ah... Potato Potatoquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Jouw omstreken ... mijn omstreken
Ja toch.. jouw huis staat er iig opquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Best een Coole stad als je het zo ziet
Dat zie ik dan weer nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch.. jouw huis staat er iig op
Ik zou er voor geen geld willen wonen, ik blijf wel hier tussen 'onze' eigen Limburgse criminelen wonen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Best een Coole stad als je het zo ziet
Ow... Limburg lijkt me ook erg mooi hoor, wel een paar keer geweest, maar dan in dat Centrum,quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er voor geen geld willen wonen, ik blijf wel hier tussen 'onze' eigen Limburgse criminelen wonen.
Soury gaat toch die kant op verhuizen ....quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er voor geen geld willen wonen, ik blijf wel hier tussen 'onze' eigen Limburgse criminelen wonen.
Kort blond.... Daar aan die overkant Fannquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer nietik weet amper wat waar is
Hier is het verre van saai, ik heb dan ook geen idee waar je geweest bent.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... Limburg lijkt me ook erg mooi hoor, wel een paar keer geweest, maar dan in dat Centrum,
niet die slaapstad eromheen, dat leek me dan weer saai om te wonen![]()
Maar de omgeving was prachtig en dat stadje erg gezellig
Je was al eens hier, dat weet ik door je UI.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:39 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ben hier heel af en toe. In dit topic volgens mij zelfs maar 1x eerder.
Kort blond... o jah.. ik zie hetquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Kort blond.... Daar aan die overkant Fann
Nee, zijn UI, die kerel is dus Buckethead, dat is een gitarist met een KFC emmer op zijn kop.quote:
Moet ik dekking gaan zoeken, of onderduiken?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury gaat toch die kant op verhuizen ....
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet ik dekking gaan zoeken, of onderduiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |