abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156434663
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bijna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.

Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet.

We adoreren jullie wel in [lif]the GYM of in [spt]BODYBUILDING

Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
Kwak
pi_156434741
Laatste post
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 15:09 schreef Rucola het volgende:

[..]

Wat is dat normaalcurve randje? Welk bmi is dat ongeveer? 25 bedoel je dan of zo?

Heb 't artikel niet gelezen btw, dus sorry als ik iets fouts zeg :P
Nee, als de conclusie uit onderzoek bv is dat obese mensen zonder bariatrische chirurgie vrijwel altijd obees blijven, zelfs met succesvolle interventie, dan is er doorgaans een klein groepje (1,25-2,5%) die het wel lukt. Normaalcurve/standaarddeviatie etc. Statistisch geneuzel. De zogezegde uitzondering die de regel bevestigt.
Kwak
pi_156434852
@newman je moet niet onder je BMR om af te vallen maar onder je onderhoud. En dan nog zegt zo'n berekening weinig, de oven is voor verschillende mensen echt anders afgesteld.

Dat Ted filmpje geeft m.i. goed aan waarom je vaak tussendoor plateautjes hebt.
Kwak
  zondag 27 september 2015 @ 21:48:34 #4
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156435455
Newman:

Je verkoopt wel onwaarheden.

De spaarstand zoals jij die noemt bestaat gewoon niet. Net zo min als dat je bepaalde voedingsmiddellen moet eten om af te vallen. Wat je moet doen is bepaalde voedingsmiddelen niet, of veel minder, eten en een energietekort creëren. Dat kun je ook doen door te bewegen, maar dat is erg inefficiënt. Een uur extra sporten staat gelijk aan 2 boterhammen met pindakaas niet opeten. Of drie koekjes.

Verder valt je metabolisme niet stil als je een paar uur niet eet. En het enige wat ontbijten bereikt is dat je een suikerpiekje creëert in de ochtend voor wat kortetermijn extra energie en alertheid en dat je een calorie of 10 meer verbruikt omdat je je ontbijt ook moet verteren.

Als je enkel advies wil geven, dan kun je je ook wel iets minder opstellen zoals in CUL alsof je alles weet en jouw manier de enige juiste is. Er zijn veel manieren om je calorieinname te verlagen, en ze hebben allemaal hun voor en nadelen. En ze beginnen en eindigen allemaal met minder eten dan je onderhoudsniveau.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_156435782
Je BMR = je basis behoefte dat is toch hetzelfde als ondehoud? Dat is calorie behoefte in rust toch? BMR is engelse benaming. En ik zeg toch ook dat dat voor verschillende mensen anders is. Dat heb ik in mijn post genoemd dat iemand van 100 kilo die heel dik is andere behoefte heeft dan iemand van 100 kilo en heel gespierd.

Iedereen heeft het over een filmpje maar ik zie nergens een link naar dat filmpje. Zou je dat nog even willen posten?
  zondag 27 september 2015 @ 21:56:16 #6
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_156436009
Bedankt voor je PM Newman. Had ook best gewoon in het topic gemogen hoor.

Even voor jouw info: BMR is niet onderhoud. Onderhoud is wat je moet eten om op gewicht te blijven.

Filmpje hier.

[ Bericht 17% gewijzigd door mrspoeZ op 27-09-2015 22:16:36 ]
Prrrrr
pi_156436150
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:53 schreef _Newman_ het volgende:
Je BMR = je basis behoefte dat is toch hetzelfde als ondehoud? Dat is calorie behoefte in rust toch? BMR is engelse benaming. En ik zeg toch ook dat dat voor verschillende mensen anders is. Dat heb ik in mijn post genoemd dat iemand van 100 kilo die heel dik is andere behoefte heeft dan iemand van 100 kilo en heel gespierd.

Iedereen heeft het over een filmpje maar ik zie nergens een link naar dat filmpje. Zou je dat nog even willen posten?
BMR is base metabolic rate, als je alleen in bed ligt, plast via een catheter en eet via een sonde dan verbrand je dat.

Onderhoud is wat je verbruikt obv je lichaamsbouw en je gemiddelde dagelijkse acitviteit.

Stel je beweegt matig intensief drie keer per week dan is je onderhoud o.a. op basis daarvan en je leeftijd etc bv 1.2* je BMR.

Onder je BMR eten is niet handig,dan moet je haast wel spieren gaan verbranden namelijk...
Kwak
pi_156436341
Maar dus als je de hele dag in je bed ligt en je eet volgens je bmr (dus bijv. 1300) dan blijf je op gewicht.

Heb laatst op een professionele manier m'n bmr uit laten rekenen, via zo'n apparaatje. Is echt weinig.
pi_156436778
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:48 schreef MutedFaith het volgende:
Newman:

Je verkoopt wel onwaarheden.

De spaarstand zoals jij die noemt bestaat gewoon niet. Net zo min als dat je bepaalde voedingsmiddellen moet eten om af te vallen. Wat je moet doen is bepaalde voedingsmiddelen niet, of veel minder, eten en een energietekort creëren. Dat kun je ook doen door te bewegen, maar dat is erg inefficiënt. Een uur extra sporten staat gelijk aan 2 boterhammen met pindakaas niet opeten. Of drie koekjes.

Verder valt je metabolisme niet stil als je een paar uur niet eet. En het enige wat ontbijten bereikt is dat je een suikerpiekje creëert in de ochtend voor wat kortetermijn extra energie en alertheid en dat je een calorie of 10 meer verbruikt omdat je je ontbijt ook moet verteren.

Als je enkel advies wil geven, dan kun je je ook wel iets minder opstellen zoals in CUL alsof je alles weet en jouw manier de enige juiste is. Er zijn veel manieren om je calorieinname te verlagen, en ze hebben allemaal hun voor en nadelen. En ze beginnen en eindigen allemaal met minder eten dan je onderhoudsniveau.
Beginnen we hier nou ook weer met newman bashen? Doe even normaal.

Ik heb helemaal nergens gezegd dat je bepaalde voedingsstoffen MOET eten om af te vallen. Ik heb gezegt dat je lichaam bepaalde voedings stoffen nodig heeft om spierafbraak tegen te gaan bijvoorbeld. Dus als je heel weinig calorien zou eten en bijvoorbeeld helemaal geen eiwitten dan zou dat niet goed zijn. Dat heb ik gezegt maar jij verdraaid mijn woorden en nou ga je mij lopen bashen omdat je niet kan lezen. Dat gaat me echt wel een beetje te ver. Ruimte laten voor ingterpetratie is een ding, maar gewoon niet kunnen lezen en mijn woorden verdraaien om mij te gaan bashen dat heeft niks meer met interpetatie te maken.

Ik zeg ook helemaal niet dat mijn methode de enige is. Ik weet als geen ander dat elke persoon anders in elkaar zit en de een reagert anders op bijvoorbdeeld suike als iemand anders en dat kan je ook in mijn posts l;ezen dat ik dat zeg. Dus ik beweer helemaal nergens dat ik de enige juiste methode heb. iedreen zit anders in elkaar en je moet zelf ontdekken wat het beste werkt.

Ik weet niet wat het is op dit forum dat iedereen wat tegen mij heeft. Ik probeer aleen menbsen te helpen met de beste intenties. En spaarstand /starvation mode dat is gewoon verlaging van het metabolisme en dat bestaat dus gewoon wel.

Ook maaltijden overslaan dat is ook echt geen goed idee. Niet goed vorbloedsuikerspiegel, niet goed voor je denkvermogen en je metabolisme blijft laag.

Maar ik heb geen zin om hier een welles nietes spelletje van te maken. mensen lezen niet gioed wat ik schrijf en vervolgens krijg ik het hele forum weer over me heen omdat ze niet kunnen lezen.
pi_156436975
Laten jullie de persoonlijk dissen lekker buiten dit topic? Je kunt het ook houden bij feiten/beweringen onderuithalen/weerleggen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156437126
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:01 schreef Rucola het volgende:

Heb laatst op een professionele manier m'n bmr uit laten rekenen, via zo'n apparaatje. Is echt weinig.
Maar dan krijg je wel doorligplekken :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_156437191
Ik heb lekker gesport. :9

Morgen weer O+
En de dag erna weer. O+

O: 2 harde broodjes (halve met kaas, halve met leverworst, halve met brie, halve met hagelslag)
L: havermout met banaan
S: uur bootcamp, 45 minuten spinning
D: broodje hamburger met zoete aardappel en broccoli uit de oven met een klein glaasje wijn erbij
T: gezien m'n sporten en de rest van het lijstje nogal pauper is 'n ijsje. Volgens mij hebben we nog cornetto's. En dan zit de zondag er ook weer op!
Ja doei.
pi_156437257
:') :D krijg opeens een reclame hieronder bij fok over een sleeve. 'Nooit meer dik met een sleeve ! Operatie mogelijk binnen 2 weken.'

Lijkt me niet echt goed dit hahah
  zondag 27 september 2015 @ 22:21:28 #14
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156437260
Misschien als je hier niet aan komt kloppen als de verlosser die in China het licht heeft gezien en ons wel eens allemaal komt vertellen hoe 't moet, dat we dan wat anders op je reageren. Dat was in CUL het probleem al (waarbij je ook vlbegon met heel hard je eigen waarheid verkondigen en niks van anderen aan te nemen) en lijkt hier ook je insteek te worden.

Spaarstand/starvationmode zoals jij bedoelt bestaat gewoon niet. Wetenschappelijk gezien is het bestaan ervan nog nooit aangetoond. Punt.

Maaltijden overslaan is GEEN probleem. Je energiehuishouding is precies dat: een huishouding. Die boeit t echt niet of daar pieken en dalen in zitten. Sterker nog, als je aan IF doet zul je altijd een maaltijd overslaan, en toch is dat een prima manier om je calorieinname te beperken. Hell, ik heb in de laatste 16 jaar nog nooit langer dan een maand aan een stuk structureel ontbeten. Nooit last van gehad.

En de opmerking over bepaalde voedingsmiddelen was meer algemeen bedoeld, ter ondersteuning van de rest van mn punt.
  Licht Ontvlambaar zondag 27 september 2015 @ 22:22:01 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_156437290
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar dan krijg je wel doorligplekken :'(
shit, dacht ik net dat ik een mooie dagbesteding had gevonden :') Ik ga maar weer verder met studeren...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_156437428
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

shit, dacht ik net dat ik een mooie dagbesteding had gevonden :') Ik ga maar weer verder met studeren...
En daar krijg je weer doorzitplekken van. Of doorzakplekken afhankelijk van hoe studentikoos je bezig bent :+
pi_156437440
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wentelen, roteren, draaien en af en toe omlopen via de keuken als je naar het toilet gaat?
pi_156437521
Ach ik heb weleens van die dagen dat ik depressief wil doorbrengen in bed en dat ik nergens meer zin in heb. Etend en Netflix kijkend. Heb ik nodig om de rest van de maand hyper sociaal te functioneren volgens mij. :')
  Licht Ontvlambaar zondag 27 september 2015 @ 22:28:16 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_156437567
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En daar krijg je weer doorzitplekken van. Of doorzakplekken afhankelijk van hoe studentikoos je bezig bent :+
pijn in mijn hand van al het schrijven ;(
pi_156437578
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

BMR is base metabolic rate, als je alleen in bed ligt, plast via een catheter en eet via een sonde dan verbrand je dat.

Onderhoud is wat je verbruikt obv je lichaamsbouw en je gemiddelde dagelijkse acitviteit.

Stel je beweegt matig intensief drie keer per week dan is je onderhoud o.a. op basis daarvan en je leeftijd etc bv 1.2* je BMR.

Onder je BMR eten is niet handig,dan moet je haast wel spieren gaan verbranden namelijk...
Ja maar volgens mij zei ik dat ook wat jij zegt. Alleen jij noemt het onderhoud ik noem het BMR + activiteiten komt op hetzelfde neer volgens mij.

Je moet in elk geval minder caloriës binnen krijgen dan je verbruikt als je wil afvallen in elk geval. Dus als je lui ben en wil afvallen dan moet je onder je BMR zitten. Maar ook als je onder je BMR zit kan je nog wel genoeg voedingsstoffen binnen krijgen hoor. Het ligt niet enkel aan de caloriëen maar ook aan wat je precies eet. Als je veel eiwitten eet en veel groentes kan je nog steeds genoeg voedingsstoffen binnen krijgen want dat is allemaal heel calorie arm voedsel.

Maar meer bewegen is sowieso wel gezondere manier van afvallen. Maar ok dan moet j letten op je voedingsstoffen.
  zondag 27 september 2015 @ 22:29:42 #21
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156437611
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wentelen, roteren, draaien en af en toe omlopen via de keuken als je naar het toilet gaat?
Volgens mij mag dat niet van je BMR :P
  Licht Ontvlambaar zondag 27 september 2015 @ 22:30:13 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_156437627
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

zo af en toe vind ik dat een goddelijke dagbesteding, eigenlijk.
pi_156437655
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

pijn in mijn hand van al het schrijven ;(
Jij schrijft met de hand? :D Dat ben ik verleerd ;)
pi_156437678
quote:
6s.gif Op zondag 27 september 2015 22:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

zo af en toe vind ik dat een goddelijke dagbesteding, eigenlijk.
Ik heb dat gewoon nodig soms, anders stort ik in zeg maar.
  Licht Ontvlambaar zondag 27 september 2015 @ 22:34:16 #25
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_156437775
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jij schrijft met de hand? :D Dat ben ik verleerd ;)
het helpt me onthouden, dus ja, ik schrijf heel erg veel als ik studier... oude stempel ;)
pi_156437871
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

het helpt me onthouden, dus ja, ik schrijf heel erg veel als ik studier... oude stempel ;)
Ik krabbel wel wat neer tijdens het leren. Maar dat zou ik niet schrijven durven noemen ;) echte aantekeningen typ ik liever. Vult makkelijker aan.. ben nogal van de structuur en anders zit ik steeds maar hele stukken opnieuw te schrijven. ;)

En ik krijg snel een lamme hand :P
pi_156438016
Ik heb het helemaal gehad met dit forum. Waarom is iedereen zo vervelend hier.
De groeten allemaal. Ik probeer gewoon mensen te helpen met de beste bedoelingen maar het enige wat ik terug krijg zijn een stelletje azijnzeikende horken die alleen maar op me in lopen te hakken.

Ik vind het nu echt niet meer leuk en ik ga definitief van het forum af. Ik hoop dat jullie nou je zin hebben. Jullie hebben het weer voor elkaar je hebt weer iemand weggepest.

Dit is mijn laatste post. Doei.
pi_156438068
Gewoon rustig aan doen, het is een forum met mensen en we hebben allemaal een mening enzo. Hoort erbij
  Licht Ontvlambaar zondag 27 september 2015 @ 22:44:58 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_156438119
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:41 schreef _Newman_ het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dit forum. Waarom is iedereen zo vervelend hier.
De groeten allemaal. Ik probeer gewoon mensen te helpen met de beste bedoelingen maar het enige wat ik terug krijg zijn een stelletje azijnzeikende horken die alleen maar op me in lopen te hakken.

Ik vind het nu echt niet meer leuk en ik ga definitief van het forum af. Ik hoop dat jullie nou je zin hebben. Jullie hebben het weer voor elkaar je hebt weer iemand weggepest.

Dit is mijn laatste post. Doei.
overdrijf je nu niet een heel klein beetje?
pi_156438120
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:43 schreef Rucola het volgende:
Gewoon rustig aan doen, het is een forum met mensen en we hebben allemaal een mening enzo. Hoort erbij
Meningen zijn zo 2014 :{w

;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_156440624
Zo, hele shitstorm geweest vandaag zeg! _O- Wel erg interessant leesmateriaal over BMR. Doei _Newman_.

Lijstje:
S: hardlopen, 30 mins
O: 4 volkoren knackebrod met magere zuivelspread en tomaat
L: 4 volkoren boterhammen, 2 met slankie en 2 met salami. Kopje cappuchino van magere melk, theelepel rietsuiker.
D: Ziekenhuismaaltijd aardappel-groente-vlees ;(
T: 150 ml yoghurt met een beetje vanille vla
S: 9.000 stappen op t werk.
Geen tussendoortjes overdag, want laat uit bed en laat gelunched.
pi_156442779
Hoppakee, nog 600 gram er bij op. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 28 september 2015 @ 09:03:45 #33
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156442836
Ik begin de week op 79.7.

Vandaag lunch en vanavond borrel op t werk, dus dat wordt weer de nodige valstrikken ontwijken.
pi_156442840
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:03 schreef MutedFaith het volgende:
Ik begin de week op 79.7.

Vandaag lunch en vanavond borrel op t werk, dus dat wordt weer de nodige valstrikken ontwijken.
Waar werk jij joh? Borrels, lunches, uitjes alles. Dat wil ik ook. :+
pi_156442867
Newman heeft in ieder geval niet geleerd hoe je netjes ruzie moet maken. Over iedereen klagen terwijl ik er niet eens bij was. :-p Maar ik snap ook niet helemaal wat het probleem was. Je hoeft toch niet boos te worden omdat iemand probeert te helpen? Laat het gewoon gaaaaan.

Ik heb vandaag een dagje klusvrij. Ga gewoon werken, heerlijk. Veel stappen gemaakt afgelopen dagen, dus mijn voeten zijn erg blij met wat rust en mijn hoofd met wat ritme. Moet alleen wel naar een bijeenkomst vanmiddag en ik ben mijn terpentine vergeten in mijn andere huis en ik zit helemaal onder de verf... :')
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_156442900
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik krabbel wel wat neer tijdens het leren. Maar dat zou ik niet schrijven durven noemen ;) echte aantekeningen typ ik liever. Vult makkelijker aan.. ben nogal van de structuur en anders zit ik steeds maar hele stukken opnieuw te schrijven. ;)

En ik krijg snel een lamme hand :P
Uit onderzoek blijkt dat je het wel beter onthoudt als je schrijft! Maar ik krijg dan vaak pijn (HMS en schrijven vinden elkaar niet altijd lief), dus ik ga voor de methode van iedere dag een paar keer hardop herhalen wat ik heb geleerd.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_156443014
Maandag *O*

O: oats met banaan
T: gekookt eitje
L: volkorenwrap met halloumi, hummus, paprika, ui en wat ijsbergsla
T: snee soda bread
S: 5km hardlopen
D: (fles)pompoen risotto (van barley) met wat uitgebakken spekjes en geraspte kaas
Ja doei.
pi_156443046
Lijstje:
O: Tosti met 30+ kaas, ketchup.
L: Salade met rosbief, radijs, light creamcheese
B: Eind met hond *O*
D: Flanksteak, geroosterde bietjes, geitenkaas
T: Druiven, gerookte kip
S: Potentieel bootcamp. Ik twijfel.
  maandag 28 september 2015 @ 09:30:25 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_156443114
Gisteren friet met kroketten en mayonaise gegeten en bier gedronken als vakantie afsluiting. Vanmorgen 3 ons lichter :') dat zegt vast iets over mijn eetgedrag in Spanje :') (of beter, mijn bewegingspatroon aldaar :@)

Knuf voor lonaa, morgen is vast beter :*
disclaimer
pi_156443141
Maandag O+

Lijstje (ookal zijn ze vaak saai en vraag ik me af waarom ik ze plaats):
O: groene smoothie
L: kikkererwtensalade
T: bites
D: pasta ovenschotel met gerookte kip
S: 1,5 uur training

Verder wil ik vandaag nog ergens een half uurtje wandelen/fietsen/crosstrainen/Jillian. Even kijken waar ik zin in heb, maar even iets actiefs doen.
  maandag 28 september 2015 @ 09:37:20 #41
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156443185
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 09:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Waar werk jij joh? Borrels, lunches, uitjes alles. Dat wil ik ook. :+
Ja, voor mij is t ook allemaal erg nieuw.. Werk gedetacheerd bij APG.

De lunch wordt elke maandag door t detacheringsbureau (we zitten hier met een best aantal mensen) betaald. De borrel is maandelijks, ook van t bureau.

Het uitje was van de afdeling en had ik gewoon geluk mee dat ik net op tijd instapte :P
  maandag 28 september 2015 @ 09:37:22 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_156443186
Ik post mijn lijstje van gisteren anders wel even als contra-inspiratie!
O: kwark met bosvruchten uit de diepvries en muesli (meer was er niet in huis)
L: kaiserbroodje gerookte kip
T: paar bugles met kokkie, toastjes brie, 3,5 flesje pils
D: halve grote friet, mayo, kaassouflé, twee kroketten
T: zakje pure chocopindas

:')
disclaimer
pi_156443247
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 09:37 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ja, voor mij is t ook allemaal erg nieuw.. Werk gedetacheerd bij APG.

De lunch wordt elke maandag door t detacheringsbureau (we zitten hier met een best aantal mensen) betaald. De borrel is maandelijks, ook van t bureau.

Het uitje was van de afdeling en had ik gewoon geluk mee dat ik net op tijd instapte :P
Heh. Lucky you.

Wat doe je daar eigenlijk? Of heb ik dat gemist? :@
  † In Memoriam † maandag 28 september 2015 @ 09:42:19 #44
43556 miss_dynastie
pi_156443260
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 09:37 schreef Stormqueen het volgende:

Ik hoorde ooit een vlogger vertellen dat ze altijd een gezond ontbijt nam, omdat wat je dan de rest van de dag ook eet, het begin goed is geweest. Nailed it, dus 8-)
  maandag 28 september 2015 @ 09:45:35 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_156443304
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 09:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik hoorde ooit een vlogger vertellen dat ze altijd een gezond ontbijt nam, omdat wat je dan de rest van de dag ook eet, het begin goed is geweest. Nailed it, dus 8-)
:D :7
disclaimer
  maandag 28 september 2015 @ 09:46:22 #46
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156443315
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 09:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Heh. Lucky you.

Wat doe je daar eigenlijk? Of heb ik dat gemist? :@
Finance-dingetjes. Een beetje van alles en nog wat, bijspringen waar nodig en de afdeling voorbereiden op de toekomst.
pi_156443374
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 09:37 schreef Stormqueen het volgende:

Hier kan ik wel in mee met mijn lijst vol contrainspiratie. Maar wel 2,5u in het zwembad met 3 kinderen.
O 2 boterhammen, gehakt en pure hagel
T peer
L friet met frikadellen speciaal
D anderhalve boterham met braadworst
T halve ritter sport

Totaal niet hoe ik normaal eet, dus vandaag netjes begonnen met yoghurt en muesli, straks salade met veel biet en vanavond weer wat normaals.
En sport, om t goed te maken ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_156443562
Vandaag gaan we dan echt beginnen.

De weegschaal was een aangename verrassing vanmorgen, al -4 in vergelijk met de laatste keer dat ik er op stond. :D

Huidige stand;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  † In Memoriam † maandag 28 september 2015 @ 10:04:20 #49
43556 miss_dynastie
pi_156443607
Mijn lichaam is overigens helemaal de weg kwijt en ik zit nu op -21,3 kg i.p.v. de -25 kg in de zomer.... geen idee wat er precies aan de hand is, ik eet niet eens zo heel veel te veel, beweeg wel veel meer en raarder dan ooit (dakpannen versjouwen en zulks), maar goed, ik ga het maar weer heel streng ende netjes oppakken deze week -O- :)

O1: activia muesli
O2: roggebrood met boter en kaas
L: desembrood, boter, ham en 2x halfzacht gekookt eitje
D: http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R689018/britse-cottage-pie maar met 100 gr tartaar pp i.p.v. 125 gr rundergehakt, de groente van 4 personen voor 2 en minder kaas.
  maandag 28 september 2015 @ 10:05:49 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_156443623
Hoe lang ben jij, GM? Fijn dat het meeviel, dat scheelt!
disclaimer
  † In Memoriam † maandag 28 september 2015 @ 10:06:27 #51
43556 miss_dynastie
pi_156443635
Je bent niet de zwaarste, GM :P Succes :)
  maandag 28 september 2015 @ 10:08:47 #52
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156443671
Lijstje:

O: Knackebrod met kipfilet
T: Magere kwark
L: Lunch van de baas. Ligt dus aan t menu van t restaurant
T: Handje cashewnoten
D: Salade: Sla, radijs, blauwe kaas, spekjes, gebakken kip
T: Borrel van de baas. Als daar niks voorbijkomt waar ik echt zin heb trek ik thuis nog een blikje olijven met ansjovis open.
pi_156443815
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe lang ben jij, GM? Fijn dat het meeviel, dat scheelt!
1.76
S. 2014
J. 2016
  maandag 28 september 2015 @ 10:21:17 #54
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156443856
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn lichaam is overigens helemaal de weg kwijt en ik zit nu op -21,3 kg i.p.v. de -25 kg in de zomer.... geen idee wat er precies aan de hand is, ik eet niet eens zo heel veel te veel, beweeg wel veel meer en raarder dan ooit (dakpannen versjouwen en zulks), maar goed, ik ga het maar weer heel streng ende netjes oppakken deze week -O- :)

O1: activia muesli
O2: roggebrood met boter en kaas
L: desembrood, boter, ham en 2x halfzacht gekookt eitje
D: http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R689018/britse-cottage-pie maar met 100 gr tartaar pp i.p.v. 125 gr rundergehakt, de groente van 4 personen voor 2 en minder kaas.
Allemaal vocht.

(Of wellicht deels spieren? Gezien het structurele bewegen?)
pi_156443869
Goedemorgen *O* Gisteren helpen verhuizen. Daar waren heerlijke welkomshapjes van de buren (allemaal soorten baklava, natte cake, kippasteitjes etc) en 's avonds de kroeg in met bier en nacho's 8-) Maar wel veel gelopen :Y

Ik zag hier wat nieuwe mensen (hoi! :W ) en oude bekenden (hoooi! :W O+ ). Nieuwe week, nieuwe kansen, morgen verjaardag en dus straks op verzoek carrotcake maken en nog wat andere niet slanke dingetjes. Van die carrotcake is alleen de wortel gezond overigens :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156443999
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen *O* Gisteren helpen verhuizen. Daar waren heerlijke welkomshapjes van de buren (allemaal soorten baklava, natte cake, kippasteitjes etc) en 's avonds de kroeg in met bier en nacho's 8-) Maar wel veel gelopen :Y
In Arnhem een VORKje meegeprikt? :')
Ja doei.
pi_156444079
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:29 schreef motorbloempje het volgende:

In Arnhem een VORKje meegeprikt? :')
:Y Was gezellig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156444226
O: schaaltje 250ml Griekse yoghurt, 125gr mango en 40gr havermout. Half liter water
T: plakje homemade carrotcake :9 en half liter water
L: uitsmijter zonder brood + half liter water
T: plakje homemade carrotcake :9 + kop thee
D: spaghetti bolognaise + half liter water
S: lekker lang wandelen en uitwaaien in Schiermonnikoog *O*
mag het weten
  † In Memoriam † maandag 28 september 2015 @ 10:57:11 #59
43556 miss_dynastie
pi_156444430
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 10:21 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Allemaal vocht.

(Of wellicht deels spieren? Gezien het structurele bewegen?)
Ik hoop het!
pi_156444599
Goedemorgen! Ik ben vanmorgen goed begonnen, ik ben eerder naar de sportschool gegaan zodat ik kon sporten terwijl mijn dochter peuterdans deed. Er zakte alleen bij de ouderenfitness iemand in elkaar, dus ik heb ook nog de ambulance van dichtbij gezien. Gelukkig hoefden ze niet te reanimeren. Zo eerst maar even douchen en lunchen.
  maandag 28 september 2015 @ 11:44:54 #61
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156445202
Een goed begin is het halve werk!

(En sporten is gezond, zeggen ze.. )
pi_156445252
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:44 schreef MutedFaith het volgende:
Een goed begin is het halve werk!

(En sporten is gezond, zeggen ze.. )
Daar dacht Midas Dekkers heel anders over O-)
pi_156445398
Sodetering.

*O* geen beebies *O*

Maar wel intens slap en duizelig ineens. Heb nooit last van ongesteldheid. M'n eetlust is me ook compleet vergaan :')

Toch zo maar m'n eitje naar binnen werken. :%
Ja doei.
pi_156445421
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
Sodetering.

*O* geen beebies *O*

Maar wel intens slap en duizelig ineens. Heb nooit last van ongesteldheid. M'n eetlust is me ook compleet vergaan :')

Toch zo maar m'n eitje naar binnen werken. :%
Gut, we doen dat dus ook nog synchroon :') Ik heb vooral buikpijn.
En met mijn eetlust is niets mis, integendeel :D
pi_156445464
Zo. De eerste taart voor deze week is alvast een feit *o*
pi_156445491
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y Was gezellig.
:D die hapjes zagen er goed uit!
pi_156445536
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:

:D die hapjes zagen er goed uit!
We kwamen tot de conclusie dat de Turkse keuken beter is in zoet dan in hartig :+ De hartige hapjes waren een beetje smaakloos, de zoete hapjes goddelijk.
pi_156445541
Ik slik m'n pil door, anders had ik vrolijk meegedaan. :')
pi_156445594
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We kwamen tot de conclusie dat de Turkse keuken beter is in zoet dan in hartig :+ De hartige hapjes waren een beetje smaakloos, de zoete hapjes goddelijk.
Die conclusie heb ik ook wel eens getrokken ja..
pi_156445628
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 12:00 schreef Lonaa het volgende:
Ha! Me too. Al wil mijn lijf sowieso wel graag mee doen geloof ik :{
pi_156445704
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 12:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik dacht dat ik nog pilstrips in huis had, maar dat was niet zo :')
pi_156445986
Geen pil hier. Maar over precies een week hopelijk laatste non-surgical afspraak in 't ziekenhuis voor m'n operatie *O*
Ja doei.
  maandag 28 september 2015 @ 12:29:12 #73
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_156446148
Mirena O+
Prrrrr
  maandag 28 september 2015 @ 12:53:16 #74
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156446529
Dagen dat ik blij ben dat ik een man ben *O*
  maandag 28 september 2015 @ 12:54:33 #75
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156446552
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:08 schreef MutedFaith het volgende:
Lijstje:

O: Knackebrod met kipfilet
T: Magere kwark
L: Lunch van de baas: Bakje magere kwark, bakje sla met komkommer, tomaat, paprika en twee wrapjes met ham en gekookt ei.
T: Handje cashewnoten
D: Salade: Sla, radijs, blauwe kaas, spekjes, gebakken kip
T: Borrel van de baas. Als daar niks voorbijkomt waar ik echt zin heb trek ik thuis nog een blikje olijven met ansjovis open.
pi_156446969
O:2 plakjes ontbijtkoek
T: 1 banaan
L: 1 bruine boterham met sandwichspread en 1 boterham met kipfilet. Beker karnemelk.
T: 1 appel
D: Aardappels met snijbonen en een ongepaneerde kipschnitzel.
T; Bakje magere yoghurt.
S. 2014
J. 2016
pi_156447008
Protip: Skip de ontbijtkoek. Suikersuikersuiker, geen goed begin van de dag.
Ja doei.
pi_156447075
quote:
3s.gif Op maandag 28 september 2015 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Protip: Skip de ontbijtkoek. Suikersuikersuiker, geen goed begin van de dag.
T was t enige wat er nog in huis was... :P de laatste boterham was voor dochter..
S. 2014
J. 2016
  maandag 28 september 2015 @ 13:19:49 #79
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156447083
Andere tip: Magere kwark heeft meer eiwitten dan magere yoghurt.
pi_156447152
Ongepanneerde kipschinitzel, dat is toch gewoon kipfilet, maar dan dun...? :') :D
Ja doei.
  maandag 28 september 2015 @ 13:52:48 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_156447694
Aloha!

Nieuwe lunchsalade in elkaar gedraaid :9 Dus mocht er iemand inspiratie willen: quinoa, mais, tomaat, gele paprika, verse peterselie en gerookte kip. Burp.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 28 september 2015 @ 13:57:02 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156447801
er stond vandaag een 0 achter mijn 93 *O*
nou eens kijken hoe dat de rest van de week ontwikkeld.
Weeklijstje:

Ma: Inktvis in wok // Body balance
Di: Restjes eten // kat verhuizen
Wo: Welsh Food // lopen lopen lopen
Do: Welsh Food // lopen Juichen lopen// Hardlopen
Vr: Welsh Food // lopen Juichen lopen
Za: Welsh Food // lopen lopen lopen // Hardlopen
Zo: Welsh Food // lopen lopen lopen

Iemand nog goede tips voor Cardiff en Bristol? :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_156447824
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ongepanneerde kipschinitzel, dat is toch gewoon kipfilet, maar dan dun...? :') :D
Ja eigenlijk wel ja :D
S. 2014
J. 2016
pi_156448416
Gm welkom terug :W

Lijstje:
O magere yoghurt met muesli
T banaan
L 3 volkoren boterhammen kaas, rauwkost.
T sinaasappel, zakje bites
D Pasta met groenten, vleesvervanger en pesto

Dit weekend verhuisd en ik heb nog niks gehoord van mn huidige sporten over eerder kunnen stoppen met mn abonnement :/. Wil in mn nieuwe woonplaats gewoon doorgaan met sporten, moet even kijken hoe het te combineren gaat zijn want ik ga nu van 20 minuten reistijd per dag naar anderhalf uur als de ns goedgemutst is.
pi_156449766
Bah, net de kat in laten slapen. Het beestje was zo ziek en niets leek meer te helpen.
  maandag 28 september 2015 @ 15:39:18 #86
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156449824
He bah, dat is nooit leuk..

Sterkte!
pi_156450221
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
Bah, net de kat in laten slapen. Het beestje was zo ziek en niets leek meer te helpen.
Sterkte! :*
pi_156451996
Definitieve lijstje
O: groene smoothie (180kcal)
L: kikkererwtensalade (320kcal)
T: bites (221kcal)
B: 20 minuten fietsen
D: pasta ovenschotel met gerookte kip (700kcal)
T: bites (weet nog niet welke maar zal ook rond de 200kcal zijn)
S: 1,5 uur training

Tevreden *O*
Die 1,5 uur training krijg ik er toch niet bij gegeten.
pi_156453441
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 13:57 schreef Barreltje het volgende:
er stond vandaag een 0 achter mijn 93 *O*
nou eens kijken hoe dat de rest van de week ontwikkeld.
Weeklijstje:

Ma: Inktvis in wok // Body balance
Di: Restjes eten // kat verhuizen
Wo: Welsh Food // lopen lopen lopen
Do: Welsh Food // lopen Juichen lopen// Hardlopen
Vr: Welsh Food // lopen Juichen lopen
Za: Welsh Food // lopen lopen lopen // Hardlopen
Zo: Welsh Food // lopen lopen lopen

Iemand nog goede tips voor Cardiff en Bristol? :)
Ohhhhh Wales O+ O+ Een van mijn favo plekken op aard O+
Bristol ken ik alleen het vliegveld :+ Cardiff is tof, daar is een toffe indoor markt.
Verder ken ik vooral het land er omheen O+
pi_156453500
quote:
:{ bah.. sterkte :*

Lijstje:
O: kwark met muesli
L: pastasalade geitenkaas/gerookte kip
B: 10km fietsen, veel trappen gelopen
D: ciabatta pulledpork en coleslaw
Moet alles nog invoeren dus weet nog niet of ik iets over houd..
  maandag 28 september 2015 @ 18:34:50 #91
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156453700
1 pilsje, 1 bitterbal en 6 spa rood gehad op de borrel

Dus straks op de bank nog maar wat kleins bij de thee.
pi_156454503
quote:
Getver, laiv :* Da's kut.
  † In Memoriam † maandag 28 september 2015 @ 19:54:08 #93
43556 miss_dynastie
pi_156455897
quote:
Ach nee :'(
  maandag 28 september 2015 @ 19:57:35 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_156455994
quote:
wat klote zeg. Hoe oud was ie? :*
disclaimer
pi_156457261
Ach, wat sneu. -O-

Net lekker hardgelopen met Mr.Mo O+ we zijn beide weer goed bezig op weg terug naar HM-fitheid. Al moeten we eerst nog weer even terug naar 10K fitheid. Nou ja, niet dat we dat nu niet kunnen rennen, maar meer dat we dat comfortabel op een sneller tempo dan dit nu kunnen doen :D

Lijstje iets aangepast:

O: havermout met banaan
L: 3 plakjes low-sugar soda bread
T: plakje worst, plakje kaas (en er was niet eens iemand jarig!)
L2: 2 toast met 2 gebakken eitjes
S: 5km hardlopen (420Kcal verbrand volgens endomondo)
D: barleyrisotto met pompoen en uitgebakken spekjes
Ja doei.
pi_156457675
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 19:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat klote zeg. Hoe oud was ie? :*
Nog maar net 7, dus nog niet stokoud. Ze had een infectie in de urinewegen en de antibiotica sloeg niet aan. En elke dag naar de dierenarts om haar op te lappen ging mij te ver. Het is wel erg snel gegaan, een week geleden hoorden wel pas van het nierfalen.
pi_156458070
;( nierfalen kan snel gaan helaas..
  maandag 28 september 2015 @ 21:03:28 #98
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_156458318
Och wat naar LVT. Glitterplaatje voor de troost:

Lijstje
O kwark
L goulashsoup (eigenlijk restje tomatengroetensoep met restje stoofvlees, maar soit) en twee knackebrodjes
T wortel, koekje bij de koffie
D broccoli, wortel, kipfilet, sla en een aardappel
T warme chocomel

[ Bericht 1% gewijzigd door mrspoeZ op 28-09-2015 21:20:21 ]
Prrrrr
  maandag 28 september 2015 @ 21:17:40 #99
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156458822
Bwuh nierfalen is een stomme katten kwaal!
Sterkte laiv!
  maandag 28 september 2015 @ 22:06:24 #100
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_156460614
Sterkte Laiv ;(

Ik ben weer back on track na een weekendje werken en fissa :P Weekend stond in het teken van een optreden van mijn bandje, oliebollen op de kermis en meer feestje. Super tof! Nu wel weer braaf eten en trainen (al heb ik vrijdag en zaterdag wel gewoon getraind).
Heb ook een ander schema voor het sporten gekregen: 10x10 en dan 2 krachtoefeningen per training. Sow ey :') Daar mag ik dan nog naar smaak/zin/mogelijkheid m'n compound aan toevoegen.
Ondanks dat ik op de weegschaal weinig verschil merk, gaan mijn broeken wel losser zitten, so that's nice! Over een week geloof ik moet ik weer metingen doen en foto's maken.

Lijstje vandaag:
O: Punt appelkwarktaart
L: XXL Proteïn pancakes
T: Beltsander brownie
D: 2 volkorenbolletjes met burger van extra mager gehakt, belegd met sla, tomaat, beetje chilisaus
S: Gym *O* 5x5 squats, 3x3 overhead press, 10x10 bench press en cable row en nog Tabata
T: Quest bar
T: Beltsander brownie met hagelslag :9
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 29 september 2015 @ 06:54:46 #101
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_156466140

Een jarig kind en onder de 74. Dubbel feest. En taart :9~ !
Prrrrr
pi_156466242
*O* *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 29 september 2015 @ 08:21:47 #103
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156466556
weegschaal denkt volgens mij dat hij iets goed te maken had na een week stilstaan: Opeens 79.1!

*O*
pi_156466629
En ik hoor vocht vast te houden en ben een heel klein beetje gewicht kwijt op de weegschaal *)
(ik neem meestal niet eens de moeite om me deze week te wegen)
pi_156466634
Mijn wc is verstopt.
pi_156466642
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:31 schreef Lonaa het volgende:
Mijn wc is verstopt.
Sterkte :X Bellen met de verhuurder of moet je dan zelf een andere instantie regelen?
pi_156466661
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sterkte :X Bellen met de verhuurder of moet je dan zelf een andere instantie regelen?
Geen idee. Ik probeer het zelf te regelen. Ik heb niet zo'n onstopper. :') wc-borstel haalde niks uit en ik heb er nu een fles gootsteenontstopper ingeflikkerd.

Het water loopt heeeeeeeeeeeeeel langzaam weg. Hopelijk gaat het zo beter.
pi_156466668
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 06:54 schreef mrspoeZ het volgende:
[ afbeelding ]

Een jarig kind en onder de 74. Dubbel feest. En taart :9~ !
Gefeliciteerd!
pi_156466760
Lijstjestijd

S: 20 min fietsen
D: Kipsalon
S: Evy
  † In Memoriam † dinsdag 29 september 2015 @ 08:44:45 #110
43556 miss_dynastie
pi_156466771
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:42 schreef Sarabi het volgende:
Lijstjestijd

Zelfgemaakt? Het bedrijf waar ik het altijd haalde* is overgestapt op grote brokken niet zo goed schoongemaakte kip (ik kan niet tegen fliebertjes in mijn vlees, het ligt aan mij :P ), dus ik ga het daar niet meer halen -O-

* lees 1 of 2 keer per jaar, niet wekelijks of zo :P
pi_156466782
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zelfgemaakt? Het bedrijf waar ik het altijd haalde* is overgestapt op grote brokken niet zo goed schoongemaakte kip (ik kan niet tegen fliebertjes in mijn vlees, het ligt aan mij :P ), dus ik ga het daar niet meer halen -O-

* lees 1 of 2 keer per jaar, niet wekelijks of zo :P
Ja heb ergens op een blog een recept gevonden :)
Heb nooit kapsalon gegeten maar kipsalon sprak me wel aan :D
  dinsdag 29 september 2015 @ 09:14:04 #112
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_156467067
Recept por favor?
pi_156467083
Kip, patat, appelmoes vette saus, sla, kaas. Gok ik zo.
Ja doei.
pi_156467100
Kip, aardappelen, tomaat, komkommer, sla en handje gerapste kaas
pi_156467103
O: havermout met banaan
T: gekookt eitje
L: nu wel de wrap met halloumi en hummus
T: plak roggebrood met pindakaas
S: uur circuits + core
D: vega curry met spliterwten, pompoen, wortel en even kijken wat er nog meer in de koelkast ligt, met wat basmatirijst
Ja doei.
pi_156467601
Dat recept zag ik laatst nog voorbij komen op Facebook. Ff kijken of ik het terug kan vinden. Moet het zelf ook nog een keer maken.
  dinsdag 29 september 2015 @ 09:54:25 #117
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156467629
gefeliciteerd MrsPoez!

hier vandaag weer 93.0 *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder een blaasontsteking.. geen idee hoe m'n gewicht DAAR op gaat reageren :{
pi_156467713
Beterschap barrel :*

87,2 weer hier... het tempo is eruit -O-
Maar een van mijn wandelmaatjes is iig weer terug van vakantie, dus geen excuses meer om in de lunchpauze op m'n luie reet te blijven zitten ;)
  dinsdag 29 september 2015 @ 10:04:49 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_156467742
Goed bezig poez, mf en barrel!

Hier is 1 vakantiekilo alweer opgebokt, dus weer gewoon een getal met een 7. Geeft weer wat mentale rust :')
disclaimer
pi_156467930
Ik zwabber nog steeds lekker tussen de 141 en 142,5 dus geen peil/pijl op te trekken :+

In elk geval stabielig :')
Kwak
  dinsdag 29 september 2015 @ 10:25:01 #121
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156468033
ik zat even mijn trendje te bekijken en uiteindelijk dus 2.4 kg in een maand er af :) en 6 cm!

terwijl ik ook momenten had dat ik maar vast bleef staan.
ik hoop dat ik nu even rond de 93.0 ga schommelen en het liefst naar beneden..

het fijne van AB is wel dat alcohol geen goed idee is.. dat scheelt pints en cider :)
( en toch ook een beetje jammer )
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:23:01 #122
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_156469144
Lijstje!

O: Pannenkoekjes van 1 banaan, 1 ei, 1 eiwit, koekkruiden
T: High proteïn Breaker, de kokosvariant
L: Gestoomde vis, boontjes
S: Uurtje fietsen
T: Beltsanderbrownie
D: Dit: http://vikalinka.com/2015(...)-chickpea-paprikash/ O+
T: Iets met eiwitten :P
  † In Memoriam † dinsdag 29 september 2015 @ 11:33:59 #123
43556 miss_dynastie
pi_156469380
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:23 schreef Artoo het volgende:
Lijstje!

O: Pannenkoekjes van 1 banaan, 1 ei, 1 eiwit, koekkruiden
T: High proteïn Breaker, de kokosvariant
L: Gestoomde vis, boontjes
S: Uurtje fietsen
T: Beltsanderbrownie
D: Dit: http://vikalinka.com/2015(...)-chickpea-paprikash/ O+
T: Iets met eiwitten :P
Wat een leuke site :o Even bookmarken!
pi_156469804
Lijstje:
O: boterham met rauwe ham.
S: Uur met PT.
L: 2 trianglebroodjes. 1 met gebraden gehakt, 1 met rosbief.
D: Garnalen, spinazie, zongedrooge tomaat, champignons, saus.
T: Kwark, whey, frambozen.
pi_156469824
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Geen idee. Ik probeer het zelf te regelen. Ik heb niet zo'n onstopper. :') wc-borstel haalde niks uit en ik heb er nu een fles gootsteenontstopper ingeflikkerd.

Het water loopt heeeeeeeeeeeeeel langzaam weg. Hopelijk gaat het zo beter.
Plopper heeft bij de vorm van mijn toilet geen effect. Ik krijg het altijd verholpen met een plastic zak. Vooral in de gevallen dat dochterlief weer eens iets te enthousiast is geweest met toiletpapiergebruik.

SPOILER
pi_156469865
quote:
Kom je een bordje brengen?! O+ *O*
pi_156469875
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:59 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Plopper heeft bij de vorm van mijn toilet geen effect. Ik krijg het altijd verholpen met een plastic zak. Vooral in de gevallen dat dochterlief weer eens iets te enthousiast is geweest met toiletpapiergebruik.

SPOILER
Ja, ik las die methode op the interwebz. Maar ik wacht braaf op de rioolman. Het kost me niks namelijk.
pi_156469944
Ik ben inmiddels ook al weer 1,7 kg vakantiegewicht kwijt. In een week tijd vind ik dat best netjes te noemen. Bewijst me wel dat die kilo's voornamelijk door de alcohol kwamen.
Vanmorgen op de weegschaal 105,9 kilo. Nog steeds veel te veel, maar ik moet bekennen dat de motivatie eenbeetje weg begon te ebben. Sporten sinds de vakantie ook nog niet opgepakt.

Verder voel ik me blegh. Al sinds vrijdag een zeurende hoofdpijn waar pijnstillers niets tegen uit halen, flinke pijn in mijn nek (hoogstwaarschijnlijk de oorzaak van de hoofdpijn), een rug die niet meewerkt en een flinke verkoudheid.
Vanavond maar weer een hele warme douche nemen en dan morgen misschien even naar de chiropractor om de boel weer recht te laten zetten.
Ook per donderdag (eerder helaas geen tijd) weer naar de sportschool en dan gaan we er weer voor!
pi_156469948
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik las die methode op the interwebz. Maar ik wacht braaf op de rioolman. Het kost me niks namelijk.
Dat is altijd de betere optie ja.
pi_156470273
Done! *O*
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:24:39 #131
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156471327
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:29 schreef Lonaa het volgende:
Done! *O*
nu weer lekker schijten! op naar de 93! *O*

oh en oeh oeh oeh! ik krijg vandaag mijn nieuwe snowboard *;
pi_156471631
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:24 schreef Barreltje het volgende:

[..]

nu weer lekker schijten! op naar de 93! *O*

oh en oeh oeh oeh! ik krijg vandaag mijn nieuwe snowboard *;
Net voor het douchen even op de weegschaal gaan staan, 92.9. Dus 2 vakantiekilo's kwijt. Had ik ook wel verwacht want gisteren pissen voor het leven en zaterdagavond gedronken. :P
  dinsdag 29 september 2015 @ 13:46:22 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_156471696
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Net voor het douchen even op de weegschaal gaan staan, 92.9. Dus 2 vakantiekilo's kwijt. Had ik ook wel verwacht want gisteren pissen voor het leven en zaterdagavond gedronken. :P
Damn! loop ik weer achter.. ik was blij je ingehaald te hebben! :P

*gaat een extra rondje lopen vandaag* :P
pi_156471796
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Damn! loop ik weer achter.. ik was blij je ingehaald te hebben! :P

*gaat een extra rondje lopen vandaag* :P
Sorry he.

Ik eet vandaag vrij zout, dus t zal morgen wel weer meer zijn :P
pi_156472173
Had helemaal geen zin in Evy maar toen ik eenmaal bezig was ging het super *O*
Waarom vergeet ik in het weekend altijd dat gezond leven veel fijner voelt.
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:43:45 #136
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_156475567
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:02 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Kom je een bordje brengen?! O+ *O*
Neuj! Alles voor mij! :9
  dinsdag 29 september 2015 @ 18:55:14 #137
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_156478351
O kwark Yogood
L couscoussalade
D pannenkoeken nomnomnom

[ Bericht 12% gewijzigd door mrspoeZ op 29-09-2015 19:30:03 ]
Prrrrr
pi_156480416
O - yoghurt met muesli
L - salade met kip en appel
D - pasta met rode wijn saus en komkommersalade

Beetje karig lijstje, maar veel te druk geweest om überhaupt te bedenken dat ik trek kon hebben ;) Helaas schoot ook de lunchwandeling erbij in door diezelfde drukte...
pi_156480863
Lijstje:
O: kwark met muesli (300)
L: paprika-pasta-geitenkaas-gerookte kip salade (430)
B: 10km fietsen
D: rijstschotel met worstvlees en courgette (810)
Bijna 10.000 stappen.
1500kcal, mag nog iets bij dus.. geen idee wat..
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 september 2015 @ 20:41:26 #140
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_156481070
Heerlijk vreemd lijstje, maar tentamen gehaald *)

O: 2 sneden meergranen, pindakaas
T: babybel
L: 2 sneden meergranen, boter, corned beef
T: witte chocolademelk, mini kinderreepje
D1: restje bloemkoolschotel
D2: kom broccolisoep, tosti kaas, ketchup
T: zin in port...
pi_156481214
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:42 schreef Sarabi het volgende:
Lijstjestijd

Ik heb me aan mijn lijstje gehouden en kom rond de 1600kcal uit.
Maar op een of andere manier voelt het alsof ik vandaag heel veel gegeten heb....
pi_156481334
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:41 schreef Sjeen het volgende:
Heerlijk vreemd lijstje, maar tentamen gehaald *)

Ging het goed??
pi_156481378
Bijna m'n lijst naar z'n grootje geholpen toen ik na het sporten dacht 'maar ik heb geen zin in koken...' en een diepvriespizza ofzo wilde halen...

Maar, er staat nu toch netjes 'n vega curry te pruttelen, zo de rijst opzetten, en dan eten. Met een alcoholvrij 'isotonic' weizenbiertje (Erdinger Alcoholfrei) erbij :9 lekker zo na het sporten! _O_ Ik háát alcoholvrij bier. Alles is kut, smakeloos en prut. Maar Erdinger is _O_ :9

En die training, dát was pas een training. Mijn god. Dat ga ik morgen voelen. :9 Kettlebells _O_ :9

:9 :D _O_ overload.

En dan nog maar een: ik mag gaan spreken op 'n congres in San Francisco :9 *O* in maart 8-) Woohooo. Dus dat was eigenlijk mijn 'ik heb geen zin om te gaan koken maar om wat lekkers te halen en te vieren met echt bier', maar, beide niet gedaan, want ik ben een #fitgirl #athlete #workinghard #allesvoordiesixpack 8-)
Ja doei.
pi_156481387
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ging het goed??
Blijkbaar, want ze heeft 't gehaald :P
Ja doei.
  dinsdag 29 september 2015 @ 20:53:10 #145
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_156481437
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
En dan nog maar een: ik mag gaan spreken op 'n congres in San Francisco :9 *O* in maart 8-) Woohooo. Dus dat was eigenlijk mijn 'ik heb geen zin om te gaan koken maar om wat lekkers te halen en te vieren met echt bier', maar, beide niet gedaan, want ik ben een #fitgirl #athlete #workinghard #allesvoordiesixpack 8-)
Woeiiiii! Spannend man!
Prrrrr
pi_156481443
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Blijkbaar, want ze heeft 't gehaald :P
8)7 echt serieus.. ik las 'gemaakt' :')

*O* voor het tentamen
En *O* *O* *O* voor Moblo :D
pi_156481550
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

*O* voor het tentamen
Dit! ^O^ *O*
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 september 2015 @ 21:10:07 #148
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_156482088
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

*O* voor het tentamen
hihi, gemaakt ook :Y lang leven de OU en direct de uitslag. Ook leuk, je hartslag checken vlak voor je op 'toets beeindingen' klikt :P

en *O* voor MoBlo, voor SF maar ook stoer toch koken en vieren met Erdinger 0.0%
pi_156482156
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:10 schreef Sjeen het volgende:

[..]

hihi, gemaakt ook :Y lang leven de OU en direct de uitslag. Ook leuk, je hartslag checken vlak voor je op 'toets beeindingen' klikt :P
Ja super fijn is dat he :D :D Hoppa!!
Welk vak was het? En welk cijfer O-)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 september 2015 @ 21:24:07 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_156482582
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja super fijn is dat he :D :D Hoppa!!
Welk vak was het? En welk cijfer O-)
Ontwikkelingspsychologie - 6 (net vraag te weinig goed voor 7 :') )
pi_156482744
Toch netjes sjeen! Gehaald is gehaald!
Ja doei.
pi_156482911
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ontwikkelingspsychologie - 6 (net vraag te weinig goed voor 7 :') )
^O^ pittig vak volgens mij, veel leerstof. Lekker dat die binnen is!
  † In Memoriam † dinsdag 29 september 2015 @ 23:16:42 #153
43556 miss_dynastie
pi_156486980
Goed gedaan Sjeen *O*

Ik heb een pyjama aan. Gewoon, van het Kruidvat, een XL. Ik snap niks van de weegschaal en zo, maar deze past gewoon :o *)
pi_156491319
Ha! Ik lijk nu goed te stabiliseren binnen de 79 kilo. Die 80 was dit keer snel weer verdwenen ^O^ Trendlijn is mooi strak naar beneden (maar niet te snel) :)
pi_156491342
92.9 :7
pi_156491367
quote:
2s.gif Op woensdag 30 september 2015 08:34 schreef Lonaa het volgende:
92.9 :7
Ook nog steeds zeer lekker bezig ^O^ ^O^

Hoest met de vermoeidheid??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: