Fitch Ratings maakt de grote 3 compleetquote:
Stand deel 3200, dubbele punten:quote:
Yep, dat is snel, had er mssn drie moeten vragenquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:59 schreef Szura het volgende:
Verenigde Staten, Washington
Colombia, Bogota
Nee nog meer!quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:05 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Yep, dat is snel, had er mssn drie moeten vragen
Stand deel 3200, dubbele punten:
1 Quyxz_
2 ß
2 Mark
4 Szura
2 plagvreugd
Checkquote:
quote:My baby, he don't talk sweet
He ain't got much to say
But he loves me, loves me, loves me
I know that he loves me anyway
And maybe he don't dress fine
But I don't really mind
'Cause every time he pulls me near
I just wanna cheer
quote:Oh, maybe he's no Romeo
But he's my lovin' one-man show
Oh, whoa,
Yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Hoppaquote:
En weer terugquote:
Jep, maar liefst 69 meterquote:
Nergens voor is goedquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:23 schreef Szura het volgende:
Nergens voor? Meen dat hij de enige president was die z'n tussenletter heeft verzonnen.
Heb wel eens gelezen (quest?) dat mensen met een tussenletter betrouwbaarder overkomen. Peter rrrrr.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:23 schreef Szura het volgende:
Nergens voor? Meen dat hij de enige president was die z'n tussenletter heeft verzonnen.
Stomp Z. Innigquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:25 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heb wel eens gelezen (quest?) dat mensen met een tussenletter betrouwbaarder overkomen. Peter rrrrr.
quote:
quote:
in de buurt, maar het heeft niets met sport te maken, wel met cultuur.quote:
Wenn ich Kultur höre ... entsichere ich meinen Browningquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:39 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
in de buurt, maar het heeft niets met sport te maken, wel met cultuur.
bijna....hoewel een terminal niets met cultuur te maken heeft.quote:
Het is inderdaad het filiaal van het Louvre en het wordt gebouwd in Abu Dhabi. Nooit iets over gelezen? Prachtig museum wordt dat.quote:
warm maarquote:
Ken je Fields of Athenry niet?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:53 schreef Mark het volgende:
Ken ik nietmaar zal wel Brits zijn. Everton?
quote:By a lonely prison wall
I heard a young girl calling
"Michael they have taken you away
For you stole Treveleyn's corn
So the young might see the morn
Now a prison ship lies waiting in the bay"
(Chorus)
Low, lie the Fields of Athenry
Where once we watched the small free birds fly
Our love was on the wing
We dreams and songs to sing
It's so lonely 'round the Fields of Athenry
By a lonely prison wall
I heard a young man calling
"Nothing matters Mary when you're free
Against the Famine and the Crown
I rebelled they ran me down
Now, you must raise our child with dignity"
(Chorus)
By a lonely harbour wall
She watched the last star falling
As the prison ship sailed out against the sky
Sure she'll wait and hope and pray
For her love in Botany Bay
It's so lonely 'round the Fields of Athenry
quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:58 schreef Mark het volgende:
The famine and the crown suggereert idd iets Iers.
inderdaad??quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:58 schreef Mark het volgende:
The famine and the crown suggereert idd iets Iers.
Als reactie op Celtic. Ja, dat is een Schotse ploeg, maar ik doelde op keltischquote:
Het Ierse nationale team inderdaad. Mooi nummer, vooral in de uitvoering van Dropkick Murphy's.quote:
Ik heb het juiste antwoord gegeven op de vraag zoals hij die gesteld heeft. Dat lijkt me voldoende.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:08 schreef BeamofLight het volgende:
nee
@Szura, de vraagsteller beslist. Alleen niet altijd....
Oorspronkelijk alleen bij het Ierse team. Dus de punten blijven bij Mark.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:07 schreef Szura het volgende:
Even gegoogled:
The song was adopted by Republic of Ireland national football team supporters during the 1990 World Cup and subsequently by Celtic supporters in the early 1990s.[8][9]
Van wiki. En er zijn talloze filmpjes van Celtic te vinden. Dus volgens mij heb ik recht op die puntjes.
Er staat geen 'oorspronkelijk' in de vraagquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:09 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Oorspronkelijk alleen bij het Ierse team. Dus de punten blijven bij Mark.![]()
![]()
Bunderquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:07 schreef BeamofLight het volgende:
De omvang van een X verschilt van streek tot streek, afhankelijk van de grootte van de plaatselijke lineaire meetstandaard de voet of de roede: doorgaans 400, soms 450 vierkante roede.
X=
ja als ik achter mijn pc zit welquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:12 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Alsof je punten zou geven als je niet weg moest.
Garpje toch! Ik kan trouwens op FOK! ook niet copy pasten, maar in tekstvelden weer wel kwam ik laatst achter, dus wat ik doe is quoten, en vanuit het reageerveld vervolgens de scorelijst kopieren. Wel heel omslachtig.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja als ik achter mijn pc zit wel
joehoe!quote:
Tja, snap je wel, maar Szura's antwoord was met die vraagstelling niet foutquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Toch klopt het niet, Fields of Athenry is een IERS nummer en dat het toevallig ook gekaapt is door een Schots team doet er toch niets aan af dat het altijd gezongen werd bij wedstrijden van het Ierse team. Straks blijkt Britney Spears het ook gezongen te hebben![]()
![]()
zo is het. Dalijk is you never welk alone ook van Utrecht of fucking Enschede.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Toch klopt het niet, Fields of Athenry is een IERS nummer en dat het toevallig ook gekaapt is door een Schots team doet er toch niets aan af dat het altijd gezongen werd bij wedstrijden van het Ierse team. Straks blijkt Britney Spears het ook gezongen te hebben![]()
![]()
Inderdaad, je minpunten strepen we daarmee weer weg, en we kunnen door met jouw vraagquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:14 schreef BeamofLight het volgende:
In het kader van plaggies vraag: noem 6 landen waarvan het land en de hoofdstad dezelfde beginletter hebben
Godverdomme eentje vergetenquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:23 schreef Mark het volgende:
Luxemburg, Algerije, Monaco, San Marino, Brazilië, Belgie
diefje, Panama had ik nogquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:23 schreef Mark het volgende:
Luxemburg, Algerije, Monaco, San Marino, Brazilië, Belgie
precies, ik denk daar komt hij gauw genoeg achter en hoeplaquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:24 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
[..]
Godverdomme eentje vergeten
En die naam heb je onthouden?quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:08 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Band of the Coldstream Guards
Yepquote:
Foutquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:09 schreef Mark het volgende:
[..]
En die naam heb je onthouden?
[quote]Op vrijdag 25 september 2015 18:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Yep
5 Quyxz_
2 ß
14 Mark
14 Szura
6 plagvreugd
4 RoofingBurner
4 BeamofLight
2 ikbenniethaan33
Mooie dubbelzinnige hintquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Yep
5 Quyxz_
2 ß
14 Mark
14 Szura
6 plagvreugd
4 RoofingBurner
4 BeamofLight
2 ikbenniethaan33
Eerst roep je Bryan Adams en dan kom je spontaan met deze info?quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:15 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Coldstream guards hadden het concert geopend met god save the queen,
Jawohlquote:
en weer terug!quote:
Jawelquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:41 schreef plagvreugd het volgende:
Dus niet die opgestapte gast, Boehner of zo?
yep. geen idee of deze vraag te makkelijk wasquote:
Checkquote:
Ja, Christoph Waltzquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:14 schreef Mark het volgende:
Nog niks over gelezen, behalve de schurk
quote:
quote:
Yepquote:
Jepquote:
Morrison?quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:52 schreef Mark het volgende:
Hoe heette het fictieve zoontje van Peter van Bruggen bij Het weeshuis van de hits?
Mariam.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:41 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Hoe staat Maria, de moeder van Jezus bekend in de islam?
Donald Trump.quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:23 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet de overleden flamboyante voorzitter van Atletico Madrid ?
Gen it is ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:35 schreef Mark het volgende:
Van welke band kennen we Mike Rutherford en Tony Banks?
Genesisquote:
Shit vergeten. Was het wat ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:49 schreef Mark het volgende:
[..]
GenesisNet nog een leuke docu op de Belg
Dat vroeg ik niet.quote:
Ruud, Ali, AVRO, Sport aan Tafel, Terweijden ?quote:
Stand deel 3200, dubbele punten:quote:Op zaterdag 26 september 2015 01:16 schreef Mark het volgende:
Gezien jouw voorkeur: MAtt Le Tissier?
Uhuquote:
Katrol ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:08 schreef Mark het volgende:
Welk woord met de volgende betekenissen zoek ik?
Een gebed
Een andere naam voor de rozenkrans
Een liftsysteem
Een opbergsysteem
Een touwpomp
Een dorp in Zuid-Afrika
visgerei
O jaquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:28 schreef Mark het volgende:
Zal zelf een nieuwe doen, het was een paternoster
'Gewoon' de Kannibaal inderdaadquote:
Niet bij Parijs - Toursquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:45 schreef Mark het volgende:
Eigenlijk moet je die altijd als eerste roepen, bij welke koers dan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Dat bedoelde/wilde ik vragen.....quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:10 schreef Stompzinnig het volgende:
Weet alleen dat Freek Vonk na Bram kwam.
Viespeuk.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:12 schreef Szura het volgende:
Merel Westrik.
Of is dat mijn fantasie?
quote:
Updike ?quote:
Juistquote:
Klaploper ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:12 schreef lubje25 het volgende:
Wat is?
Eenis een loopplank met leuningen naar een schip. Het is van oorsprong een touw met knopen waarlangs men naar het scheepsdek kon klimmen of zich naar een bootje of klein schip langszij kon laten afzakken
Vooral bekend doordat het in een uitdrukking gebruikt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |