abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 25 september 2015 @ 19:10:20 #2
35723 crew  GGMM
pi_156379021
Geen Kazim, maar daden. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_156379127
Het totaal debiele gedrag van Kazim niet veroordelen :')

Dat hij wordt uitgefloten vind ik ook niet goed. Maar hoe kan je die psychopaat nou verdedigen met zn kansloze gedrag
pi_156379239
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:19 schreef Typisch het volgende:
Kongolo was gisteren trouwens echt goed op de flank. :o
Sarcasme hoop ik? Of hebben we echt een hele andere wedstrijd gezien?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_156379402
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:13 schreef VXXLL het volgende:

Dat hij wordt uitgefloten vind ik ook niet goed. Maar hoe kan je die psychopaat nou verdedigen met zn kansloze gedrag
Volgens mij keurt niemand zijn gedrag goed. Het wordt alleen veel groter gemaakt dan het in werkelijkheid is.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_156379437
quote:

Hij is gewoon nogal een mannetje, en bijt continu van zich af, zowel in het veld als buiten het veld, maar wel alles in clubbelang en verder niets gedaan wat echt veel te ver ging mijn inziens. Dat Labyad-voorval eventueel, maar geen beelden, kan ik niet oordelen hoe goed of slecht hij zich gedroeg.

Ik vind hem voetballend tekort komen, en af en toe de aandacht wel een beetje onnodig naar zich toe trekken, en een tikkie te veel zelfvertrouwen hebben, maar op zich is het wel gewoon een kleurrijke (no pun intended) persoonlijkheid, ik geloof wel dat zijn gedrag oprecht is, en op zich hou ik daar dan ook wel weer van in plaats van al die brave kostschooljongetjes.

Je moet nou ook weer niet doen alsof ie wekelijks als Moreno inkomt of mensen langs de lijn knock-out slaat. Alleen wordt alles wat hij doet groot uitgemeten in de media, omdat ze dan weer eens wat te schrijven hebben. Geeft niet, binnen de selectie ligt hij volgens mij nog altijd wel goed

#TeamKazim (maar wel lekker op het bankie :P )
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_156379790
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:23 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hij is gewoon nogal een mannetje, en bijt continu van zich af, zowel in het veld als buiten het veld, maar wel alles in clubbelang en verder niets gedaan wat echt veel te ver ging mijn inziens. Dat Labyad-voorval eventueel, maar geen beelden, kan ik niet oordelen hoe goed of slecht hij zich gedroeg.

Ik vind hem voetballend tekort komen, en af en toe de aandacht wel een beetje onnodig naar zich toe trekken, en een tikkie te veel zelfvertrouwen hebben, maar op zich is het wel gewoon een kleurrijke (no pun intended) persoonlijkheid, ik geloof wel dat zijn gedrag oprecht is, en op zich hou ik daar dan ook wel weer van in plaats van al die brave kostschooljongetjes.

Je moet nou ook weer niet doen alsof ie wekelijks als Moreno inkomt of mensen langs de lijn knock-out slaat. Alleen wordt alles wat hij doet groot uitgemeten in de media, omdat ze dan weer eens wat te schrijven hebben. Geeft niet, binnen de selectie ligt hij volgens mij nog altijd wel goed

#TeamKazim (maar wel lekker op het bankie :P )
Jij hebt dus eenmaal liever mensen die voor je club spelen die constant lopen te provoceren en ander debiel gedrag vertonen dan spelers die zich normaal gedragen. Tsja, dan hebben we nou eenmaal een andere mening
pi_156379805
quote:
psychopaat
:')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_156379819
Bekerwedstrijd wordt gespeeld op 28 oktober 1945
pi_156380001
Matige TT overigens
pi_156380020
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef VXXLL het volgende:

[..]

Jij hebt dus eenmaal liever mensen die voor je club spelen die constant lopen te provoceren en ander debiel gedrag vertonen dan spelers die zich normaal gedragen. Tsja, dan hebben we nou eenmaal een andere mening
Ik vind dat je het een beetje overdrijft. Zowel je mening over Kazim, alsmede hoe je het hier verwoordt. Ik erken de meerwaarde van een speler die iets meer verwacht van zijn medespelers dan je gemiddeld tegenkomt.
Zoals een Kuyt het team kan laten aanjagen, Guidetti die zijn winnaarsmentaliteit kon laten overwaaien, zo zie ik ook iets inspirerends in de felheid die Kazim met zich meebrengt.

Ja, ik vind ook dat hij af en toe onnodige aandacht trekt met onwenselijke randzaken, maar als je kijkt hoe een situatie wordt uitvergroot als "doe eens normaal (ws een scheldwoord erachter)" roepen omdat een verdediger constant loopt te etteren, denk ik dat het wellicht wel eens een storm in een glas water kan zijn :')
pi_156380321
Ben nog steeds onder de indruk van het niveau van Feyenoord gisteren tegen een prima team. En ondanks een 3-0 overwinning zakt Van der Heijden weer volledig door het ijs. Haal je hem eruit en stel je daar Botteghin op, heb je het beste Feyenoord sinds K2.
pi_156380346
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:55 schreef Tortugal het volgende:
Ben nog steeds onder de indruk van het niveau van Feyenoord gisteren tegen een prima team. En ondanks een 3-0 overwinning zakt Van der Heijden weer volledig door het ijs. Haal je hem eruit en stel je daar Botteghin op, heb je het beste Feyenoord sinds K2.
Zo'n prima team is dat allang niet meer. Maar over het spel was ik ook zeer tevreden, er lijkt in ieder geval steeds meer een idee in te komen.

Botteghin is net zo goed middelmaat. Is niet voor niks op zijn leeftijd nooit verder gekomen dan een Zwolle en Groningen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156380354
quote:
Ik weet nog wel dat ik bij het Vitesse van Bony dacht.. wat een fantastisch team hebben die toch. Godzijdank hebben ze nog verdedigers als van der Heijden waardoor ze nooit kampioen zullen worden..
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_156380407
quote:
Je loopt nu wel een beetje hard van stapel denk ik. En ik denk dat feyenoord met pelle, boeet in vorm en clasie zeker niet minder was dan feyenoord met k2.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_156380440
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:59 schreef H.FR het volgende:

[..]

Je loopt nu wel een beetje hard van stapel denk ik. En ik denk dat feyenoord met pelle, boeet in vorm en clasie zeker niet minder was dan feyenoord met k2.
De grootste winst gisteren was het einde van Immers
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156380585
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Zonde dat Geel die niet heeft verkocht vorige zomer. Was voor iedereen beter geweest.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_156380665
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:05 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zonde dat Geel die niet heeft verkocht vorige zomer. Was voor iedereen beter geweest.
Aan wie in godsnaam.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156380712
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Aan wie in godsnaam.
ADO.
pi_156380779
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Zul je zien dat hij er dit weekend weer in staat.
pi_156380845
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:12 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Zul je zien dat hij er dit weekend weer in staat.
Neen, ik denk dat Vilhena, Toornstra en Gustafson voor hem staan in de pikorde als het gaat op een plekje op het middenveld. Vilhena voor voor El Ahmadi en Vejinovic. Toornstra en Gustafson voor de 10. Niks mis mee.
pi_156380866
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

ADO.
Nee, Immers gaat voor een stap hogerop, die wil naar Engeland waar die wekelijks kan darten
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_156381058
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:44 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vind dat je het een beetje overdrijft. Zowel je mening over Kazim, alsmede hoe je het hier verwoordt. Ik erken de meerwaarde van een speler die iets meer verwacht van zijn medespelers dan je gemiddeld tegenkomt.
Zoals een Kuyt het team kan laten aanjagen, Guidetti die zijn winnaarsmentaliteit kon laten overwaaien, zo zie ik ook iets inspirerends in de felheid die Kazim met zich meebrengt.

Ja, ik vind ook dat hij af en toe onnodige aandacht trekt met onwenselijke randzaken, maar als je kijkt hoe een situatie wordt uitvergroot als "doe eens normaal (ws een scheldwoord erachter)" roepen omdat een verdediger constant loopt te etteren, denk ik dat het wellicht wel eens een storm in een glas water kan zijn :')
Ik vind nog eerder dat zijn gedrag wordt onderbelicht dan overbelicht. Vind het dan ook totaal geen storm in een glas water. Maar goed, veel plezier ermee het komende seizoen :)
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:22:26 #24
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156381063
Het is heel simpel, dit Feyenoord mist een type Suarez.
pi_156381307
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Aan wie in godsnaam.
Ik las in AD dat ie vorige zomer nog voor 3mln pond plus bonussen ergens heen kon. Championship denk ik.
pi_156381326
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:22 schreef BadderHaring het volgende:
Het is heel simpel, dit Feyenoord mist een type Suarez.
Als kiespijn ja. Eerder een type messi.
pi_156382819
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Neen, ik denk dat Vilhena, Toornstra en Gustafson voor hem staan in de pikorde als het gaat op een plekje op het middenveld. Vilhena voor voor El Ahmadi en Vejinovic. Toornstra en Gustafson voor de 10. Niks mis mee.
Die Gustafson speelde goed joh. Kreeg ook alle ruimte en tijd natuurlijk, maar alsnog prima.
pi_156382946
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die Gustafson speelde goed joh. Kreeg ook alle ruimte en tijd natuurlijk, maar alsnog prima.
Hopelijk laat Gio hem gewoon staan.
  vrijdag 25 september 2015 @ 21:24:53 #29
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156383416
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef VXXLL het volgende:

[..]

Liever iemand die voor zijn club en zichzelf opkomt en daar in doorschiet dan iemand die het allemaal niks boeit. Die zijn directe concurrent liever op zijn bek ziet gaan dan hem verdedigt zoals Kazim. Wel op een enogszins ongepaste manier, maar dan nog zie ik die bevlogenheid voor zichzelf en zijn team lie er dan zo iemand die gewoon alleen zijn geld bij elkaar voetbalt en het allemaal een worst zal zijn verder.

Daarmee keur ik het debiele gedrag niet goed, maar ik heb het wel lieber dan het alternatief. Overigens is het gedrag ook weer niet zo debiel. Het is gewoon steeds net wat overdreven waardoor ie makkelijk in botsing komt met anderen
Laffe huichelaar
pi_156385497
Pellè was om principe hetzelfde verhaal hier toen. Die zou maniertjes hebben en weet ik het wat allemaal niet nog meer. Scoorde aan de lopende band en was de belangrijkste schakel in ons (aanvals)spel. Maar het ging alleen maar over randzaken, dat hij een Ferrari had, dat hij teveel zou gebaren tijdens de wedstrijd (?), noem maar op.

Denk je dat ze daar in Engeland/Southampton ook maar één woord over vuilmaken?
Van alles is weer waardeloos.
pi_156386911
Nou, van Pellè viel wel mee hoor, alleen even rond die uitwedstrijd bij Twente, in het begin was het vooral hoe Pellè ons in hemelsnaam kon helpen omdat die nooit scoorde. Kazim is vocaal erg sterk aanwezig, voetballend / scorend wat minder, maar het is verder geen 'vieze' speler. Hij probeert spelers uit de concentratie te halen met gebaartjes en met woorden, maar het is geen tenentrapper, kuitenbreker, nekbijter, elleboog-van-de-week-speler, dus wat dat betreft heb ik er geen probleem mee
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:59:55 #32
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156387404
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:11 schreef Oldground het volgende:
Pellè was om principe hetzelfde verhaal hier toen. Die zou maniertjes hebben en weet ik het wat allemaal niet nog meer. Scoorde aan de lopende band en was de belangrijkste schakel in ons (aanvals)spel. Maar het ging alleen maar over randzaken, dat hij een Ferrari had, dat hij teveel zou gebaren tijdens de wedstrijd (?), noem maar op.

Helemaal niet man. Doe normaal. Je doet nu aan geschiedvervalsing.
2000 light years from home
pi_156387831
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:11 schreef Oldground het volgende:

Tering zeg. Wat een flauwekul.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156388143
Pelle was nooit vervelend en bovendien presteerde hij altijd goed.. dan pikken mensen toch iets meer van je.

Goed overigens dat Immers eindelijk uit de basis is verdwenen.. ik begrijp niet dat Feyenoord hem vorig seizoen niet liet gaan toen er nog belangstelling voor hem was. Als je voor zo'n beperkte speler een paar miljoen kan krijgen moet je die gewoon pakken. Zelfde geldt voor Vilhena.. kon naar Engeland maar mocht niet weg. Van Geel doet veel dingen goed, maar dit is gewoon kapitaalvernietiging.
pi_156388284
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Pelle was nooit vervelend
Dat is natuurlijk ook wel wat gechargeerd. Zijn gedrag onder andere na Twente-uit leverde hem toch wel wat terechte kritiek op. Al moet ik verder zeggen dat ondanks wat kleine opmerkingen over zijn gebaartjes, ik in het stadion of op dit forum weinig kritiek op heb hem meegekregen. Helemaal niet in de mate hoe Kazim nu behandeld wordt door (een deel van) het Legioen.
pi_156388630
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:22 schreef Grifte het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook wel wat gechargeerd. Zijn gedrag onder andere na Twente-uit leverde hem toch wel wat terechte kritiek op. Al moet ik verder zeggen dat ondanks wat kleine opmerkingen over zijn gebaartjes, ik in het stadion of op dit forum weinig kritiek op heb hem meegekregen. Helemaal niet in de mate hoe Kazim nu behandeld wordt door (een deel van) het Legioen.
Er speelde bij Pelle mee dat hij in de winterstop naar de zandbak kon maar Feyenoord hem niet liet gaan. Pas daarna begon hij af en toe openlijk zich wat te irriteren.. maar hij bleef verder gewoon presteren, heb me nooit aan hem geërgerd. En zijn uitbarsting na de 2-2 tegen Twente was begrijpelijk. Het verschil met Kazim is dat Kazim teveel de aandacht naar zich toetrekt, ook al bedoelt hij het misschien goed. Hij doet net of hij zo begaan is met het team maar mijn indruk is dat het toch vooral om Kazim draait bij hem.
  zaterdag 26 september 2015 @ 01:24:31 #37
445795 Boma
De Voorzitter
pi_156391812
Kazim lijkt me iemand die voor je door het vuur gaat. Een oprecht persoon. Hij kan alleen niet voetballen dus heb je er als voetbalclub weinig aan. Verder wel respect voor de persoon Kazim. Hij steekt z'n kop gewoon net iets te ver boven het tot op de milimeter kortgesnoeide Hollandse maaiveld uit, waardoor men zich genoodzaakt ziet in de pen te kruipen en het zich voor te laten doen dat de beste man zojuist uit het Pieter Baan Centrum ontsnapt is. Want hoe durft die neger, of wat is het eigenlijk, wel door zich niet als de gemiddelde kaaskop te gedragen?
Mijn gedacht!
pi_156391900
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:24 schreef Boma het volgende:
Kazim lijkt me iemand die voor je door het vuur gaat. Een oprecht persoon. Hij kan alleen niet voetballen dus heb je er als voetbalclub weinig aan. Verder wel respect voor de persoon Kazim. Hij steekt z'n kop gewoon net iets te ver boven het tot op de milimeter kortgesnoeide Hollandse maaiveld uit, waardoor men zich genoodzaakt ziet in de pen te kruipen en het zich voor te laten doen dat de beste man zojuist uit het Pieter Baan Centrum ontsnapt is. Want hoe durft die neger, of wat is het eigenlijk, wel door zich niet als de gemiddelde kaaskop te gedragen?
Ach, lul toch niet zo man. Wat een totale onzin om te doen alsof hij veroordeeld wordt om die reden. Alsof Pelle zo lekker aan de Nederlandse standaard voldeed? :')

Kazim is een teringlijer, en een van de grootste teringlijers in de Eredivisie op dit moment. Daardoor is het een makkelijk doelwit en wordt alles wat hij doet even extra benoemd. Maar dat betekent niet dat hij de dingen die benoemd worden niet daadwerkelijk fout doet. Zoals dat ook voor Moreno geldt als hij volgende week een gele kaart pakt. Dit soort calimerogedrag slaat echt nergens op.

En het is ook echt zwak overal maar racisme bij te betrekken, indirect of direct. Want iets zou toch eens niet gebaseerd zijn op huidskleur. Wat een klein denkwereldje heb je dan.
pi_156392536
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Pelle was nooit vervelend
Uhm Pellé kon zeker vervelend zijn. Kreeg ook 4 wedstrijden schorsing voor een elleboog en wat dacht je van z'n spontane "help mijn man is klusser"-imitatie in de Grolsch Veste? Of z'n (prachtige) actie door Jan-Joost van Gangelen niet te woord te willen staan vanwege zijn "Ajax-head"?

Verschil alleen dat hij idd er tegenover zette dat ie geweldig presteerde en zich eigenlijk alleen maar misdroeg' als ze meeste schade toch al geleden was. En dat ie dat niet deed om puur z'n ego, maar ook uit frustratie dat z'n team onrecht aangedaan werd, zoals tegen Twente. Begrijpelijke frustratie. Zolang het goed draaide hield ie zich meestal rustig.

Kazim vindt volgens mij nog wel iets om te kutten als ze eerste staan, het team perfect draait en je je plaatst voor de bekerfinale. Boos dat iemand durfte te zeggen dat ie z'n nieuwe vette voetbal-patta's persoonlijk niet zo heel mooi vond ofzo...(compleet respectloos en provocerend gewoon)
pi_156393040
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:29 schreef Tchock het volgende:
Kazim is een teringlijer, en een van de grootste teringlijers in de Eredivisie op dit moment. Daardoor is het een makkelijk doelwit en wordt alles wat hij doet even extra benoemd. Maar dat betekent niet dat hij de dingen die benoemd worden niet daadwerkelijk fout doet. Zoals dat ook voor Moreno geldt als hij volgende week een gele kaart pakt. Dit soort calimerogedrag slaat echt nergens op.
Hij kan best van nut zijn, als ie had geweten waar z'n grenzen lagen, en wat het verschil is tussen 'functioneel vervelend doen' en 'schadelijk voor het team'-vervelend doen. Met z'n lengte, enorme kracht en z'n eindeloze vechtlust in z'n spel had ie een prima breekijzer kunnen wezen. Een grotere rol mag ie ook niet verwachten dan dat, maar als invaller die z'n team een aantal keer redt in de slotfase is ook een dankbare rol. Maar zoals je al zegt: het is te vaak een verongelijkte randdebiel die geen rol als invaller accepteert, en die

Hoewel ik het ergens wel mooi vond dat ie laatst enorm boos werd toen Kramer (notabene z'n grote concurrent) steeds aan z'n shirt getrokken werd. Niet zijn taak om daar tegen de protesteren alleen, zeker niet vanaf de bank. Maar opkomen voor je teamgenoot is altijd een plus. En dat tegen die bidons trappen vond ik ook nou niet zo'n ramp als ervan gemaakt werd. Tikkie onverstandig, maar ik vind het best aannemelijk dat ie dat deed omdat ie extreem baalde z'n gemiste kans. Er werd echter door de media van gemaakt alsof het een protest tegen Gio en z'n wissel was.
quote:
En het is ook echt zwak overal maar racisme bij te betrekken, indirect of direct. Want iets zou toch eens niet gebaseerd zijn op huidskleur. Wat een klein denkwereldje heb je dan.
Een van de populairste Feyenoorders ooit: 'pinda' Gio.

Na een half dagje zonnen getinter dan Kazim..

Een van de minst populaire Feyenoorders van de laatste 10 jaar:

Witter dan een glas melk met een scheut bleekmiddel erin (zonder z'n tattoo's was had je hem voor doelpaal aangezien als ie bij de goal stond).

Enough said volgens mij.

Denken dat kritiek krijgen etc. met je huidskleur te maken heeft bij Feyenoord :') Gejank.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roland010 op 26-09-2015 02:57:48 ]
pi_156393350
Mensen die klagen over Pelle's reactie na Twente-uit :')

Mijn huiskamer was toen ook een paar schades rijker hoor. En ik denk dat ik niet de enige ben waar dat zo was :')
pi_156393409
Kazim is een bankspeler en daar hoort zo'n extreem popsterrengedrag gewoon niet bij. Je gedrag valt en staat met je prestaties. Als hij de ster was met al 8 goals was het minder een probleem. Aangezien die sowieso niet kan voetballen moet je hem echt in de winterstop slijten.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zaterdag 26 september 2015 @ 11:09:45 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156395400
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:24 schreef Boma het volgende:
Het racisme argument _O-
pi_156395661
Lekker boeiend allemaal.
Voot het eerst dit seizoen een goed Feyenoord gezien. En waar hebben we het nu over? Over een reserve speler die deze week niet eens iets raars deed oid. Laat gaan man.
Feyenoord. O+
  Moderator zaterdag 26 september 2015 @ 11:26:05 #45
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156395678
We zijn een stel softies geworden in Nederland. Of het nou Kazim, Moreno of Bosz is, schande dit dat.

Laat gaan.
pi_156395780
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 11:26 schreef Slobeend het volgende:
We zijn een stel softies geworden in Nederland. Of het nou Kazim, Moreno of Bosz is, schande dit dat.

Laat gaan.
Denk je dat het alleen in Nederland zo gaat? Volgens mij wordt in het buitenland ook alles uitvergroot.. ik geloof dat er al meerdere spelers zijn in de Premier League die een schorsing hebben gekregen voor wat ze hadden uitgekraamd op Twitter. Het is als voetballer bijna onmogelijk geworden om nog straffeloos uit de band te springen, alles wordt tegenwoordig gezien en opgeblazen
  zaterdag 26 september 2015 @ 12:15:35 #47
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156396467
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 11:26 schreef Slobeend het volgende:

Laat gaan.
Ik vind een stevige tackle (al dan niet volgens het boekje) toch iets anders dan dat gezeik, gezever en gepussy voor,tijdens en na elke wedstrijd.
pi_156396702
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vind een stevige tackle (al dan niet volgens het boekje) toch iets anders dan dat gezeik, gezever en gepussy voor,tijdens en na elke wedstrijd.
Ja, beter wekelijks iemand doormidden zagen dan een beetje duwen, schreeuwen en zeuren.
pi_156396804
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wie doet dat dan elke wedstrijd? :o Wederom heb ik het idee dat buitenstaanders het er drukker mee hebben dan de mensen waar het om draait.
pi_156396927
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wie doet dat dan elke wedstrijd? :o Wederom heb ik het idee dat buitenstaanders het er drukker mee hebben dan de mensen waar het om draait.
Kazim. Of kijk jij nooit naar Feyenoord?
pi_156397054
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:38 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Kazim. Of kijk jij nooit naar Feyenoord?
Best vaak eigenlijk, jij?
pi_156397182
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Best vaak eigenlijk, jij?
Ja eigenlijk ook wel vaak, leuk dat je het vraagt.
pi_156397422
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Helemaal niet man. Doe normaal. Je doet nu aan geschiedvervalsing.
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Tering zeg. Wat een flauwekul.
Deze poll kan ik nog goed herinneren...

quote:
(FR12.nl)

Feyenoord moet deze zomer afscheid nemen van Graziano Pellè

Ja (6774 stemmen, 75,5%)

Nee (2197 stemmen, 24,5%)
Sommigen zagen liever Te Vrede spelen, dan Pellè :').

Ik zat toen nog niet op dit forum, dus het zou goed kunnen (en zijn) dat dat niet hier het geval was, maar dat zegt natuurlijk niets over de supporters in het algemeen. Iedereen ging die periode ook gewoon mee in de media-hetze op Graziano.
pi_156397460
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:05 schreef Oldground het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik zat toen nog niet op dit forum, dus het zou goed kunnen (en zijn) dat dat niet hier het geval was, maar dat zegt natuurlijk niets over de supporters in het algemeen. Iedereen ging die periode ook gewoon mee in de media-hetze op Graziano.
FR12...
  zaterdag 26 september 2015 @ 13:10:05 #55
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156397502
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:28 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, beter wekelijks iemand doormidden zagen dan een beetje duwen, schreeuwen en zeuren.
Niemand zaagt wekelijks iemand doormidden. Nou ja, Hans Klok misschien (maar dat is niet echt, hoor).
  zaterdag 26 september 2015 @ 13:16:11 #56
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_156397592
quote:
In 2,5 seizoen voor zijn ex-werkgever incasseerde Gustafson in totaal vijftien gele kaarten. De 20-jarige middenvelder zou volgens het Algemeen Dagblad zelfs een psycholoog hebben geraadpleegd om zichzelf beter in bedwang te kunnen houden. De behoorlijke hoeveelheid gele kaarten weerhield Feyenoord er echter niet van om Gustafson een vierjarig contract onder zijn neus te schuiven.

"We volgen Simon al heel lang intensief", vertelt technisch directeur Martin van Geel. De creatieve speler met scorend vermogen zal komende zondag worden gepresenteerd in De Kuip, samen met Dirk Kuijt en Marko Vejinovic. Geheel volgens traditie wordt Gustafson dan per helikopter op de middenstip afgezet. "Toen ik dat hoorde dacht ik dat er een grapje werd gemaakt", lachte hij.
Is Kazim straks eindelijk tribune gaat hij beginnen let op ;)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_156397596
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:05 schreef Oldground het volgende:

[..]

[..]

[..]

Heb je laatst een beetje VI gevolgd met die speler van de week polls?

Zo betrouwbaar en veelzeggend zijn internetpolls dus.
pi_156397825
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Niemand zaagt wekelijks iemand doormidden. Nou ja, Hans Klok misschien (maar dat is niet echt, hoor).
Moreno wel, als hij de kans krijgt. Was bij AZ al zo.
  zaterdag 26 september 2015 @ 13:31:12 #59
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156397863
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Moreno wel, als hij de kans krijgt. Was bij AZ al zo.
Godver wat een onzin. :')

Moreno
2008-2009, 2 gele kaarten
2009-2010, 8 gele kaarten
2010-2011, 7 gele kaarten, 2 rode

van Bronckhorst
2008-2009, 6 gele kaarten, 1 rode
2009-2010, 6 gele kaarten

Om maar een vergelijking te maken. Ook een slager zeg, die van Bronckhorst. Zaagde ook wekelijks een speler door.

Moreno is altijd een stevige verdediger geweest, maar geen beul.

[ Bericht 25% gewijzigd door BadderHaring op 26-09-2015 13:49:55 ]
pi_156398289
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Moreno

van Bronckhorst

Om maar een vergelijking te maken. Ook een slager zeg, die van Bronckhorst. Zaagde ook wekelijks een speler door.

Dat hij geen rood krijgt voor donkerrode overtredingen is ook een kwaliteit inderdaad.
  zaterdag 26 september 2015 @ 13:57:43 #61
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156398341
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat hij geen rood krijgt voor donkerrode overtredingen is ook een kwaliteit inderdaad.
Ja, hij houdt zijn hele carrière al iedereen voor de gek en toch wordt er niet extra op hem gelet.

Je gelooft het nog zelf ook, dat is het meest trieste.
pi_156398851
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Moreno

van Bronckhorst

Moreno had anders al twee keer rood moeten hebben de afgelopen weken.
  zaterdag 26 september 2015 @ 14:33:50 #63
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_156398926
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik snap waarom er zo moeilijk wordt gedaan over die 15 gele kaarten in 2,5 seizoen. Dat zijn er gemiddeld 6 per seizoen, geen gekke cijfers voor een middenvelder.
  zaterdag 26 september 2015 @ 14:38:20 #64
268260 Dr.Mikey
pi_156398986
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 14:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik snap waarom er zo moeilijk wordt gedaan over die 15 gele kaarten in 2,5 seizoen. Dat zijn er gemiddeld 6 per seizoen, geen gekke cijfers voor een middenvelder.
We weten niet wat voor kaarten er tussen zitten natuurlijk.
Hij heeft zelf er een Psycholoog bij gehaald.
R.I.P DTS.
pi_156399261
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

We weten niet wat voor kaarten er tussen zitten natuurlijk.
Hij heeft zelf er een Psycholoog bij gehaald.
Tja, het blijft wel Zweden. Toch een beetje een bijzonder volk wat dat betreft.
pi_156399890
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zes per seizoen, valt toch wel mee?
pi_156399895
Spuit elf...
pi_156399945
quote:
Geen Ajax-fans in De Kuip tijdens De Klassieker in beker
Ook tijdens de bekerontmoeting tussen Feyenoord en Ajax zijn er dit seizoen geen supporters van de bezoekende partij aanwezig. Dat hebben de Amsterdammers laten weten.

In De Telegraaf zegt financieel directeur Jeroen Slop dat er op 28 oktober geen supporters van Ajax aanwezig zullen zijn in De Kuip. Daar speelt Ajax in de derde ronde van het bekertoernooi tegen Feyenoord voor een plaats bij de laatste zestien.

In 2009 besloten Ajax en Feyenoord in overleg met de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam om vijf jaar lang geen uitsupporters mee te nemen naar onderlinge competitieduels. Die periode werd daarna nog eens met drie jaar verlengd. Voor bekerwedstrijden geldt de afspraak in principe niet, maar ook Feyenoord besloot in januari 2014 al eens af te zien van uitsupporters.

Slop vindt de tijd nog niet rijp voor Ajax-supporters in De Kuip, mede doordat ze daar in april vorig jaar ook al voor ongeregeldheden zorgden tijdens de verloren bekerfinale tegen PEC Zwolle (5-1).
http://www.vi.nl/nieuws/g(...)ssieker-in-beker.htm
  zaterdag 26 september 2015 @ 15:43:27 #69
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156400166
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 14:29 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Moreno had anders al twee keer rood moeten hebben de afgelopen weken.
Die incidenten heb ik volledig gemist.
pi_156400817
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 15:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Die incidenten heb ik volledig gemist.
Ik had niet anders verwacht. Misschien een keertje een wedstrijd van je clubje kijken.
  zaterdag 26 september 2015 @ 16:38:29 #71
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156401049
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 16:25 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht. Misschien een keertje een wedstrijd van je clubje kijken.
Ik denk eerder dat jij een beetje een doetje bent die meer met badminton heeft dan met voetbal.
pi_156401180
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 16:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij een beetje een doetje bent die meer met badminton heeft dan met voetbal.
Die overtreding op Tannane kon door de beugel volgens jou?
  zaterdag 26 september 2015 @ 16:52:51 #73
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156401287
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 16:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die overtreding op Tannane kon door de beugel volgens jou?
Nee, dat was absoluut een kaart waard. Moreno en Tannane kwamen allebei onbesuisd in. Kwestie van de één of de ander, Tannane trekt zijn been in en daardoor komt het gestrekte been van Moreno op zijn been terecht. Absoluut een overtreding, maar geen donkerrode slagersovertreding.

Dat gezegd hebbende, het was Tannane maar.

Nogmaals, Moreno verdedigt stevig en gaat daardoor wel eens over het randje, dat was bij AZ ook. Maar hem neerzetten als een slager die bewust mensen uit de wedstrijd schopt is pure trollerij van mensen die het voetbal liever kapot zien gaan aan doetjes en noppenfolie.
pi_156401752
quote:
Duel Feyenoord A2 gestaakt na harde klappen
zaterdag 26 september 2015

Rondom Feyenoord kijkt iedereen vooral uit naar de komende competitiewedstrijd van de hoofdmacht tegen PEC Zwolle, op zondagmiddag. Op de dag daarvoor spelen de jeugdelftallen echter ook nog. Vaak zijn de elftallen van Feyenoord daar steengoed, maar zaterdagmiddag haalde de A2 juist op een negatieve manier het nieuws.
De 'kraker' tegen Zeeburgia A1, een duel om de koppositie, is namelijk volledig uit de hand gelopen. Nadat er langs de lijn enkele 'rake klappen' werden uitgedeeld, is de wedstrijd gestaakt. Dat meldt clubwatcher Mikos Gouka van het AD. Het stond op dat moment, zo'n tien minuten voor tijd, 3-3.
MikosGouka twitterde op zaterdag 26-09-2015 om 16:24:03 Bij Feyenoord A2-Zeeburgia A1 vielen vanmiddag diverse rake klappen langs de lijn. Duel is vlak voor tijd gestaakt. #Feyenoord reageer retweet
:N
pi_156401874
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 17:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tja, met Kazim als voorbeeld.

Of zou het door de tokkie-ouders komen?
Het waren toeschouwers/ouders langs de lijn... :')
  zaterdag 26 september 2015 @ 17:25:54 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156401925
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 17:23 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het waren toeschouwers/ouders langs de lijn... :')
Godver :')

Bij de A-tjes. :')
pi_156402084
FYI
quote:
Uitslagen Feyenoord junioren zaterdag 26 september.

Feyenoord A1 – sc Heerenveen A1 4-1
Opstelling A1:
Bijlow, Kingsale, Van der Meer, Knoester, Absalem, Korporaal, Fernandes, Hamer (C), Robertha, El Hankouri en Slabbekoorn.
Doelpunten van Robertha, 2x Slabbekoorn en El Hankouri.(@varkenoord)

Feyenoord A2 – Zeeburgia A1 3-3
Bij Feyenoord A2-Zeeburgia A1 vielen vanmiddag diverse rake klappen langs de lijn. Duel is vlak voor tijd gestaakt.(@MikosGouka)

FC Twente B1 – Feyenoord B1 2-7

Sparta B2 – Feyenoord B2 1-4

Feyenoord C1 – Vitesse C1 5-0

Roda JC C2 – Feyenoord C2 0-8
pi_156402908
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 16:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, dat was absoluut een kaart waard. Moreno en Tannane kwamen allebei onbesuisd in. Kwestie van de één of de ander, Tannane trekt zijn been in en daardoor komt het gestrekte been van Moreno op zijn been terecht. Absoluut een overtreding, maar geen donkerrode slagersovertreding.

Dat gezegd hebbende, het was Tannane maar.

Nogmaals, Moreno verdedigt stevig en gaat daardoor wel eens over het randje, dat was bij AZ ook. Maar hem neerzetten als een slager die bewust mensen uit de wedstrijd schopt is pure trollerij van mensen die het voetbal liever kapot zien gaan aan doetjes en noppenfolie.
Wat een slap gelul weer.
pi_156403103
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 18:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, meer dan vijf woorden kunnen jouw hersens niet verwerken.

Feyenoordsupporter zeker?
Alleen de zin 'het was Tannane maar' maakt het al een kansloos bericht. Moreno heeft in een week 2 spelers half doormidden getrapt, dat is moeilijk goed te praten, maar je bagatelliseert het toch. Dat is je goed recht, maar dan kan je moeilijk verwachten dat er serieus op ingegaan wordt. En nu loop je ook gewoon weer met drogredenen te strooien met je 'Feyenoordsupporter zeker', kanker dan gewoon op uit dit topic en blijf lekker in je eigen topic als het hier toch allemaal maar kut is
  zaterdag 26 september 2015 @ 18:53:55 #80
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156403498
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 18:34 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Alleen de zin 'het was Tannane maar' maakt het al een kansloos bericht. Moreno heeft in een week 2 spelers half doormidden getrapt, dat is moeilijk goed te praten, maar je bagatelliseert het toch. Dat is je goed recht, maar dan kan je moeilijk verwachten dat er serieus op ingegaan wordt. En nu loop je ook gewoon weer met drogredenen te strooien met je 'Feyenoordsupporter zeker', kanker dan gewoon op uit dit topic en blijf lekker in je eigen topic als het hier toch allemaal maar kut is
Zoals aangegeven: Tannane was een overtreding.

Shaw kun je over discussiëren en die discussie is er dan ook volop, ook internationale topscheidsrechters als Webb hebben aangegeven dat het ongelukkig was, maar geen overtreding. Beetje jammer dat je dan als feit gaat benoemen dat hij iemand doormidden wil trappen. Dat vind ik nogal een conclusie.

Verder vind ik 'opkankeren' en 'kut' woorden waar wel heel duidelijk je frustratie uit doorklinkt. Niet nodig lijkt me en ook niet de boodschap die je wil uitdragen.
pi_156404312
quote:
kanker dan gewoon op uit dit topic en blijf lekker in je eigen topic als het hier toch allemaal maar kut is
Eigen topics. :')

Zoek een leven.
pi_156404384
quote:

[..]

Zoals Caland ooit mooi zei: "BadderHaring is onze forumclown".
pi_156404864
quote:

[..]

Laat je niet zo provoceren man! :D
  zaterdag 26 september 2015 @ 19:55:54 #84
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156404983
Dat badder al langer de nieuwe Klaas is is toch wel duidelijk?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_156405574
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 19:26 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Eigen topics. :')

Zoek een leven.
Kies een club.
pi_156405737
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 18:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Verder vind ik 'opkankeren' en 'kut' woorden waar wel heel duidelijk je frustratie uit doorklinkt. Niet nodig lijkt me en ook niet de boodschap die je wil uitdragen.
Mwah, dat was eigenlijk best wel de boodschap ja. Je loopt hier alleen maar te zeiken, je voegt echt helemaal niks normaals toe en gaat daarna lopen kankeren op Feyenoorders. Wat doe je dan in dit topic in hemelsnaam? We zijn kennelijk te dom voor je, pleurt dan gewoon lekker op
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 19:50 schreef Vasion het volgende:

[..]

Laat je niet zo provoceren man! :D
Ach, mensen die alleen maar lopen te trollen mag je best wel eens tegen in gaan, wellicht dat het helpt. Zal niet gebeuren, maar misschien op z'n minst voor 2 uur ofzo
pi_156405797
Ik ben het helemaal eens met Bombvis.
pi_156406943
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:25 schreef Scrummie het volgende:
  zaterdag 26 september 2015 @ 21:32:09 #89
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156407756
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:25 schreef Scrummie het volgende:
pi_156408087
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb je laatst een beetje VI gevolgd met die speler van de week polls?

Zo betrouwbaar en veelzeggend zijn internetpolls dus.
Je zou inderdaad bijna denken dat er zo'n 7000 ajacieden hebben gestemd.
pi_156408234
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:22 schreef Bombvis het volgende:

Ach, mensen die alleen maar lopen te trollen mag je best wel eens tegen in gaan, wellicht dat het helpt. Zal niet gebeuren, maar misschien op z'n minst voor 2 uur ofzo
Je laten provoceren door kneusjes als ggmm en badder. Laat het lekker joh :D
pi_156408317
Alvast gefeliciteerd voor morgen jongens.

PEC + Kuip = kansloos (net zoals dat andersom ook het geval is).
pi_156408410
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:53 schreef Intellectueel het volgende:

PEC is een goede ploeg, veel respect naar dei tegenstander.. Pec is niet voor niets de angstgegener voor ajax. Dus zullen wel iets kunnen toch ;) ;)
pi_156409350
quote:

Van de week zei je nog iets heel anders :?
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:49 schreef Vasion het volgende:

[..]

Je laten provoceren door kneusjes als ggmm en badder. Laat het lekker joh :D
GGMM is nog een betere user dan badder, zelfs klaas is beter vol te houden, dat zegt toch wel wat ;)
pi_156409573
quote:

Kansloos + Kuip = PEC ? :)
pi_156409673
Is Sleegers geblesseerd, of staat ie er nu al niet meer in bij NEC?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_156411691
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is Sleegers geblesseerd, of staat ie er nu al niet meer in bij NEC?
Gepasseerd; deze week wel 90 minuten gemaakt in de beker, maar in de competitie alleen eerste wedstrijd basis (gewisseld in de rust), tweede wedstrijd ingevallen (11 minuten) en daarna niet meer gespeeld in de competitie
  zaterdag 26 september 2015 @ 23:43:16 #98
445795 Boma
De Voorzitter
pi_156411818
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:29 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ach, lul toch niet zo man.
Zeggen dat ik dom lul om vervolgens Pelle erbij te betrekken, die om precies dezelfde reden al snel de media over zich heen kreeg :')

Dat van racisme ben ik overigens met je eens. Was ook niet mn bedoeling het te laten overkomen dat dat de reden is dat Kazim zo bejegend word.
Mijn gedacht!
pi_156411873
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:22 schreef Bombvis het volgende:

GGMM is nog een betere user dan badder, zelfs klaas is beter vol te houden, dat zegt toch wel wat ;)
Nah, nerdachtig geval die irritant probeert te doen.
pi_156416692
Zite nog iemand naar de tafel van Kees te kijken? Van Geel zit er toch?
pi_156416753
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:22 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Van de week zei je nog iets heel anders :?

[..]

Badder provoceert maar pretendeert dan ook nog dat hij serieus is en gelijk heeft. Dit gecombineerd met een voorliefde voor moeilijke jongens is vrij irritant.

GGMM provoceert om het provoceren maar weet zelf ook wel dat hij gewoon aan het trollen is. Bovendien is GGMM nog steeds zuur dat hij geen mod meer is, dus je kunt het hem niet 100% kwalijk nemen.

Klaas is gewoon een beetje een dorpsidioot die post zoals hij praat. Zonder leestekens, met veel schreeuwende hoofdletters zodat andere mensen naar 'm luisteren. Klaas provoceert niet. Hij denkt gewoon dat hij altijd gelijk heeft en wil graag andere mensen overtuigen. Een soort forum-Jehova. En als hij eenmaal z'n voet in het topic heeft gezet, krijg je 'm er niet meer weg.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 27 september 2015 @ 10:32:56 #102
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_156416791
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 10:24 schreef exile79 het volgende:
Zite nog iemand naar de tafel van Kees te kijken? Van Geel zit er toch?
Jup. Niet echt nieuwswaardig wat ie te melden heeft.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_156416896
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 10:32 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dat verbaast me niet echt.
pi_156416943
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 10:32 schreef PIETR het volgende:

[..]

Of ze moeten wat kritische vragen gaan stellen.
  zondag 27 september 2015 @ 10:55:02 #105
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156417139
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 10:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Badder provoceert maar pretendeert dan ook nog dat hij serieus is en gelijk heeft. Dit gecombineerd met een voorliefde voor moeilijke jongens is vrij irritant.

GGMM provoceert om het provoceren maar weet zelf ook wel dat hij gewoon aan het trollen is. Bovendien is GGMM nog steeds zuur dat hij geen mod meer is, dus je kunt het hem niet 100% kwalijk nemen.

Klaas is gewoon een beetje een dorpsidioot die post zoals hij praat. Zonder leestekens, met veel schreeuwende hoofdletters zodat andere mensen naar 'm luisteren. Klaas provoceert niet. Hij denkt gewoon dat hij altijd gelijk heeft en wil graag andere mensen overtuigen. Een soort forum-Jehova. En als hij eenmaal z'n voet in het topic heeft gezet, krijg je 'm er niet meer weg.
Jullie hebben het er maar druk mee.
pi_156417226
Ik zou Van Geel de vraag willen stellen waarom Immers niet verkocht is toen het kon. De onderste steen moet boven. o|O
  zondag 27 september 2015 @ 11:18:03 #107
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_156417540
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 10:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou Van Geel de vraag willen stellen waarom Immers niet verkocht is toen het kon. De onderste steen moet boven. o|O
Is Gustafson dan de missing link? Gouka: ''Als je het puur baseert op gisteren zeg je ja. Maar het is nog te vroeg om te juichen. Immers (donderdag tribune, red.) kunnen we nu wel afschrijven. Heel opmerkelijk, want hij was in de voorbereiding nog reserve-aanvoerder. Een vertrek lijkt de enige optie. Vorig seizoen konden ze 3,2 miljoen pond voor hem krijgen en met bonussen nog een miljoen extra.''

Aldus Mikos Gouka, doorgaans goed geinformeerd.

5 miljoen euro voor Immers laten lopen dus. Ik ga even in een hoekje in de foetushouding liggen huilen ..
pi_156417616
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 11:18 schreef PIETR het volgende:

[..]

Is Gustafson dan de missing link? Gouka: ''Als je het puur baseert op gisteren zeg je ja. Maar het is nog te vroeg om te juichen. Immers (donderdag tribune, red.) kunnen we nu wel afschrijven. Heel opmerkelijk, want hij was in de voorbereiding nog reserve-aanvoerder. Een vertrek lijkt de enige optie. Vorig seizoen konden ze 3,2 miljoen pond voor hem krijgen en met bonussen nog een miljoen extra.''

Aldus Mikos Gouka, doorgaans goed geinformeerd.

5 miljoen euro voor Immers laten lopen dus. Ik ga even in een hoekje in de foetushouding liggen huilen ..
Ergens anders las ik een iets lager bedrag dan 3,2 miljoen pond maar het blijft veel geld. Als club moet je feeling hebben voor het juiste moment om een speler te verkopen, door een afweging te maken tussen de sportieve waarde van die speler en de marktwaarde op dat moment. Als een speler 'hot' is en er interesse is, maak daar dan gebruik van en selecteer door. Bij Feyenoord gaat dit niet altijd goed.
pi_156417786
Ik hoop toch zo dat Immers daadwerkelijk professioneel darter wordt, stel je eens voor dat je je tv aanzet en je gewoon Lex tegen Barney ziet darten _O_
pi_156417907
Benieuwd naar de opstelling.
pi_156417934
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 11:46 schreef Sloggi het volgende:
Die kan ik je vertellen:
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, Gustafson, El Ahmadi; Kuyt, Kramer, Elia.
  zondag 27 september 2015 @ 11:51:32 #112
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_156417995
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 11:46 schreef Sloggi het volgende:
Verwacht dezelfde opstelling als donderdag. Prima toch? Zou wat mij betreft de vaste basis mogen worden.
pi_156418464
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:35 schreef Tortugal het volgende:
Ik hoop toch zo dat Immers daadwerkelijk professioneel darter wordt, stel je eens voor dat je je tv aanzet en je gewoon Lex tegen Barney ziet darten _O_
Haagse derby .
Maar hij moet niet te hard van stapel lopen, eerst maar eens zien of hij Koos Stompe kan verslaan.
pi_156418616
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 11:51 schreef PIETR het volgende:

[..]

Verwacht dezelfde opstelling als donderdag. Prima toch? Zou wat mij betreft de vaste basis mogen worden.
Verwacht ik ook, ergens vrees ik dat Immers weer speelt.
pi_156419213
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 12:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Verwacht ik ook, ergens vrees ik dat Immers weer speelt.
Je bent niet de enige _O-
  zondag 27 september 2015 @ 13:09:07 #116
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156419420
Vrees voor Immers, maar ook Arie ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 27 september 2015 @ 13:16:39 #117
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156419547
fr12nl twitterde op zondag 27-09-2015 om 13:15:28 OPSTELLING | Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Gustafson, Vejinovic; Kuyt, Kramer en Elia. #FEYzwo reageer retweet
  Forum Admin zondag 27 september 2015 @ 13:24:23 #118
35723 crew  GGMM
pi_156419678
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 10:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wauw, had je niks beters te doen?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 13:27:20 #119
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156419736
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 13:16 schreef Merkie het volgende:
fr12nl twitterde op zondag 27-09-2015 om 13:15:28 OPSTELLING | Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Gustafson, Vejinovic; Kuyt, Kramer en Elia. #FEYzwo reageer retweet
Dat wordt dus weer spannend achterin zo, met vd Heijden in de basis.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_156420058
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 13:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat wordt dus weer spannend achterin zo, met vd Heijden in de basis.
Is er iets beters dan? PEC stelt Brama op vandaag... Verder wilde Jans niet heel veel kwijt, maar zei wel dat hij een ander plan had dan donderdag.
pi_156420164
Gustafson gaat vandaag scoren.
pi_156420317
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 13:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Is er iets beters dan? PEC stelt Brama op vandaag... Verder wilde Jans niet heel veel kwijt, maar zei wel dat hij een ander plan had dan donderdag.
Jan-Arie schijnt een 'voetballende verdediger' te zijn. Verder dan wat laffe terugspeelballen op Vermeer heb ik hem nog niet betrapt. Dan kan je net zo goed Botteghin erin zetten, die heeft verdedigend nog iets meer kwaliteiten, hoewel hij verder ook beperkt is.
  zondag 27 september 2015 @ 13:59:27 #123
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156420383
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 13:56 schreef Grifte het volgende:

[..]

Jan-Arie schijnt een 'voetballende verdediger' te zijn. Verder dan wat laffe terugspeelballen op Vermeer heb ik hem nog niet betrapt. Dan kan je net zo goed Botteghin erin zetten, die heeft verdedigend nog iets meer kwaliteiten, hoewel hij verder ook beperkt is.
Een betere terugspeelbal dan Vejinovic in ieder geval, man man man wat was dat allemaal kut van de week.
Laffe huichelaar
pi_156421016
Krabbie is bij "Natafelen met Kees" :')
  zondag 27 september 2015 @ 14:30:30 #125
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156421088
Weet iemand een streampje te vinden?
Laffe huichelaar
pi_156421102
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:30 schreef timmmmm het volgende:
Weet iemand een streampje te vinden?
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/
pi_156421115
Dat kind gooit dat muntje bijna het stadion uit.
  zondag 27 september 2015 @ 14:31:47 #128
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156421125
:D
pi_156421326
Goede vrije trap weer :')
pi_156421360
Vejinovic is alweer kut aan het spelen zeg.
pi_156421412
Corners zijn ook weer, als vanouds, Kwalitatief Uiterst Teleurstellend :')
pi_156421510
Karsdorp pakt wel steeds dezelfde soort kaarten, bal niet onder controle en dan te hard doorgaan. Moet 'ie afleren.
pi_156421542
:') GVD :')
pi_156421565
Beek is echt een kanjer.
  zondag 27 september 2015 @ 15:00:33 #135
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_156421633
Best wel lekker om iemand in je team te hebben die een mannetje kan passeren.
  zondag 27 september 2015 @ 15:02:04 #136
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_156421675
Aiaiai.
pi_156421700
quote:
13s.gif Op zondag 27 september 2015 15:02 schreef Wicky15 het volgende:
Aiaiai.
Kan niet verdedigen, die Van Beek.
  zondag 27 september 2015 @ 15:06:31 #138
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_156421759
Gvd Kramer.
pi_156421780
GODVERDOMME
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 15:07:43 #140
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156421787
We hebben al weer 84 corners gehad en 0 goals.
pi_156421792
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef Slobeend het volgende:
We hebben al weer 84 corners gehad en 0 goals.
Had je wat anders verwacht?
pi_156421799
Ongelofelijk dat je die er niet inschiet...en ongelofelijk dat hij die kans wist te creëren natuurlijk maar dan moet je 'm wel afmaken.
  zondag 27 september 2015 @ 15:08:27 #143
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_156421805
Daar ging Karsdorp bijna weer.
  Forum Admin zondag 27 september 2015 @ 15:08:42 #144
35723 crew  GGMM
pi_156421815

Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_156421820
Vermeergod.
pi_156421834
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 13:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wauw, had je niks beters te doen?
quote:
pi_156421839
Die Gustafsson is wel echt een megatalent zeg, jeetje wat speelt die geweldig. Terecht dat hij zo is geprezen na 1 wedstrijd
pi_156421847
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:09 schreef VXXLL het volgende:
Die Gustafsson is wel echt een megatalent zeg, jeetje wat speelt die geweldig. Terecht dat hij helemaal de wereld in is geprezen na 1 wedstrijd
Dit lijkt me sarcasme.
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 15:12:00 #149
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156421885
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Had je wat anders verwacht?
Mag ik wat anders verwachten?
pi_156421891
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 15:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Mag ik wat anders verwachten?
Bij Feyenoord? Niet echt
  zondag 27 september 2015 @ 15:13:04 #151
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_156421912
:o
pi_156421952
Da's dan geel, Kuipertjekneus.

Edit: Eindelijk.

Goed gezien van de grens zeg.
pi_156421987
v/dHeijden verdedigt vandaag best goed

[edit]
Zei hij toen JA meteen weer balverlies lijdt :')

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 15:16:46 ]
pi_156422033
Elia is wel echt belangrijk. Je ziet dat ze bang zijn voor 'm.
pi_156422057
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:16 schreef RvLaak het volgende:
v/dHeijden verdedigt vandaag best goed

[edit]
Zei hij toen JA meteen weer balverlies lijdt :')
2x :D
pi_156422078
quote:
_O-
pi_156422105
Het is weer niet zo goed :P
pi_156422157
Jammer van die kans van Kramertje.. verder geen goede pot, alleen Elia is kwaliteit
pi_156422192
Van der Heijden speelt echt een goeie pot
* Verwijderd *
pi_156422219
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Voor zijn doen, dan :P
pi_156422238
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Van Beek speelt daarentegen slecht.
  zondag 27 september 2015 @ 15:26:58 #162
262211 hhh38
pi_156422243
Ondanks dat het niet geweldig is, zie je wel wat automatismen in de ploeg komen. Helaas is iedereen erg slordig.
pi_156422259
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:26 schreef hhh38 het volgende:
Ondanks dat het niet geweldig is, zie je wel wat automatismen in de ploeg komen. Helaas is iedereen erg slordig.
Vooral in de 16, wat mij bijzonder irriteert...
pi_156422271
Die Kramer :') Wat is die slecht he
pi_156422272
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:26 schreef hhh38 het volgende:
Inderdaad, het is nog erg slordig, maar ze komen er wel als ze deze basisopstelling in tact houden. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_156422303
quote:
99s.gif Op zondag 27 september 2015 15:28 schreef Kerftminister het volgende:
Ja en als ie scoort is het een geweldenaar
pi_156422311
quote:
99s.gif Op zondag 27 september 2015 15:28 schreef Kerftminister het volgende:
Die kans die hij zelf creëerde was anders erg goed. Het missen weer erg slecht, maar zulke kansen mist tie niet vaak.

Afgelopen donderdag was tie ook goed, ergo; voordeel van de twijfel. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_156422312
Van der Heijden kan er helemaal niets van.
  zondag 27 september 2015 @ 15:32:47 #169
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156422354
Elia is eigenlijk helemaal niet zo goed, maar in dit Feyenoord lijkt hij bovenmenselijke technische krachten te hebben.
  zondag 27 september 2015 @ 15:36:04 #170
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156422426
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:32 schreef BadderHaring het volgende:
Elia is eigenlijk helemaal niet zo goed, maar in dit Feyenoord lijkt hij bovenmenselijke technische krachten te hebben.
Soms laat hij acties zien die geen andere speler in de eredivisie hem na zou kunnen doen, maar 90% van de tijd ontstijgt hij het niveau van een gemiddelde vleugelspeler in de Nederlandse top niet nee.
Laffe huichelaar
  zondag 27 september 2015 @ 15:40:26 #171
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_156422532
*O*
pi_156422536
DIRK _O_
pi_156422539
*O* 1-0 *O*
  zondag 27 september 2015 @ 15:41:09 #174
262211 hhh38
pi_156422550
JAAAAAA LEKKERRR
pi_156422553
JAAAAAA

Dirk leeft weer.
Moeten zij weten
pi_156422574
Hak er nog ff 4 in :P
Moeten zij weten
  zondag 27 september 2015 @ 15:51:20 #177
262211 hhh38
pi_156422813
Beekgod eruit :'(
pi_156422866
Gustafson is echt een enorme verbetering tov Toornstra en Immers.
  zondag 27 september 2015 @ 16:02:24 #179
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_156423125
Wat zijn we toch kwetsbaar achterin :{
pi_156423212
Wel jammer dat ze weer zo achteruit lopen.
pi_156423228
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel jammer dat ze weer zo achteruit lopen.
Naar mijn idee komt dat meer door PEC, dan dat Feyenoord dat wil
  zondag 27 september 2015 @ 16:06:41 #182
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_156423249
Kramer ;(
pi_156423256
GVD Kramer :')

Hij had er minimaal 2 moeten maken vandaag.
pi_156423276
Gustaf...ik weet het niet. Maakt op mij geen bijzondere indruk.
pi_156423296
Karsdorp is echt gewoon perfect met z'n voorzetten. Heerlijk.
  zondag 27 september 2015 @ 16:08:09 #186
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_156423302
ELIA _O_
pi_156423305
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gustaf...ik weet het niet. Maakt op mij geen bijzondere indruk.
Nog altijd beter en betrouwbaarder dan Immers
  zondag 27 september 2015 @ 16:08:19 #188
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_156423311
ELIA! *O*
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_156423316
Elia _O_
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_156423319
Jaaaaaa De_Eel
pi_156423323
*O* 2-0 *O*
pi_156423325
OH SHIT WAT EEN GOL
pi_156423337
Mijne loopt achter. Nu zit ik al rustig te kijken met 1-0. :P Heel apart gevoel.
pi_156423344
Hoppaa
Moeten zij weten
pi_156423353
Godverdikkie wat een kelerelekkere goal dat. Dat geluid tegen die onderkant van dat doel. Heeeeerlijk.
  zondag 27 september 2015 @ 16:09:36 #196
262211 hhh38
pi_156423355
Heerlijke wedstrijd van Elia!
pi_156423373
Allemaal op Elia stemmen bij VI. :P
pi_156423397
Kuyt speelt als soort Immers met techniek.
pi_156423405
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
_O- *O*
pi_156423419
quote:
6s.gif Op zondag 27 september 2015 15:30 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Ja en als ie scoort is het een geweldenaar
Nee, kan er geen zak van die vent, hoe vaak die ook scoort. Zoek mn posts maar na.
pi_156423466
Nu tikken ze weer lekker opeens. Apart altijd hoe die geknepen billen ervoor zorgen dat ze niet meer kunnen voetballen. :P
pi_156423478
Vilhena = Nelom 2.0?
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 16:13:51 #203
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156423483
Vilhena valt vooralsnog niet lekker in. Speelt als een postbode en dan weer zo'n vrije trap...
pi_156423484
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu tikken ze weer lekker opeens. Apart altijd hoe die geknepen billen ervoor zorgen dat ze niet meer kunnen voetballen. :P
Iets met de verkeerde spieren aanspannen?
  zondag 27 september 2015 @ 16:14:32 #206
262211 hhh38
pi_156423494
quote:
Vilhena = Nelom 2.0?
Qua uiterlijk of spel?

De roep om Vilhena is opvallend eigenlijk, kan er nog steeds niet veel van.
pi_156423507
quote:
Ze spelen de hele wedstrijd al vrij aardig hoor. Het is alleen erg slordig allemaal.
pi_156423523
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 16:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Qua uiterlijk of spel?

De roep om Vilhena is opvallend eigenlijk, kan er nog steeds niet veel van.
Beide misschien wel. Maar misschien kun je 'm niet afrekenen op deze paar minuten. Maar qua uiterlijk ook ja. Soort kruising tussen Nelom en Kazim.
pi_156423529
Bilal is geen Elia.
pi_156423544
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 16:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ze spelen de hele wedstrijd al vrij aardig hoor. Het is alleen erg slordig allemaal.
PEC heeft niks te zeggen gehad in ieder geval.
pi_156423576
Gustafson speelt niet goed hoor.
pi_156423598
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:17 schreef Tortugal het volgende:
Redelijk onzichtbaar in ieder geval. Wat je vooral ziet is dat hij qua snelheid nog wat achterloopt. Neemt telkens een seconde extra. Opende voor die vrije trap ook niet meteen op links wat had gekund.
pi_156423603
quote:
Zoekt wel de voetballende oplossing, dat is al een enorme vooruitgang tov die Hagenezen allemaal op 10.
pi_156423631
quote:
99s.gif Op zondag 27 september 2015 16:17 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Zoekt wel de voetballende oplossing, dat is al een enorme vooruitgang tov die Hagenezen allemaal op 10.
Maar dit ook zeker. Geef hem wat tijd, dan past hij zich qua snelheid ook wat meer aan. Hij probeert in ieder geval de juiste passes te zoeken.
pi_156423665
Van der Heijden is af en toe echt zo lomp.
pi_156423706
3 punten, zoals verwacht.
* Verwijderd *
pi_156423709
Kramer staat er toch puur in omdat hij dat soort ballen zou moeten afmaken.. Erg teleurstellend weer.
pi_156423718
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nooit meer opstellen, wat een matige voetballer.

Prima uitslag, spel was wel weer pover. Af en toe een flits van individuele kwaliteit of een leuke combinatie, maar over 90 minuten te weinig.
  zondag 27 september 2015 @ 16:24:15 #219
262211 hhh38
pi_156423794
Toch mooi 2 keer van dezelfde tegenstander gewonnen in 1 week, tegen de verwachting in. Al lag dat misschien meer aan PEC. Die weten uit echt nooit te overtuigen tegen ons.
pi_156423796
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:21 schreef Grifte het volgende:

[..]

Nooit meer opstellen, wat een matige voetballer.
Wat is het alternatief?
pi_156423815
Elia in oranje ohohohoho
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 16:25:32 #222
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156423832
Vond Vilhena niet slecht invallen? Meer snelheid en GIF dan Vejinovic.
pi_156423867
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 16:25 schreef Slobeend het volgende:
Vond Vilhena niet slecht invallen? Meer snelheid en GIF dan Vejinovic.
Die vrije trap was wel om te janken
pi_156423875
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:21 schreef Cara het volgende:
Kramer staat er toch puur in omdat hij dat soort ballen zou moeten afmaken.. Erg teleurstellend weer.
Qua afronden (vandaag) teleurstellend. Meevoetballend beter dan verwacht.
pi_156423952
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2015 16:13 schreef Sloggi het volgende:
Vilhena valt vooralsnog niet lekker in. Speelt als een postbode en dan weer zo'n vrije trap...
Vilhena met z'n befaamde poliopoot.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_156424008
Kuyt had net wel een paar goede punten dat bepaalde mensen (Karsdorp & Elia) steeds beter worden... Hopen dat die in de winterstop niet weggekaapt worden :X
pi_156424024
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:25 schreef Oldground het volgende:
Elia in oranje ohohohoho
Dit vind ik niet eens gek. Waarom Narsingh wel en Elia niet dan?
pi_156424029
Haha die van polen. Neerschoppen. haha
pi_156424044
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha die van polen. Neerschoppen. haha
Hij heeft wel een punt, gezien het enorme verschil in kwaliteit tussen die 2 :D
pi_156424057
Hoogtepunt van de wedstrijd is toch wel dat Kazim rustig is gebleven.
  zondag 27 september 2015 @ 16:35:03 #231
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_156424115
Prima overwinning. Elia, Guus, Kuyt #worship
  zondag 27 september 2015 @ 16:37:23 #232
262211 hhh38
pi_156424174
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:30 schreef RvLaak het volgende:
Kuyt had net wel een paar goede punten dat bepaalde mensen (Karsdorp & Elia) steeds beter worden... Hopen dat die in de winterstop niet weggekaapt worden :X
Volgens mij verkoopt Feyenoord geen belangrijke spelers in de winterstop. Is ook niet nodig financieel gezien.
pi_156424248
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Volgens mij verkoopt Feyenoord geen belangrijke spelers in de winterstop. Is ook niet nodig financieel gezien.
Tja, ik hoop het.
pi_156424294
Wat een kutvraag van die interviewer aan Gio.

"Zo, die Kuyt balt nog wel lekker. Hoe oud ben jij eigenlijk?"

Siert Gio dat hij 't netjes afhandelt.
pi_156424313
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een kutvraag van die interviewer aan Gio.

"Zo, die Kuyt balt nog wel lekker. Hoe oud ben jij eigenlijk?"

Siert Gio dat hij 't netjes afhandelt.
Tja, het is Jan Jood die het interview deed... Dan weet je wel dat er kutvragen komen.
  zondag 27 september 2015 @ 16:44:18 #236
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156424353
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:31 schreef Vasion het volgende:

[..]

Dit vind ik niet eens gek. Waarom Narsingh wel en Elia niet dan?
Vooropgesteld dat Narsingh er niet in hoort natuurlijk.

Maar Elia is een speler die moet denken dat hij er nog niet is. Zodrahij voor Oranje geselecteerd wordt krijgt hij het gevoel dat hij goed bezig is en vanaf dat moment gaat hij weer inkakken.
pi_156424397
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 16:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar Elia is een speler die moet denken dat hij er nog niet is. Zodrahij voor Oranje geselecteerd wordt krijgt hij het gevoel dat hij goed bezig is en vanaf dat moment gaat hij weer inkakken.
Ben het voor het eerst eens met je eens. ;) Ben ook bang dat sommige spelers, Elia ook, vatbaar zijn voor overmoed.
  zondag 27 september 2015 @ 16:46:25 #238
262211 hhh38
pi_156424419
quote:

[..]

Interessante theorie. Laat hem inderdaad maar denken dat ie nog beter moet spelen om Oranje te halen, profiteren wij lekker van.

Over profiteren gesproken. Hopelijk kunnen we volgende week profiteren van puntverlies van Ajax en/of PSV, dan kan je de seizoensstart wel als uitstekend bestempelen.
pi_156424466
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Interessante theorie. Laat hem inderdaad maar denken dat ie nog beter moet spelen om Oranje te halen, profiteren wij lekker van.

Over profiteren gesproken. Hopelijk kunnen we volgende week profiteren van puntverlies van Ajax en/of PSV, dan kan je de seizoensstart wel als uitstekend bestempelen.
Ook zonder profiteren vind ik de seizoensstart uitstekend... Voor waar Feyenoord vandaan kwam iig...
pi_156424506
Zo slecht is het ook niet. PSV uit kun je verliezen.
pi_156424550
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo slecht is het ook niet. PSV uit kun je verliezen.
En zoals de stats laten zien, is Roda ook niet echt de meest lekkere tegenstander voor Feyenoord.

Tot nu toe gewoon maximale rendement behaald ^O^
  zondag 27 september 2015 @ 16:58:59 #242
262211 hhh38
pi_156424819
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:48 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ook zonder profiteren vind ik de seizoensstart uitstekend... Voor waar Feyenoord vandaan kwam iig...
Niet profiteren betekent niet winnen van De Graafschap, dat is wel een schande natuurlijk ;)

Dat zou ook betekenen dat je maar 1 van de eerste 4 uitwedstrijden wint, ik zit eigenlijk niet te wachten op weer een seizoen waarin je elke uitwedstrijd puntverlies kan incalculeren.

Vooralsnog een prima start inderdaad en het spel wordt ook steeds beter!
pi_156425230
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:50 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En zoals de stats laten zien, is Roda ook niet echt de meest lekkere tegenstander voor Feyenoord.

Tot nu toe gewoon maximale rendement behaald ^O^
Uh, nee.

Neemt niet weg dat het nu 2 keer tegen PEC prima liep trouwens. Nu er bij PSV 3 belangrijke spelers (zijn) weg(ge)vallen is het hopen op wat misstappen van Ajax in dat moeilijke schema van ze.
pi_156425337
Kars - Kuyt

K2
  zondag 27 september 2015 @ 17:20:54 #245
268260 Dr.Mikey
pi_156425417
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:30 schreef RvLaak het volgende:
Elia heeft maar een contract voor een jaar toch?
R.I.P DTS.
pi_156425447
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 17:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Elia heeft maar een contract voor een jaar toch?
Twee jaar.
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 17:32:28 #247
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_156425669
quote:
Nee die was niet bijzonder vandaag. Ik vond hem afgelopen donderdag beter.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 27 september 2015 @ 17:32:54 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156425676
Kuytgod

Haters gaan haten
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 17:33:18 #249
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_156425685
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
4045
onlogisch
  zondag 27 september 2015 @ 17:40:22 #250
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_156425829
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 17:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee die was niet bijzonder vandaag. Ik vond hem afgelopen donderdag beter.
Vind het echt een verademing tov Immers en Toornstra. Ook vandaag weer prima.
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 17:45:51 #251
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_156425947
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 17:40 schreef PIETR het volgende:

[..]

Vind het echt een verademing tov Immers en Toornstra. Ook vandaag weer prima.
Eens.
4045
onlogisch
pi_156425972
Ik denk dat De_Staf wel aardig kan ballen maar het er gewoon nog niet uitkomt. Bij Fox en VI wordt geroepen dat hij onzichtbaar is, maar dat is in ieder geval beter dan Immers die meestal opviel in negatieve zin.
  zondag 27 september 2015 @ 18:00:24 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156426260
Vilhena mag van mij best eens de kans krijgen op de plek van Vejinovic, vond hem sterk invallen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 18:00:44 #254
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156426270
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
:D Eigenlijk meer als Toornstra in de rechtsbuitenvariant.

Oe ah Elia werd constant dubbel gedekt maar kwam er desondanks vaak doorheen. En gooide de wedstrijd op slot. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
Eerste helft was wel erg matig trouwens. Dat slappe starten moet er nog uit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_156426619
Kramer had trouwens wel echt een goal moeten maken, die was niet goed genoeg vandaag.

Stel je dit team toch eens even voor met Pelle in de spits :o
  zondag 27 september 2015 @ 18:19:14 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156426710
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 18:15 schreef Tortugal het volgende:
Kramer had trouwens wel echt een goal moeten maken, die was niet goed genoeg vandaag.

Stel je dit team toch eens even voor met Pelle in de spits :o
Hij valt mij de laatste wedstrijden juist mee, vooral omdat ik er voetballend echt helemaal niks van verwacht had. Dat vult hij nu wel goed in, vooral die overstap bij de goal van Kuyt was gewoon heel erg goed. Als hij daar nog verder in kan groeien is het uiteindelijk niet zo'n probleem dat hij een keer de goals niet maakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 27 september 2015 @ 18:30:10 #257
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156427026
Net thuis maar wauw wat een wedstrijd, passie, strijd, het zat er allemaal in. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Forum Admin zondag 27 september 2015 @ 18:30:46 #258
35723 crew  GGMM
pi_156427043
De eerste helft was bijzonder matig.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 27 september 2015 @ 18:31:23 #259
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156427063
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:00 schreef Caland het volgende:
Vilhena mag van mij best eens de kans krijgen op de plek van Vejinovic, vond hem sterk invallen.
Vejinovic moet inderdaad een paar tandjes bijschakelen.
pi_156427166
quote:

Noem mij dan eens een speler op die positie bij wie dat niet zo is dan.
  zondag 27 september 2015 @ 19:12:53 #261
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156428271
Kramer is voetballend ook drie klasses beter dan Kazim :{ . Had ik vooraf niet verwacht. Hij speelt simpel, maar daardoor wel effectief. Bij de 2-0 geeft hij een eenvoudig passje op Elia, maar hij geeft hem wel snel en precies. Kazim heeft voor zulke passjes veel meer tijd nodig.
pi_156428508
Elia kan wel ballen hoor, damn _O_
Gustafson lijkt sneller te handelen dan Immers en Toornstra, das een grote plus. Karsdorp ben ik echt een ontzettende fan van geworden. Verder doet Kramer het prima. Denk dat er al met al wel een goed team staat met weinig echte zwakke plekken en een redelijk goede bank. Geen idee hoe ver ze kunnen komen, maar vind wel dat je Feyenoord als titelkandidaat kan bestempelen.
pi_156428673
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:30 schreef GGMM het volgende:
Oke henk
* Verwijderd *
pi_156430634
Dit blijft een heerlijk interview. Geweldige kerel die van Polen.

http://www.foxsports.nl/v(...)nnen-wel-mee-verder/

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 20:13:54 ]
pi_156431118
Twee goede wedstrijden tegen pec, waar we duidelijk de bovenliggende partij waren. Ik denk dat Gio eindelijk de poppetjes op de juiste plek heeft. Je ziet ook meteen dat Kuyt van veel grotere waarde is als hij niet strak als buitenspeler hoeft te spelen.

Kramer valt idd op dat hij nog redelijk mee kan voetballen, makkelijker dan bv. Kazim. Ook Gustafson kon makkelijk mee komen en krijgt terecht de voorkeur boven Toornstra en Immers.

Ik ben nu dik tevreden..
#12 is not for sale!
pi_156431223
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij valt mij de laatste wedstrijden juist mee, vooral omdat ik er voetballend echt helemaal niks van verwacht had. Dat vult hij nu wel goed in, vooral die overstap bij de goal van Kuyt was gewoon heel erg goed. Als hij daar nog verder in kan groeien is het uiteindelijk niet zo'n probleem dat hij een keer de goals niet maakt.
Dit inderdaad, hij overtreft voetballend gezien mijn verwachtingen ruimschoots tot nu toe.
pi_156431820
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:30 schreef GGMM het volgende:
Eens, maar 3 punten dus lekker belangrijk
pi_156432635
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 16:28 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Vilhena met z'n befaamde poliopoot.
Vejinovic heeft bij ons ook opeens polio, lijkt wel of iedere specialist in dode-spel momenten ee bij ons opeens geen klote meer van kan.
pi_156432891
Moeten we nou op Kuyt of Elia stemmen voor speler vd week :X
pi_156432945
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:06 schreef H.FR het volgende:
Elia gaat het wss worden. Was ook een heerlijke goal trouwens.
  zondag 27 september 2015 @ 21:10:36 #271
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156433088
Over de 2 wedstrijden bekeken, Kuijt.

Is Elia de volgende keer weer aan de beurt. :P
  zondag 27 september 2015 @ 21:10:39 #272
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_156433092
Karsdorp is echt héél lekker bezig. Ik denk niet dat hij volgend jaar nog bij ons speelt. :o
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_156433202
quote:
Beide, je kan toch oneindig blijven stemmen. Kuyt trouwens momenteel 1e, Elia 4e
pi_156433965
quote:
Dirk natuurlijk want Elia wil die schoen niet eens in ontvangst nemen.
pi_156435676
De andere Feyenoorder moet natuurlijk wel tweede worden
pi_156435729
Twee keer stemmen dan gewoon, 1 keer op Kuyt en 1 keer op Elia
* Verwijderd *
pi_156435858
Jammer dat Karsdorp er niet bij staat maar drie Feyenoorders willen ze natuurlijk ook weer niet :')
  zondag 27 september 2015 @ 22:07:42 #278
262211 hhh38
pi_156436662
Inmiddels staat Kuyt gewoon 2e :)
pi_156436944
Ik zeg het niet graag, maar het is nu toch even jammer dat Klaassnapterniksvan een ban heeft. Geelgod heeft dit elftal toch mooi bij elkaar geschraapt.
  zondag 27 september 2015 @ 22:15:12 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156437009
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:13 schreef exile79 het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar het is nu toch even jammer dat Klaassnapterniksvan een ban heeft. Geelgod heeft dit elftal toch mooi bij elkaar geschraapt.
Het seizoen duurt nog even geloof ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156437036
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:07 schreef hhh38 het volgende:
Inmiddels staat Kuyt gewoon 2e :)
Nu weer omgedraaid, Kuijt 1, Elia 2
  zondag 27 september 2015 @ 22:17:29 #282
262211 hhh38
pi_156437099
quote:
Datt leuke is er snel weer af denk ik. Ik hoop dat ie niet meer terugkomt.
  zondag 27 september 2015 @ 22:19:35 #283
262211 hhh38
pi_156437177
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 22:15 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nu weer omgedraaid, Kuijt 1, Elia 2
Wie vind jij dat er moet winnen? Ik heb op Elia gestemd.
pi_156437186
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Het seizoen duurt nog even geloof ik.
elke wedstrijd spelen zoals deze twee #coolsingel!
pi_156437251
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wie vind jij dat er moet winnen? Ik heb op Elia gestemd.
Lastig; Elia was dreigender, scoort, maar had vaak niet de juiste laatste pass. Kuijt speelde goed, maar onopvallender, scoort wel en was donderdag natuurlijk ook belangrijk. Ik neig naar Elia, maar dat is dan puur omdat die opvallender speelde
  zondag 27 september 2015 @ 22:30:34 #286
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_156437639
Feyenoord ♡
pi_156437662
Wang _O_
  zondag 27 september 2015 @ 22:31:18 #288
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156437668
Was wel een typische Kuijt-goal eigenlijk. Zo maakte hij ze in z'n eerste periode altijd.
  zondag 27 september 2015 @ 23:24:43 #289
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156439279
Erg jammer hoe eigenlijk iedereen Feyenoord uit een soort nostalgie de titel wel gunt. Ik betrap mezelf er steeds vaker op, dat ik het ze gun maar ook dat de media Feyenoord richting een titel lult en met dezelfde sentimenten zit.

Op zich is dat best treurig.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 27 september 2015 @ 23:40:15 #290
262211 hhh38
pi_156439575
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Erg jammer hoe eigenlijk iedereen Feyenoord uit een soort nostalgie de titel wel gunt. Ik betrap mezelf er steeds vaker op, dat ik het ze gun maar ook dat de media Feyenoord richting een titel lult en met dezelfde sentimenten zit.

Ok.
pi_156439586
quote:

Ok
* Verwijderd *
pi_156441679
quote:
We gaan nog héél veel punten verspelen.
pi_156442777
Geelgod. O+
  maandag 28 september 2015 @ 09:15:03 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156442951
quote:
van Geel heeft 2 verdedigers gehaald waarvan er 1 op de bank zit en 1 op de tribune zou moeten zitten. De grootste uitblinker bij Feyenoord is Karsdorp, eigen jeugd. Gelukkig heeft hij Kuyt gehaald die tot nu toe maar 3 wedstrijden zijn niveau haalde en waar van Geel alleen maar ja meneer en nee meneer heeft hoeven zeggen toen hij terug wilde komen.

Lekker van Geel de hemel inprijzen om 2 redelijke wedstrijden :') gek. Nauwelijks iets goed gedaan.
Laffe huichelaar
  Moderator maandag 28 september 2015 @ 09:18:33 #295
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_156442996
quote:

Ok.
4045
onlogisch
pi_156443191
quote:

Ik zou er bijna op in gaan. Goede troll ^O^
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 09:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

van Geel heeft 2 verdedigers gehaald waarvan er 1 op de bank zit en 1 op de tribune zou moeten zitten. De grootste uitblinker bij Feyenoord is Karsdorp, eigen jeugd. Gelukkig heeft hij Kuyt gehaald die tot nu toe maar 3 wedstrijden zijn niveau haalde en waar van Geel alleen maar ja meneer en nee meneer heeft hoeven zeggen toen hij terug wilde komen.

Lekker van Geel de hemel inprijzen om 2 redelijke wedstrijden :') gek. Nauwelijks iets goed gedaan.
Wat had je verwacht dat ie zou halen dan? Volgens mij heeft hij vervangers gehaald voor Bouhla en Mathijsen, en van een dergelijk niveau dat de verdedigers die basis stonden wat meer concurrentie hebben en meer moeten vechten voor hun plekkie. Wat is daar nou precies mis mee? Als ie het dubbele had uitgegeven voor gegarandeerde basisspelers was het kapitaalvernietiging van eigen jeugd, had ie niets of iets van een lager niveau gehaald, dan hadden we een heeeeeel magere reservebank. Soms moet je nou eenmaal investeren, en in dit geval was in de breedte wmb zeer wenselijk.

Is toch prima dat je een Van Beek uit voorzorg naar de kant kunt halen zonder te veel te hoeven vrezen, gewoon Botteghin brengen?
Het is wel jammer dat Van Der Heijden week in week uit zo tegenvalt, maar wie weet vindt ie zijn draai nog, of hij gaat ook gewoon banken en dan komt ofwel Botteghin in de basis, of (laten we hopen van niet) Nelom mag het weer eens proberen.

Ik zou trouwens wellicht eerst eens proberen Van Der Heijden op LB te zetten en Kongolo weer eens in het centrum te posteren. :)
  Moderator maandag 28 september 2015 @ 09:40:55 #297
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156443241
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:38 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Wat had je verwacht dat ie zou halen dan? Volgens mij heeft hij vervangers gehaald voor Bouhla en Mathijsen, en van een dergelijk niveau dat de verdedigers die basis stonden wat meer concurrentie hebben en meer moeten vechten voor hun plekkie. Wat is daar nou precies mis mee? Als ie het dubbele had uitgegeven voor gegarandeerde basisspelers was het kapitaalvernietiging van eigen jeugd, had ie niets of iets van een lager niveau gehaald, dan hadden we een heeeeeel magere reservebank. Soms moet je nou eenmaal investeren, en in dit geval was in de breedte wmb zeer wenselijk.

Is toch prima dat je een Van Beek uit voorzorg naar de kant kunt halen zonder te veel te hoeven vrezen, gewoon Botteghin brengen?
Het is wel jammer dat Van Der Heijden week in week uit zo tegenvalt, maar wie weet vindt ie zijn draai nog, of hij gaat ook gewoon banken en dan komt ofwel Botteghin in de basis, of (laten we hopen van niet) Nelom mag het weer eens proberen.

Ik zou trouwens wellicht eerst eens proberen Van Der Heijden op LB te zetten en Kongolo weer eens in het centrum te posteren. :)
Jan Arie op LB? Doe maar niet.
  maandag 28 september 2015 @ 10:01:10 #298
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156443555
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:38 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Je geeft zelf het eigen antwoord al. Een linksback dus. Kan Kongolo lekker blijven verdedigen waar ie veel beter in ie dan Arie. Persoonlijk zou ik ook niet zoveel voor bankzitters uitgeven. Jan-Arie staat in de basis en zit niet op de bank dus die had beel beter moeten zijn dan nu. Als wisselspelers zijn ze best geschikt.

Over die eigen jeugd, die ben je nu al aan het verkrachten door Kongolo back te zetten.

Ik vind het allemaal niet suoerslecht wat van Geel gedaan heeft hoor, maar middelmatig is het wel.
Laffe huichelaar
  maandag 28 september 2015 @ 10:05:03 #299
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_156443614
Kongolo lekker op LB laten. Maakt eindelijk geen fouten meer, wat hij centraal elke wedstrijd deed.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator maandag 28 september 2015 @ 10:17:19 #300
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156443807
Kongolo had gisteren de snelste sprint van de wedstrijd, dat zegt ook wel wat.
  maandag 28 september 2015 @ 10:21:05 #301
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156443852
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 09:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Oja, dat is waar ook. Als er iets goed wordt gedaan door Van Geel zijn het toevalstreffers en bij een mispeer komt het volledig op zijn conto.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')