Vind jij pindakaas lekker?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Liverpool 2-0 Aston Villa
Sturridge
en Liverpool 3-2 Aston Villaquote:Op zaterdag 26 september 2015 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Liverpool 2-1 Aston Villa
Gestede
en....
Liverpool 3-1 Aston Villa
Sturridge
PAPISSquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Doet Chelsea al de afgelopen twee jaar op St James Park.
Tegen het slechtste newcastle ooit nuquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Doet Chelsea al de afgelopen twee jaar op St James Park.
Als Chelsea komt speelt Newcastle altijd als Real Madrid/Barcelona.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen het slechtste newcastle ooit nu
Niet overdrijvenquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als Chelsea komt speelt Newcastle altijd als Real Madrid/Barcelona.
twitter:BrentfordFC twitterde op maandag 28-09-2015 om 10:17:25BREAKING | Brentford have today parted company with Head Coach Marinus Dijkhuizen and assistant Roy Hendriksen reageer retweet
het audiofragment is wel een aanrader.quote:Dijkhuizen ontslagen bij Brentford
Het Engelse avontuur van Marinus Dijkhuizen zit er alweer op ANP PRO SHOTS
"Ja, het zit er alweer op." Met die droge constatering bevestigt Marinus Dijkhuizen dat hij ontslagen is als coach van Brentford FC. De oud-trainer van Excelsior was pas sinds deze zomer in dienst van de club uit het Engelse Championship, het tweede niveau in Engeland.
Ook assistent Roy Hendriksen moet de club verlaten. Coach van de jeugd, Lee Carsley, neemt tot het eind van het seizoen de honneurs waar.
Een verklaring voor zijn ontslag heeft Dijkhuizen niet gekregen. "Ik moest me vanochtend om acht uur op het kantoor melden, daar kreeg ik in een gesprek van een minuut te horen dat ik kon vertrekken en dat was het."
http://nos.nl/artikel/206(...)n-bij-brentford.html
No chancequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:57 schreef Iwanius het volgende:
Maarrrr.. Manchester United doet het goed en staat bovenaan en ome Louis van Gaal is in een opperbeste stemming. Ik kijk uit naar het moment als hij dat in april/mei 2016 ook is (nummer 1) dat hij vanaf een balkon in Manchester zijn befaamde speech gaat geven met " the best"...
https://streamable.com/uv1gquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
De goal van Lens
https://vine.co/v/e2zJwxVMKMx
Blijven structureel fouten maken .quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ze zo blijven spelen halen ze nog wel een paar clubs in.
Guzan is beter dan Courtoisquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, Charlie Adam ging bijna in herhaling op zijn wondergoal tegen Chelsea.
Ik schat ze niet minder in dan Bournemouth, Sunderland, Aston Villa, Norwich en WBAquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijven structureel fouten maken .
De spits van Bayern München.quote:
Die Kun kan er niks vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Agüero doet er langer over :S.
Ze hebben beiden een voorsprong gehad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Dick en Steve na vandaag ?
haaruitvalquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Ze hebben meer tijd voor de familiequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Ho ho het is nog geen 2-3 bij WHU.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ze hebben meer tijd voor de familie
Correct, nog niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho het is nog geen 2-3 bij WHU.
Niet goed genoeg voor de bank. Beetje lachwekkend wel dat ze hem dan toch gehaald hebbenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Berghuis geblesseerd of gewoon niet goed genoeg voor de bank bij Watford ?
Voor dat beetje geld lachen ze om in Engeland. Voor hem 10 anderen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor de bank. Beetje lachwekkend wel dat ze hem dan toch gehaald hebben
De bal is rond, 11 tegen 11.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Man. United wel een leuk programma overigens. Arsenal (u), Everton (u), Man. City (t) en ook nog Crystal Palace (u) achter elkaar.
Kan na deze reeks zomaar een middenmoter zijn.
Ik zie Memphis nog wel een rode kaart pakken dus de stelling klopt niet helemaal.quote:
Op basis van wat zie je dat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie Memphis nog wel een rode kaart pakken dus de stelling klopt niet helemaal.
Laatste stuiptrekkingen van Dickie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Toivonen <-> Larsson
Fletcher <-> Rodwell
Het is nog geen 2-3 dus dat wordt rillen en sidderen de laatste minutenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekkingen van Dickie.
Voorbeeld he, niet iedere wedstrijd eindigt met 11 man.quote:
De bal is rond, 10 tegen 11quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voorbeeld he, niet iedere wedstrijd eindigt met 11 man.
Robben <--> Bosveltquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekkingen van Dickie.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha Manchester City.
Met je miljardenelftal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:52 schreef hafcfan het volgende:
Steve moet wel een van de slechtste trainers ooit zijn
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:14 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb overigens de indruk dat de commentator niet helemaal objectief is.
FOX?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:14 schreef Pedroso het volgende:
Fox sports , Eredivisie-getinte ploeg..quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:14 schreef Pedroso het volgende:
Deze commentator van dienst heeft een Feyenoord hoofd.quote:
Iddquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:14 schreef Pedroso het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:17 schreef Anoonumos het volgende:
nee maar johan, je ben toch wel met mij eens dat zo'n pelle er hier tegen rkc en willem ii er 30 inschiet maar in engeland tegen de skrtels en terry's van deze wereld... dat kan toch niet man???? dat gaat toch he-le-maal nergens over????
Oh jee, you don't!!!!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fox sports , Eredivisie-getinte ploeg..
Bij Newcastle dan toen Wijnaldum een assistje gafquote:
Nederlanders voetballen mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Newcastle dan toen Wijnaldum een assistje gaf
JAAAAAAA geweldige voorzet Wijnaldum , dinges maakt hem af maar wat een geweldige voorzet van Wijnaldum zeg ooooooh
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Newcastle dan toen Wijnaldum een assistje gaf
JAAAAAAA geweldige voorzet Wijnaldum , dinges maakt hem af maar wat een geweldige voorzet van Wijnaldum zeg ooooooh
Gedurfde uitspraakquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Chelsea dit seizoen geen kampioen wordt.
Ach, die kraken standaard sowieso vrijwel iedere talentvolle speler compleet af puur en alleen op basis van wat ze wellicht hier in de Eredivisie doen. Suarez zou het ook nooit gaan redden volgens hen, want 'blind paard' en egoïstisch, en vervolgens werkt Suarez het hardst van dat hele elftal en heeft hij idioot veel assists. En bij Barca zelfde verhaal, waarbij hij de boel regelmatig op sleeptouw neemt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:17 schreef Anoonumos het volgende:
nee maar johan, je ben toch wel met mij eens dat zo'n pelle er hier tegen rkc en willem ii er 30 inschiet maar in engeland tegen de skrtels en terry's van deze wereld... dat kan toch niet man???? dat gaat toch he-le-maal nergens over????
Had het schaamteloos gekopieerd van een oude post hier, maar ja, eens.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach, die kraken standaard sowieso vrijwel iedere talentvolle speler compleet af puur en alleen op basis van wat ze wellicht hier in de Eredivisie doen. Suarez zou het ook nooit gaan redden volgens hen, want 'blind paard' en egoïstisch, en vervolgens werkt Suarez het hardst van dat hele elftal en heeft hij idioot veel assists. En bij Barca zelfde verhaal, waarbij hij de boel regelmatig op sleeptouw neemt.
Tegelijkertijd wel iedere week fappen op Zlatan die in nog slechtere competities dan de Nederlandse er soms een bal in weet te trappen omdat hij dan niet geheel ontoevallig in de spits staat bij het rijkste en sterkste elftal van zo'n competitie...
Nou ja, Pelle is gewoon nuttig wanneer je hem op die manier blijft gebruiken. Zodra Koeman ook Tadic aantrok wist ik eigenlijk wel dat dat goed zou komen. Als je echter 30-40 meter van de goal van je tegenstander speelt, dan wordt het waarschijnlijk wat lastiger voor hem.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:25 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Had het schaamteloos gekopieerd van een oude post hier, maar ja, eens.
Pelle
Overschatte speler.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Hazard is trouwens ook bezig met een erg zwak seizoen.
Lolquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overschatte speler.
Zie hem vrijwel altijd zwak spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |