abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 25 september 2015 @ 19:10:20 #2
35723 crew  GGMM
pi_156379021
Geen Kazim, maar daden. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_156379127
Het totaal debiele gedrag van Kazim niet veroordelen :')

Dat hij wordt uitgefloten vind ik ook niet goed. Maar hoe kan je die psychopaat nou verdedigen met zn kansloze gedrag
pi_156379239
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:19 schreef Typisch het volgende:
Kongolo was gisteren trouwens echt goed op de flank. :o
Sarcasme hoop ik? Of hebben we echt een hele andere wedstrijd gezien?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_156379402
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:13 schreef VXXLL het volgende:

Dat hij wordt uitgefloten vind ik ook niet goed. Maar hoe kan je die psychopaat nou verdedigen met zn kansloze gedrag
Volgens mij keurt niemand zijn gedrag goed. Het wordt alleen veel groter gemaakt dan het in werkelijkheid is.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_156379437
quote:

Hij is gewoon nogal een mannetje, en bijt continu van zich af, zowel in het veld als buiten het veld, maar wel alles in clubbelang en verder niets gedaan wat echt veel te ver ging mijn inziens. Dat Labyad-voorval eventueel, maar geen beelden, kan ik niet oordelen hoe goed of slecht hij zich gedroeg.

Ik vind hem voetballend tekort komen, en af en toe de aandacht wel een beetje onnodig naar zich toe trekken, en een tikkie te veel zelfvertrouwen hebben, maar op zich is het wel gewoon een kleurrijke (no pun intended) persoonlijkheid, ik geloof wel dat zijn gedrag oprecht is, en op zich hou ik daar dan ook wel weer van in plaats van al die brave kostschooljongetjes.

Je moet nou ook weer niet doen alsof ie wekelijks als Moreno inkomt of mensen langs de lijn knock-out slaat. Alleen wordt alles wat hij doet groot uitgemeten in de media, omdat ze dan weer eens wat te schrijven hebben. Geeft niet, binnen de selectie ligt hij volgens mij nog altijd wel goed

#TeamKazim (maar wel lekker op het bankie :P )
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_156379790
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:23 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hij is gewoon nogal een mannetje, en bijt continu van zich af, zowel in het veld als buiten het veld, maar wel alles in clubbelang en verder niets gedaan wat echt veel te ver ging mijn inziens. Dat Labyad-voorval eventueel, maar geen beelden, kan ik niet oordelen hoe goed of slecht hij zich gedroeg.

Ik vind hem voetballend tekort komen, en af en toe de aandacht wel een beetje onnodig naar zich toe trekken, en een tikkie te veel zelfvertrouwen hebben, maar op zich is het wel gewoon een kleurrijke (no pun intended) persoonlijkheid, ik geloof wel dat zijn gedrag oprecht is, en op zich hou ik daar dan ook wel weer van in plaats van al die brave kostschooljongetjes.

Je moet nou ook weer niet doen alsof ie wekelijks als Moreno inkomt of mensen langs de lijn knock-out slaat. Alleen wordt alles wat hij doet groot uitgemeten in de media, omdat ze dan weer eens wat te schrijven hebben. Geeft niet, binnen de selectie ligt hij volgens mij nog altijd wel goed

#TeamKazim (maar wel lekker op het bankie :P )
Jij hebt dus eenmaal liever mensen die voor je club spelen die constant lopen te provoceren en ander debiel gedrag vertonen dan spelers die zich normaal gedragen. Tsja, dan hebben we nou eenmaal een andere mening
pi_156379805
quote:
psychopaat
:')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_156379819
Bekerwedstrijd wordt gespeeld op 28 oktober 1945
pi_156380001
Matige TT overigens
pi_156380020
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef VXXLL het volgende:

[..]

Jij hebt dus eenmaal liever mensen die voor je club spelen die constant lopen te provoceren en ander debiel gedrag vertonen dan spelers die zich normaal gedragen. Tsja, dan hebben we nou eenmaal een andere mening
Ik vind dat je het een beetje overdrijft. Zowel je mening over Kazim, alsmede hoe je het hier verwoordt. Ik erken de meerwaarde van een speler die iets meer verwacht van zijn medespelers dan je gemiddeld tegenkomt.
Zoals een Kuyt het team kan laten aanjagen, Guidetti die zijn winnaarsmentaliteit kon laten overwaaien, zo zie ik ook iets inspirerends in de felheid die Kazim met zich meebrengt.

Ja, ik vind ook dat hij af en toe onnodige aandacht trekt met onwenselijke randzaken, maar als je kijkt hoe een situatie wordt uitvergroot als "doe eens normaal (ws een scheldwoord erachter)" roepen omdat een verdediger constant loopt te etteren, denk ik dat het wellicht wel eens een storm in een glas water kan zijn :')
pi_156380321
Ben nog steeds onder de indruk van het niveau van Feyenoord gisteren tegen een prima team. En ondanks een 3-0 overwinning zakt Van der Heijden weer volledig door het ijs. Haal je hem eruit en stel je daar Botteghin op, heb je het beste Feyenoord sinds K2.
pi_156380346
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:55 schreef Tortugal het volgende:
Ben nog steeds onder de indruk van het niveau van Feyenoord gisteren tegen een prima team. En ondanks een 3-0 overwinning zakt Van der Heijden weer volledig door het ijs. Haal je hem eruit en stel je daar Botteghin op, heb je het beste Feyenoord sinds K2.
Zo'n prima team is dat allang niet meer. Maar over het spel was ik ook zeer tevreden, er lijkt in ieder geval steeds meer een idee in te komen.

Botteghin is net zo goed middelmaat. Is niet voor niks op zijn leeftijd nooit verder gekomen dan een Zwolle en Groningen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156380354
quote:
Ik weet nog wel dat ik bij het Vitesse van Bony dacht.. wat een fantastisch team hebben die toch. Godzijdank hebben ze nog verdedigers als van der Heijden waardoor ze nooit kampioen zullen worden..
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_156380407
quote:
Je loopt nu wel een beetje hard van stapel denk ik. En ik denk dat feyenoord met pelle, boeet in vorm en clasie zeker niet minder was dan feyenoord met k2.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_156380440
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:59 schreef H.FR het volgende:

[..]

Je loopt nu wel een beetje hard van stapel denk ik. En ik denk dat feyenoord met pelle, boeet in vorm en clasie zeker niet minder was dan feyenoord met k2.
De grootste winst gisteren was het einde van Immers
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156380585
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Zonde dat Geel die niet heeft verkocht vorige zomer. Was voor iedereen beter geweest.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_156380665
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:05 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zonde dat Geel die niet heeft verkocht vorige zomer. Was voor iedereen beter geweest.
Aan wie in godsnaam.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156380712
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Aan wie in godsnaam.
ADO.
pi_156380779
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Zul je zien dat hij er dit weekend weer in staat.
pi_156380845
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:12 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Zul je zien dat hij er dit weekend weer in staat.
Neen, ik denk dat Vilhena, Toornstra en Gustafson voor hem staan in de pikorde als het gaat op een plekje op het middenveld. Vilhena voor voor El Ahmadi en Vejinovic. Toornstra en Gustafson voor de 10. Niks mis mee.
pi_156380866
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

ADO.
Nee, Immers gaat voor een stap hogerop, die wil naar Engeland waar die wekelijks kan darten
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_156381058
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:44 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vind dat je het een beetje overdrijft. Zowel je mening over Kazim, alsmede hoe je het hier verwoordt. Ik erken de meerwaarde van een speler die iets meer verwacht van zijn medespelers dan je gemiddeld tegenkomt.
Zoals een Kuyt het team kan laten aanjagen, Guidetti die zijn winnaarsmentaliteit kon laten overwaaien, zo zie ik ook iets inspirerends in de felheid die Kazim met zich meebrengt.

Ja, ik vind ook dat hij af en toe onnodige aandacht trekt met onwenselijke randzaken, maar als je kijkt hoe een situatie wordt uitvergroot als "doe eens normaal (ws een scheldwoord erachter)" roepen omdat een verdediger constant loopt te etteren, denk ik dat het wellicht wel eens een storm in een glas water kan zijn :')
Ik vind nog eerder dat zijn gedrag wordt onderbelicht dan overbelicht. Vind het dan ook totaal geen storm in een glas water. Maar goed, veel plezier ermee het komende seizoen :)
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:22:26 #24
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156381063
Het is heel simpel, dit Feyenoord mist een type Suarez.
pi_156381307
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Aan wie in godsnaam.
Ik las in AD dat ie vorige zomer nog voor 3mln pond plus bonussen ergens heen kon. Championship denk ik.
pi_156381326
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:22 schreef BadderHaring het volgende:
Het is heel simpel, dit Feyenoord mist een type Suarez.
Als kiespijn ja. Eerder een type messi.
pi_156382819
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Neen, ik denk dat Vilhena, Toornstra en Gustafson voor hem staan in de pikorde als het gaat op een plekje op het middenveld. Vilhena voor voor El Ahmadi en Vejinovic. Toornstra en Gustafson voor de 10. Niks mis mee.
Die Gustafson speelde goed joh. Kreeg ook alle ruimte en tijd natuurlijk, maar alsnog prima.
pi_156382946
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die Gustafson speelde goed joh. Kreeg ook alle ruimte en tijd natuurlijk, maar alsnog prima.
Hopelijk laat Gio hem gewoon staan.
  vrijdag 25 september 2015 @ 21:24:53 #29
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156383416
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef VXXLL het volgende:

[..]

Liever iemand die voor zijn club en zichzelf opkomt en daar in doorschiet dan iemand die het allemaal niks boeit. Die zijn directe concurrent liever op zijn bek ziet gaan dan hem verdedigt zoals Kazim. Wel op een enogszins ongepaste manier, maar dan nog zie ik die bevlogenheid voor zichzelf en zijn team lie er dan zo iemand die gewoon alleen zijn geld bij elkaar voetbalt en het allemaal een worst zal zijn verder.

Daarmee keur ik het debiele gedrag niet goed, maar ik heb het wel lieber dan het alternatief. Overigens is het gedrag ook weer niet zo debiel. Het is gewoon steeds net wat overdreven waardoor ie makkelijk in botsing komt met anderen
Laffe huichelaar
pi_156385497
Pellè was om principe hetzelfde verhaal hier toen. Die zou maniertjes hebben en weet ik het wat allemaal niet nog meer. Scoorde aan de lopende band en was de belangrijkste schakel in ons (aanvals)spel. Maar het ging alleen maar over randzaken, dat hij een Ferrari had, dat hij teveel zou gebaren tijdens de wedstrijd (?), noem maar op.

Denk je dat ze daar in Engeland/Southampton ook maar één woord over vuilmaken?
Van alles is weer waardeloos.
pi_156386911
Nou, van Pellè viel wel mee hoor, alleen even rond die uitwedstrijd bij Twente, in het begin was het vooral hoe Pellè ons in hemelsnaam kon helpen omdat die nooit scoorde. Kazim is vocaal erg sterk aanwezig, voetballend / scorend wat minder, maar het is verder geen 'vieze' speler. Hij probeert spelers uit de concentratie te halen met gebaartjes en met woorden, maar het is geen tenentrapper, kuitenbreker, nekbijter, elleboog-van-de-week-speler, dus wat dat betreft heb ik er geen probleem mee
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:59:55 #32
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156387404
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:11 schreef Oldground het volgende:
Pellè was om principe hetzelfde verhaal hier toen. Die zou maniertjes hebben en weet ik het wat allemaal niet nog meer. Scoorde aan de lopende band en was de belangrijkste schakel in ons (aanvals)spel. Maar het ging alleen maar over randzaken, dat hij een Ferrari had, dat hij teveel zou gebaren tijdens de wedstrijd (?), noem maar op.

Helemaal niet man. Doe normaal. Je doet nu aan geschiedvervalsing.
2000 light years from home
pi_156387831
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:11 schreef Oldground het volgende:

Tering zeg. Wat een flauwekul.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156388143
Pelle was nooit vervelend en bovendien presteerde hij altijd goed.. dan pikken mensen toch iets meer van je.

Goed overigens dat Immers eindelijk uit de basis is verdwenen.. ik begrijp niet dat Feyenoord hem vorig seizoen niet liet gaan toen er nog belangstelling voor hem was. Als je voor zo'n beperkte speler een paar miljoen kan krijgen moet je die gewoon pakken. Zelfde geldt voor Vilhena.. kon naar Engeland maar mocht niet weg. Van Geel doet veel dingen goed, maar dit is gewoon kapitaalvernietiging.
pi_156388284
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Pelle was nooit vervelend
Dat is natuurlijk ook wel wat gechargeerd. Zijn gedrag onder andere na Twente-uit leverde hem toch wel wat terechte kritiek op. Al moet ik verder zeggen dat ondanks wat kleine opmerkingen over zijn gebaartjes, ik in het stadion of op dit forum weinig kritiek op heb hem meegekregen. Helemaal niet in de mate hoe Kazim nu behandeld wordt door (een deel van) het Legioen.
pi_156388630
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:22 schreef Grifte het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook wel wat gechargeerd. Zijn gedrag onder andere na Twente-uit leverde hem toch wel wat terechte kritiek op. Al moet ik verder zeggen dat ondanks wat kleine opmerkingen over zijn gebaartjes, ik in het stadion of op dit forum weinig kritiek op heb hem meegekregen. Helemaal niet in de mate hoe Kazim nu behandeld wordt door (een deel van) het Legioen.
Er speelde bij Pelle mee dat hij in de winterstop naar de zandbak kon maar Feyenoord hem niet liet gaan. Pas daarna begon hij af en toe openlijk zich wat te irriteren.. maar hij bleef verder gewoon presteren, heb me nooit aan hem geërgerd. En zijn uitbarsting na de 2-2 tegen Twente was begrijpelijk. Het verschil met Kazim is dat Kazim teveel de aandacht naar zich toetrekt, ook al bedoelt hij het misschien goed. Hij doet net of hij zo begaan is met het team maar mijn indruk is dat het toch vooral om Kazim draait bij hem.
  zaterdag 26 september 2015 @ 01:24:31 #37
445795 Boma
De Voorzitter
pi_156391812
Kazim lijkt me iemand die voor je door het vuur gaat. Een oprecht persoon. Hij kan alleen niet voetballen dus heb je er als voetbalclub weinig aan. Verder wel respect voor de persoon Kazim. Hij steekt z'n kop gewoon net iets te ver boven het tot op de milimeter kortgesnoeide Hollandse maaiveld uit, waardoor men zich genoodzaakt ziet in de pen te kruipen en het zich voor te laten doen dat de beste man zojuist uit het Pieter Baan Centrum ontsnapt is. Want hoe durft die neger, of wat is het eigenlijk, wel door zich niet als de gemiddelde kaaskop te gedragen?
Mijn gedacht!
pi_156391900
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:24 schreef Boma het volgende:
Kazim lijkt me iemand die voor je door het vuur gaat. Een oprecht persoon. Hij kan alleen niet voetballen dus heb je er als voetbalclub weinig aan. Verder wel respect voor de persoon Kazim. Hij steekt z'n kop gewoon net iets te ver boven het tot op de milimeter kortgesnoeide Hollandse maaiveld uit, waardoor men zich genoodzaakt ziet in de pen te kruipen en het zich voor te laten doen dat de beste man zojuist uit het Pieter Baan Centrum ontsnapt is. Want hoe durft die neger, of wat is het eigenlijk, wel door zich niet als de gemiddelde kaaskop te gedragen?
Ach, lul toch niet zo man. Wat een totale onzin om te doen alsof hij veroordeeld wordt om die reden. Alsof Pelle zo lekker aan de Nederlandse standaard voldeed? :')

Kazim is een teringlijer, en een van de grootste teringlijers in de Eredivisie op dit moment. Daardoor is het een makkelijk doelwit en wordt alles wat hij doet even extra benoemd. Maar dat betekent niet dat hij de dingen die benoemd worden niet daadwerkelijk fout doet. Zoals dat ook voor Moreno geldt als hij volgende week een gele kaart pakt. Dit soort calimerogedrag slaat echt nergens op.

En het is ook echt zwak overal maar racisme bij te betrekken, indirect of direct. Want iets zou toch eens niet gebaseerd zijn op huidskleur. Wat een klein denkwereldje heb je dan.
pi_156392536
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Pelle was nooit vervelend
Uhm Pellé kon zeker vervelend zijn. Kreeg ook 4 wedstrijden schorsing voor een elleboog en wat dacht je van z'n spontane "help mijn man is klusser"-imitatie in de Grolsch Veste? Of z'n (prachtige) actie door Jan-Joost van Gangelen niet te woord te willen staan vanwege zijn "Ajax-head"?

Verschil alleen dat hij idd er tegenover zette dat ie geweldig presteerde en zich eigenlijk alleen maar misdroeg' als ze meeste schade toch al geleden was. En dat ie dat niet deed om puur z'n ego, maar ook uit frustratie dat z'n team onrecht aangedaan werd, zoals tegen Twente. Begrijpelijke frustratie. Zolang het goed draaide hield ie zich meestal rustig.

Kazim vindt volgens mij nog wel iets om te kutten als ze eerste staan, het team perfect draait en je je plaatst voor de bekerfinale. Boos dat iemand durfte te zeggen dat ie z'n nieuwe vette voetbal-patta's persoonlijk niet zo heel mooi vond ofzo...(compleet respectloos en provocerend gewoon)
pi_156393040
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:29 schreef Tchock het volgende:
Kazim is een teringlijer, en een van de grootste teringlijers in de Eredivisie op dit moment. Daardoor is het een makkelijk doelwit en wordt alles wat hij doet even extra benoemd. Maar dat betekent niet dat hij de dingen die benoemd worden niet daadwerkelijk fout doet. Zoals dat ook voor Moreno geldt als hij volgende week een gele kaart pakt. Dit soort calimerogedrag slaat echt nergens op.
Hij kan best van nut zijn, als ie had geweten waar z'n grenzen lagen, en wat het verschil is tussen 'functioneel vervelend doen' en 'schadelijk voor het team'-vervelend doen. Met z'n lengte, enorme kracht en z'n eindeloze vechtlust in z'n spel had ie een prima breekijzer kunnen wezen. Een grotere rol mag ie ook niet verwachten dan dat, maar als invaller die z'n team een aantal keer redt in de slotfase is ook een dankbare rol. Maar zoals je al zegt: het is te vaak een verongelijkte randdebiel die geen rol als invaller accepteert, en die

Hoewel ik het ergens wel mooi vond dat ie laatst enorm boos werd toen Kramer (notabene z'n grote concurrent) steeds aan z'n shirt getrokken werd. Niet zijn taak om daar tegen de protesteren alleen, zeker niet vanaf de bank. Maar opkomen voor je teamgenoot is altijd een plus. En dat tegen die bidons trappen vond ik ook nou niet zo'n ramp als ervan gemaakt werd. Tikkie onverstandig, maar ik vind het best aannemelijk dat ie dat deed omdat ie extreem baalde z'n gemiste kans. Er werd echter door de media van gemaakt alsof het een protest tegen Gio en z'n wissel was.
quote:
En het is ook echt zwak overal maar racisme bij te betrekken, indirect of direct. Want iets zou toch eens niet gebaseerd zijn op huidskleur. Wat een klein denkwereldje heb je dan.
Een van de populairste Feyenoorders ooit: 'pinda' Gio.

Na een half dagje zonnen getinter dan Kazim..

Een van de minst populaire Feyenoorders van de laatste 10 jaar:

Witter dan een glas melk met een scheut bleekmiddel erin (zonder z'n tattoo's was had je hem voor doelpaal aangezien als ie bij de goal stond).

Enough said volgens mij.

Denken dat kritiek krijgen etc. met je huidskleur te maken heeft bij Feyenoord :') Gejank.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roland010 op 26-09-2015 02:57:48 ]
pi_156393350
Mensen die klagen over Pelle's reactie na Twente-uit :')

Mijn huiskamer was toen ook een paar schades rijker hoor. En ik denk dat ik niet de enige ben waar dat zo was :')
pi_156393409
Kazim is een bankspeler en daar hoort zo'n extreem popsterrengedrag gewoon niet bij. Je gedrag valt en staat met je prestaties. Als hij de ster was met al 8 goals was het minder een probleem. Aangezien die sowieso niet kan voetballen moet je hem echt in de winterstop slijten.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zaterdag 26 september 2015 @ 11:09:45 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156395400
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:24 schreef Boma het volgende:
Het racisme argument _O-
pi_156395661
Lekker boeiend allemaal.
Voot het eerst dit seizoen een goed Feyenoord gezien. En waar hebben we het nu over? Over een reserve speler die deze week niet eens iets raars deed oid. Laat gaan man.
Feyenoord. O+
  Moderator zaterdag 26 september 2015 @ 11:26:05 #45
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156395678
We zijn een stel softies geworden in Nederland. Of het nou Kazim, Moreno of Bosz is, schande dit dat.

Laat gaan.
pi_156395780
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 11:26 schreef Slobeend het volgende:
We zijn een stel softies geworden in Nederland. Of het nou Kazim, Moreno of Bosz is, schande dit dat.

Laat gaan.
Denk je dat het alleen in Nederland zo gaat? Volgens mij wordt in het buitenland ook alles uitvergroot.. ik geloof dat er al meerdere spelers zijn in de Premier League die een schorsing hebben gekregen voor wat ze hadden uitgekraamd op Twitter. Het is als voetballer bijna onmogelijk geworden om nog straffeloos uit de band te springen, alles wordt tegenwoordig gezien en opgeblazen
  zaterdag 26 september 2015 @ 12:15:35 #47
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156396467
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 11:26 schreef Slobeend het volgende:

Laat gaan.
Ik vind een stevige tackle (al dan niet volgens het boekje) toch iets anders dan dat gezeik, gezever en gepussy voor,tijdens en na elke wedstrijd.
pi_156396702
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vind een stevige tackle (al dan niet volgens het boekje) toch iets anders dan dat gezeik, gezever en gepussy voor,tijdens en na elke wedstrijd.
Ja, beter wekelijks iemand doormidden zagen dan een beetje duwen, schreeuwen en zeuren.
pi_156396804
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wie doet dat dan elke wedstrijd? :o Wederom heb ik het idee dat buitenstaanders het er drukker mee hebben dan de mensen waar het om draait.
pi_156396927
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wie doet dat dan elke wedstrijd? :o Wederom heb ik het idee dat buitenstaanders het er drukker mee hebben dan de mensen waar het om draait.
Kazim. Of kijk jij nooit naar Feyenoord?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')