Sarcasme hoop ik? Of hebben we echt een hele andere wedstrijd gezien?quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:19 schreef Typisch het volgende:
Kongolo was gisteren trouwens echt goed op de flank.
Volgens mij keurt niemand zijn gedrag goed. Het wordt alleen veel groter gemaakt dan het in werkelijkheid is.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:13 schreef VXXLL het volgende:
Het totaal debiele gedrag van Kazim niet veroordelen
Dat hij wordt uitgefloten vind ik ook niet goed. Maar hoe kan je die psychopaat nou verdedigen met zn kansloze gedrag
Hij is gewoon nogal een mannetje, en bijt continu van zich af, zowel in het veld als buiten het veld, maar wel alles in clubbelang en verder niets gedaan wat echt veel te ver ging mijn inziens. Dat Labyad-voorval eventueel, maar geen beelden, kan ik niet oordelen hoe goed of slecht hij zich gedroeg.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:13 schreef VXXLL het volgende:
Het totaal debiele gedrag van Kazim niet veroordelen
Dat hij wordt uitgefloten vind ik ook niet goed. Maar hoe kan je die psychopaat nou verdedigen met zn kansloze gedrag
Jij hebt dus eenmaal liever mensen die voor je club spelen die constant lopen te provoceren en ander debiel gedrag vertonen dan spelers die zich normaal gedragen. Tsja, dan hebben we nou eenmaal een andere meningquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij is gewoon nogal een mannetje, en bijt continu van zich af, zowel in het veld als buiten het veld, maar wel alles in clubbelang en verder niets gedaan wat echt veel te ver ging mijn inziens. Dat Labyad-voorval eventueel, maar geen beelden, kan ik niet oordelen hoe goed of slecht hij zich gedroeg.
Ik vind hem voetballend tekort komen, en af en toe de aandacht wel een beetje onnodig naar zich toe trekken, en een tikkie te veel zelfvertrouwen hebben, maar op zich is het wel gewoon een kleurrijke (no pun intended) persoonlijkheid, ik geloof wel dat zijn gedrag oprecht is, en op zich hou ik daar dan ook wel weer van in plaats van al die brave kostschooljongetjes.
Je moet nou ook weer niet doen alsof ie wekelijks als Moreno inkomt of mensen langs de lijn knock-out slaat. Alleen wordt alles wat hij doet groot uitgemeten in de media, omdat ze dan weer eens wat te schrijven hebben. Geeft niet, binnen de selectie ligt hij volgens mij nog altijd wel goed
#TeamKazim (maar wel lekker op het bankie)
Ik vind dat je het een beetje overdrijft. Zowel je mening over Kazim, alsmede hoe je het hier verwoordt. Ik erken de meerwaarde van een speler die iets meer verwacht van zijn medespelers dan je gemiddeld tegenkomt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Jij hebt dus eenmaal liever mensen die voor je club spelen die constant lopen te provoceren en ander debiel gedrag vertonen dan spelers die zich normaal gedragen. Tsja, dan hebben we nou eenmaal een andere mening
Zo'n prima team is dat allang niet meer. Maar over het spel was ik ook zeer tevreden, er lijkt in ieder geval steeds meer een idee in te komen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:55 schreef Tortugal het volgende:
Ben nog steeds onder de indruk van het niveau van Feyenoord gisteren tegen een prima team. En ondanks een 3-0 overwinning zakt Van der Heijden weer volledig door het ijs. Haal je hem eruit en stel je daar Botteghin op, heb je het beste Feyenoord sinds K2.
Ik weet nog wel dat ik bij het Vitesse van Bony dacht.. wat een fantastisch team hebben die toch. Godzijdank hebben ze nog verdedigers als van der Heijden waardoor ze nooit kampioen zullen worden..quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:55 schreef Tortugal het volgende:
Ben nog steeds onder de indruk van het niveau van Feyenoord gisteren tegen een prima team. En ondanks een 3-0 overwinning zakt Van der Heijden weer volledig door het ijs. Haal je hem eruit en stel je daar Botteghin op, heb je het beste Feyenoord sinds K2.
Je loopt nu wel een beetje hard van stapel denk ik. En ik denk dat feyenoord met pelle, boeet in vorm en clasie zeker niet minder was dan feyenoord met k2.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:55 schreef Tortugal het volgende:
De grootste winst gisteren was het einde van Immersquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je loopt nu wel een beetje hard van stapel denk ik. En ik denk dat feyenoord met pelle, boeet in vorm en clasie zeker niet minder was dan feyenoord met k2.
Zonde dat Geel die niet heeft verkocht vorige zomer. Was voor iedereen beter geweest.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
De grootste winst gisteren was het einde van Immers
Aan wie in godsnaam.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zonde dat Geel die niet heeft verkocht vorige zomer. Was voor iedereen beter geweest.
Zul je zien dat hij er dit weekend weer in staat.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
De grootste winst gisteren was het einde van Immers
Neen, ik denk dat Vilhena, Toornstra en Gustafson voor hem staan in de pikorde als het gaat op een plekje op het middenveld. Vilhena voor voor El Ahmadi en Vejinovic. Toornstra en Gustafson voor de 10. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij er dit weekend weer in staat.
Nee, Immers gaat voor een stap hogerop, die wil naar Engeland waar die wekelijks kan dartenquote:
Ik vind nog eerder dat zijn gedrag wordt onderbelicht dan overbelicht. Vind het dan ook totaal geen storm in een glas water. Maar goed, veel plezier ermee het komende seizoenquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind dat je het een beetje overdrijft. Zowel je mening over Kazim, alsmede hoe je het hier verwoordt. Ik erken de meerwaarde van een speler die iets meer verwacht van zijn medespelers dan je gemiddeld tegenkomt.
Zoals een Kuyt het team kan laten aanjagen, Guidetti die zijn winnaarsmentaliteit kon laten overwaaien, zo zie ik ook iets inspirerends in de felheid die Kazim met zich meebrengt.
Ja, ik vind ook dat hij af en toe onnodige aandacht trekt met onwenselijke randzaken, maar als je kijkt hoe een situatie wordt uitvergroot als "doe eens normaal (ws een scheldwoord erachter)" roepen omdat een verdediger constant loopt te etteren, denk ik dat het wellicht wel eens een storm in een glas water kan zijn
Ik las in AD dat ie vorige zomer nog voor 3mln pond plus bonussen ergens heen kon. Championship denk ik.quote:
Als kiespijn ja. Eerder een type messi.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:22 schreef BadderHaring het volgende:
Het is heel simpel, dit Feyenoord mist een type Suarez.
Die Gustafson speelde goed joh. Kreeg ook alle ruimte en tijd natuurlijk, maar alsnog prima.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen, ik denk dat Vilhena, Toornstra en Gustafson voor hem staan in de pikorde als het gaat op een plekje op het middenveld. Vilhena voor voor El Ahmadi en Vejinovic. Toornstra en Gustafson voor de 10. Niks mis mee.
Hopelijk laat Gio hem gewoon staan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die Gustafson speelde goed joh. Kreeg ook alle ruimte en tijd natuurlijk, maar alsnog prima.
Liever iemand die voor zijn club en zichzelf opkomt en daar in doorschiet dan iemand die het allemaal niks boeit. Die zijn directe concurrent liever op zijn bek ziet gaan dan hem verdedigt zoals Kazim. Wel op een enogszins ongepaste manier, maar dan nog zie ik die bevlogenheid voor zichzelf en zijn team lie er dan zo iemand die gewoon alleen zijn geld bij elkaar voetbalt en het allemaal een worst zal zijn verder.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Jij hebt dus eenmaal liever mensen die voor je club spelen die constant lopen te provoceren en ander debiel gedrag vertonen dan spelers die zich normaal gedragen. Tsja, dan hebben we nou eenmaal een andere mening
Helemaal niet man. Doe normaal. Je doet nu aan geschiedvervalsing.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:11 schreef Oldground het volgende:
Pellè was om principe hetzelfde verhaal hier toen. Die zou maniertjes hebben en weet ik het wat allemaal niet nog meer. Scoorde aan de lopende band en was de belangrijkste schakel in ons (aanvals)spel. Maar het ging alleen maar over randzaken, dat hij een Ferrari had, dat hij teveel zou gebaren tijdens de wedstrijd (?), noem maar op.
Denk je dat ze daar in Engeland/Southampton ook maar één woord over vuilmaken?
Tering zeg. Wat een flauwekul.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:11 schreef Oldground het volgende:
Pellè was om principe hetzelfde verhaal hier toen. Die zou maniertjes hebben en weet ik het wat allemaal niet nog meer. Scoorde aan de lopende band en was de belangrijkste schakel in ons (aanvals)spel. Maar het ging alleen maar over randzaken, dat hij een Ferrari had, dat hij teveel zou gebaren tijdens de wedstrijd (?), noem maar op.
Denk je dat ze daar in Engeland/Southampton ook maar één woord over vuilmaken?
Dat is natuurlijk ook wel wat gechargeerd. Zijn gedrag onder andere na Twente-uit leverde hem toch wel wat terechte kritiek op. Al moet ik verder zeggen dat ondanks wat kleine opmerkingen over zijn gebaartjes, ik in het stadion of op dit forum weinig kritiek op heb hem meegekregen. Helemaal niet in de mate hoe Kazim nu behandeld wordt door (een deel van) het Legioen.quote:
Er speelde bij Pelle mee dat hij in de winterstop naar de zandbak kon maar Feyenoord hem niet liet gaan. Pas daarna begon hij af en toe openlijk zich wat te irriteren.. maar hij bleef verder gewoon presteren, heb me nooit aan hem geërgerd. En zijn uitbarsting na de 2-2 tegen Twente was begrijpelijk. Het verschil met Kazim is dat Kazim teveel de aandacht naar zich toetrekt, ook al bedoelt hij het misschien goed. Hij doet net of hij zo begaan is met het team maar mijn indruk is dat het toch vooral om Kazim draait bij hem.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel wat gechargeerd. Zijn gedrag onder andere na Twente-uit leverde hem toch wel wat terechte kritiek op. Al moet ik verder zeggen dat ondanks wat kleine opmerkingen over zijn gebaartjes, ik in het stadion of op dit forum weinig kritiek op heb hem meegekregen. Helemaal niet in de mate hoe Kazim nu behandeld wordt door (een deel van) het Legioen.
Ach, lul toch niet zo man. Wat een totale onzin om te doen alsof hij veroordeeld wordt om die reden. Alsof Pelle zo lekker aan de Nederlandse standaard voldeed?quote:Op zaterdag 26 september 2015 01:24 schreef Boma het volgende:
Kazim lijkt me iemand die voor je door het vuur gaat. Een oprecht persoon. Hij kan alleen niet voetballen dus heb je er als voetbalclub weinig aan. Verder wel respect voor de persoon Kazim. Hij steekt z'n kop gewoon net iets te ver boven het tot op de milimeter kortgesnoeide Hollandse maaiveld uit, waardoor men zich genoodzaakt ziet in de pen te kruipen en het zich voor te laten doen dat de beste man zojuist uit het Pieter Baan Centrum ontsnapt is. Want hoe durft die neger, of wat is het eigenlijk, wel door zich niet als de gemiddelde kaaskop te gedragen?
Uhm Pellé kon zeker vervelend zijn. Kreeg ook 4 wedstrijden schorsing voor een elleboog en wat dacht je van z'n spontane "help mijn man is klusser"-imitatie in de Grolsch Veste? Of z'n (prachtige) actie door Jan-Joost van Gangelen niet te woord te willen staan vanwege zijn "Ajax-head"?quote:
Hij kan best van nut zijn, als ie had geweten waar z'n grenzen lagen, en wat het verschil is tussen 'functioneel vervelend doen' en 'schadelijk voor het team'-vervelend doen. Met z'n lengte, enorme kracht en z'n eindeloze vechtlust in z'n spel had ie een prima breekijzer kunnen wezen. Een grotere rol mag ie ook niet verwachten dan dat, maar als invaller die z'n team een aantal keer redt in de slotfase is ook een dankbare rol. Maar zoals je al zegt: het is te vaak een verongelijkte randdebiel die geen rol als invaller accepteert, en diequote:Op zaterdag 26 september 2015 01:29 schreef Tchock het volgende:
Kazim is een teringlijer, en een van de grootste teringlijers in de Eredivisie op dit moment. Daardoor is het een makkelijk doelwit en wordt alles wat hij doet even extra benoemd. Maar dat betekent niet dat hij de dingen die benoemd worden niet daadwerkelijk fout doet. Zoals dat ook voor Moreno geldt als hij volgende week een gele kaart pakt. Dit soort calimerogedrag slaat echt nergens op.
Een van de populairste Feyenoorders ooit: 'pinda' Gio.quote:En het is ook echt zwak overal maar racisme bij te betrekken, indirect of direct. Want iets zou toch eens niet gebaseerd zijn op huidskleur. Wat een klein denkwereldje heb je dan.
Het racisme argumentquote:Op zaterdag 26 september 2015 01:24 schreef Boma het volgende:
Kazim lijkt me iemand die voor je door het vuur gaat. Een oprecht persoon. Hij kan alleen niet voetballen dus heb je er als voetbalclub weinig aan. Verder wel respect voor de persoon Kazim. Hij steekt z'n kop gewoon net iets te ver boven het tot op de milimeter kortgesnoeide Hollandse maaiveld uit, waardoor men zich genoodzaakt ziet in de pen te kruipen en het zich voor te laten doen dat de beste man zojuist uit het Pieter Baan Centrum ontsnapt is. Want hoe durft die neger, of wat is het eigenlijk, wel door zich niet als de gemiddelde kaaskop te gedragen?
Denk je dat het alleen in Nederland zo gaat? Volgens mij wordt in het buitenland ook alles uitvergroot.. ik geloof dat er al meerdere spelers zijn in de Premier League die een schorsing hebben gekregen voor wat ze hadden uitgekraamd op Twitter. Het is als voetballer bijna onmogelijk geworden om nog straffeloos uit de band te springen, alles wordt tegenwoordig gezien en opgeblazenquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:26 schreef Slobeend het volgende:
We zijn een stel softies geworden in Nederland. Of het nou Kazim, Moreno of Bosz is, schande dit dat.
Laat gaan.
Ik vind een stevige tackle (al dan niet volgens het boekje) toch iets anders dan dat gezeik, gezever en gepussy voor,tijdens en na elke wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:26 schreef Slobeend het volgende:
We zijn een stel softies geworden in Nederland. Of het nou Kazim, Moreno of Bosz is, schande dit dat.
Laat gaan.
Ja, beter wekelijks iemand doormidden zagen dan een beetje duwen, schreeuwen en zeuren.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind een stevige tackle (al dan niet volgens het boekje) toch iets anders dan dat gezeik, gezever en gepussy voor,tijdens en na elke wedstrijd.
Wie doet dat dan elke wedstrijd?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind een stevige tackle (al dan niet volgens het boekje) toch iets anders dan dat gezeik, gezever en gepussy voor,tijdens en na elke wedstrijd.
Kazim. Of kijk jij nooit naar Feyenoord?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie doet dat dan elke wedstrijd?Wederom heb ik het idee dat buitenstaanders het er drukker mee hebben dan de mensen waar het om draait.
Best vaak eigenlijk, jij?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:38 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Kazim. Of kijk jij nooit naar Feyenoord?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet man. Doe normaal. Je doet nu aan geschiedvervalsing.
Deze poll kan ik nog goed herinneren...quote:
Sommigen zagen liever Te Vrede spelen, dan Pellèquote:(FR12.nl)
Feyenoord moet deze zomer afscheid nemen van Graziano Pellè
Ja (6774 stemmen, 75,5%)
Nee (2197 stemmen, 24,5%)
FR12...quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:05 schreef Oldground het volgende:
[..]
[..]
Deze poll kan ik nog goed herinneren...
[..]
Sommigen zagen liever Te Vrede spelen, dan Pellè.
Ik zat toen nog niet op dit forum, dus het zou goed kunnen (en zijn) dat dat niet hier het geval was, maar dat zegt natuurlijk niets over de supporters in het algemeen. Iedereen ging die periode ook gewoon mee in de media-hetze op Graziano.
Niemand zaagt wekelijks iemand doormidden. Nou ja, Hans Klok misschien (maar dat is niet echt, hoor).quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, beter wekelijks iemand doormidden zagen dan een beetje duwen, schreeuwen en zeuren.
Is Kazim straks eindelijk tribune gaat hij beginnen let opquote:In 2,5 seizoen voor zijn ex-werkgever incasseerde Gustafson in totaal vijftien gele kaarten. De 20-jarige middenvelder zou volgens het Algemeen Dagblad zelfs een psycholoog hebben geraadpleegd om zichzelf beter in bedwang te kunnen houden. De behoorlijke hoeveelheid gele kaarten weerhield Feyenoord er echter niet van om Gustafson een vierjarig contract onder zijn neus te schuiven.
"We volgen Simon al heel lang intensief", vertelt technisch directeur Martin van Geel. De creatieve speler met scorend vermogen zal komende zondag worden gepresenteerd in De Kuip, samen met Dirk Kuijt en Marko Vejinovic. Geheel volgens traditie wordt Gustafson dan per helikopter op de middenstip afgezet. "Toen ik dat hoorde dacht ik dat er een grapje werd gemaakt", lachte hij.
Heb je laatst een beetje VI gevolgd met die speler van de week polls?quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:05 schreef Oldground het volgende:
[..]
[..]
Deze poll kan ik nog goed herinneren...
[..]
Sommigen zagen liever Te Vrede spelen, dan Pellè.
Ik zat toen nog niet op dit forum, dus het zou goed kunnen (en zijn) dat dat niet hier het geval was, maar dat zegt natuurlijk niets over de supporters in het algemeen. Iedereen ging die periode ook gewoon mee in de media-hetze op Graziano.
Moreno wel, als hij de kans krijgt. Was bij AZ al zo.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niemand zaagt wekelijks iemand doormidden. Nou ja, Hans Klok misschien (maar dat is niet echt, hoor).
Godver wat een onzin.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Moreno wel, als hij de kans krijgt. Was bij AZ al zo.
Dat hij geen rood krijgt voor donkerrode overtredingen is ook een kwaliteit inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Godver wat een onzin.
Moreno
2008-2009, 2 gele kaarten
2009-2010, 8 gele kaarten
2010-2011, 7 gele kaarten, 2 rode
van Bronckhorst
2008-2009, 6 gele kaarten, 1 rode
2009-2010, 6 gele kaarten
Om maar een vergelijking te maken. Ook een slager zeg, die van Bronckhorst. Zaagde ook wekelijks een speler door.
Moreno is altijd een stevige verdediger geweest, maar geen beul.
Ja, hij houdt zijn hele carrière al iedereen voor de gek en toch wordt er niet extra op hem gelet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat hij geen rood krijgt voor donkerrode overtredingen is ook een kwaliteit inderdaad.
Moreno had anders al twee keer rood moeten hebben de afgelopen weken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Godver wat een onzin.
Moreno
2008-2009, 2 gele kaarten
2009-2010, 8 gele kaarten
2010-2011, 7 gele kaarten, 2 rode
van Bronckhorst
2008-2009, 6 gele kaarten, 1 rode
2009-2010, 6 gele kaarten
Om maar een vergelijking te maken. Ook een slager zeg, die van Bronckhorst. Zaagde ook wekelijks een speler door.
Moreno is altijd een stevige verdediger geweest, maar geen beul.
Ik snap waarom er zo moeilijk wordt gedaan over die 15 gele kaarten in 2,5 seizoen. Dat zijn er gemiddeld 6 per seizoen, geen gekke cijfers voor een middenvelder.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is Kazim straks eindelijk tribune gaat hij beginnen let op
We weten niet wat voor kaarten er tussen zitten natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap waarom er zo moeilijk wordt gedaan over die 15 gele kaarten in 2,5 seizoen. Dat zijn er gemiddeld 6 per seizoen, geen gekke cijfers voor een middenvelder.
Tja, het blijft wel Zweden. Toch een beetje een bijzonder volk wat dat betreft.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We weten niet wat voor kaarten er tussen zitten natuurlijk.
Hij heeft zelf er een Psycholoog bij gehaald.
Zes per seizoen, valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is Kazim straks eindelijk tribune gaat hij beginnen let op
quote:Geen Ajax-fans in De Kuip tijdens De Klassieker in beker
Ook tijdens de bekerontmoeting tussen Feyenoord en Ajax zijn er dit seizoen geen supporters van de bezoekende partij aanwezig. Dat hebben de Amsterdammers laten weten.
In De Telegraaf zegt financieel directeur Jeroen Slop dat er op 28 oktober geen supporters van Ajax aanwezig zullen zijn in De Kuip. Daar speelt Ajax in de derde ronde van het bekertoernooi tegen Feyenoord voor een plaats bij de laatste zestien.
In 2009 besloten Ajax en Feyenoord in overleg met de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam om vijf jaar lang geen uitsupporters mee te nemen naar onderlinge competitieduels. Die periode werd daarna nog eens met drie jaar verlengd. Voor bekerwedstrijden geldt de afspraak in principe niet, maar ook Feyenoord besloot in januari 2014 al eens af te zien van uitsupporters.
Slop vindt de tijd nog niet rijp voor Ajax-supporters in De Kuip, mede doordat ze daar in april vorig jaar ook al voor ongeregeldheden zorgden tijdens de verloren bekerfinale tegen PEC Zwolle (5-1).
http://www.vi.nl/nieuws/g(...)ssieker-in-beker.htm
Die incidenten heb ik volledig gemist.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:29 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Moreno had anders al twee keer rood moeten hebben de afgelopen weken.
Ik had niet anders verwacht. Misschien een keertje een wedstrijd van je clubje kijken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die incidenten heb ik volledig gemist.
Ik denk eerder dat jij een beetje een doetje bent die meer met badminton heeft dan met voetbal.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:25 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht. Misschien een keertje een wedstrijd van je clubje kijken.
Die overtreding op Tannane kon door de beugel volgens jou?quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij een beetje een doetje bent die meer met badminton heeft dan met voetbal.
Nee, dat was absoluut een kaart waard. Moreno en Tannane kwamen allebei onbesuisd in. Kwestie van de één of de ander, Tannane trekt zijn been in en daardoor komt het gestrekte been van Moreno op zijn been terecht. Absoluut een overtreding, maar geen donkerrode slagersovertreding.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die overtreding op Tannane kon door de beugel volgens jou?
quote:Duel Feyenoord A2 gestaakt na harde klappen
zaterdag 26 september 2015
Rondom Feyenoord kijkt iedereen vooral uit naar de komende competitiewedstrijd van de hoofdmacht tegen PEC Zwolle, op zondagmiddag. Op de dag daarvoor spelen de jeugdelftallen echter ook nog. Vaak zijn de elftallen van Feyenoord daar steengoed, maar zaterdagmiddag haalde de A2 juist op een negatieve manier het nieuws.
De 'kraker' tegen Zeeburgia A1, een duel om de koppositie, is namelijk volledig uit de hand gelopen. Nadat er langs de lijn enkele 'rake klappen' werden uitgedeeld, is de wedstrijd gestaakt. Dat meldt clubwatcher Mikos Gouka van het AD. Het stond op dat moment, zo'n tien minuten voor tijd, 3-3.
twitter:MikosGouka twitterde op zaterdag 26-09-2015 om 16:24:03Bij Feyenoord A2-Zeeburgia A1 vielen vanmiddag diverse rake klappen langs de lijn. Duel is vlak voor tijd gestaakt. #Feyenoord reageer retweet
Het waren toeschouwers/ouders langs de lijn...quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, met Kazim als voorbeeld.
Of zou het door de tokkie-ouders komen?
Godverquote:Op zaterdag 26 september 2015 17:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het waren toeschouwers/ouders langs de lijn...
quote:Uitslagen Feyenoord junioren zaterdag 26 september.
Feyenoord A1 – sc Heerenveen A1 4-1
Opstelling A1:
Bijlow, Kingsale, Van der Meer, Knoester, Absalem, Korporaal, Fernandes, Hamer (C), Robertha, El Hankouri en Slabbekoorn.
Doelpunten van Robertha, 2x Slabbekoorn en El Hankouri.(@varkenoord)
Feyenoord A2 – Zeeburgia A1 3-3
Bij Feyenoord A2-Zeeburgia A1 vielen vanmiddag diverse rake klappen langs de lijn. Duel is vlak voor tijd gestaakt.(@MikosGouka)
FC Twente B1 – Feyenoord B1 2-7
Sparta B2 – Feyenoord B2 1-4
Feyenoord C1 – Vitesse C1 5-0
Roda JC C2 – Feyenoord C2 0-8
Wat een slap gelul weer.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, dat was absoluut een kaart waard. Moreno en Tannane kwamen allebei onbesuisd in. Kwestie van de één of de ander, Tannane trekt zijn been in en daardoor komt het gestrekte been van Moreno op zijn been terecht. Absoluut een overtreding, maar geen donkerrode slagersovertreding.
Dat gezegd hebbende, het was Tannane maar.
Nogmaals, Moreno verdedigt stevig en gaat daardoor wel eens over het randje, dat was bij AZ ook. Maar hem neerzetten als een slager die bewust mensen uit de wedstrijd schopt is pure trollerij van mensen die het voetbal liever kapot zien gaan aan doetjes en noppenfolie.
Alleen de zin 'het was Tannane maar' maakt het al een kansloos bericht. Moreno heeft in een week 2 spelers half doormidden getrapt, dat is moeilijk goed te praten, maar je bagatelliseert het toch. Dat is je goed recht, maar dan kan je moeilijk verwachten dat er serieus op ingegaan wordt. En nu loop je ook gewoon weer met drogredenen te strooien met je 'Feyenoordsupporter zeker', kanker dan gewoon op uit dit topic en blijf lekker in je eigen topic als het hier toch allemaal maar kut isquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, meer dan vijf woorden kunnen jouw hersens niet verwerken.
Feyenoordsupporter zeker?
Zoals aangegeven: Tannane was een overtreding.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen de zin 'het was Tannane maar' maakt het al een kansloos bericht. Moreno heeft in een week 2 spelers half doormidden getrapt, dat is moeilijk goed te praten, maar je bagatelliseert het toch. Dat is je goed recht, maar dan kan je moeilijk verwachten dat er serieus op ingegaan wordt. En nu loop je ook gewoon weer met drogredenen te strooien met je 'Feyenoordsupporter zeker', kanker dan gewoon op uit dit topic en blijf lekker in je eigen topic als het hier toch allemaal maar kut is
Eigen topics.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:34 schreef Bombvis het volgende:
kanker dan gewoon op uit dit topic en blijf lekker in je eigen topic als het hier toch allemaal maar kut is
Zoals Caland ooit mooi zei: "BadderHaring is onze forumclown".quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen de zin 'het was Tannane maar' maakt het al een kansloos bericht. Moreno heeft in een week 2 spelers half doormidden getrapt, dat is moeilijk goed te praten, maar je bagatelliseert het toch. Dat is je goed recht, maar dan kan je moeilijk verwachten dat er serieus op ingegaan wordt. En nu loop je ook gewoon weer met drogredenen te strooien met je 'Feyenoordsupporter zeker', kanker dan gewoon op uit dit topic en blijf lekker in je eigen topic als het hier toch allemaal maar kut is
Laat je niet zo provoceren man!quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kies een club.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Eigen topics.
Zoek een leven.
Mwah, dat was eigenlijk best wel de boodschap ja. Je loopt hier alleen maar te zeiken, je voegt echt helemaal niks normaals toe en gaat daarna lopen kankeren op Feyenoorders. Wat doe je dan in dit topic in hemelsnaam? We zijn kennelijk te dom voor je, pleurt dan gewoon lekker opquote:Op zaterdag 26 september 2015 18:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Verder vind ik 'opkankeren' en 'kut' woorden waar wel heel duidelijk je frustratie uit doorklinkt. Niet nodig lijkt me en ook niet de boodschap die je wil uitdragen.
Ach, mensen die alleen maar lopen te trollen mag je best wel eens tegen in gaan, wellicht dat het helpt. Zal niet gebeuren, maar misschien op z'n minst voor 2 uur ofzoquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:25 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Bombvis.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:25 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Bombvis.
Je zou inderdaad bijna denken dat er zo'n 7000 ajacieden hebben gestemd.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je laatst een beetje VI gevolgd met die speler van de week polls?
Zo betrouwbaar en veelzeggend zijn internetpolls dus.
Je laten provoceren door kneusjes als ggmm en badder. Laat het lekker johquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:22 schreef Bombvis het volgende:
Ach, mensen die alleen maar lopen te trollen mag je best wel eens tegen in gaan, wellicht dat het helpt. Zal niet gebeuren, maar misschien op z'n minst voor 2 uur ofzo
PEC is een goede ploeg, veel respect naar dei tegenstander.. Pec is niet voor niets de angstgegener voor ajax. Dus zullen wel iets kunnen tochquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:53 schreef Intellectueel het volgende:
Alvast gefeliciteerd voor morgen jongens.
PEC + Kuip = kansloos (net zoals dat andersom ook het geval is).
Van de week zei je nog iets heel andersquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:53 schreef Intellectueel het volgende:
GGMM is nog een betere user dan badder, zelfs klaas is beter vol te houden, dat zegt toch wel watquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je laten provoceren door kneusjes als ggmm en badder. Laat het lekker joh
Kansloos + Kuip = PEC ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:53 schreef Intellectueel het volgende:
Gepasseerd; deze week wel 90 minuten gemaakt in de beker, maar in de competitie alleen eerste wedstrijd basis (gewisseld in de rust), tweede wedstrijd ingevallen (11 minuten) en daarna niet meer gespeeld in de competitiequote:Op zaterdag 26 september 2015 22:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is Sleegers geblesseerd, of staat ie er nu al niet meer in bij NEC?
Zeggen dat ik dom lul om vervolgens Pelle erbij te betrekken, die om precies dezelfde reden al snel de media over zich heen kreegquote:
Nah, nerdachtig geval die irritant probeert te doen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:22 schreef Bombvis het volgende:
GGMM is nog een betere user dan badder, zelfs klaas is beter vol te houden, dat zegt toch wel wat
Badder provoceert maar pretendeert dan ook nog dat hij serieus is en gelijk heeft. Dit gecombineerd met een voorliefde voor moeilijke jongens is vrij irritant.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van de week zei je nog iets heel anders
[..]
GGMM is nog een betere user dan badder, zelfs klaas is beter vol te houden, dat zegt toch wel wat
Jup. Niet echt nieuwswaardig wat ie te melden heeft.quote:Op zondag 27 september 2015 10:24 schreef exile79 het volgende:
Zite nog iemand naar de tafel van Kees te kijken? Van Geel zit er toch?
Dat verbaast me niet echt.quote:Op zondag 27 september 2015 10:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jup. Niet echt nieuwswaardig wat ie te melden heeft.
Of ze moeten wat kritische vragen gaan stellen.quote:Op zondag 27 september 2015 10:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jup. Niet echt nieuwswaardig wat ie te melden heeft.
Jullie hebben het er maar druk mee.quote:Op zondag 27 september 2015 10:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Badder provoceert maar pretendeert dan ook nog dat hij serieus is en gelijk heeft. Dit gecombineerd met een voorliefde voor moeilijke jongens is vrij irritant.
GGMM provoceert om het provoceren maar weet zelf ook wel dat hij gewoon aan het trollen is. Bovendien is GGMM nog steeds zuur dat hij geen mod meer is, dus je kunt het hem niet 100% kwalijk nemen.
Klaas is gewoon een beetje een dorpsidioot die post zoals hij praat. Zonder leestekens, met veel schreeuwende hoofdletters zodat andere mensen naar 'm luisteren. Klaas provoceert niet. Hij denkt gewoon dat hij altijd gelijk heeft en wil graag andere mensen overtuigen. Een soort forum-Jehova. En als hij eenmaal z'n voet in het topic heeft gezet, krijg je 'm er niet meer weg.
Is Gustafson dan de missing link? Gouka: ''Als je het puur baseert op gisteren zeg je ja. Maar het is nog te vroeg om te juichen. Immers (donderdag tribune, red.) kunnen we nu wel afschrijven. Heel opmerkelijk, want hij was in de voorbereiding nog reserve-aanvoerder. Een vertrek lijkt de enige optie. Vorig seizoen konden ze 3,2 miljoen pond voor hem krijgen en met bonussen nog een miljoen extra.''quote:Op zondag 27 september 2015 10:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou Van Geel de vraag willen stellen waarom Immers niet verkocht is toen het kon. De onderste steen moet boven.
Ergens anders las ik een iets lager bedrag dan 3,2 miljoen pond maar het blijft veel geld. Als club moet je feeling hebben voor het juiste moment om een speler te verkopen, door een afweging te maken tussen de sportieve waarde van die speler en de marktwaarde op dat moment. Als een speler 'hot' is en er interesse is, maak daar dan gebruik van en selecteer door. Bij Feyenoord gaat dit niet altijd goed.quote:Op zondag 27 september 2015 11:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Is Gustafson dan de missing link? Gouka: ''Als je het puur baseert op gisteren zeg je ja. Maar het is nog te vroeg om te juichen. Immers (donderdag tribune, red.) kunnen we nu wel afschrijven. Heel opmerkelijk, want hij was in de voorbereiding nog reserve-aanvoerder. Een vertrek lijkt de enige optie. Vorig seizoen konden ze 3,2 miljoen pond voor hem krijgen en met bonussen nog een miljoen extra.''
Aldus Mikos Gouka, doorgaans goed geinformeerd.
5 miljoen euro voor Immers laten lopen dus. Ik ga even in een hoekje in de foetushouding liggen huilen ..
Die kan ik je vertellen:quote:
Verwacht dezelfde opstelling als donderdag. Prima toch? Zou wat mij betreft de vaste basis mogen worden.quote:
Haagse derby .quote:Op zondag 27 september 2015 11:35 schreef Tortugal het volgende:
Ik hoop toch zo dat Immers daadwerkelijk professioneel darter wordt, stel je eens voor dat je je tv aanzet en je gewoon Lex tegen Barney ziet darten
Verwacht ik ook, ergens vrees ik dat Immers weer speelt.quote:Op zondag 27 september 2015 11:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Verwacht dezelfde opstelling als donderdag. Prima toch? Zou wat mij betreft de vaste basis mogen worden.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 27 september 2015 12:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Verwacht ik ook, ergens vrees ik dat Immers weer speelt.
twitter:fr12nl twitterde op zondag 27-09-2015 om 13:15:28OPSTELLING | Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Gustafson, Vejinovic; Kuyt, Kramer en Elia. #FEYzwo reageer retweet
Wauw, had je niks beters te doen?quote:Op zondag 27 september 2015 10:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Badder provoceert maar pretendeert dan ook nog dat hij serieus is en gelijk heeft. Dit gecombineerd met een voorliefde voor moeilijke jongens is vrij irritant.
GGMM provoceert om het provoceren maar weet zelf ook wel dat hij gewoon aan het trollen is. Bovendien is GGMM nog steeds zuur dat hij geen mod meer is, dus je kunt het hem niet 100% kwalijk nemen.
Klaas is gewoon een beetje een dorpsidioot die post zoals hij praat. Zonder leestekens, met veel schreeuwende hoofdletters zodat andere mensen naar 'm luisteren. Klaas provoceert niet. Hij denkt gewoon dat hij altijd gelijk heeft en wil graag andere mensen overtuigen. Een soort forum-Jehova. En als hij eenmaal z'n voet in het topic heeft gezet, krijg je 'm er niet meer weg.
Dat wordt dus weer spannend achterin zo, met vd Heijden in de basis.quote:Op zondag 27 september 2015 13:16 schreef Merkie het volgende:
twitter:fr12nl twitterde op zondag 27-09-2015 om 13:15:28OPSTELLING | Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Gustafson, Vejinovic; Kuyt, Kramer en Elia. #FEYzwo reageer retweet
Is er iets beters dan? PEC stelt Brama op vandaag... Verder wilde Jans niet heel veel kwijt, maar zei wel dat hij een ander plan had dan donderdag.quote:Op zondag 27 september 2015 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer spannend achterin zo, met vd Heijden in de basis.
Jan-Arie schijnt een 'voetballende verdediger' te zijn. Verder dan wat laffe terugspeelballen op Vermeer heb ik hem nog niet betrapt. Dan kan je net zo goed Botteghin erin zetten, die heeft verdedigend nog iets meer kwaliteiten, hoewel hij verder ook beperkt is.quote:Op zondag 27 september 2015 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er iets beters dan? PEC stelt Brama op vandaag... Verder wilde Jans niet heel veel kwijt, maar zei wel dat hij een ander plan had dan donderdag.
Een betere terugspeelbal dan Vejinovic in ieder geval, man man man wat was dat allemaal kut van de week.quote:Op zondag 27 september 2015 13:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jan-Arie schijnt een 'voetballende verdediger' te zijn. Verder dan wat laffe terugspeelballen op Vermeer heb ik hem nog niet betrapt. Dan kan je net zo goed Botteghin erin zetten, die heeft verdedigend nog iets meer kwaliteiten, hoewel hij verder ook beperkt is.
Had je wat anders verwacht?quote:Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef Slobeend het volgende:
We hebben al weer 84 corners gehad en 0 goals.
Dit lijkt me sarcasme.quote:Op zondag 27 september 2015 15:09 schreef VXXLL het volgende:
Die Gustafsson is wel echt een megatalent zeg, jeetje wat speelt die geweldig. Terecht dat hij helemaal de wereld in is geprezen na 1 wedstrijd
2xquote:Op zondag 27 september 2015 15:16 schreef RvLaak het volgende:
v/dHeijden verdedigt vandaag best goed
[edit]
Zei hij toen JA meteen weer balverlies lijdt
Voor zijn doen, danquote:Op zondag 27 september 2015 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Van der Heijden speelt echt een goeie pot
Van Beek speelt daarentegen slecht.quote:Op zondag 27 september 2015 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Van der Heijden speelt echt een goeie pot
Vooral in de 16, wat mij bijzonder irriteert...quote:Op zondag 27 september 2015 15:26 schreef hhh38 het volgende:
Ondanks dat het niet geweldig is, zie je wel wat automatismen in de ploeg komen. Helaas is iedereen erg slordig.
Inderdaad, het is nog erg slordig, maar ze komen er wel als ze deze basisopstelling in tact houden.quote:Op zondag 27 september 2015 15:26 schreef hhh38 het volgende:
Ondanks dat het niet geweldig is, zie je wel wat automatismen in de ploeg komen. Helaas is iedereen erg slordig.
Ja en als ie scoort is het een geweldenaarquote:Op zondag 27 september 2015 15:28 schreef Kerftminister het volgende:
Die KramerWat is die slecht he
Die kans die hij zelf creëerde was anders erg goed. Het missen weer erg slecht, maar zulke kansen mist tie niet vaak.quote:Op zondag 27 september 2015 15:28 schreef Kerftminister het volgende:
Die KramerWat is die slecht he
Soms laat hij acties zien die geen andere speler in de eredivisie hem na zou kunnen doen, maar 90% van de tijd ontstijgt hij het niveau van een gemiddelde vleugelspeler in de Nederlandse top niet nee.quote:Op zondag 27 september 2015 15:32 schreef BadderHaring het volgende:
Elia is eigenlijk helemaal niet zo goed, maar in dit Feyenoord lijkt hij bovenmenselijke technische krachten te hebben.
Naar mijn idee komt dat meer door PEC, dan dat Feyenoord dat wilquote:Op zondag 27 september 2015 16:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel jammer dat ze weer zo achteruit lopen.
Nog altijd beter en betrouwbaarder dan Immersquote:Op zondag 27 september 2015 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gustaf...ik weet het niet. Maakt op mij geen bijzondere indruk.
quote:Op zondag 27 september 2015 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kuyt speelt als soort Immers met techniek.
Nee, kan er geen zak van die vent, hoe vaak die ook scoort. Zoek mn posts maar na.quote:Op zondag 27 september 2015 15:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja en als ie scoort is het een geweldenaar
Iets met de verkeerde spieren aanspannen?quote:Op zondag 27 september 2015 16:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu tikken ze weer lekker opeens. Apart altijd hoe die geknepen billen ervoor zorgen dat ze niet meer kunnen voetballen.
Qua uiterlijk of spel?quote:
Ze spelen de hele wedstrijd al vrij aardig hoor. Het is alleen erg slordig allemaal.quote:Op zondag 27 september 2015 16:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu tikken ze weer lekker opeens. Apart altijd hoe die geknepen billen ervoor zorgen dat ze niet meer kunnen voetballen.
Beide misschien wel. Maar misschien kun je 'm niet afrekenen op deze paar minuten. Maar qua uiterlijk ook ja. Soort kruising tussen Nelom en Kazim.quote:Op zondag 27 september 2015 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk of spel?
De roep om Vilhena is opvallend eigenlijk, kan er nog steeds niet veel van.
PEC heeft niks te zeggen gehad in ieder geval.quote:Op zondag 27 september 2015 16:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze spelen de hele wedstrijd al vrij aardig hoor. Het is alleen erg slordig allemaal.
Redelijk onzichtbaar in ieder geval. Wat je vooral ziet is dat hij qua snelheid nog wat achterloopt. Neemt telkens een seconde extra. Opende voor die vrije trap ook niet meteen op links wat had gekund.quote:
Zoekt wel de voetballende oplossing, dat is al een enorme vooruitgang tov die Hagenezen allemaal op 10.quote:
Maar dit ook zeker. Geef hem wat tijd, dan past hij zich qua snelheid ook wat meer aan. Hij probeert in ieder geval de juiste passes te zoeken.quote:Op zondag 27 september 2015 16:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zoekt wel de voetballende oplossing, dat is al een enorme vooruitgang tov die Hagenezen allemaal op 10.
Nooit meer opstellen, wat een matige voetballer.quote:Op zondag 27 september 2015 16:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Van der Heijden is af en toe echt zo lomp.
Wat is het alternatief?quote:Op zondag 27 september 2015 16:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nooit meer opstellen, wat een matige voetballer.
Die vrije trap was wel om te jankenquote:Op zondag 27 september 2015 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Vond Vilhena niet slecht invallen? Meer snelheid en GIF dan Vejinovic.
Qua afronden (vandaag) teleurstellend. Meevoetballend beter dan verwacht.quote:Op zondag 27 september 2015 16:21 schreef Cara het volgende:
Kramer staat er toch puur in omdat hij dat soort ballen zou moeten afmaken.. Erg teleurstellend weer.
Vilhena met z'n befaamde poliopoot.quote:Op zondag 27 september 2015 16:13 schreef Sloggi het volgende:
Vilhena valt vooralsnog niet lekker in. Speelt als een postbode en dan weer zo'n vrije trap...
Hij heeft wel een punt, gezien het enorme verschil in kwaliteit tussen die 2quote:Op zondag 27 september 2015 16:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha die van polen. Neerschoppen. haha
Volgens mij verkoopt Feyenoord geen belangrijke spelers in de winterstop. Is ook niet nodig financieel gezien.quote:Op zondag 27 september 2015 16:30 schreef RvLaak het volgende:
Kuyt had net wel een paar goede punten dat bepaalde mensen (Karsdorp & Elia) steeds beter worden... Hopen dat die in de winterstop niet weggekaapt worden
Tja, ik hoop het.quote:Op zondag 27 september 2015 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt Feyenoord geen belangrijke spelers in de winterstop. Is ook niet nodig financieel gezien.
Tja, het is Jan Jood die het interview deed... Dan weet je wel dat er kutvragen komen.quote:Op zondag 27 september 2015 16:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een kutvraag van die interviewer aan Gio.
"Zo, die Kuyt balt nog wel lekker. Hoe oud ben jij eigenlijk?"
Siert Gio dat hij 't netjes afhandelt.
Vooropgesteld dat Narsingh er niet in hoort natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2015 16:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit vind ik niet eens gek. Waarom Narsingh wel en Elia niet dan?
Ben het voor het eerst eens met je eens.quote:Op zondag 27 september 2015 16:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat Narsingh er niet in hoort natuurlijk.
Maar Elia is een speler die moet denken dat hij er nog niet is. Zodrahij voor Oranje geselecteerd wordt krijgt hij het gevoel dat hij goed bezig is en vanaf dat moment gaat hij weer inkakken.
Interessante theorie. Laat hem inderdaad maar denken dat ie nog beter moet spelen om Oranje te halen, profiteren wij lekker van.quote:Op zondag 27 september 2015 16:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat Narsingh er niet in hoort natuurlijk.
Maar Elia is een speler die moet denken dat hij er nog niet is. Zodrahij voor Oranje geselecteerd wordt krijgt hij het gevoel dat hij goed bezig is en vanaf dat moment gaat hij weer inkakken.
Ook zonder profiteren vind ik de seizoensstart uitstekend... Voor waar Feyenoord vandaan kwam iig...quote:Op zondag 27 september 2015 16:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Interessante theorie. Laat hem inderdaad maar denken dat ie nog beter moet spelen om Oranje te halen, profiteren wij lekker van.
Over profiteren gesproken. Hopelijk kunnen we volgende week profiteren van puntverlies van Ajax en/of PSV, dan kan je de seizoensstart wel als uitstekend bestempelen.
En zoals de stats laten zien, is Roda ook niet echt de meest lekkere tegenstander voor Feyenoord.quote:Op zondag 27 september 2015 16:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo slecht is het ook niet. PSV uit kun je verliezen.
Niet profiteren betekent niet winnen van De Graafschap, dat is wel een schande natuurlijkquote:Op zondag 27 september 2015 16:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook zonder profiteren vind ik de seizoensstart uitstekend... Voor waar Feyenoord vandaan kwam iig...
Uh, nee.quote:Op zondag 27 september 2015 16:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En zoals de stats laten zien, is Roda ook niet echt de meest lekkere tegenstander voor Feyenoord.
Tot nu toe gewoon maximale rendement behaald
Elia heeft maar een contract voor een jaar toch?quote:Op zondag 27 september 2015 16:30 schreef RvLaak het volgende:
Kuyt had net wel een paar goede punten dat bepaalde mensen (Karsdorp & Elia) steeds beter worden... Hopen dat die in de winterstop niet weggekaapt worden
Twee jaar.quote:Op zondag 27 september 2015 17:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elia heeft maar een contract voor een jaar toch?
quote:Op zondag 27 september 2015 16:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Van der Heijden is af en toe echt zo lomp.
Vind het echt een verademing tov Immers en Toornstra. Ook vandaag weer prima.quote:Op zondag 27 september 2015 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee die was niet bijzonder vandaag. Ik vond hem afgelopen donderdag beter.
Eens.quote:Op zondag 27 september 2015 17:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind het echt een verademing tov Immers en Toornstra. Ook vandaag weer prima.
quote:Op zondag 27 september 2015 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kuyt speelt als soort Immers met techniek.
Hij valt mij de laatste wedstrijden juist mee, vooral omdat ik er voetballend echt helemaal niks van verwacht had. Dat vult hij nu wel goed in, vooral die overstap bij de goal van Kuyt was gewoon heel erg goed. Als hij daar nog verder in kan groeien is het uiteindelijk niet zo'n probleem dat hij een keer de goals niet maakt.quote:Op zondag 27 september 2015 18:15 schreef Tortugal het volgende:
Kramer had trouwens wel echt een goal moeten maken, die was niet goed genoeg vandaag.
Stel je dit team toch eens even voor met Pelle in de spits
Vejinovic moet inderdaad een paar tandjes bijschakelen.quote:Op zondag 27 september 2015 18:00 schreef Caland het volgende:
Vilhena mag van mij best eens de kans krijgen op de plek van Vejinovic, vond hem sterk invallen.
Noem mij dan eens een speler op die positie bij wie dat niet zo is dan.quote:Op zondag 27 september 2015 16:44 schreef BadderHaring het volgende:
Dit inderdaad, hij overtreft voetballend gezien mijn verwachtingen ruimschoots tot nu toe.quote:Op zondag 27 september 2015 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij valt mij de laatste wedstrijden juist mee, vooral omdat ik er voetballend echt helemaal niks van verwacht had. Dat vult hij nu wel goed in, vooral die overstap bij de goal van Kuyt was gewoon heel erg goed. Als hij daar nog verder in kan groeien is het uiteindelijk niet zo'n probleem dat hij een keer de goals niet maakt.
Eens, maar 3 punten dus lekker belangrijkquote:
Vejinovic heeft bij ons ook opeens polio, lijkt wel of iedere specialist in dode-spel momenten ee bij ons opeens geen klote meer van kan.quote:Op zondag 27 september 2015 16:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vilhena met z'n befaamde poliopoot.
Elia gaat het wss worden. Was ook een heerlijke goal trouwens.quote:Op zondag 27 september 2015 21:06 schreef H.FR het volgende:
Moeten we nou op Kuyt of Elia stemmen voor speler vd week
Beide, je kan toch oneindig blijven stemmen. Kuyt trouwens momenteel 1e, Elia 4equote:Op zondag 27 september 2015 21:06 schreef H.FR het volgende:
Dirk natuurlijk want Elia wil die schoen niet eens in ontvangst nemen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:06 schreef H.FR het volgende:
Het seizoen duurt nog even geloof ik.quote:Op zondag 27 september 2015 22:13 schreef exile79 het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar het is nu toch even jammer dat Klaassnapterniksvan een ban heeft. Geelgod heeft dit elftal toch mooi bij elkaar geschraapt.
Nu weer omgedraaid, Kuijt 1, Elia 2quote:
Datt leuke is er snel weer af denk ik. Ik hoop dat ie niet meer terugkomt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:13 schreef exile79 het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar het is nu toch even jammer dat Klaassnapterniksvan een ban heeft. Geelgod heeft dit elftal toch mooi bij elkaar geschraapt.
Wie vind jij dat er moet winnen? Ik heb op Elia gestemd.quote:Op zondag 27 september 2015 22:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nu weer omgedraaid, Kuijt 1, Elia 2
elke wedstrijd spelen zoals deze twee #coolsingel!quote:Op zondag 27 september 2015 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het seizoen duurt nog even geloof ik.
Lastig; Elia was dreigender, scoort, maar had vaak niet de juiste laatste pass. Kuijt speelde goed, maar onopvallender, scoort wel en was donderdag natuurlijk ook belangrijk. Ik neig naar Elia, maar dat is dan puur omdat die opvallender speeldequote:Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie vind jij dat er moet winnen? Ik heb op Elia gestemd.
Ok.quote:Op zondag 27 september 2015 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Erg jammer hoe eigenlijk iedereen Feyenoord uit een soort nostalgie de titel wel gunt. Ik betrap mezelf er steeds vaker op, dat ik het ze gun maar ook dat de media Feyenoord richting een titel lult en met dezelfde sentimenten zit.
Op zich is dat best treurig.
Okquote:Op zondag 27 september 2015 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Erg jammer hoe eigenlijk iedereen Feyenoord uit een soort nostalgie de titel wel gunt. Ik betrap mezelf er steeds vaker op, dat ik het ze gun maar ook dat de media Feyenoord richting een titel lult en met dezelfde sentimenten zit.
We gaan nog héél veel punten verspelen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:13 schreef exile79 het volgende:
van Geel heeft 2 verdedigers gehaald waarvan er 1 op de bank zit en 1 op de tribune zou moeten zitten. De grootste uitblinker bij Feyenoord is Karsdorp, eigen jeugd. Gelukkig heeft hij Kuyt gehaald die tot nu toe maar 3 wedstrijden zijn niveau haalde en waar van Geel alleen maar ja meneer en nee meneer heeft hoeven zeggen toen hij terug wilde komen.quote:Op zondag 27 september 2015 22:13 schreef exile79 het volgende:
Ok.quote:Op zondag 27 september 2015 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik zou er bijna op in gaan. Goede trollquote:Op zondag 27 september 2015 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat had je verwacht dat ie zou halen dan? Volgens mij heeft hij vervangers gehaald voor Bouhla en Mathijsen, en van een dergelijk niveau dat de verdedigers die basis stonden wat meer concurrentie hebben en meer moeten vechten voor hun plekkie. Wat is daar nou precies mis mee? Als ie het dubbele had uitgegeven voor gegarandeerde basisspelers was het kapitaalvernietiging van eigen jeugd, had ie niets of iets van een lager niveau gehaald, dan hadden we een heeeeeel magere reservebank. Soms moet je nou eenmaal investeren, en in dit geval was in de breedte wmb zeer wenselijk.quote:Op maandag 28 september 2015 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
van Geel heeft 2 verdedigers gehaald waarvan er 1 op de bank zit en 1 op de tribune zou moeten zitten. De grootste uitblinker bij Feyenoord is Karsdorp, eigen jeugd. Gelukkig heeft hij Kuyt gehaald die tot nu toe maar 3 wedstrijden zijn niveau haalde en waar van Geel alleen maar ja meneer en nee meneer heeft hoeven zeggen toen hij terug wilde komen.
Lekker van Geel de hemel inprijzen om 2 redelijke wedstrijdengek. Nauwelijks iets goed gedaan.
Jan Arie op LB? Doe maar niet.quote:Op maandag 28 september 2015 09:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou er bijna op in gaan. Goede troll
[..]
Wat had je verwacht dat ie zou halen dan? Volgens mij heeft hij vervangers gehaald voor Bouhla en Mathijsen, en van een dergelijk niveau dat de verdedigers die basis stonden wat meer concurrentie hebben en meer moeten vechten voor hun plekkie. Wat is daar nou precies mis mee? Als ie het dubbele had uitgegeven voor gegarandeerde basisspelers was het kapitaalvernietiging van eigen jeugd, had ie niets of iets van een lager niveau gehaald, dan hadden we een heeeeeel magere reservebank. Soms moet je nou eenmaal investeren, en in dit geval was in de breedte wmb zeer wenselijk.
Is toch prima dat je een Van Beek uit voorzorg naar de kant kunt halen zonder te veel te hoeven vrezen, gewoon Botteghin brengen?
Het is wel jammer dat Van Der Heijden week in week uit zo tegenvalt, maar wie weet vindt ie zijn draai nog, of hij gaat ook gewoon banken en dan komt ofwel Botteghin in de basis, of (laten we hopen van niet) Nelom mag het weer eens proberen.
Ik zou trouwens wellicht eerst eens proberen Van Der Heijden op LB te zetten en Kongolo weer eens in het centrum te posteren.
Je geeft zelf het eigen antwoord al. Een linksback dus. Kan Kongolo lekker blijven verdedigen waar ie veel beter in ie dan Arie. Persoonlijk zou ik ook niet zoveel voor bankzitters uitgeven. Jan-Arie staat in de basis en zit niet op de bank dus die had beel beter moeten zijn dan nu. Als wisselspelers zijn ze best geschikt.quote:Op maandag 28 september 2015 09:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou er bijna op in gaan. Goede troll
[..]
Wat had je verwacht dat ie zou halen dan? Volgens mij heeft hij vervangers gehaald voor Bouhla en Mathijsen, en van een dergelijk niveau dat de verdedigers die basis stonden wat meer concurrentie hebben en meer moeten vechten voor hun plekkie. Wat is daar nou precies mis mee? Als ie het dubbele had uitgegeven voor gegarandeerde basisspelers was het kapitaalvernietiging van eigen jeugd, had ie niets of iets van een lager niveau gehaald, dan hadden we een heeeeeel magere reservebank. Soms moet je nou eenmaal investeren, en in dit geval was in de breedte wmb zeer wenselijk.
Is toch prima dat je een Van Beek uit voorzorg naar de kant kunt halen zonder te veel te hoeven vrezen, gewoon Botteghin brengen?
Het is wel jammer dat Van Der Heijden week in week uit zo tegenvalt, maar wie weet vindt ie zijn draai nog, of hij gaat ook gewoon banken en dan komt ofwel Botteghin in de basis, of (laten we hopen van niet) Nelom mag het weer eens proberen.
Ik zou trouwens wellicht eerst eens proberen Van Der Heijden op LB te zetten en Kongolo weer eens in het centrum te posteren.
Oja, dat is waar ook. Als er iets goed wordt gedaan door Van Geel zijn het toevalstreffers en bij een mispeer komt het volledig op zijn conto.quote:Op maandag 28 september 2015 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
van Geel heeft 2 verdedigers gehaald waarvan er 1 op de bank zit en 1 op de tribune zou moeten zitten. De grootste uitblinker bij Feyenoord is Karsdorp, eigen jeugd. Gelukkig heeft hij Kuyt gehaald die tot nu toe maar 3 wedstrijden zijn niveau haalde en waar van Geel alleen maar ja meneer en nee meneer heeft hoeven zeggen toen hij terug wilde komen.
Lekker van Geel de hemel inprijzen om 2 redelijke wedstrijdengek. Nauwelijks iets goed gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |