Dat is het ook maar de Antifa en soortgelijke organisaties zijn al decennia verblind door hun eigen gelijk. Ze zijn geen haar beter dan extreemrechts (en dan bedoel ik echt extreemrechts, niet wat velen gebruiken om tegenstanders de mond te snoeren).quote:Op maandag 28 september 2015 21:09 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik vind de toonzetting van LaatZeNietLopen eigenlijk veel enger dan Pegida...
Ik ook.quote:Op maandag 28 september 2015 21:09 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik vind de toonzetting van LaatZeNietLopen eigenlijk veel enger dan Pegida...
I know, liever wat domme kaalkopjes dan de Volkertjes van AFA,quote:Op maandag 28 september 2015 21:13 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Dat is het ook maar de Antifa en soortgelijke organisaties zijn al decennia verblind door hun eigen gelijk. Ze zijn geen haar beter dan extreemrechts (en dan bedoel ik echt extreemrechts, niet wat velen gebruiken om tegenstanders de mond te snoeren).
quote:Vluchtelingen uit onvrede op straat in Kassel
Met een spontane demonstratie hebben vanavond ongeveer vijftig Syrische asielzoekers in de Duitse plaats Kassel hun ongenoegen geuit over de manier waarop ze zijn ondergebracht. De mannen, vrouwen en kinderen trokken een uur door de binnenstad, zei de politie.
Met spandoeken eisten ze meer douches en toiletten en betere toegang tot medicatie. Daarnaast klonk het "Breng ons naar een betere plek'' en "De winter komt - geef ons informatie''.
Na de demonstratie keerden de vluchtelingen terug naar de brandweerschool waar ze zijn ondergebracht.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)raat-in-Kassel.dhtml
'Dank je wel voor de vriendelijke opvang en gastvrijheid' zijn woorden die niet echt tot hun vocabulaire behoren, is het niet?quote:
Ik wil en ik eis des te meerquote:Op maandag 28 september 2015 21:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
'Dank je wel voor de vriendelijke opvang en gastvrijheid' zijn woorden die niet echt tot hun vocabulaire behoren, is het niet?
En terecht, deze mensen moeten humaan behandeld worden en niet in een opvangcentrum gestopt worden met anders denkende en ongelovige honden.quote:
Niet echt nee, maar de woorden ''Ik eis'' welquote:Op maandag 28 september 2015 21:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
'Dank je wel voor de vriendelijke opvang en gastvrijheid' zijn woorden die niet echt tot hun vocabulaire behoren, is het niet?
Pegida heeft nog nooit een demonstratie van linkse schreeuwapen verstoord.quote:
Nope. Omgekeerd wel.quote:Op maandag 28 september 2015 22:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Pegida heeft nog nooit een demonstratie van linkse schreeuwapen verstoord.
Ja, allemaal gevallen van de afgelopen maanden.quote:
Nee, dan blijft het oorverdovend stil.quote:Op maandag 28 september 2015 20:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan al dat soort clubjes, maar doen deze linkse vrienden ook dit soort dingen als er weer eens een haat imam z'n kanker komt verspreiden?
Met dank aan Mutti Merkel. Lekker rellen in de Bondsrepubliek.quote:Op maandag 28 september 2015 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gewonde in Dresden bij grote vechtpartij vluchtelingen
Ze moeten zsm allemaal een huis toegewezen krijgen. Zo met zijn allen bij elkaar in een azc gaat natuurlijk spanningen opleveren.quote:Op maandag 28 september 2015 23:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Met dank aan Mutti Merkel. Lekker rellen in de Bondsrepubliek.
Die wil gaan proberen de Amerikanen te overtuigen dat ze er ook een paar miljoen moeten opnemen? Veel succes ermee.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hongaarse minister op bezoek bij UN in New York om eerlijke verdeling asielzoekers te bepleiten..
Zijn stelling: waarom moet alleen Europa opdraaien voor het asielzoekersprobleem?
http://dailynewshungary.com/hungary-to-propose-global-refugee-quotas-at-un-general-assembly-says-szijjarto/
quote:Weer geweld in Duits opvangcentrum, ditmaal in Dresden
In Duitsland zijn maandag opnieuw asielzoekers met elkaar op de vuist gegaan. Bij de vechtpartij in een asielzoekerscentrum in Dresden is een gewonde gevallen.
Volgens de politie begon de vechtpartij met een ruzie tussen twee asielzoekers uit Syrië en Afghanistan. Het incident gebeurde in de turnhal van de technische universiteit van Dresden, wat nu tot opvangcentrum is gemaakt. Eerder deze maand had Heidenau, in de buurt van Dresden ook te kampen met geweld tussen asielzoekers.
Bemoeienis
Verschillende mensen gingen zich ermee bemoeien, waarna de situatie escaleerde. De politie rukte met veel agenten op in de turnhal en wist de migranten uiteindelijk tot bedaren te brengen.
Het komt in Duitsland, en overigens ook in Nederland, regelmatig tot vechtpartijen in asielzoekerscentra: een massale vechtpartij in een asielzoekerscentrum in de Duitse plaats Suhl was in Thüringen eerder aanleiding voor het scheiden van migranten op basis van hun achtergrond.
http://www.elsevier.nl/Bu(...)in-Dresden-2693741W/
- oeps, dacht dat het een ander nieuwsbericht was -quote:Op maandag 28 september 2015 23:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Met dank aan Mutti Merkel. Lekker rellen in de Bondsrepubliek.
Ze hebben gisteren wel meerdere journalisten mishandeld.quote:Op maandag 28 september 2015 22:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Pegida heeft nog nooit een demonstratie van linkse schreeuwapen verstoord.
Filip Dewinter?quote:Op maandag 28 september 2015 22:18 schreef SuicideErrorist het volgende:
"De winter komt."
Klopt, dat is het beste jaargetijde.Wen er maar vast aan.
Maar dat is niet erg.quote:Op dinsdag 29 september 2015 07:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren wel meerdere journalisten mishandeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |