abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156419079
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat kinderachtig trouwens dat we in Nederland maar 6 weken hebben om handtekeningen te verzamelen.

Beetje van ja ja democratie maar het moet niet te makkelijk worden voor de burger he :/.
6 weken blijkt toch meer dan voldoende, nu maar hopen dat de mensen ook gaan stemmen, ook al is het referendum niet bindend je kunt wel laten zien wat je van deze manier van regeren vindt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_156419321
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 11:04 schreef SeLang het volgende:
Het is wel grappig hoe de EU geobsedeerd is met uitbreiding van het Reich terwijl het intern allemaal uit elkaar aan het vallen is...
EU gaat dit allemaal niet overleven, hooguit 10 jaar geef ik ze.. en dan ben ik nog gul.
pi_156419376
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 13:03 schreef karton2 het volgende:

[..]

EU gaat dit allemaal niet overleven, hooguit 10 jaar geef ik ze.. en dan ben ik nog gul.
Welnee. De EU blijft gewoon bestaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156419377
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 12:31 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Goed stuk.
Ja, vraag is in hoeverre de geest van die Sikorski en Bidt nog steeds leeft bij onze Eurocraten. Ze stellen dat associatieverdrag dus erg neutraal en menslievend voor, maar op de achtergrond zit er een umkreisung idee achter van Rusland...
I´m back.
pi_156419521
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 13:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welnee. De EU blijft gewoon bestaan.
Hooguit in een kaalgestripte vorm van wat het nu is; soort algemeen contactorgaan zoals ons eigen Beneluxparlement. Geen verkiezingen meer voor het EU parlement, alleen maar elkaar informeren wat ons zoal bezig houdt.
Kwestie van tijd voordat landen soevereiniteit gaan terughalen vanuit Brussel en dan zakt het als een kaartenhuis in elkaar.
  zondag 27 september 2015 @ 13:41:54 #216
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156420006
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:32 schreef Ryan3 het volgende:
Long read van Wierd Duk over het associatieverdrag:

[..]

Dat associatieverdrag is wat minder onschuldig dan voorstanders ervan dit voorstellen. Maar wrs is dat niet bekend bij iedereen.
Flinke lap tekst, maar thx
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_156420033
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 12:50 schreef vipergts het volgende:

[..]

6 weken blijkt toch meer dan voldoende, nu maar hopen dat de mensen ook gaan stemmen, ook al is het referendum niet bindend je kunt wel laten zien wat je van deze manier van regeren vindt.
Het blijkt voldoende voor GeenStijl die de financiele en technische middelen heeft ;).
pi_156420610
Denk dat ze het sowieso wel hebben gehaald.
pi_156421243
Vanavond om 19:00 uur dus een tussenstand. Denk wel dat het ondertussen op zo'n 320k staat.
pi_156424073
Vraag allemaal nog eventjes aan mensen om te tekenen.

Alsjeblieft.
(she/her)
pi_156425154
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:33 schreef Fylax het volgende:
Vraag allemaal nog eventjes aan mensen om te tekenen.

Alsjeblieft.
Doe het zelf :O
pi_156425404
Hoelang mag de Kiesraad eigenlijk doen over het natellen/controleren?
pi_156425506
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 13:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welnee. De EU blijft gewoon bestaan.
Heb je nou ook commentaar op wat Wierd Duk gepubliceerd heeft. Of is dat don't read, too long of andersom?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 27-09-2015 18:25:12 ]
I´m back.
pi_156426689
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat kinderachtig trouwens dat we in Nederland maar 6 weken hebben om handtekeningen te verzamelen.

Beetje van ja ja democratie maar het moet niet te makkelijk worden voor de burger he :/.
Voor jan alleman is zes weken idd. veel te kort in tegenstelling tot grote organisaties die de media achter zich hebben kunnen het al binnen 24 uur fiksen.
pi_156426799
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:20 schreef Physsic het volgende:
Hoelang mag de Kiesraad eigenlijk doen over het natellen/controleren?
14 Oktober zal de definitieve uitslag bekend worden gemaakt door de kiesraad.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  zondag 27 september 2015 @ 18:52:48 #226
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156427635
8 minuutjes :D
pi_156427641
Spannend.
(she/her)
  zondag 27 september 2015 @ 18:53:39 #228
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156427671
En dan hebben ze het net niet gehaald 299.541 of zo :P
pi_156427753
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:53 schreef BarryOSeven het volgende:
En dan hebben ze het net niet gehaald 299.541 of zo :P
Lol, zou wel een leuk scenario zijn.
Maar eh kiesraad gaat het toch nog na lopen, pas als zij zeggen dat er 12 ondertekenaars tekort komen, dan wordt het leuk... krijg je hertelling...
I´m back.
pi_156427765
Nog HEEEL even.
(she/her)
pi_156427801
2
(she/her)
pi_156427822
1
(she/her)
pi_156427871
442992 :o
(she/her)
pi_156427874
SOOOOW
pi_156427877
KOEKOEK RTATATATATTAT
(she/her)
pi_156427882
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:00 schreef Fylax het volgende:
442992 :o
Waar kan je dat zien?!?!
pi_156427892
Nou gefeliciteerd Jan _O_
pi_156427906
Mooi hoor :)
pi_156427912
442.000 ?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')