Idd, veel te vroeg.quote:
Lap 32quote:Op zondag 27 september 2015 08:09 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer is Verstappen ook alweer gestopt?
tijdens zijn pitsstops.quote:Op zondag 27 september 2015 08:11 schreef Rossdale het volgende:
Hebben we sinds de start überhaupt al beelden van Hamilton gezien?
Max is toch later gestopt dan Sainz, dan moet die ook nog. Maar denk dat ze beide uitrijden nu.quote:Op zondag 27 september 2015 08:09 schreef franklop het volgende:
Perez kan nog wel lastig verhaal worden voor Max..\\
Mocht Max nog moeten stoppen
1 pitstopquote:Op zondag 27 september 2015 08:11 schreef Rossdale het volgende:
Hebben we sinds de start überhaupt al beelden van Hamilton gezien?
twitter:autosportlive twitterde op zondag 27-09-2015 om 08:13:16"Can I ****ing use the overtaking button or not??" asks Kvyat as he chases Ericsson and Perez. #F1 reageer retweet
mja, meer dan P9 zit er niet inquote:Op zondag 27 september 2015 08:13 schreef franklop het volgende:
max kan bijna alweer veilig een stop maken om nog even op softs te knallen
Zo onvolwassen is Max niet.quote:Op zondag 27 september 2015 08:14 schreef Geralt het volgende:
Als dat zo maar goed gaat met een eventuele actie van max. Als het in tranen eindigde dan gaat ie wel een bak zeik over zich heen krijgen denk ik 🙈
Wat zou het mooi zijn als ie hem paktquote:Op zondag 27 september 2015 08:14 schreef Geralt het volgende:
Als dat zo maar goed gaat met een eventuele actie van max. Als het in tranen eindigde dan gaat ie wel een bak zeik over zich heen krijgen denk ik 🙈
Sainz zal hem er in ieder geval niet voorbij laten, puur omdat er niemand dan ook maar enigzins in de buurt zit ervoorquote:Op zondag 27 september 2015 08:14 schreef Geralt het volgende:
Heft ie al een paar keer gedaan dit jaar, dus kan zo maar jaquote:Op zondag 27 september 2015 08:13 schreef franklop het volgende:
max kan bijna alweer veilig een stop maken om nog even op softs te knallen
nog 10 rondes,,, hij gained 0,5 per ronde.quote:Op zondag 27 september 2015 08:15 schreef Sylv3se het volgende:
1,2 sec op Sainz, dat kan nog leuk worden
Je moet ook nog inhalen hequote:Op zondag 27 september 2015 08:15 schreef YebCar het volgende:
[..]
nog 10 rondes,,, hij gained 0,5 per ronde.
zeker P9
Ook hij maakt foutenquote:
twitter:autosportlive twitterde op zondag 27-09-2015 om 08:15:50Verstappen is right behind Sainz now. "What is the plan?" asks Sainz. "Keep it nice and steady," is the reply. #F1 reageer retweet
die paella inhalen moet wel lukken toch?quote:
Had Sainz maar een andere strategie moeten kiezen.quote:
sainzquote:Op zondag 27 september 2015 08:20 schreef Swetsenegger het volgende:
wie blokkeerde er? sainz of max?
lijkt me nu niet meer, gewoon banden onder controle houden nuquote:
Sainz.quote:Op zondag 27 september 2015 08:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Sainzquote:Op zondag 27 september 2015 08:20 schreef Swetsenegger het volgende:
En dit keer geen hulp van safety cars en andere shit.quote:Op zondag 27 september 2015 08:19 schreef alwaysonhold het volgende:
Max de beste. Duidelijk. Dik achter Sainz starten en weer hem de oren wassen.
was meer omdat hier werd gezegd dat hij op de harde band reedquote:Op zondag 27 september 2015 08:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Had Sainz maar een andere strategie moeten kiezen.
GMTAquote:Op zondag 27 september 2015 08:20 schreef Meike26 het volgende:
Gaat Sainz weer zeggen dat ie hem voorbij heeft gelaten
Dacht ik ook, omdat het onderin ook staat bij z'n tijdquote:Op zondag 27 september 2015 08:20 schreef franklop het volgende:
[..]
was meer omdat hier werd gezegd dat hij op de harde band reed
Je kijkt toch geen F1 met Nederlands commentaar...quote:
ach als er nog 1 een fout kan maken is het Mal welquote:Op zondag 27 september 2015 08:21 schreef Dagoduck het volgende:
Maldonado moet wel een fout maken wil Max er nog in de buurt komen.
Ik niet eigenlijkquote:Op zondag 27 september 2015 08:21 schreef marcodej het volgende:
Ik wil een keer Verstappen vanaf P6 ofzo zien starten, kijken wat ie dan kan.
Great Minds Think Alikequote:
Hoe kan dat hequote:
Max moet nu rustig aan gaan doen, straks ploft zn band nogtwitter:autosportlive twitterde op zondag 27-09-2015 om 08:20:55"Rear temperatures critical," Toro Rosso warns Verstappen. #F1 reageer retweet
Idd zeg, voelt aan alsof de race gewoon niet volledig is zo zonder een Maldonado-aanvaringquote:Op zondag 27 september 2015 08:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Als maldonado nog even crashed....
ja gaat er aan wennen , en als het dan niet gebeurd is het weer een shit racequote:Op zondag 27 september 2015 08:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Idd zeg, voelt aan alsof de race gewoon niet volledig is zo zonder een Maldonado-aanvaring
Viel me ook al op jaquote:Op zondag 27 september 2015 08:21 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dacht ik ook, omdat het onderin ook staat bij z'n tijd
heeft problemen met zijn remmenquote:Op zondag 27 september 2015 08:24 schreef Boarderzip het volgende:
Kvyat echt al 10x een lock up gehad in de hair pin
Mwah, Max is wereld top. Sainz heb ik weinig buiten gewone inhaalacties van gezien dit jaar, en in de race nooit helemaal overtuigend.quote:Op zondag 27 september 2015 08:24 schreef YebCar het volgende:
Sainz jr is een geweldige coureur , wereldtop .... Als verstappen er niet is geweest is het gewoon rookie of the year geworden. Maar Max is echt buitengewoon talent.
Jij had het in Singapore ook al bij het rechte eind jaquote:Op zondag 27 september 2015 08:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Denk dat Sainz Max er wel gewoon voorbij liet overigens. Leek niet heel erg verdedigend te rijden. Best logisch, teamgenoot is veel sneller op het moment, heeft weinig nut om dat te gaan verdedigen en er dan samen af te vliegen.
Sainz had een lock-up he, dat gebeurt niet als je iemand "gewoon" langs laat.quote:Op zondag 27 september 2015 08:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Denk dat Sainz Max er wel gewoon voorbij liet overigens. Leek niet heel erg verdedigend te rijden. Best logisch, teamgenoot is veel sneller op het moment, heeft weinig nut om dat te gaan verdedigen en er dan samen af te vliegen.
Ik wist niet dat Carlos Sainz Sr. ook op FOK! zitquote:Op zondag 27 september 2015 08:25 schreef GotenSSJ het volgende:
zou kunnen dat Sainz al meer van zijn banden heeft gevergd.quote:Op zondag 27 september 2015 08:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Denk eerder dat hij Max op rechte stuk pas had verwacht.quote:Op zondag 27 september 2015 08:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja en?quote:Op zondag 27 september 2015 08:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij had het in Singapore ook al bij het rechte eind ja
Inderdaad.. Ik denk dat we over een jaartje of 4/5 echt wel goede gevechten kunnen gaan zien tussen Sainz en Verstappen. Ik kijk er nu al naar uit... En dan ook nog Stoffeltje erbijquote:Op zondag 27 september 2015 08:24 schreef YebCar het volgende:
Sainz jr is een geweldige coureur , wereldtop .... Als verstappen er niet is geweest is het gewoon rookie of the year geworden. Maar Max is echt buitengewoon talent.
Nee hoor, maar de Max adoratie hier is ook wat overdreven.quote:Op zondag 27 september 2015 08:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Carlos Sainz Sr. ook op FOK! zit
Waarom blokkeerde hij dan? Omdat hij Max er voorbij liet? Of omdat hij de limiet opzocht?quote:Op zondag 27 september 2015 08:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja en?Jij vond Sainz zijn plek met hand en tand verdedigen of wat?
Ja gemiddeld 2 seconden sneller zijn als je teamgenoot is tenslotte normaal.quote:Op zondag 27 september 2015 08:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de Max adoratie hier is ook wat overdreven.
kom op zeg, de man start vanaf bijna achteraan en eindigt als beste van de Red Bull teams. Dan doe je het geweldig...quote:Op zondag 27 september 2015 08:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij remde veel eerder dan Verstappen. En nee, Max kan niet 150 meter later remmen dan andere coureurs omdat die Nederlands is en jij fan bent.quote:Op zondag 27 september 2015 08:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom blokkeerde hij dan? Omdat hij Max er voorbij liet? Of omdat hij de limiet opzocht?
Hoezo overdreven? Zijn teammaat is het enige echte meetpunt. En als hij daar zo makkelijk naar toe rijdt en er voorbij gaat is dat toch gewoon tofquote:Op zondag 27 september 2015 08:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Insturen gaat best moeilijk met een lock up..quote:Op zondag 27 september 2015 08:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja en?Jij vond Sainz zijn plek met hand en tand verdedigen of wat?
Overdreven.quote:Op zondag 27 september 2015 08:28 schreef Damius het volgende:
[..]
Ja gemiddeld 2 seconden sneller zijn als je teamgenoot is tenslotte normaal.
En dat heeft er geen kut mee te maken dat Sainz gewoon langzamer is....quote:Op zondag 27 september 2015 08:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 september 2015 08:28 schreef Damius het volgende:
[..]
Ja gemiddeld 2 seconden per rondje sneller zijn als je teamgenoot is tenslotte normaal.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2015 08:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Insturen gaat best moeilijk met een lock up..
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op zondag 27 september 2015 08:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij remde veel eerder dan Verstappen. En nee, Max kan niet 150 meter later remmen dan andere coureurs omdat die Nederlands is en jij fan bent.
en Ocon ook natuurlijk 😉quote:Op zondag 27 september 2015 08:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ik denk dat we over een jaartje of 4/5 echt wel goede gevechten kunnen gaan zien tussen Sainz en Verstappen. Ik kijk er nu al naar uit... En dan ook nog Stoffeltje erbij
quote:Op zondag 27 september 2015 08:28 schreef sasquatsch het volgende:
Kvyat heeft goed geleerd van Verstappen.
Geinstrueerd door het team weltwitter:autosportlive twitterde op zondag 27-09-2015 om 08:27:36"Let's try and follow Kimi through on Ericsson," Red Bull suggests to Kvyat. #F1 reageer retweet
Klopt. Daarom verdedigd hij zijn plek ook niet met hand en tand tegen zijn teammaat. Dat is het enige wat ik zeg.quote:Op zondag 27 september 2015 08:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dat heeft er geen kut mee te maken dat Sainz gewoon langzamer is....
Zegt ook niet alles hè. Het maakt qua punten geen verschil.quote:Op zondag 27 september 2015 08:30 schreef alwaysonhold het volgende:
Verstappen gewoon 12 seconde voor op Sainz. Wtf.
Het team heeft geleerd van Verstappen dan.quote:Op zondag 27 september 2015 08:30 schreef franklop het volgende:
[..]Geinstrueerd door het team weltwitter:autosportlive twitterde op zondag 27-09-2015 om 08:27:36"Let's try and follow Kimi through on Ericsson," Red Bull suggests to Kvyat. #F1 reageer retweet
denk dat Sainz het ook wel geloofd, niemand meer vlak voor hem en niemand achter hem, waarom het risico nemen dat er nog iets stuk gaat.quote:Op zondag 27 september 2015 08:30 schreef alwaysonhold het volgende:
Verstappen gewoon 12 seconde voor op Sainz. Wtf.
Nee, je zei dat hij hem er voorbij liet.quote:Op zondag 27 september 2015 08:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt. Daarom verdedigd hij zijn plek ook niet met hand en tand tegen zijn teammaat. Dat is het enige wat ik zeg.
En dus omdat Max gewoonweg sneller is dan zijn teamgenoot mag daar niet om gejuicht worden?quote:Op zondag 27 september 2015 08:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt. Daarom verdedigd hij zijn plek ook niet met hand en tand tegen zijn teammaat. Dat is het enige wat ik zeg.
Die punten in Hongarije tellen niet of wat?quote:Op zondag 27 september 2015 08:30 schreef THEFXR het volgende:
gaat Alonso voor het eerst de finish halen?
Hij kon niet verdedigen malloot.. Kijk nou eerst nog wat jaartjes F1 en leer dat je bij een lock up, waar coureur zijn concurrent nog niet verwacht had, NIET KAN verdedigen... Hij is gewoon verrast door Maxxie.quote:Op zondag 27 september 2015 08:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In mijn optiek is niet met hand en tand verdedigen iemand er voorbij laten ja. Reken maar dat als het Grosjean oid was geweest dat Sainz een stuk lastiger te passeren had geweest.quote:Op zondag 27 september 2015 08:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, je zei dat hij hem er voorbij liet.
Sainz verdedigde wel gewoon, maar was kansloos tegen VES.
Jawel, maar om iemand nou een eindbaas te noemen om deze inhaalactie vind ik wat ver gaan.quote:Op zondag 27 september 2015 08:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dus omdat Max gewoonweg sneller is dan zijn teamgenoot mag daar niet om gejuicht worden?
Okay.quote:Op zondag 27 september 2015 08:33 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hij kon niet verdedigen malloot.. Kijk nou eerst nog wat jaartjes F1 en leer dat je bij een lock up, waar coureur zijn concurrent nog niet verwacht had, NIET KAN verdedigen... Hij is gewoon verrast door Maxxie.
Er is nog een kansje dat zowel Sainz als Verstappen niet zoveel pure snelheid hebben en die STR gewoon heel goed is, en dat zou betekenen dat Verstappen een soort Alesi wordt. Maar verder heeft hij alle kenmerken van een supertalent, dat gevoel voor de remmen en de achterkant om te kunnen improviseren met de lijnen is best bijzonder.quote:Op zondag 27 september 2015 08:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel aan Massaquote:Op zondag 27 september 2015 08:29 schreef THEFXR het volgende:
red bull slechter dan STR en het ligt niet aan de motor
Andere banden en ook nog een nieuwer setje. Niet zo extreem bijzonder dus, maar wel leuk natuurlijkquote:
nou ricciardo kwam Massa tegen en Kvyat startte uit de pits en had problemen met de remmenquote:Op zondag 27 september 2015 08:35 schreef caspervc het volgende:
Damn wat heeft het grote Red Bull team lopen doen
Max kan goed met de banden om gaan. Dat scheelt behoorlijkquote:Op zondag 27 september 2015 08:35 schreef KingRadler het volgende:
Kwalificatie is Sainz beter als Max maar als het om racen gaat dan wint Max
dus dat....best logisch allemaal.quote:Op zondag 27 september 2015 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
nou ricciardo kwam Massa tegen en Kvyat startte uit de pits en had problemen met de remmen
En de koprol van Kvyat in de kwali.quote:
De eerste wedstrijden misschien , maar inmiddels heb ik dat idee niet meer. Max heeft alleen erg veel,pech in de kwalificatie.quote:Op zondag 27 september 2015 08:35 schreef KingRadler het volgende:
Kwalificatie is Sainz beter als Max maar als het om racen gaat dan wint Max
Ferrari motor? Hoe de...?quote:Op zondag 27 september 2015 08:37 schreef Meike26 het volgende:
Trouwens wel weer lekker gescoord met de manager
Vettel, Max Verstappen Ferrari motor en ForceIndia chassis.
Leuke gevechten op de baan, dus niet echt een gaap race.quote:Op zondag 27 september 2015 08:38 schreef SnowOokami het volgende:
Dit was een beetje een gaap race en niet alleen vanwege het tijdstip
Maar goed gedaan van Max en Sainz![]()
Had trouwens iets meer verwacht van Ricciardo, maar die heeft de hele race achterin gereden
In het begin van het seizoen was Sainz minimaal gelijkwaardig. Maar na race 7 oid heeft Max een straatlengte voor op Sainz inderdaad. Super knap als 17 jarig broekiequote:Op zondag 27 september 2015 08:38 schreef aesop het volgende:
[..]
De eerste wedstrijden misschien , maar inmiddels heb ik dat idee niet meer. Max heeft alleen erg veel,pech in de kwalificatie.
Hoe dan ook, toch weer een pijnlijke middag voor Sainz. Stomme fout die m een paar plekken kost en op snelheid geklopt door Max, of hij hem er nou langs liet of niet.
Na-aperquote:Op zondag 27 september 2015 08:37 schreef Meike26 het volgende:
Trouwens wel weer lekker gescoord met de manager
Vettel, Max Verstappen Ferrari motor en ForceIndia chassis.
Ik heb laatst ook drastisch gewisseld en heb hem nu ookquote:
Uitslag is wel een beetje gaapworthy, race zelf was okequote:Op zondag 27 september 2015 08:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Leuke gevechten op de baan, dus niet echt een gaap race.
preciesquote:Op zondag 27 september 2015 08:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja ok, maar de top 8 is nagenoeg niet veranderd het ging voornamelijk om plek 9 t/m 16... moest wel zeggen de battles een stuk interessanter/leuker waren zonder DRS zo.quote:Op zondag 27 september 2015 08:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb het al opgegeven, dus ik kijk bijna niet meer wat nog kan.quote:Op zondag 27 september 2015 08:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Na-aper
[..]
Ik heb laatst ook drastisch gewisseld en heb hem nu ook![]()
Olaf voelde zich gepasseerd want hij zei dat ie later dan hem was begonnen maar er nu staat vanwege z'n 400 race jubileumquote:Op zondag 27 september 2015 08:45 schreef ZaZoe het volgende:
Als Kai daar kan staan dan kan Olaf dat ook.
euh dan had Sainz het op het eind niet zo laten lopen. Dus dat valt niet te zeggen.quote:Op zondag 27 september 2015 08:41 schreef nils7 het volgende:
Max veel in beeld geweest.
Als Sainz z'n fout niet had gemaakt had Max m ook ingehaald trouwens (voor de pitstop zat Sainz er 19 sec voor) en max heeft (in totaal) 26 seconden op m goed gemaakt.
Ja, het was ook echt alles of niets, en voor vandaag stond ik nog 20 plaatsen lager dan je (en misschien nog steeds wel)quote:Op zondag 27 september 2015 08:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het al opgegeven, dus ik kijk bijna niet meer wat nog kan.
Die zal het wel op zijn banden en een andere strategie gooien.quote:Op zondag 27 september 2015 08:47 schreef aesop het volgende:
Ben benieuwd naar het verhaal van Sainz, die zal niet blij zijn.
Zou me niet verbazen als ie toch wat schade had aan de auto door zijn rare pitlane actie, zo groot was het verschil met Max de derde stint.
Zat ook een tijdje achter Perez waardoor de banden sneller minder worden en de slijtage is hier al hoog. Oorzaak is natuurlijk gewoon een domme fout van Sainz.quote:Op zondag 27 september 2015 08:47 schreef aesop het volgende:
Ben benieuwd naar het verhaal van Sainz, die zal niet blij zijn.
Zou me niet verbazen als ie toch wat schade had aan de auto door zijn rare pitlane actie, zo groot was het verschil met Max de derde stint.
Beiden M-H-H toch?quote:Op zondag 27 september 2015 08:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die zal het wel op zijn banden en een andere strategie gooien.
Nee hoor, hij is een teamspeler en liet hem er gewoon langsquote:Op zondag 27 september 2015 08:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die zal het wel op zijn banden en een andere strategie gooien.
Dat heeft dan wel de hele tijd verkeerd onder in beeld gestaan, want daar stond dat Max ook H had in zijn laatste stint.quote:
Sainz eigen schuldquote:Op zondag 27 september 2015 08:51 schreef Meike26 het volgende:
Perez en Sainz kwamen beide terug op de baan in ongelovelijk veel verkeer !
Jinx.quote:Op zondag 27 september 2015 08:39 schreef Meike26 het volgende:
Ik ga zo WTCC kijken, Tom Coronel start 2e race van 2e plaats, hopelijk eindelijk weer eens een succesje voor hem. Rampenjaar voor hem..
hij moet niet zo piepen... 11e met zijn auto en ze wisten dat het moeilijk zou gaan worden. Volgens mij was het zelfs de intentie van Honda om pas in 2016 in te stappen ipv 2015...quote:Op zondag 27 september 2015 08:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Alonso. Wauw, like a gp2 engine....wtf.
Hamilton doet dan ook niks fout. Goed dat Rosberg eindelijk eens probeert, dit keer werkte het niet, maar wel goed om te zien dat hij minder snel genoegen neemt met P2.quote:Op zondag 27 september 2015 08:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Wolff maakt het nog maar eens keer duidelijk, teamgenoot Rosberg moet uitkijken met teveel agressie, teamgenoot Hamilton heeft gewoon onderstuur als hij zijn teamgenoot buiten de baan drukt.
Volgend jaar Vandoorne en Magnussen.quote:Op zondag 27 september 2015 09:00 schreef JopJuh het volgende:
Alonso die niet zeker weet of ie volgend jaar nog in F1 zit :x
Tijd dat hij uit de Formule 1 verdwijnt.quote:Op zondag 27 september 2015 09:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Button bij de BBC over Nasr en Max: ''That could be a massive accident''.
Het zou zomaar kunnen ...quote:Op zondag 27 september 2015 09:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Volgend jaar Vandoorne en Magnussen.
Klopt.quote:Op zondag 27 september 2015 09:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Die heeft in zijn hoofd al afscheid genomen van de Formule 1. Dan kun je zulke dingen roepenquote:Op zondag 27 september 2015 09:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Mwah geloof niet dat Alonso uit de F1 stapt. Maar die heeft z'n titelkansen wel gehad denk ik..quote:
Mwa, ik snap zijn punt wel. Hij doelt niet op Max en Nasr maar puur op het snelheidsverschil. Dat is al zo'n 15 km/u + nog eens 15-20 door DRS. Als je ook ziet hoe laat Kvyat nog inhaalt in 130R, ik kan me best voorstellen dat zulke momenten gevaarlijk zijn vanuit zijn oogpunt. Als hij niet net voor de bocht nog goed oplet kan hij in elke bocht wel een tik krijgen.quote:Op zondag 27 september 2015 09:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Was hard. Volgens de app tenminste.quote:Op zondag 27 september 2015 09:04 schreef aesop het volgende:
Zag net idd dat Max op Medium reed. Sainz zal hem wel hebben laten passeren. Zonder stalorder, een echte teamplayer:)
Maar erg knap van Max om zo'n lange laatste stint op zacht te doen.
Begin er steeds meer op te hopen eigenlijk. Ik heb veel respect voor Button als persoon en de gentleman rijder die hij is, en voor Alonso die het gevecht aan ging met een Schumacher in het begin van zijn F1 carriere. Maar Button is een gebroken man die geen plezier meer heeft in de F1. En de zeurende Alonso van een aantal jaar geleden is weer volledig terug en hij lijkt zich niet meer in te willen zetten omdat het tegen zit. Verjonging is misschien wel goed voor het team.quote:
Waarom gebruikt tegenwoordig niemand zijn eigen ogen meer? Het is blind (quote:Op zondag 27 september 2015 09:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was hard. Volgens de app tenminste.
Kutappquote:Op zondag 27 september 2015 09:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom gebruikt tegenwoordig niemand zijn eigen ogen meer? Het is blind () vertrouwen op de info die je krijgt. Nee, de app was fout.
Sowieso. En overpriced. Om het maar eens in goed Nederlands te zeggen.quote:
Wilde het net posten, had het gisteren al gezien.quote:Op zondag 27 september 2015 09:18 schreef franklop het volgende:
BBC weer over Verstappen
Suzie begint al met Superstar
een live interview die jij gisteren al heb gezienquote:Op zondag 27 september 2015 09:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde het net posten, had het gisteren al gezien.
'The newest Superstar, he makes things happen, categorie Lewis.'
![]()
![]()
De laatste opmerking is dan niet nodig. Om hem dan zo af te branden.quote:Op zondag 27 september 2015 09:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde het net posten, had het gisteren al gezien.
![]()
![]()
Je hebt gelijk. Toen was het dezelfde setting, zonder Max. FF wakker worden.quote:Op zondag 27 september 2015 09:21 schreef franklop het volgende:
[..]
een live interview die jij gisteren al heb gezien
quote:Op zondag 27 september 2015 09:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
De laatste opmerking is dan niet nodig. Om hem dan zo af te branden.
Naja denk dat daar toch wel kern van waarheid in zit, hij had oudere banden, plus dat hij op de harde band reed.quote:Op zondag 27 september 2015 09:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Sainz: ''Towards the end I let Max trough'' TuurlijkDe uitspraak die je wist dat zou komen
Zoals ik al zei.quote:Op zondag 27 september 2015 09:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Sainz: ''Towards the end I let Max trough'' TuurlijkDe uitspraak die je wist dat zou komen
zolang hij er zoveel mee kan cashen zal hij nog wel even blijven maar hij heeft wel wat verkeerde keuzes gemaakt in zijn F1 carrière.quote:Op zondag 27 september 2015 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah geloof niet dat Alonso uit de F1 stapt. Maar die heeft z'n titelkansen wel gehad denk ik..
Categorie Lewis? Wat een onzin, Lewis mocht willen dat hij zo kon inhalen en op zijn 27e net zo cool, calm and collected was.quote:Op zondag 27 september 2015 09:20 schreef tong80 het volgende:
![]()
![]()
Het maakt ook niet zoveel uitquote:Op zondag 27 september 2015 09:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.Hij zal vast weer liegen volgens alle Max fans hier.
Wellicht is Max over 9 jaar en 51 weken niet meer zo cool en kalm als nu.quote:Op zondag 27 september 2015 09:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Categorie Lewis? Wat een onzin, Lewis mocht willen dat hij zo kon inhalen en op zijn 27e net zo cool, calm and collected was.
Zonder stalorder, met blokkerende remmen, dan wil je erg graag tweede rijder zijn...quote:Op zondag 27 september 2015 09:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
nouja het maakt wel uit. 20 punten voor op je teamgenoot of 19 punten voor.quote:
quote:Op zondag 27 september 2015 09:28 schreef aesop het volgende:
[..]
Zonder stalorder, met blokkerende remmen, dan wil je erg graag tweede rijder zijn...
Niet volgens mij hoor. Ik zeg alleen dat het een te verwachten reactie was omdat ie beseft dat ie de mindere is. Het moet natuurlijk dusdanig ingepakt worden dat Sainz zelf minder gezichtsverlies lijdt.quote:Op zondag 27 september 2015 09:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is +1 of -1 kan dus nooit 19 of 20 zijn?quote:Op zondag 27 september 2015 09:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
nouja het maakt wel uit. 20 punten voor op je teamgenoot of 19 punten voor.![]()
Dat lijkt me al een tijdje beslist, dat is ook wel het jammere, met een beetje ballen had Rosberg het voorin ook wat spannender kunnen makenquote:Op zondag 27 september 2015 09:31 schreef Zorro het volgende:
We gaan nu echt naar het einde van het seizoen. Als Rosberg vandaag geen tweede was geworden had het kampioenschap volgende race al beslist kunnen worden zie ik nu.
Jawel, maar ik bedoel definitief rekenkundig beslist.quote:Op zondag 27 september 2015 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me al een tijdje beslist, dat is ook wel het jammere, met een beetje ballen had Rosberg het voorin ook wat spannender kunnen maken
Oh op die fiets. Ja ach, Sainz is ook geen koekenbakker maar Max is gewoon nog een stuk beter. Geen schande, Max lijkt een rijder te zijn die misschien eens in de 10-15 jaar langs komt (Prost, Senna, Schumacher, Vettel categorie). Maar ik ben er heilig van overtuigd dat hij vandaag gewoon in zag dat er niets te winnen viel voor hem als die uit alle macht plek 9 ging verdedigen voor 10 rondes tegen Max op betere banden.quote:Op zondag 27 september 2015 09:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niet volgens mij hoor. Ik zeg alleen dat het een te verwachten reactie was omdat ie beseft dat ie de mindere is. Het moet natuurlijk dusdanig ingepakt worden dat Sainz zelf minder gezichtsverlies lijdt.
Ik ga even af op wat Jos hierover zei. Het was hoe dan ook een pijnlijk moment. Op het rechte stuk leek mij logischer, dan maak je het ook duidelijk voor de buitenwereld zonder dat je het achteraf hoeft te benadrukken. Dit zag er gewoon echt raar uit.quote:Op zondag 27 september 2015 09:32 schreef Nyck het volgende:
Alle communicatie tussen rijder en team hoor je niet. Dus of het met of zonder stalorder was dat weet je niet. Carlos zal er weinig over zeggen omdat wat hij ook zegt daaruit zal blijken dat VES sneller is dan hemzelf.
[..]
Dat zijn er al 3 in minder dan 15 jaar.quote:Op zondag 27 september 2015 09:35 schreef GotenSSJ het volgende:
een rijder te zijn die misschien eens in de 10-15 jaar langs komt (Prost, Senna, Schumacher,
Gemiddeld. 8,x dan.quote:Op zondag 27 september 2015 09:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zijn er al 3 in minder dan 15 jaar.
Raar in welk opzicht? Sowieso reed Max op de zachte band dus kon veel scherper insteken.quote:Op zondag 27 september 2015 09:37 schreef aesop het volgende:
[..]
Ik ga even af op wat Jos hierover zei. Het was hoe dan ook een pijnlijk moment. Op het rechte stuk leek mij logischer, dan maak je het ook duidelijk voor de buitenwereld zonder dat je het achteraf hoeft te benadrukken. Dit zag er gewoon echt raar uit.
dat geloof ik ook wel, het zag er alleen wat knullig uit en ook op die plek zou ik het dan niet gedaan hebbenquote:Op zondag 27 september 2015 09:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Ja ach, Sainz is ook geen koekenbakker maar Max is gewoon nog een stuk beter. Geen schande, Max lijkt een rijder te zijn die misschien eens in de 10-15 jaar langs komt (Prost, Senna, Schumacher, Vettel categorie). Maar ik ben er heilig van overtuigd dat hij vandaag gewoon in zag dat er niets te winnen viel voor hem als die uit alle macht plek 9 ging verdedigen voor 10 rondes tegen Max op betere banden.
Dat is dan het verschil tussen VES en jijquote:Op zondag 27 september 2015 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat geloof ik ook wel, het zag er alleen wat knullig uit en ook op die plek zou ik het dan niet gedaan hebben
Vanuit het oogpunt dat ie hem er voorbijliet. Met die blokkerende wielen, dat is dan nergens voor nodig.quote:Op zondag 27 september 2015 09:40 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Raar in welk opzicht? Sowieso reed Max op de zachte band dus kon veel scherper insteken.
Zegt weinig, Lewis blokkeert ook regelmatig een wieltjequote:Op zondag 27 september 2015 09:42 schreef aesop het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt dat ie hem er voorbijliet. Met die blokkerende wielen, dat is dan nergens voor nodig.
quote:Op zondag 27 september 2015 09:51 schreef MakkieR het volgende:
Eigenlijk best wel jammer dat Maldonado en Grosjean uitgerekend deze race met Verstappen op de negende plaats bovenmaats presteren.
Ik heb het over Sainzquote:Op zondag 27 september 2015 09:42 schreef Nyck het volgende:
[..]
Dat is dan het verschil tussen VES en jij
Wat zegt hij dan precies, erg slecht in Spaans 😉quote:Op zondag 27 september 2015 10:03 schreef KingRadler het volgende:
http://www.laf1.es/notici(...)ra-verstappen-914308
leuk artikel Sainz geeft eindelijk toe dat Max beter is als hij.
Ik zie t ook niet echt (met n slechte google translate). Hij geeft daar wel aan dat het team aan heeft gegeven verstappen door te laten geloof ik (omdat de banden al 20 ronden hadden gehad en het al erg lastig was om daarmee het einde te halen oid?).quote:Op zondag 27 september 2015 10:06 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan precies, erg slecht in Spaans 😉
Haha. Mooi dat het team ook het verschil dan ziet.quote:Op zondag 27 september 2015 10:10 schreef Nattekat het volgende:
Het team aan Sainz: keep it calm an steady.
Aan Max: don't push hard
Idd bij een topteam is het voornamelijk ''pacen'' en in het middenveld ben je aan het racen.quote:Op zondag 27 september 2015 10:09 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Ik zie t ook niet echt (met n slechte google translate). Hij geeft daar wel aan dat het team aan heeft gegeven verstappen door te laten geloof ik (omdat de banden al 20 ronden hadden gehad en het al erg lastig was om daarmee het einde te halen oid?).
Maar klasse race weer van Max, wat dat betreft toch zonde als ie in een mercedes zou rijden bijvoorbeeld. Zie hem liever in een auto die gewoon goed mee kan doen, kan hij er tenminste nog echt een race van maken/mee rijden
Weet, ik zat daar eigenlijk aan te denken met die gridstraf. Verstappen moet zich nu al 3 races lang vanaf achteraan terugvechten en is vaak de smaakmaker van de race. Je zou bijna denken dat ze het daarom doen?quote:Op zondag 27 september 2015 08:22 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijkDit is veel leuker. P6 kan alleen maar tegenvallen denk ik
Alonso is passé, zijn mentaliteit deugt niet. Een paar geleden liet hij zich nog zo graag kronen tot de morele winnaar van het seizoen van het seizoen dat Vettel kampioen werd omdat hij zo verschrikkelijk hard zou gaan met een slechte auto, maar het enige wat hij deed was sneller zijn dan Massa, en niet eens in de beslissende fase van het seizoen. Dan ben je geen groot kampioen maar een slecht verliezer.quote:Op zondag 27 september 2015 09:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Begin er steeds meer op te hopen eigenlijk. Ik heb veel respect voor Button als persoon en de gentleman rijder die hij is, en voor Alonso die het gevecht aan ging met een Schumacher in het begin van zijn F1 carriere. Maar Button is een gebroken man die geen plezier meer heeft in de F1. En de zeurende Alonso van een aantal jaar geleden is weer volledig terug en hij lijkt zich niet meer in te willen zetten omdat het tegen zit. Verjonging is misschien wel goed voor het team.
Daar heeft hij wel een punt, dominanties waren nooit zo'n probleem in de F1, omdat die werden ingelopen. Dat inlopen is een stuk moeilijker gemaakt.quote:Op zondag 27 september 2015 09:09 schreef franklop het volgende:
Dennis met een pleidooi voor meer testen
Nee hoor, je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 september 2015 10:25 schreef Geralt het volgende:
Heb ik jou in het verleden niet eens heel anders over Alonso horen praten Weltschmerz? Over hoe goed hij wel niet was en alles met die gare auto? Of haal ik je dan door elkaar met iemand anders?
Dat doet hij juist wel, hij laat zich weer uit de baan drukken door Hamilton. Bij Hamilton moet een ander altijd de verstandigste zijn. Vorig jaar wilde hij een punt maken op Spa, maar dat backfirede nogal, niet eens zozeer omdat hij het op de verkeerde manier deed, maar omdat het team zijn voorkeur heeft. Dat neemt niet weg dat hij een punt heeft dat hij best eens zou mogen maken.quote:Op zondag 27 september 2015 08:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hamilton doet dan ook niks fout. Goed dat Rosberg eindelijk eens probeert, dit keer werkte het niet, maar wel goed om te zien dat hij minder snel genoegen neemt met P2.
Quatch, hij deed het duidelijk op de verkeerde manier in Belgie. Je auto laten staan, is iets anders dan de ander zijn band insnijden.quote:Op zondag 27 september 2015 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doet hij juist wel, hij laat zich weer uit de baan drukken door Hamilton. Bij Hamilton moet een ander altijd de verstandigste zijn. Vorig jaar wilde hij een punt maken op Spa, maar dat backfirede nogal, niet eens zozeer omdat hij het op de verkeerde manier deed, maar omdat het team zijn voorkeur heeft. Dat neemt niet weg dat hij een punt heeft dat hij best eens zou mogen maken.
Ik zeg toch dat hij het op de verkeerde manier deed?quote:Op zondag 27 september 2015 10:35 schreef Fer het volgende:
[..]
Quatch, hij deed het duidelijk op de verkeerde manier in Belgie. Je auto laten staan, is iets anders dan de ander zijn band insnijden.
Oh ja, mijn hersens zijn nog niet wakker.quote:Op zondag 27 september 2015 10:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat hij het op de verkeerde manier deed?
als dat zo doorgaat dan moeten ze nadenken of ze hun frontrunners (Kvyat en Ricardo) niet naar het topteam TR moeten doorschuiven volgend jaar en Sainz en Max degraderen tot het tweede teamquote:Op zondag 27 september 2015 10:40 schreef BeamofLight het volgende:
Maar de TR weer beide beter dan RBR ? Ook raar
Ik zat het net te denken idd. Het is niet te hopen dat Max volgend jaar naar RB magquote:Op zondag 27 september 2015 10:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
als dat zo doorgaat dan moeten ze nadenken of ze hun frontrunners (Kvyat en Ricardo) niet naar het topteam TR moeten doorschuiven volgend jaar en Sainz en Max degraderen tot het tweede team
Één compleet afgeschreven RB en eentje die gesandwicht wordt. Kunnen ze niet veel aan doen.quote:Op zondag 27 september 2015 10:40 schreef BeamofLight het volgende:
Maar de TR weer beide beter dan RBR ? Ook raar
jawel: verder naar voren starten. Blijf je over het algemeen uit de problemenquote:Op zondag 27 september 2015 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Één compleet afgeschreven RB en eentje die gesandwicht wordt. Kunnen ze niet veel aan doen.
Platte band en vanuit de pits starten. Niet echt gelijkwaardige manier om te vergelijken....quote:Op zondag 27 september 2015 10:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
als dat zo doorgaat dan moeten ze nadenken of ze hun frontrunners (Kvyat en Ricardo) niet naar het topteam TR moeten doorschuiven volgend jaar en Sainz en Max degraderen tot het tweede team
Nou... daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het was vooral de pech met de motor, het uitvallen en heel soms persoonlijke fouten dat Verstappen en Sainz achter Maldonado en Grosjean eindigden voorgaande races. Ik zeg dit vooral omdat juist nu een aantal coureurs/auto's die je als beter mag beschouwen door pech achter Verstappen/sainz eindigden. Dan denk ik aan Massa, Ricciardo, Kvyat en Perez misschien ook wel.quote:
Voor TR iigquote:Op zondag 27 september 2015 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jawel: verder naar voren starten. Blijf je over het algemeen uit de problemen
Rosberg stond vrij ver vooraan en leek toch even in de shit te komen.quote:Op zondag 27 september 2015 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jawel: verder naar voren starten. Blijf je over het algemeen uit de problemen
Nee, maar Ricciardo had volgens mij helemaal geen problemen met z'n auto maar is relatief gezien geen cm opgeschoten.quote:Op zondag 27 september 2015 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Één compleet afgeschreven RB en eentje die gesandwicht wordt. Kunnen ze niet veel aan doen.
Die verklootte zijn start en bleef hangen, waardoor het vlees noch vis was en hij twee plaatsen verloorquote:Op zondag 27 september 2015 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rosberg stond vrij ver vooraan en leek toch even in de shit te komen.
Ricciardo is toch beter geëindigd dan een Massa. Nou was de wagen van Massa flink beschadigd, maar alsnog.quote:Op zondag 27 september 2015 10:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee, maar Ricciardo had volgens mij helemaal geen problemen met z'n auto maar is relatief gezien geen cm opgeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |