abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158314363
;(
pi_158314702
Wtf? -O-
(she/her)
pi_158314816
De grappen van Harm vielen niet goed bij het 'Ik Hou Van Holland'-publiek.
  Spellchecker donderdag 17 december 2015 @ 23:54:16 #229
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_158320846
Terug naar de NPO dan maar? Of zit daar nog steeds diezelfde netmanager die destijds de overgang naar BNN tegen heeft gehouden (althans; zo heb ik het toen begrepen)?
Tevens -purist.
pi_158321121
quote:
8s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:54 schreef NoBody122 het volgende:
Terug naar de NPO dan maar? Of zit daar nog steeds diezelfde netmanager die destijds de overgang naar BNN tegen heeft gehouden (althans; zo heb ik het toen begrepen)?
Echt bizar dat het niet bij de npo zit als je ziet wat voor bagger ze daar allemaal uitzenden.
  Spellchecker vrijdag 18 december 2015 @ 00:36:58 #231
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_158321605
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 00:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Echt bizar dat het niet bij de npo zit als je ziet wat voor bagger ze daar allemaal uitzenden.
De VPRO zou wellicht een geschikte kandidaat kunnen zijn...
Tevens -purist.
  vrijdag 18 december 2015 @ 00:42:15 #232
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_158321662
Pff -O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 18 december 2015 @ 00:42:58 #233
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_158321673
Als ze weer naar een andere omroep gaan levert dat wel weer leuke grappen op.

Het liefst meneer Heertje terug
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_158323669
quote:
6s.gif Op donderdag 17 december 2015 18:38 schreef Peter het volgende:
Naar SBS met als teamcaptains Gerard en Patty?
Als het maar weer op tv komt. Desnoods bij TV Drenthe !!!
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 09:17:37 #235
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_158323781
Het zat er wel een beetje aan te komen. DWHN begon goed op RTL4, maar dit jaar waren de kijkcijfers erg matig en dan houdt het snel op bij een commerciële omroep.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_158323796
Ik hoop dat het terugkomt in één of andere vorm bij één of andere zender, inderdaad mét Heertje. Heertje komt nu te weinig op tv, ik mis 'm O+. Met Arends en Konings was het (nog) niet erg interessant. Wellicht moesten ze nog groeien, maar die kans wordt ze dus niet geboden. Jammer.
  vrijdag 18 december 2015 @ 11:09:40 #237
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_158325245
Dit seizoen was ook gewoon ruk met die matige Koning.
Laffe huichelaar
  vrijdag 18 december 2015 @ 11:13:13 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_158325303
Na bijna 20 jaar vind ik het wel goed. Gewoon mee stoppen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_158336851
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:13 schreef golfer het volgende:
Na bijna 20 jaar vind ik het wel goed. Gewoon mee stoppen.
Eerlijk gezegd vind ik het ook wel prima.
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2015 @ 20:41:05 #240
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158337697
Tsja, het wás dan misschien niet veel minder dan voorheen, maar ik vónd het wel minder leuk.
Misschien was ik het zelf wel een beetje ontgroeid.

Zoiets kan eigenlijk alleen bij de VPRO of (toch weer) de VARA. RTL is veel te gevoelig voor kijkcijfers en sponsors/adverteerder. Die willen alles gladjes en vooral 'gezellig' houden. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158342195
Netflix? KPN play? een andere grote 'on demand' dienst?
dag
pi_158342322
Opdoeken en een nieuw programma voor Harm verzinnen
pi_158347710
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:38 schreef Anoonumos het volgende:
Opdoeken en een nieuw programma voor Harm verzinnen
Iets met QI ?
  Spellchecker zaterdag 19 december 2015 @ 02:04:38 #244
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_158348607
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:41 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, het wás dan misschien niet veel minder dan voorheen, maar ik vónd het wel minder leuk.
Misschien was ik het zelf wel een beetje ontgroeid.

Zoiets kan eigenlijk alleen bij de VPRO of (toch weer) de VARA. RTL is veel te gevoelig voor kijkcijfers en sponsors/adverteerder. Die willen alles gladjes en vooral 'gezellig' houden. :{
Ik denk dat DWHN toch wat te politiek incorrect is voor de VARA, maar wie weet :)
Tevens -purist.
pi_158845356
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 01:14 schreef King_Merc het volgende:

[..]

Iets met QI ?
Heeft de VARA al eens geprobeerd, geen succes.

Een van de grappenschrijvers heeft ook wat op fb geplaatst. Het is echt officieel :'(
  Moderator dinsdag 12 september 2017 @ 12:05:13 #246
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_173728948
quote:
NPO brengt Dit Was Het Nieuws terug op televisie

De satirische nieuwsshow Dit Was Het Nieuws komt weer terug op de buis. De NPO blaast het programma nieuw leven in. Dat vertelt tv-directeur Frans Klein van de NPO vandaag in de VARAgids. Dit Was Het Nieuws begon in 1996 bij de TROS op het toenmalige NPO 2 en verhuisde in 2010, na maar liefst 26 seizoenen, naar RTL 4. Daar heeft het programma van Harm Edens nog eens acht seizoenen volgemaakt, maar eind 2015 kwam het programma ook bij de commerciëlen ten einde.
Nu is er sprake van een tweede terugkeer. “Bij de NPO willen we satire blijven maken voor de zaterdagavond, op verschillende manieren. De kwis is daar een voorbeeld van. Maar ook Dit was het nieuws, dat we terugbrengen op de zondagavond – dat primeurtje kan ik je geven“, aldus Klein.

Meer is er niet bekend over de terugkeer van Dit was het nieuws, behalve dat het dus terugkeert op de buis. “Daarnaast hebben we het vaak gehad over – en nu ga ik toch het K-woord gebruiken – een nieuwe Kopspijkers. Maar hoe?”

Harm Edens is altijd de presentator van Dit Was Het Nieuws geweest. Hij heeft echter niet altijd dezelfde teamcaptains aan zijn zijde gehad. Hij begon ooit met Raoul Heertje en Thomas Acda. Verder deed vooral Jan Jaap van der Wal veel seizoenen mee.
bron: MediaCourant
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_173729131
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:05 schreef Mike het volgende:

[..]

bron: MediaCourant
*O*.

Ben zeer benieuwd naar voor welke teamcaptains ze gaan. Hoop zelf niet Thomas Acda, al was die redelijk populair volgens mij. Liever iets scherpere cabaretiers.

Wellicht Kasper van der Laan of Tim Fransen als ze voor vernieuwing willen gaan.
  dinsdag 12 september 2017 @ 12:26:05 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173729237
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Wellicht Kasper van der Laan of Tim Fransen als ze voor vernieuwing willen gaan.
Wie en wie?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_173729376
Geen reclame's meer tussendoor.
pi_173729506
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 september 2017 12:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Wie en wie?
Twee talentjes van de Comedytrain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')