Vind jij pindakaas lekker?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Liverpool 2-0 Aston Villa
Sturridge
en Liverpool 3-2 Aston Villaquote:Op zaterdag 26 september 2015 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Liverpool 2-1 Aston Villa
Gestede
en....
Liverpool 3-1 Aston Villa
Sturridge
PAPISSquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Doet Chelsea al de afgelopen twee jaar op St James Park.
Tegen het slechtste newcastle ooit nuquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Doet Chelsea al de afgelopen twee jaar op St James Park.
Als Chelsea komt speelt Newcastle altijd als Real Madrid/Barcelona.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen het slechtste newcastle ooit nu
Niet overdrijvenquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als Chelsea komt speelt Newcastle altijd als Real Madrid/Barcelona.
twitter:BrentfordFC twitterde op maandag 28-09-2015 om 10:17:25BREAKING | Brentford have today parted company with Head Coach Marinus Dijkhuizen and assistant Roy Hendriksen reageer retweet
het audiofragment is wel een aanrader.quote:Dijkhuizen ontslagen bij Brentford
Het Engelse avontuur van Marinus Dijkhuizen zit er alweer op ANP PRO SHOTS
"Ja, het zit er alweer op." Met die droge constatering bevestigt Marinus Dijkhuizen dat hij ontslagen is als coach van Brentford FC. De oud-trainer van Excelsior was pas sinds deze zomer in dienst van de club uit het Engelse Championship, het tweede niveau in Engeland.
Ook assistent Roy Hendriksen moet de club verlaten. Coach van de jeugd, Lee Carsley, neemt tot het eind van het seizoen de honneurs waar.
Een verklaring voor zijn ontslag heeft Dijkhuizen niet gekregen. "Ik moest me vanochtend om acht uur op het kantoor melden, daar kreeg ik in een gesprek van een minuut te horen dat ik kon vertrekken en dat was het."
http://nos.nl/artikel/206(...)n-bij-brentford.html
No chancequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:57 schreef Iwanius het volgende:
Maarrrr.. Manchester United doet het goed en staat bovenaan en ome Louis van Gaal is in een opperbeste stemming. Ik kijk uit naar het moment als hij dat in april/mei 2016 ook is (nummer 1) dat hij vanaf een balkon in Manchester zijn befaamde speech gaat geven met " the best"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |