abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2015 @ 20:00:42 #126
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156456084
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 19:58 schreef Confetti het volgende:

[..]

Vluchtelingen met een vergunning bepaalde tijd hebben geen recht op het vrije verkeer van personen.

Voorlopig want ze kunnen zich na een tijd wel naturaliseren.
Maar daar gaat wel een paar jaar overheen begreep ik. Dus al die nieuwe migranten nu gewoon registreren in Hongarije, Kroatie, Oostenrijk etc of anders doorsturen naar landen zoals Frankrijk en Spanje. Wij kunnen ze hier in NL wel blijven opstapelen in sporthallen maar waar dat toe leidt hebben we de laatste dagen kunnen zien en lezen.
  maandag 28 september 2015 @ 20:08:09 #127
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156456302
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 16:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Misschien hadden ze beter echt kunnen springen, volgens mij hadden veel mensen op Fok dat liever gezien ;)
Nog maar net binnen en het begint al. Dreigen, zeiken, zeuren, ruzie maken, beledigd zijn. Dat zal niet meer ophouden.
pi_156456329
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 19:59 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

Yep, vers van de pers :)
Gezien. Mijn vrouw houdt niet van hem, te veel testosteron, te veel missie, maar hij zegt hetzelfde mbt vrouwen als zij vandaag zei in een discussie over islam. Ze verwoordt het anders, zegt ze, en heeft Pat Condell niet nodig.
Maar goed, hij maakt punten natuurlijk. Ik bedoel, ik hoorde vanmorgen dat kindhuwelijken aan de orde van de dag zijn, verkrachtingen en aanrandingen...
I´m back.
pi_156456423
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 19:58 schreef Confetti het volgende:

[..]

Vluchtelingen met een vergunning bepaalde tijd hebben geen recht op het vrije verkeer van personen.

Voorlopig want ze kunnen zich na een tijd wel naturaliseren.
Dan loop je toch naar Duitsland zonder paspoort met een verzonnen naam en zeg je dat je uit Syrie komt.
pi_156456464
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gezien. Mijn vrouw houdt niet van hem, te veel testosteron, te veel missie, maar hij zegt hetzelfde mbt vrouwen als zij vandaag zei in een discussie over islam. Ze verwoordt het anders, zegt ze, en heeft Pat Condell niet nodig.
Maar goed, hij maakt punten natuurlijk. Ik bedoel, ik hoorde vanmorgen dat kindhuwelijken aan de orde van de dag zijn, verkrachtingen en aanrandingen...
Vandaag nog ergens hier een lijstje tegengekomen met de meest recente reeks verkrachtingen in Duitsland waar die arme vluchtelingen bij betrokken zijn. Zum kotzen gewoon. :r
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 28 september 2015 @ 20:17:11 #131
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156456583
quote:
Belangrijke constatering:

De EU overtreedt de wet door het toestaan van de massa-immigratie.
pi_156456807
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Vandaag nog ergens hier een lijstje tegengekomen met de meest recente reeks verkrachtingen in Duitsland waar die arme vluchtelingen bij betrokken zijn. Zum kotzen gewoon. :r
Als daders?
I´m back.
pi_156456831
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Belangrijke constatering:

De EU overtreedt de wet door het toestaan van de massa-immigratie.
Dublin2 bedoelt-ie.
I´m back.
pi_156456928
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als daders?
Als daders ja. Weet niet meer precies in welk topic het was, maar het was een lijstje dat eigenlijk niet naar buiten had mogen lekken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156456990
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als daders ja. Weet niet meer precies in welk topic het was, maar het was een lijstje dat eigenlijk niet naar buiten had mogen lekken.
Maar dat is recent dan?
I´m back.
pi_156457068
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit had niemand natuurlijk zien aankomen. Behalve dan de mensen die als 'racisten' werden weggezet door de pro immigratie figuren. Maar ja wat weten die er nou van.
  maandag 28 september 2015 @ 20:31:29 #137
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156457122
Wel goed dat nu ook gemeentebestuurders zich beginnen te roeren over de gang van zaken rondom opvang in Nederland:

quote:
Crisisopvang vluchtelingen is een chaos

Heerenveen - De organisatie van de crisisopvang van vluchtelingen verloopt chaotisch. Namenlijsten zijn onvolledig, sommige mensen zijn niet geregistreerd in Ter Apel en het is nog onduidelijk waar de mensen uit Harlingen en Heerenveen woensdag naartoe worden gebracht. Dat zegt burgemeester Tjeerd van der Zwan van Heerenveen. Hij stelt dat het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) de hoge asielinstroom niet aankan.

Donderdag arriveerden in Heerenveen en Harlingen respectievelijk 204 en 143 vluchtelingen die wachten op het begin van hun procedure. Het gaat om vluchtelingen die al wel geregistreerd zijn - of hadden moeten zijn - maar later terug moeten naar het aanmeldcentrum om de aanmeldprocedure te doorlopen.

Bij aankomst in Heerenveen bleek al dat de begeleidende namenlijsten, de zogeheten 'loopbrieven', niet klopten. Van der Zwan: ,,Wij hebben 204 mensen geteld, maar volgens de loopbrieven hadden er maar 186 moeten zijn." Daarop probeerde de burgemeester contact te leggen met het COA. Het duurde lang tot dat lukte. ,,Na heel veel zeuren kreeg ik iemand uit Rijswijk aan de telefoon. Op de vraag wie verantwoordelijk is voor de mensen in de bus, kreeg ik het antwoord dat dat de busmaatschappij is."

Later hoorde Van der Zwan van de vluchtelingen dat een deel van hen zich nog niet had geregistreerd: sommigen zijn al wel bij het aanmeldcentrum in Ter Apel geweest en hebben daar bijvoorbeeld vingerafdrukken achtergelaten, voor anderen geldt dit niet. Dat terwijl volgens het COA alleen mensen in crisisopvang komen die zijn geregistreerd. ,,Het COA heeft de situatie volstrekt niet onder controle. Het is nu in het wilde weg doorsturen van vluchtelingen." Zaterdag klaagde burgemeester Roel Sluiter van Harlingen in het Friesch Dagblad ook al over de organisatie bij het COA.

COA-woordvoerder Alet Bouwmeester liet gisteren weten dat alle vluchtelingen in Heerenveen zich wel degelijk hebben moeten aanmelden in Ter Apel. ,,Als er mensen zitten die zeggen dat ze niet in Ter Apel zijn geweest, dan heb ik geen idee hoe dat mogelijk is." Voor de registratie van de vluchtelingen in crisisopvang verwijst ze door naar het Landelijk Operationeel Coördinatie Centrum (LOCC), onderdeel van het ministerie van Veiligheid. Het LOCC kon gisteravond niet reageren.

Aldus het Friesch Dagblad
Lekker ook van het COA, gewoon een door henzelf veroorzaakt probleem afschuiven op een busmaatschappij die alleen maar is ingehuurd voor vervoer.

Nog een voorbeeld, uit De Gelderlander:

quote:
ZIEUWENT - De gemeente Oost Gelre heeft ingestemd met verlenging van de crisisnoodopvang van de vluchtelingen in het Sourcy Center in Zieuwent. De verlenging geldt voor maximaal 72 uur (3 dagen).

De gemeente weet inmiddels van het COA dat de groep nog niet op een regulier asielzoekerscentrum geplaatst kan worden en dat ze voor nog eens 3 dagen naar een andere locatie zouden moeten. Het college van B en W heeft zich hier op bezonnen en overleg gehad met de kerk en locatieraad Zieuwent, Zieuwents Belang en het Sourcy Center.

Zowel het college als deze organisaties vinden het belangrijk om uit humanitaire overwegingen het verblijf te verlengen met 72 uur, tot uiterlijk donderdag.
Zomaar een paar voorbeelden uit de regionale media die aangeven dat het COA vooral hap-snap beleid aan het voeren is, net zoals onze regering overigens.
pi_156457178
Het COA is een grote puinhoop en ze kunnen dit niet aan. Komt dat voor mensen als een verrassing ?
  maandag 28 september 2015 @ 20:33:07 #139
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156457200
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:32 schreef Scorpie het volgende:
Het COA is een grote puinhoop en ze kunnen dit niet aan. Komt dat voor mensen als een verrassing ?
Nee niet voor mij, maar er zijn hier nog steeds mensen die denken dat het allemaal zo'n vaart niet loopt...
pi_156457245
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:32 schreef Scorpie het volgende:
Joh, die zien hun kans schoon en willen gewoon meer geld. Ter vulling van de eigen zakken uiteraard.
pi_156457256
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Nee niet voor mij, maar er zijn hier nog steeds mensen die denken dat het allemaal zo'n vaart niet loopt...
Ik kan me de woorden van Koos nog wel heugen: die zei dat het allemaal wel goedkomt. Ondertussen worden vrouwen en meisjes verkracht, slaan ze elkaar de hersens in en weten we niet eens wie het zijn. Als het niet zo fucking triest zou zijn zou je erom kunnen lachen.
  maandag 28 september 2015 @ 20:35:09 #142
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156457299
Asielzoekers die zijn afgewezen gaan intussen in rook op

http://www.gelderlander.n(...)-verdwenen-1.5284053

:')
pi_156457339
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:

Nou ja zeg, wat gek! Hadden we nooit zien aankomen.
pi_156457889
quote:
Stop extreem-rechtse Pegida in Utrecht: Laat Ze Niet Lopen!

Op zondag 11 oktober wil het extreem-rechtse Pegida demonstreren in Utrecht. Pegida, afkomstig uit Duitsland wil nu ook voet aan de grond krijgen in Nederland om hun verwerpelijke gedachtegoed te verspreiden. Wij roepen op je te verzetten tegen deze extreem-rechtse demonstratie. Kom vanaf 12:00 uur naar het Neude waar Pegida hun demonstratie wil beginnen. Overstem, blokkeer en stop de racisten van Pegida! Laat Ze Niet Lopen!

Pegida is een Duitse extreem-rechtse beweging die zich voordoet als nette en bezorgde burgers. Maar schijn bedriegt. Pegida demonstraties in Duitsland bleken een vergaarbak van gewelddadige neo-nazi's. Tijdens deze demonstraties werden migranten aangevallen en werden daarnaast een reeks van opvangplekken voor vluchtelingen aangevallen en in brand gestoken.

Op 11 oktober wil Pegida hun eerste demonstratie in Utrecht gaan lopen. Ook hier worden veel gewelddadige neo-nazi's verwacht. Ook komen er omstreden sprekers uit het buitenland waaronder Tommy Robinson, de voormalige woordvoerder van de extreem-rechtse en gewelddadige hooligan club English Defence League. Edwin Wagensveld die de Pegida demonstratie in Utrecht organiseert, trad in Duitsland veel op als woordvoerder van Pegida. Wagensveld is wapenhandelaar en heeft veel contacten met neo-nazi's in Nederland. Pegida probeert de discussie over vluchtelingen te misbruiken, om zo racistisch gedachtegoed te verspreiden. Een gevaarlijke ontwikkeling die moet worden gestopt!

LaatZeNietLopen.nl, een initiatief tegen racisme, roept op om de ruimte voor het extreem-rechtse Pegida 11 oktober aanstaande zo klein mogelijk te maken en zelf actie te ondernemen tegen de komst van rechts-extremistische actievoerders. Fluit ze uit, overstem ze, blokkeer, laat zien dat ze niet welkom zijn! Negeren is geen optie, Pegida zal hoe dan ook aandacht krijgen en hun racistische gedachtegoed proberen te verspreiden.

Vrijheid van meningsuiting
Door het recht op vrijheid van meningsuiting te misbruiken, creëren de rechts-extremisten een vrijplaats voor de verheerlijking van racisme en islamofobie. Die vrijheid is slechts een façade voor het intimideren van de bewoners van de stad waar zij demonstreren.

Protest!
Bij eerdere extreem-rechtse demonstraties van o.a. Pro-Patria en de NVU kwamen honderden mensen op de been om hun woede over de racistische optocht door hun straten te uiten. Soms worden deze extremisten als marginaal weggezet. Extreem-rechts blijft alleen marginaal door massaal tegengeluid te bieden en hen te overstemmen, een weerwoord te geven en een tegengeluid te laten horen. Negeren is geen optie.

Pegida wil om 12:00 verzamelen op het Neude in Utrecht, om daarna een demonstratie te lopen door de stad. Kom dus allemaal om 12:00 naar het Neude om de ruimte voor racisme en islamofobie zo klein mogelijk te maken of zoek een plek langs de route. Geen ruimte voor extreem-rechts!

Houd de komende tijd de website www.laatzenietlopen.nl goed in de gaten. In de aanloop naar, en op de dag van het tegenprotest voorzien wij in de laatste informatie, kaartjes van de omgeving en infostructuur.

Kom 11 oktober in actie en stop de opmars van extreem-rechts! Laat Ze Niet Lopen!
http://www.laatzenietlope(...)gida-in-utrecht.html

Extreem Links :')

https://www.facebook.com/events/381996102004856/
  Forum Admin maandag 28 september 2015 @ 20:58:48 #146
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_156458166
quote:
Ik heb een hekel aan al dat soort clubjes, maar doen deze linkse vrienden ook dit soort dingen als er weer eens een haat imam z'n kanker komt verspreiden?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_156458196
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:

Had ik echt niet zien aankomen!
pi_156458303
Zit nu wat reacties op die FB pagina te lezen en één naam valt direct op: Ben van der Kooi :') (heeft geloof ik niets met Pegida NL te maken). Dat soort kutvolk moet echt geweerd worden anders heeft radicaal links weer stokken om mee te slaan.

Echt... had die kutmongool toentertijd geen grafzerk op zijn hoofd kunnen laten vallen? Wat heb ik toch een pleurishekel aan die idioot.
pi_156458426
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 20:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan al dat soort clubjes, maar doen deze linkse vrienden ook dit soort dingen als er weer eens een haat imam z'n kanker komt verspreiden?
Voor zo ver ik weet hebben ze dit nog nooit gedaan. Ze richten zich puur op extreem rechts, hoe marginaal het ook is.
pi_156458539
quote:
Ik vind de toonzetting van LaatZeNietLopen eigenlijk veel enger dan Pegida...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')