Sarcasme hoop ik? Of hebben we echt een hele andere wedstrijd gezien?quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:19 schreef Typisch het volgende:
Kongolo was gisteren trouwens echt goed op de flank.
Volgens mij keurt niemand zijn gedrag goed. Het wordt alleen veel groter gemaakt dan het in werkelijkheid is.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:13 schreef VXXLL het volgende:
Het totaal debiele gedrag van Kazim niet veroordelen
Dat hij wordt uitgefloten vind ik ook niet goed. Maar hoe kan je die psychopaat nou verdedigen met zn kansloze gedrag
Hij is gewoon nogal een mannetje, en bijt continu van zich af, zowel in het veld als buiten het veld, maar wel alles in clubbelang en verder niets gedaan wat echt veel te ver ging mijn inziens. Dat Labyad-voorval eventueel, maar geen beelden, kan ik niet oordelen hoe goed of slecht hij zich gedroeg.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:13 schreef VXXLL het volgende:
Het totaal debiele gedrag van Kazim niet veroordelen
Dat hij wordt uitgefloten vind ik ook niet goed. Maar hoe kan je die psychopaat nou verdedigen met zn kansloze gedrag
Jij hebt dus eenmaal liever mensen die voor je club spelen die constant lopen te provoceren en ander debiel gedrag vertonen dan spelers die zich normaal gedragen. Tsja, dan hebben we nou eenmaal een andere meningquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij is gewoon nogal een mannetje, en bijt continu van zich af, zowel in het veld als buiten het veld, maar wel alles in clubbelang en verder niets gedaan wat echt veel te ver ging mijn inziens. Dat Labyad-voorval eventueel, maar geen beelden, kan ik niet oordelen hoe goed of slecht hij zich gedroeg.
Ik vind hem voetballend tekort komen, en af en toe de aandacht wel een beetje onnodig naar zich toe trekken, en een tikkie te veel zelfvertrouwen hebben, maar op zich is het wel gewoon een kleurrijke (no pun intended) persoonlijkheid, ik geloof wel dat zijn gedrag oprecht is, en op zich hou ik daar dan ook wel weer van in plaats van al die brave kostschooljongetjes.
Je moet nou ook weer niet doen alsof ie wekelijks als Moreno inkomt of mensen langs de lijn knock-out slaat. Alleen wordt alles wat hij doet groot uitgemeten in de media, omdat ze dan weer eens wat te schrijven hebben. Geeft niet, binnen de selectie ligt hij volgens mij nog altijd wel goed
#TeamKazim (maar wel lekker op het bankie)
Ik vind dat je het een beetje overdrijft. Zowel je mening over Kazim, alsmede hoe je het hier verwoordt. Ik erken de meerwaarde van een speler die iets meer verwacht van zijn medespelers dan je gemiddeld tegenkomt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Jij hebt dus eenmaal liever mensen die voor je club spelen die constant lopen te provoceren en ander debiel gedrag vertonen dan spelers die zich normaal gedragen. Tsja, dan hebben we nou eenmaal een andere mening
Zo'n prima team is dat allang niet meer. Maar over het spel was ik ook zeer tevreden, er lijkt in ieder geval steeds meer een idee in te komen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:55 schreef Tortugal het volgende:
Ben nog steeds onder de indruk van het niveau van Feyenoord gisteren tegen een prima team. En ondanks een 3-0 overwinning zakt Van der Heijden weer volledig door het ijs. Haal je hem eruit en stel je daar Botteghin op, heb je het beste Feyenoord sinds K2.
Ik weet nog wel dat ik bij het Vitesse van Bony dacht.. wat een fantastisch team hebben die toch. Godzijdank hebben ze nog verdedigers als van der Heijden waardoor ze nooit kampioen zullen worden..quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:55 schreef Tortugal het volgende:
Ben nog steeds onder de indruk van het niveau van Feyenoord gisteren tegen een prima team. En ondanks een 3-0 overwinning zakt Van der Heijden weer volledig door het ijs. Haal je hem eruit en stel je daar Botteghin op, heb je het beste Feyenoord sinds K2.
Je loopt nu wel een beetje hard van stapel denk ik. En ik denk dat feyenoord met pelle, boeet in vorm en clasie zeker niet minder was dan feyenoord met k2.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:55 schreef Tortugal het volgende:
De grootste winst gisteren was het einde van Immersquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je loopt nu wel een beetje hard van stapel denk ik. En ik denk dat feyenoord met pelle, boeet in vorm en clasie zeker niet minder was dan feyenoord met k2.
Zonde dat Geel die niet heeft verkocht vorige zomer. Was voor iedereen beter geweest.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
De grootste winst gisteren was het einde van Immers
Aan wie in godsnaam.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zonde dat Geel die niet heeft verkocht vorige zomer. Was voor iedereen beter geweest.
Zul je zien dat hij er dit weekend weer in staat.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
De grootste winst gisteren was het einde van Immers
Neen, ik denk dat Vilhena, Toornstra en Gustafson voor hem staan in de pikorde als het gaat op een plekje op het middenveld. Vilhena voor voor El Ahmadi en Vejinovic. Toornstra en Gustafson voor de 10. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij er dit weekend weer in staat.
Nee, Immers gaat voor een stap hogerop, die wil naar Engeland waar die wekelijks kan dartenquote:
Ik vind nog eerder dat zijn gedrag wordt onderbelicht dan overbelicht. Vind het dan ook totaal geen storm in een glas water. Maar goed, veel plezier ermee het komende seizoenquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind dat je het een beetje overdrijft. Zowel je mening over Kazim, alsmede hoe je het hier verwoordt. Ik erken de meerwaarde van een speler die iets meer verwacht van zijn medespelers dan je gemiddeld tegenkomt.
Zoals een Kuyt het team kan laten aanjagen, Guidetti die zijn winnaarsmentaliteit kon laten overwaaien, zo zie ik ook iets inspirerends in de felheid die Kazim met zich meebrengt.
Ja, ik vind ook dat hij af en toe onnodige aandacht trekt met onwenselijke randzaken, maar als je kijkt hoe een situatie wordt uitvergroot als "doe eens normaal (ws een scheldwoord erachter)" roepen omdat een verdediger constant loopt te etteren, denk ik dat het wellicht wel eens een storm in een glas water kan zijn
Ik las in AD dat ie vorige zomer nog voor 3mln pond plus bonussen ergens heen kon. Championship denk ik.quote:
Als kiespijn ja. Eerder een type messi.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:22 schreef BadderHaring het volgende:
Het is heel simpel, dit Feyenoord mist een type Suarez.
Die Gustafson speelde goed joh. Kreeg ook alle ruimte en tijd natuurlijk, maar alsnog prima.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen, ik denk dat Vilhena, Toornstra en Gustafson voor hem staan in de pikorde als het gaat op een plekje op het middenveld. Vilhena voor voor El Ahmadi en Vejinovic. Toornstra en Gustafson voor de 10. Niks mis mee.
Hopelijk laat Gio hem gewoon staan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die Gustafson speelde goed joh. Kreeg ook alle ruimte en tijd natuurlijk, maar alsnog prima.
Liever iemand die voor zijn club en zichzelf opkomt en daar in doorschiet dan iemand die het allemaal niks boeit. Die zijn directe concurrent liever op zijn bek ziet gaan dan hem verdedigt zoals Kazim. Wel op een enogszins ongepaste manier, maar dan nog zie ik die bevlogenheid voor zichzelf en zijn team lie er dan zo iemand die gewoon alleen zijn geld bij elkaar voetbalt en het allemaal een worst zal zijn verder.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Jij hebt dus eenmaal liever mensen die voor je club spelen die constant lopen te provoceren en ander debiel gedrag vertonen dan spelers die zich normaal gedragen. Tsja, dan hebben we nou eenmaal een andere mening
Helemaal niet man. Doe normaal. Je doet nu aan geschiedvervalsing.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:11 schreef Oldground het volgende:
Pellè was om principe hetzelfde verhaal hier toen. Die zou maniertjes hebben en weet ik het wat allemaal niet nog meer. Scoorde aan de lopende band en was de belangrijkste schakel in ons (aanvals)spel. Maar het ging alleen maar over randzaken, dat hij een Ferrari had, dat hij teveel zou gebaren tijdens de wedstrijd (?), noem maar op.
Denk je dat ze daar in Engeland/Southampton ook maar één woord over vuilmaken?
Tering zeg. Wat een flauwekul.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:11 schreef Oldground het volgende:
Pellè was om principe hetzelfde verhaal hier toen. Die zou maniertjes hebben en weet ik het wat allemaal niet nog meer. Scoorde aan de lopende band en was de belangrijkste schakel in ons (aanvals)spel. Maar het ging alleen maar over randzaken, dat hij een Ferrari had, dat hij teveel zou gebaren tijdens de wedstrijd (?), noem maar op.
Denk je dat ze daar in Engeland/Southampton ook maar één woord over vuilmaken?
Dat is natuurlijk ook wel wat gechargeerd. Zijn gedrag onder andere na Twente-uit leverde hem toch wel wat terechte kritiek op. Al moet ik verder zeggen dat ondanks wat kleine opmerkingen over zijn gebaartjes, ik in het stadion of op dit forum weinig kritiek op heb hem meegekregen. Helemaal niet in de mate hoe Kazim nu behandeld wordt door (een deel van) het Legioen.quote:
Er speelde bij Pelle mee dat hij in de winterstop naar de zandbak kon maar Feyenoord hem niet liet gaan. Pas daarna begon hij af en toe openlijk zich wat te irriteren.. maar hij bleef verder gewoon presteren, heb me nooit aan hem geërgerd. En zijn uitbarsting na de 2-2 tegen Twente was begrijpelijk. Het verschil met Kazim is dat Kazim teveel de aandacht naar zich toetrekt, ook al bedoelt hij het misschien goed. Hij doet net of hij zo begaan is met het team maar mijn indruk is dat het toch vooral om Kazim draait bij hem.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel wat gechargeerd. Zijn gedrag onder andere na Twente-uit leverde hem toch wel wat terechte kritiek op. Al moet ik verder zeggen dat ondanks wat kleine opmerkingen over zijn gebaartjes, ik in het stadion of op dit forum weinig kritiek op heb hem meegekregen. Helemaal niet in de mate hoe Kazim nu behandeld wordt door (een deel van) het Legioen.
Ach, lul toch niet zo man. Wat een totale onzin om te doen alsof hij veroordeeld wordt om die reden. Alsof Pelle zo lekker aan de Nederlandse standaard voldeed?quote:Op zaterdag 26 september 2015 01:24 schreef Boma het volgende:
Kazim lijkt me iemand die voor je door het vuur gaat. Een oprecht persoon. Hij kan alleen niet voetballen dus heb je er als voetbalclub weinig aan. Verder wel respect voor de persoon Kazim. Hij steekt z'n kop gewoon net iets te ver boven het tot op de milimeter kortgesnoeide Hollandse maaiveld uit, waardoor men zich genoodzaakt ziet in de pen te kruipen en het zich voor te laten doen dat de beste man zojuist uit het Pieter Baan Centrum ontsnapt is. Want hoe durft die neger, of wat is het eigenlijk, wel door zich niet als de gemiddelde kaaskop te gedragen?
Uhm Pellé kon zeker vervelend zijn. Kreeg ook 4 wedstrijden schorsing voor een elleboog en wat dacht je van z'n spontane "help mijn man is klusser"-imitatie in de Grolsch Veste? Of z'n (prachtige) actie door Jan-Joost van Gangelen niet te woord te willen staan vanwege zijn "Ajax-head"?quote:
Hij kan best van nut zijn, als ie had geweten waar z'n grenzen lagen, en wat het verschil is tussen 'functioneel vervelend doen' en 'schadelijk voor het team'-vervelend doen. Met z'n lengte, enorme kracht en z'n eindeloze vechtlust in z'n spel had ie een prima breekijzer kunnen wezen. Een grotere rol mag ie ook niet verwachten dan dat, maar als invaller die z'n team een aantal keer redt in de slotfase is ook een dankbare rol. Maar zoals je al zegt: het is te vaak een verongelijkte randdebiel die geen rol als invaller accepteert, en diequote:Op zaterdag 26 september 2015 01:29 schreef Tchock het volgende:
Kazim is een teringlijer, en een van de grootste teringlijers in de Eredivisie op dit moment. Daardoor is het een makkelijk doelwit en wordt alles wat hij doet even extra benoemd. Maar dat betekent niet dat hij de dingen die benoemd worden niet daadwerkelijk fout doet. Zoals dat ook voor Moreno geldt als hij volgende week een gele kaart pakt. Dit soort calimerogedrag slaat echt nergens op.
Een van de populairste Feyenoorders ooit: 'pinda' Gio.quote:En het is ook echt zwak overal maar racisme bij te betrekken, indirect of direct. Want iets zou toch eens niet gebaseerd zijn op huidskleur. Wat een klein denkwereldje heb je dan.
Het racisme argumentquote:Op zaterdag 26 september 2015 01:24 schreef Boma het volgende:
Kazim lijkt me iemand die voor je door het vuur gaat. Een oprecht persoon. Hij kan alleen niet voetballen dus heb je er als voetbalclub weinig aan. Verder wel respect voor de persoon Kazim. Hij steekt z'n kop gewoon net iets te ver boven het tot op de milimeter kortgesnoeide Hollandse maaiveld uit, waardoor men zich genoodzaakt ziet in de pen te kruipen en het zich voor te laten doen dat de beste man zojuist uit het Pieter Baan Centrum ontsnapt is. Want hoe durft die neger, of wat is het eigenlijk, wel door zich niet als de gemiddelde kaaskop te gedragen?
Denk je dat het alleen in Nederland zo gaat? Volgens mij wordt in het buitenland ook alles uitvergroot.. ik geloof dat er al meerdere spelers zijn in de Premier League die een schorsing hebben gekregen voor wat ze hadden uitgekraamd op Twitter. Het is als voetballer bijna onmogelijk geworden om nog straffeloos uit de band te springen, alles wordt tegenwoordig gezien en opgeblazenquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:26 schreef Slobeend het volgende:
We zijn een stel softies geworden in Nederland. Of het nou Kazim, Moreno of Bosz is, schande dit dat.
Laat gaan.
Ik vind een stevige tackle (al dan niet volgens het boekje) toch iets anders dan dat gezeik, gezever en gepussy voor,tijdens en na elke wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:26 schreef Slobeend het volgende:
We zijn een stel softies geworden in Nederland. Of het nou Kazim, Moreno of Bosz is, schande dit dat.
Laat gaan.
Ja, beter wekelijks iemand doormidden zagen dan een beetje duwen, schreeuwen en zeuren.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind een stevige tackle (al dan niet volgens het boekje) toch iets anders dan dat gezeik, gezever en gepussy voor,tijdens en na elke wedstrijd.
Wie doet dat dan elke wedstrijd?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind een stevige tackle (al dan niet volgens het boekje) toch iets anders dan dat gezeik, gezever en gepussy voor,tijdens en na elke wedstrijd.
Kazim. Of kijk jij nooit naar Feyenoord?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie doet dat dan elke wedstrijd?Wederom heb ik het idee dat buitenstaanders het er drukker mee hebben dan de mensen waar het om draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |