Je doet je naam eer aan.quote:
En dan hebben we nog te vroeg gekocht ook, want diezelfde man wist zeker dat de prijzen nog zouden halveren de komende jarenquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
De helft naar aanleiding van advies van een FOKker
Uiteraard klopt de prijs, anders had je het toch niet gekochtquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:47 schreef Pap89 het volgende:
Vraag 239,500, Betaald 233k, dus zo'n 2.5%?
Stond 1 dag te koop en verder geen onderhoud aan gehad, prijs klopte voor het type woning in ieder geval.
Het beroep aankoopmakelaar snap ik ook niet. Het lijkt mij dat je amper werk hebt dan, maar het tegendeel is waar helaas.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:52 schreef Redster1984 het volgende:
In 2013 12,5% wat neerkomt op 25.000 . Zonder aankoop makelaar want dat vind ik zonde van het geld. Voordeel was wel dat beide mensen die er woonden ook overleden waren (niet in t huis) . Verder stond het al een jaar te koop, dus de erven wilden er ook wel van af.
Ehm die hoorde in een ander topic denk ik?quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het beroep aankoopmakelaar snap ik ook niet. Het lijkt mij dat je amper werk hebt dan, maar het tegendeel is waar helaas.
Ja omdat het gewoon toegevoegde waarde heeft of je moet bedoelen dat er mensen zijn die een autohandelaar inhuren om een huis te kopenquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:04 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Ehm die hoorde in een ander topic denk ik?
Edit ik las verkeerd.... ik la autohandelaar in plaats van aankoopmakelaar... haha maar je zult verbaasd zijn hoeveel mensen er nog zo'n persoon inhuren...
Nee ik bedoel puur dat een aankoopmakelaar geen toegevoegde waarde heeft. Tenzij je zelf de ballen niet hebt om te onderhandelen natuurlijk...quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja omdat het gewoon toegevoegde waarde heeft of je moet bedoelen dat er mensen zijn die een autohandelaar inhuren om een huis te kopen
Aha, als je in de veronderstelling bent dat een aankoopmakelaar alléén voor zijn opdrachtgever onderhandelt, dan is er inderdaad over het algemeen vrij weinig toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:39 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel puur dat een aankoopmakelaar geen toegevoegde waarde heeft. Tenzij je zelf de ballen niet hebt om te onderhandelen natuurlijk...
Ik ben vooral benieuwd wat de aankoopmakelaar dan nog gekost heeft.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:37 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Niet om flauw te zijn, maar had je er zelf echt geen 9k vanaf kunnen krijgen?
Vast wel.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:37 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Niet om flauw te zijn, maar had je er zelf echt geen 9k vanaf kunnen krijgen?
Uiteindelijke prijs zal rond de 1500 liggen denk ikquote:Op zaterdag 26 september 2015 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat de aankoopmakelaar dan nog gekost heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |