin werken
T: 2 crackers met kruidenroomkaas en plakje komkommer + nogmaals 2 crackers
S: uur trainen
D: wraptaart met gehakt
Jep, vind het alleen zo moeilijk om t weer op te pakken hoewel het nu al 3 dagen goed gaat. Maar goed, iedereen heeft wel eens zo'n periode (gehad) denk ik, hoort er miss ook bij. Het is bij mij ong 1 jaar of iets minder 100% goed gegaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Erkennen is stap 1..![]()
Weer oppakken die draad nu! Hoppa!!
Hoe klein ben je dat t hoog is? 😋quote:Op woensdag 30 september 2015 17:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt op 1825kcal uit, erg hoog voor mij
1,68 dus dit kan geen kwaadquote:Op woensdag 30 september 2015 17:49 schreef Rucola het volgende:
[..]
Hoe klein ben je dat t hoog is? 😋
Geen idee. Geheimpje.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey.. wat ging Sjeen nou doen eigenlijk??
Ik kreeg net een pushbericht van de nos. Volgens mij iets met een sportschool...quote:Op woensdag 30 september 2015 17:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey.. wat ging Sjeen nou doen eigenlijk??
Ja. En opgeslagen in dropbox. Daar is ergens iets misgegaan denk ik, en er is nergens een backup, autoherstel of temp te vinden. *huil*quote:
ow want altijd als ik word bestanden maak dan heb ik linksboven als ik word open, altijd staan wat ik recent heb opgeslagen/gemaaky volgens mijquote:Op woensdag 30 september 2015 18:34 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ja. En opgeslagen in dropbox. Daar is ergens iets misgegaan denk ik, en er is nergens een backup, autoherstel of temp te vinden. *huil*
ohja!quote:Op woensdag 30 september 2015 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
Sarabi, mauwtje lust je salade met kikkererwten ook
Als dat zo is dan ben ik morgen kilo's lichterquote:Op woensdag 30 september 2015 18:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Stress is goed voor de calorieverbranding toch? Ik wil net een document dat ik gister ein-de-lijk klaar had openen om te verzenden naar mijn teamleider, IS HET WEG!
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
Sarabi, mauwtje lust je salade met kikkererwten ook
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als dat zo is dan ben ik morgen kilo's lichter
O: ottolinghi carrotcake met mascarpone frostingquote:
Van verkouden worden dan zeker, want van carrotcake word je niet slankquote:Op woensdag 30 september 2015 19:19 schreef BananaPancake het volgende:
Carrotcake!
Ik zit verkouden te worden en las hier net dat je daar slank van wordt
Ja dat dus!quote:Op woensdag 30 september 2015 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van verkouden worden dan zeker, want van carrotcake word je niet slank
Nou ik kan je verzekeren dat je met deze versie zelfs geen carrotcake meer hoeft. Zelden zo'n geen trek gehad en ik lust eigenlijk altijd wel iets anders zat ik niet in het Dieettopicquote:Op woensdag 30 september 2015 19:19 schreef BananaPancake het volgende:
Carrotcake!
Ik zit verkouden te worden en las hier net dat je daar slank van wordt
Ik wilde vragen welk recept je bedoelde, tot ik me realiseerde dat je het over je verkoudheid hebtquote:Op woensdag 30 september 2015 19:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou ik kan je verzekeren dat je met deze versie zelfs geen carrotcake meer hoeft. Zelden zo'n geen trek gehad en ik lust eigenlijk altijd wel iets anders zat ik niet in het Dieettopic
zou het zo voor je doen, ware het niet dat vriendje me al gedibst had.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O: ottolinghi carrotcake met mascarpone frosting
L: restje shepherdspie van gisteren met 85 gram roomboter in de aardappelpuree en een stuk carrotcake
T: haring met uitjes
T2: baklava, 2 stukken
D: tonijnsalade met peultjes en edamame
En Sjeen, kom gezellig bij mijn Anytime FitnessJe kan met een abonnement toch in alle clubs ter wereld terecht
krijg ik een maand gratis sporten en jij geen inschrijfgeld betalen
Maar mocht ik ooit plots zomaar bij jou logeren voor wat voor gekke reden dan ook, kan ik wel naar jouw sportschoolquote:Op woensdag 30 september 2015 20:23 schreef Sjeen het volgende:
zou het zo voor je doen, ware het niet dat vriendje me al gedibst had.
Oh, daar kwam nog een bak kwark met honing bij omdat ik te weinig kcal had en te weinig calciumquote:O: ottolinghi carrotcake met mascarpone frosting
L: restje shepherdspie van gisteren met 85 gram roomboter in de aardappelpuree en een stuk carrotcake
T: haring met uitjes
T2: baklava, 2 stukken
D: tonijnsalade met peultjes en edamame
logeerbed is beschikbaarquote:Op woensdag 30 september 2015 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar mocht ik ooit plots zomaar bij jou logeren voor wat voor gekke reden dan ook, kan ik wel naar jouw sportschool
Waarom heb jij dan te weinig?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, daar kwam nog een bak kwark met honing bij omdat ik te weinig kcal had en te weinig calcium![]()
En bijna elke dag te weinig vitamine B5 (pantotheenzuur), maar daar krijgt iedereen altijd genoeg van volgens diverse websites en deficiënties zijn zeer zeldzaam
Ik weet het... been there, done that... no t-shirtquote:Op woensdag 30 september 2015 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Daarom ook geen dieet doen, maar je gehele leefstijl aanpassen
Ja, geen flauw idee!quote:
Ik noem het ook dieetquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik weet het... been there, done that... no t-shirt
Maar vh gemak noem ik het dieet...
Loop even de hoek om naar per tutti en je drinkt echt lekkere koffie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:05 schreef MutedFaith het volgende:
En ik zit al op 4000 stappen voor vandaag, volgens mn telefoon.
En nu aan een grote venti hipsterkoffie americano van een hipsterkoffietent Starbucks en nog een uurtje op schiphol ronddolen voor ik kan boarden.
Je moet ook niet vergelijken met anderen, Snap je frustratie echt wel maar elk lijf is anders.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:54 schreef Vanyel het volgende:
En verdomd ik kom maar niet onder de 80. Ook niet erboven, dat is op zich goed, maar het voelt eeuwig, zeker met SQ en sunny die er wel onder duiken.
Plaatje bij het praatje
[ afbeelding ]
Zo op het plaatje ziet het er mminder lang uit dan het voelt
Dat is niet zo'n verrassing gezien je lunch van gister, misschien?quote:
Die grens van 80 lijkt haast magisch. Ik heb er ook echt vet lang (pun intended) tegenaan gehikt. Lijk er nu eindelijk definitief doorheen..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:54 schreef Vanyel het volgende:
En verdomd ik kom maar niet onder de 80. Ook niet erboven, dat is op zich goed, maar het voelt eeuwig, zeker met SQ en sunny die er wel onder duiken.
Nee, truequote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:13 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n verrassing gezien je lunch van gister, misschien?Morgen/overmorgen is het vast weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |