quote:Op zondag 27 september 2015 07:04 schreef Sinister-D- het volgende:
''And of goes Maldo..... ow it's a Force India
''
![]()
![]()
Meer zelfs.quote:Op zondag 27 september 2015 07:05 schreef totalvamp het volgende:
dat zijn alweer 2 plekken voor max xD
Ik moet eerlijk bekennen, het was een zwarte wagen en ik dacht ook direct aan Maldonadoquote:
Ooit aan getwijfeld?quote:Op zondag 27 september 2015 07:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar tering, de hierarchie bij Mercedes is zo duidelijk.
Vorig seizoen was er geen hierarchie.quote:
De mijne ging niet af, maar ik was er echt net op tijd bijquote:Op zondag 27 september 2015 06:54 schreef Max23 het volgende:
Voor het eerst niet door een F1wekker heen geslapen
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 27 september 2015 07:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton drukt Rosberg nog maar eens een keertje buiten de baan.
Ik was netjes om 6 uur wakker, beetje liggen internetten en alles en ineens viel ik schijnbaar in slaap, was het 07:00 en stond mn pa op de deur te rammenquote:Op zondag 27 september 2015 07:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De mijne ging niet af, maar ik was er echt net op tijd bij
Leek een beetje op Zonta met Hakkinen en Schumacher. Alleen had dan Max vooraan moeten komen.quote:Op zondag 27 september 2015 07:11 schreef Peterselieman het volgende:
Button van twee kanten ingehaald
Ja, had nachtdienst, precies 2 minuten voor 7 thuisquote:
Ik hoop maar gewoon dat Vettel kampioen wordtquote:Op zondag 27 september 2015 07:14 schreef franklop het volgende:
Uiteraard Rosberg weer met motorprobleem
Volgfens de kenners op de frontpage is dat gewoon allemaal de schuld van de rijder zelfquote:Op zondag 27 september 2015 07:14 schreef franklop het volgende:
Zelfs zonder kan hij niet winnenquote:Op zondag 27 september 2015 07:14 schreef franklop het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2015 07:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop maar gewoon dat Vettel kampioen wordt
IJdele hoop natuurlijk
Dat weet ik niet, ik ben er nu van overtuigd dat HAM en ROS geen gelijke behandeling krijgen.quote:Op zondag 27 september 2015 07:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfs zonder kan hij niet winnen
dat blijf nog een van de mooiste inhaal akties inderdaadquote:Op zondag 27 september 2015 07:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Leek een beetje op Zonta met Hakkinen en Schumacher. Alleen had dan Max vooraan moeten komen.
Ja.quote:Op zondag 27 september 2015 07:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]dan ga je je tv een aai geven dit seizoen of wat?
En terecht, want ze worden makkelijk ingehaald als er iemand dicht achter zitquote:
get past..quote:
Ja dat snap ikquote:
Hij mag niet winnenquote:Op zondag 27 september 2015 07:14 schreef franklop het volgende:
Ik niet. Ik ben ervan overtuigd dat ze een gelijke behandeling krijgen. Alleen dat Rosberg het niet waar kan maken.quote:Op zondag 27 september 2015 07:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ben er nu van overtuigd dat HAM en ROS geen gelijke behandeling krijgen.
mja, op het rechte stuk komt dat motortje tekortquote:Op zondag 27 september 2015 07:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat snap ikMaar het klonk een beetje zo
Oh ik geloof niet dat Rosberg wel zou winnen als ze gelijk behandeld zouden worden, maar de Rosberg van vorig jaar had m in de eerste ronde laten staan bijvquote:Op zondag 27 september 2015 07:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben ervan overtuigd dat ze een gelijke behandeling krijgen. Alleen dat Rosberg het niet waar kan maken.
Het lijkt me niet dat Rosberg nu ook de nederige excuses van het team krijgt.quote:Op zondag 27 september 2015 07:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ben er nu van overtuigd dat HAM en ROS geen gelijke behandeling krijgen.
Vorig jaar liet hij zich ook een paar keer buiten de baan drukken door Hamilton. Een moet de verstandigste zijn anders krijg brokken, en dat is altijd Rosberg. Een keertje was hij dat niet, op Spa, en toen kreeg hij het hele team over zich heen.quote:Op zondag 27 september 2015 07:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik geloof niet dat Rosberg wel zou winnen als ze gelijk behandeld zouden worden, maar de Rosberg van vorig jaar had m in de eerste ronde laten staan bijv
lek gereden bij de start...quote:
Een klassieke undercut.quote:
die begint bij ALO voor hemquote:Op zondag 27 september 2015 07:26 schreef THEFXR het volgende:
max moet kyat inhalen, die houdt een hele trein achter zich
Probleem is Alonso die ervoor rijdtquote:Op zondag 27 september 2015 07:26 schreef THEFXR het volgende:
max moet kyat inhalen, die houdt een hele trein achter zich
ik hoorde al een multi over de radioquote:Op zondag 27 september 2015 07:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou Kyvatt nu te horen krijgen dat hij Max er langs moet laten?
of kan niet, normaal gesproken moet hij op snelheid al de Honda voorbij kunnen, zeker op softsquote:
NJET!!!quote:Op zondag 27 september 2015 07:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja zou je verwachten iddquote:Op zondag 27 september 2015 07:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik merk het inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2015 07:30 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij is Verstappen minimaal 50% van de tijd in beeld.
De auto mist gewoon snelheid op de rechte stukken.quote:Op zondag 27 september 2015 07:33 schreef Boarderzip het volgende:
Het wil niet echt hard lukken voor verstappen vandaag
volgens mij heeft Max juist wel laten zien dat hij goed met de banden om kan gaan, ook als hij aanvaltquote:Op zondag 27 september 2015 07:35 schreef sasquatsch het volgende:
Verstappen vernielt zijn banden op deze manier.
enige manier ja ...quote:Op zondag 27 september 2015 07:35 schreef franklop het volgende:
als Kvyat nou een foutje maakt en buiten de seconde van ALO komt..
Nu al wel 2x een lock up in de hairpinquote:Op zondag 27 september 2015 07:35 schreef franklop het volgende:
als Kvyat nou een foutje maakt en buiten de seconde van ALO komt..
Alonso was al gestoptquote:Op zondag 27 september 2015 07:38 schreef Nattekat het volgende:
Kvyat eerder zijn tweede stop dan Alonso zijn eerste
Dan is Max stop wel heel erg slecht geweest... Hij had een prima voorsprong.quote:
dat werd hier ook gemeldquote:Op zondag 27 september 2015 07:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is Max stop wel heel erg slecht geweest... Hij had een prima voorsprong.
tenzij regen.. of SCquote:Op zondag 27 september 2015 07:44 schreef franklop het volgende:
10e lijkt vandaag het hoogst haalbare..
Alonso voorbij en op naar Sainz:"Carlos please let him pass"quote:Op zondag 27 september 2015 07:44 schreef franklop het volgende:
of weer een paar plof motorenquote:
Ja idd, even daarvoor op zelfde plek werd dat nog gezegd bij Perezquote:Op zondag 27 september 2015 07:47 schreef Rossdale het volgende:
Haha prachtig commentaar weer, al was het natuurlijk gewoon een DRS overtake
U zeiquote:Op zondag 27 september 2015 07:49 schreef THEFXR het volgende:
25 sec het gat met sainz, haalt ie nooit
Zo te zien welquote:Op zondag 27 september 2015 07:49 schreef THEFXR het volgende:
Het team helpt wel evenquote:Op zondag 27 september 2015 07:49 schreef THEFXR het volgende:
Er gaat een gerucht dat hij naar RB kan gaan.quote:Op zondag 27 september 2015 07:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Alonso McLaren verlaat heeft ie niks fatsoenlijks lijkt me?
Hey jong.quote:
We hebben ook een beetje inhaalactie inflatie. Het is jaren heel normaal geweest dat inhaalacties eventueel kwamen na rondenlang erachter hangen om van elk foutje te profiteren.quote:Op zondag 27 september 2015 07:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Eindelijk, maar toch jammer dat Alondo dan eerst een fout moet maken...
Als Sainz nog een penalty krijgt maakt dat niet uit.quote:Op zondag 27 september 2015 07:51 schreef franklop het volgende:
max moet natuurlijk ook nog stoppen en zal daardoor net achter Sainz komen
U zei?quote:Op zondag 27 september 2015 07:44 schreef franklop het volgende:
Moet nog stoppen...quote:
sainz moet ook nog hoorquote:Op zondag 27 september 2015 07:51 schreef franklop het volgende:
max moet natuurlijk ook nog stoppen en zal daardoor net achter Sainz komen
voor wie?quote:Op zondag 27 september 2015 07:53 schreef Nattekat het volgende:
Waar blijft die straf? Dat was sowieso een straf, net als de witte lijn bij uitkomen pit.
Jawel, mensen die thuis op de bank in slaap zijn gevallen.quote:
Volgens mij is er een andere regel voor de witte lijn bij uitgang pits dan bij ingang.quote:Op zondag 27 september 2015 07:56 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Sainz, waar die z'n vleugel verkloot.
Precies, kvyat heeft problemenquote:Op zondag 27 september 2015 07:57 schreef Nattekat het volgende:
Max gaat de race uitrijden, Kvyat waarschijnlijk niet
Bij de start stond iedereen op options behalve button, dus jaquote:
ah okquote:Op zondag 27 september 2015 07:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij de start stond iedereen op options behalve button, dus ja
volgens mij zeiden ze dat max weer voor mediums ging.quote:Op zondag 27 september 2015 07:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij de start stond iedereen op options behalve button, dus ja
Ferrari-motorquote:Op zondag 27 september 2015 08:03 schreef franklop het volgende:
wist niet dat Manor de max snelheid in de pit kon halen
Williams doet anders ook goed zijn best om niet de snelste stop te doenquote:Op zondag 27 september 2015 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Massa heeft ook een van zn goede dagen
die controleren eerst nog altijd of ze allemaal de harde of zachte band hebbenquote:Op zondag 27 september 2015 08:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Williams doet anders ook goed zijn best om niet de snelste stop te doen
Dat mag ik toch hopen, heeft geen effect gehad op de race. Bij een safety car had ik het nog enigszins begrepenquote:Op zondag 27 september 2015 08:04 schreef lord_bono het volgende:
Incident met Sainz zal wel onbestraft blijven...
De strijd om de titel maakt een seizoen, saaie races heb je er altijd bij. Het is dat Vettel af en toe nog een beetje aan de deur rammelt. Het valt gezien de krachtsverhoudingen nog mee met o.a het schitterende Hongarije.quote:Op zondag 27 september 2015 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis gewoon geen spannend seizoen... 1 echt leuke race, 2 of 3 aardige races.. maar niet eens echt tof ook..
max halve seconde snellerquote:Op zondag 27 september 2015 08:06 schreef Sjarkiee het volgende:
Nu met Perez uit de weg....es kijken hoe de rondetijden tussen Max en Sainz zich verhouden
Had het nog dramatischer verwacht maar vorig seizoen was wel een stuk leuker.quote:Op zondag 27 september 2015 08:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De strijd om de titel maakt een seizoen, saaie races heb je er altijd bij. Het is dat Vettel af en toe nog een beetje aan de deur rammelt. Het valt gezien de krachtsverhoudingen nog mee met o.a het schitterende Hongarije.
eerst er maar eens bij komenquote:Op zondag 27 september 2015 08:07 schreef ueberduitser het volgende:
Carlos, we need to swap positions....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |