abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156429057
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:32 schreef Physsic het volgende:
Hebben ze dan al die tijd een beetje zitten te liegen over de tussenstand?
Zeker zijn hè. Het is niet zo dat bijna de helft van de inzenders de boel vernacheld omdat Erik de Vlieger of Geenstijl er achter zit...
I´m back.
pi_156429061
pi_156429070
Dat plaatje updated automatisch met het huidig aantal stemmen
pi_156429074
Die teler blijft maar doordraaien. Al zo'n 1000 erbij in een half uur.
pi_156429086
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij bent geen D66'er dan?
Ben geen partijlid maar heb wel vaker op ze gestemd.
pi_156429099
Wordt het een bindend referendum?

Indien niet, heeft het weinig zin.
pi_156429110
quote:
6s.gif Op zondag 27 september 2015 19:31 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Kan dat niet harder?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_156429120
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef Ludd het volgende:
Wordt het een bindend referendum?

Indien niet, heeft het weinig zin.
Onder een steen gelegen?
pi_156429122
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Ben geen partijlid maar heb wel vaker op ze gestemd.
Zou je nu ook stemmen?
I´m back.
  zondag 27 september 2015 @ 19:36:04 #35
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156429130
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 19:34 schreef d4v1d het volgende:
Dat plaatje updated automatisch met het huidig aantal stemmen
Die moet in de OP!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156429140
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef Ludd het volgende:
Wordt het een bindend referendum?

Indien niet, heeft het weinig zin.
Een raadgevend referendum.
  zondag 27 september 2015 @ 19:36:34 #37
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_156429152
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef Karrs het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
PARTYTOPPER!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156429153
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zou je nu ook stemmen?
Nou dat hangt er dus vanaf hè! Vandaar dat ik benieuwd ben naar de reactie van D66 nu. ;)
pi_156429157
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 19:33 schreef SeLang het volgende:
Pechtholt ligt nu te huilen in z'n bedje
"ich habe es nicht gewusst"
pi_156429163
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:36 schreef SeLang het volgende:

[..]

Die moet in de OP!
De OP mag sowieso wel even op de schop. Loopt een behoorlijk tijdje achter.
pi_156429173
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Onder een steen gelegen?
Ik heb me hier niet echt in verdiept nee. Wat is het antwoord?
pi_156429179
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef Ludd het volgende:
Wordt het een bindend referendum?

Indien niet, heeft het weinig zin.
Niet bindend. En de kans is groot dat de regering de uitslag dan ook gaat negeren wanneer mensen massaal tegen stemmen. En dat is nu net een groot doel van dit referendum, om aan te geven dat de regering schijt heeft aan de mening van het volk die zij (horen) te vertegenwoordigen.
pi_156429195
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef Ludd het volgende:
Wordt het een bindend referendum?

Indien niet, heeft het weinig zin.
Klopt kunnen ze niet uitvoeren. Maar wat zou het effect zijn als 2/3 bevolking op komt draven en daarvan 2/3 nee zegt? Denk je niet dat de politici huiveren, iig een beetje?
I´m back.
pi_156429196
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:36 schreef Infection het volgende:

[..]

Een raadgevend referendum.
Jammer.
pi_156429203
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:37 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik heb me hier niet echt in verdiept nee. Wat is het antwoord?
De referendumwet voorziet in raadgevende referenda.
  zondag 27 september 2015 @ 19:38:00 #46
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_156429213
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:37 schreef Ludd het volgende:

[..]

Jammer.
Schijndemocratie.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156429228
Ik vind het mooi dat het Geenstijl is gelukt om de burgers te mobiliseren. Helaas veranderd het kwa koers niks, maar heeft het me mooi laten zien hoe D66 werkt.
pi_156429239
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zeker zijn hè. Het is niet zo dat bijna de helft van de inzenders de boel vernacheld omdat Erik de Vlieger of Geenstijl er achter zit...
Die zekerheid hebben ze nu toch ook nog niet?
Ze tellen er nu 150000 meer bij dan gisteren.
En bij die stand van gisteren zaten zelfs de ingestuurde brieven erbij.
pi_156429246
En dan zijn het alleen nog maar de digitale handtekeningen. Dat worden wel zo'n 600 of 700k handtekeningen in totaal volgensmij.
  zondag 27 september 2015 @ 19:39:10 #50
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156429262
Uit de oude doosch:

quote:
Dutch say 'No' to EU constitution

Voters in the Netherlands have overwhelmingly rejected the proposed European Union constitution.
Provisional final results indicated that 61.6% of voters said "No" to the charter and 38.4% approved it.



Prime Minister Jan Peter Balkenende, who campaigned for a "Yes" vote, said he would respect the result.



The Dutch people have spoken tonight. Naturally I am very disappointed - Jan-Peter Balkenende, Dutch Prime Minister

http://news.bbc.co.uk/1/hi/4601439.stm
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')