Ze zullen het niet gaan verkleinen. Uitbreiding hoor je wel vaak; zal voornamelijk commercieel gedreven zijn. Al doen de landen die nu nipt het WK missen (Rusland, Spanje, Kenya, Zimbabwe) niet per sé onder voor Uruguay, Roemenië of Namibië.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee inderdaad, al hoop ik dan weer niet op toestanden zoals bij cricket dat ze dan aantal WK landen weer gaan verkleinen omdat de 'traditionele' landen niet op nederlagen tegen de kleintjes zitten te wachten.
Maar goed er gaan eerder geruchten over uitbreiding van het WK ipv inkrimping, dus dat scheelt alweer.
Spanje won bijvoorbeeld in juni nog met 20-3 van Namibië.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze zullen het niet gaan verkleinen. Uitbreiding hoor je wel vaak; zal voornamelijk commercieel gedreven zijn. Al doen de landen die nu nipt het WK missen (Rusland, Kenya, Zimbabwe) niet echt onder voor Uruguay, Roemenië of Namibië.
Dat komt vooral omdat de organisatoren per sé een tweede kwalificatieplek willen geven aan Afrika. Qua sterkte zou die plek eerder op z'n recht zijn in Europa, maar goed die hebben al 8 deelnemers.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spanje won bijvoorbeeld in juni nog met 20-3 van Namibië.
Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk, want anders heb je letterlijk nooit een ander land dan Zuid-Afrika daar vandaan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat de organisatoren per sé een tweede kwalificatieplek willen geven aan Afrika. Qua sterkte zou die plek eerder op z'n recht zijn in Europa, maar goed die hebben al 8 deelnemers.
Euh Zuid Afrika heeft al bijna standaard een plek, vanuit Afrika komt er altijd een een Q ernaastquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk, want anders heb je letterlijk nooit een ander land dan Zuid-Afrika daar vandaan.
Ja dat bedoel ik, logisch dus dat ze per se een tweede plek voor Afrika willenquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Euh Zuid Afrika heeft al bijna standaard een plek, vanuit Afrika komt er altijd een een Q ernaast
Ben benieuwd. Eerst maar eens horen wie het WK van 2023 gaat organiseren. Kandidaten zijn Frankrijk, Ierland, Italië en Zuid Afrika.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:14 schreef borisz het volgende:
2019 zal iig nog met 20 landen zijn. Voor 2023 wordt nagedacht over meer landen en dan idd 6 groepen van 4 in de groepsfase. http://www.bbc.com/news/business-31924309
Zal wel eens Z-AF kunnen worden ja. Ze grepen al mis voor 11, 15 en 19.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Eerst maar eens horen wie het WK van 2023 gaat organiseren. Kandidaten zijn Frankrijk, Ierland, Italië en Zuid Afrika.
Qua afstand, kosten, weer en eten hoop ik op Italië. Verwacht echter dat het naar Zuid Afrika gaat.
Nou die willen ze iets eerder op het toernooi hebben en niet 2,5 jaar van te vorenquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:19 schreef franklop het volgende:
Volgend jaar alweer loting voor het WK in Japan
En ze hebben wel de mooiste stadions natuurlijk; mix tussen traditionele legendarische rugbystadions en nieuwe stadions die zijn gebouwd voor FIFA 2010.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal wel eens Z-AF kunnen worden ja. Ze grepen al mis voor 11, 15 en 19.
Dat is wel een terugkerend item voor jou he? Niet alleen bij rugby maar eigenlijk alle sporten als ik je posthistorie goed herinner.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
126 spelers die dit wk spelen die in een ander land zijn geboren
Argentinie heeft er 0
En Italie een stuk of 5 Argentijnen![]()
Kan je nu als je een Nederlandse grootvader hebt voor Nederland uitkomen?
Is gewoon triest, gaat om 8 line-ups, van de 20 teamsquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is wel een terugkerend item voor jou he? Niet alleen bij rugby maar eigenlijk alle sporten als ik je posthistorie goed herinner.
Ja, met een grootouder uit land X mag je in het rugby uitkomen voor land X, ook als je ouders in land A en B zijn geboren en jij in land C.
Nee.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is gewoon triest, gaat om 8 teams, van de 20
Toch pas na 36 maanden?
Heeft hij (groot)ouders die in Schotland zijn geboren? Nee. Dus moest hij 36 maanden wachten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom moest Josh Strauss dan 36 maanden wachten?
Sommige landen bestaan niet eens zo lang, dus dan kun je er officieel niet eens geboren zijn. Namibie bijvoorbeeld heet pas sinds 1990 zo.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is gewoon triest, gaat om 8 line-ups, van de 20 teams
quote:The loophole allows those who have previously represented a country to swap to another, given they have a valid passport and haven't played for their capped-country in the previous 18 months. To make the switch, they must play in Sevens events which double as qualifiers for the Olympics.
The IRB has now clarified this and said the player must run out in at least four to swap nationalities. They must also show a "genuine, close, credible and established national link" with the country they opt to play for. If the player decides to pursue this loophole then they cannot revert back to their original capped-country if it fails to work out.
Wel apart dat dit niet specifiek over sevens gaat dan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:32 schreef Nielsch het volgende:
Er is sinds kort trouwens een Olympische loophole waardoor je als speler met een nationaliteit van land X die ooit is uitgekomen voor land Y toch nog kan uitkomen voor land X. Bekendste voorbeeld is Tim Nanai-Williams. Geboren in Samoa, gespeeld voor Nieuw Zeeland op basis van zijn ouders en speelt nu weer voor Samoa. Deze regel bestaat echter pas sinds vorig jaar en is niet door World Rugby maar door het IOC ingesteld; hun regels zeggen namelijk dat een speler altijd voor zijn geboorteland moet kunnen uitkomen, ook als de regels van de sportbond dat verbieden.
[..]
Union en Sevens vallen allebei onder dezelfde bond (World Rugby) en hebben gedeelde eligibility regels. Hierdoor voorkomt World Rugby dat Tim Visser in XV's uitkomt voor Schotland en tegelijkertijd in Sevens voor Nederland (om maar even een voorbeeld te geven).quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel apart dat dit niet specifiek over sevens gaat dan.
Maar die heeft een oma die in Glasgow is geboren als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Josh Strauss heeft overigens gewoon 3 jaar in Scotland 'gewoond'
John Hardie heeft nog nooit in Scotland gewoond maar speelt er wel voor
http://canchallena.lanaci(...)link_time=1443151389
Je moet wat als je tekort komtquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar die heeft een oma die in Glasgow is geboren als ik het me goed herinner.
Je kan wel allerlei voorbeelden blijven aandragen maar het feit is dat de regels er nu eenmaal zijn. Er zijn een heleboel rugbyfans die er niet blij mee zijn, met name de 36-maanden regel wordt best gehaat. Zeker nu Schotland bewust een programma heeft opgezet om jonge talentvolle spelers uit Afrika en de Pacific naar Schotland te halen om ze over 3 jaar te laten spelen voor het nationale team.
Zolang er 125 spelers zijn op een WK zal die inderdaad best snel worden aangepastquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar die heeft een oma die in Glasgow is geboren als ik het me goed herinner.
Je kan wel allerlei voorbeelden blijven aandragen maar het feit is dat de regels er nu eenmaal zijn. Ik hoop ook dat ze aangepast gaan worden maar zolang de huidige regels bestaan zullen mensen er gebruik van maken. Er zijn een heleboel rugbyfans die er niet blij mee zijn, met name de 36-maanden regel wordt best gehaat. Zeker nu Schotland bewust een programma heeft opgezet om jonge talentvolle spelers uit Afrika en de Pacific naar Schotland te halen om ze over 3 jaar te laten spelen voor het nationale team.
Ik zou wel willen weten hoe die 125 is opgebouwd. Dus hoeveel vanwege hun grootouders, hoeveel vanwege hun ouders en hoeveel vanwege de 36-maanden regel.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zolang er 125 spelers zijn op een WK zal die inderdaad best snel worden aangepast
Ja bij nader inzien is het ook wel logisch, het zou een beetje een rare situatie zijn andersquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Union en Sevens vallen allebei onder dezelfde bond (World Rugby) en hebben gedeelde eligibility regels. Hierdoor voorkomt World Rugby dat Tim Visser in XV's uitkomt voor Schotland en tegelijkertijd in Sevens voor Nederland (om maar even een voorbeeld te geven).
Kan je in die link zienquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten hoe die 125 is opgebouwd. Dus hoeveel vanwege hun grootouders, hoeveel vanwege hun ouders en hoeveel vanwege de 36-maanden regel.
Je vergeet een landquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:51 schreef Mark het volgende:
Lees trouwens net dat Burger na de RWC stopt als international. Hopen dat hij tegen Georgie of Tonga nog een overwinning mag pakken
18.000 plaatsen. Wel het meest sfeervolle.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat stadion is wel heel klein
VOlgens mij zei ik dat vorige week ook, maar de zijde die we niet zien met het grote shot heeft een grotere tribunequote:Op vrijdag 25 september 2015 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat stadion is wel heel klein
Wat je op tv ziet is ook nog een statribune. Old skool.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:20 schreef franklop het volgende:
[..]
VOlgens mij zei ik dat vorige week ook, maar de zijde die we niet zien met het grote shot heeft een grotere tribune
16.000 man, das niveau Heraclesquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:20 schreef franklop het volgende:
[..]
VOlgens mij zei ik dat vorige week ook, maar de zijde die we niet zien met het grote shot heeft een grotere tribune
Daarom keek ik ook uit naar deze wedstrijdquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:47 schreef Nielsch het volgende:
Eigenlijk is dit de knock-out match van deze pool. Winnaar heeft grote kans op kwartfinale.
omdat ze sowieso nog 3 tries willen voor een bonuspuntquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze gaan voor de try omdat het te ver naar buiten is?
Zie het niet gebeurenquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
omdat ze sowieso nog 3 tries willen voor een bonuspunt
ik zeg ja, maar het is niet te zien dat hij daadwerkelijk de grond raakt, dus TMO zegt niet te zienquote:
zit nu op 47,45quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij loop ik wat voor
Jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4 tries nodig voor bonus punt?
u zei?quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zie het niet gebeuren
Dat ik het niet zie gebeurenquote:
Ja, zie Argentinië niet verliezen van Namibië en Tonga heeft al verloren van Georgië.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Groep al bijna beslist zo?
Jammer inderdaad, maar niet geheel onverwacht dit. Al had ik meer gehoopt van Georgiequote:Op vrijdag 25 september 2015 19:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, zie Argentinië niet verliezen van Namibië en Tonga heeft al verloren van Georgië.
Richie McCaw in ieder gevalquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
JM Hernandez 4e wk al zie ik, dat doen niet veel mensen hem na
Homo's tellen niet meequote:
Matt Giteau heeft ook nog de finale van 2003 gespeeld. Was er in 2011 moet bij maar nu wel weer.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
JM Hernandez 4e wk al zie ik, dat doen niet veel mensen hem na
euh alleen als ze winnen van Nw Zeeland maken ze daar nog kans op.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Georgie van Nam wint, gaan ze dan als nog door?
als ze tweede worden treffen ze waarschijnlijk Ierland.. dat lijkt me al een lastig verhaalquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:24 schreef Nielsch het volgende:
Argentinië speelt nu wel echt briljant. Een van de sterkste teams in het toernooi. Minimaal halve finale denk ik...
Dat doet 4 jaar RC met je en volgend jaar ook een super 15 teamquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:24 schreef Nielsch het volgende:
Argentinië speelt nu wel echt briljant. Een van de sterkste teams in het toernooi. Minimaal halve finale denk ik...
Super 18 tegen die tijd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat doet 4 jaar RC met je en volgend jaar ook een super 15 team
In 2007 ging Argentinie twee keer over Frankrijk heen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
als ze tweede worden treffen ze waarschijnlijk Ierland.. dat lijkt me al een lastig verhaal
en anders Frankrijk, dat is altijd lastig op WK's
Ja als Argentinië verliest van Tonga en Namibië kan dat ja.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tonga winnen, Nam met bonuspunt, dan kan je met 9 punten toch gewoon door?
Jij bent er ook?quote:
Ik zit lekker thuis achter de buis / laptopquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij bent er ook?
In mn hotel in Londen zaten vorig weekend ook allemaal Italiaanse gezinnen compleet in rugbyshirts aan het ontbijt.
Ik dacht dat je live verslag deed vanuit het stadionquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit lekker thuis achter de buis / laptop
quote:Op zaterdag 26 september 2015 10:15 schreef Nielsch het volgende:
Vanavond in pool A de eerste crunch match tussen Engeland en Wales. Nog even wat heerlijke beelden van hun confrontatie eerder dit jaar in de Six Nations:
Wat is er in 2017?quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon in 2017 nog meer Argentijnen, Zuid Afrikanen, Australiers en Nieuw Zeelanders charteren
6 nationsquote:
Wie zie jij Pool A winnen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:36 schreef Nielsch het volgende:
Ze spelen wel een stuk scherper dan tegen Japan, maar zie ze nog niet winnen van: Engeland, Ierland, Australië, Argentinië en Nieuw Zeeland.
Engeland, daarna Australië.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:42 schreef Nober het volgende:
Ze zouden ook nog poolwinnaar kunnen worden.
[..]
Wie zie jij Pool A winnen?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:06 schreef Nober het volgende:
Dit zal het dan wel worden.
Engeland/Australië/Wales - Schotland
Zuid-Afrika - Engeland/Australië/Wales
Nieuw-Zeeland - Frankrijk
Ierland - Argentinië
dat had ik gelezen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Canada bijna gewonnen van Italië.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:25 schreef HPLC het volgende:
Leuke wedstrijd, ik moet eigenlijk vaker rugby kijken
je mag nog 5 weken genietenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:44 schreef Drolflap het volgende:
Eerste keer dat ik deze sport kijk, wat een héérlijke sport
Had het al opgezocht, heerlijkquote:
Nee dusquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:50 schreef franklop het volgende:
Die gaan voor gelijke stand kicken
toch nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:50 schreef franklop het volgende:
Die gaan voor gelijke stand kicken
morgen weer een mooie dagquote:
haha mooiquote:
William heeft alleen maar een Wales shirt aan omdat ie de Prince of Wales gaat worden. Eigenlijk is ie gewoon voor Engeland.quote:
twitter:Springboks twitterde op zondag 27-09-2015 om 11:51:36Fears confirmed - Bok captain Jean de Villiers fractured his jaw, he is out of the @rugbyworldcup - more here: http://t.co/mJwwZ8T7IC reageer retweet
ze hebben van tevoren gemeld dat ze 24 van de 48 wedstrijden live op TV uitzenden. De rest is voor in totaal liefst vier euro online te kijken via RTL XL.quote:Op zondag 27 september 2015 14:04 schreef xzaz het volgende:
Ok RTL7 faalt wel; leuk dat ze het 'uitzenden' maar als je maar pakweg 1/3 van de wedstrijden uitzendt zend je eigenlijk niet zo veel uit.
De helft live op TV en de andere helft voor 3,99 op hun website met Engels commentaar. Je kan alles live zien in prima kwaliteit als je wil voor 3,99 euro. Ik vind het prima!quote:Op zondag 27 september 2015 14:04 schreef xzaz het volgende:
Ok RTL7 faalt wel; leuk dat ze het 'uitzenden' maar als je maar pakweg 1/3 van de wedstrijden uitzendt zend je eigenlijk niet zo veel uit.
Als ze niet van Australië winnen dan is het al gedaanquote:Op zondag 27 september 2015 15:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat Engeland echt niet de laaatste 8 halen?
Als ze a.s. zaterdag verliezen van Australië niet. Als ze winnen zijn ze waarschijnlijk afhankelijk van de uitslag tussen Wales - Australië.quote:Op zondag 27 september 2015 15:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat Engeland echt niet de laaatste 8 halen?
Tegen pot 1 en 3 verliezen, dan lijkt het me ook terecht.quote:Op zondag 27 september 2015 15:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze niet van Australië winnen dan is het al gedaan
via RTL-XL onlinequote:
en evt. https://www.reddit.com/r/rugbystreams. (haal maar weg als dit niet mag @mod)quote:
zou de score van Australie - Uruguay wel eens kunnen overtreffenquote:Op zondag 27 september 2015 17:41 schreef Nielsch het volgende:
Ierland - Roemenië zal niet heel boeiend worden.
Dat verwacht ik niet...quote:Op zondag 27 september 2015 17:42 schreef franklop het volgende:
[..]
zou de score van Australie - Uruguay wel eens kunnen overtreffen
Kanttekening: Pot 1 en 3 van drie jaar geleden.quote:Op zondag 27 september 2015 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tegen pot 1 en 3 verliezen, dan lijkt het me ook terecht.
Als ZA van Schotland wint maakt Samoa - Japan weinig meer uit.quote:Op zondag 27 september 2015 23:11 schreef Nober het volgende:
3/10-15:30 Samoa (12) - Japan (13)
3/10-17:45 Zuid-Afrika (3) - Schotland (10)
Zuid-Afrika (3) - Verenigde Staten (15)
Samoa (12) - Schotland (10)
Verenigde Staten (15) - Japan (13)
10 Schotland
7 Zuid-Afrika
4 Samoa
4 Japan
Hopen op winst Samoa tegen Japan en Zuid-Afrika tegen Schotland.
Met 80.000 te gelijk. Kippenvel. Wembley zag gewoon groen.quote:
Wow.quote:Op maandag 28 september 2015 08:08 schreef Nielsch het volgende:
Argentinië kan niet meer beschikken over hun tweede rijer Galarza. Hij is 9 weken geschorst nadat hij schuldig is bevonden aan eye-gauging tegen Brett Retalick in de wedstrijd tegen Nieuw Zeeland.
http://m.france24.com/en/(...)mpaign_date=inconnue
Jup, zaten meer mensen dan Nieuw Zeeland - Argentinië vorige week en dat was al een record.quote:Op maandag 28 september 2015 09:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met 80.000 te gelijk. Kippenvel. Wembley zag gewoon groen.
Was de opkomst nu een record trouwens voor een WK wedstrijd?
quote:89,267 fans at Wembley, a record Rugby World Cup attendance
Mn bank gaat het zwaar krijgen deze week.quote:Op maandag 28 september 2015 10:09 schreef Nielsch het volgende:
Programma deze week
Dinsdag 29 september
17:45 | Tonga - Namibië | Sandy Park, Exeter
Donderdag 1 oktober
17:45 | Wales - Fiji | Millennium Stadium, Cardiff
21:00 | Frankrijk - Canada | Stadium MK, Milton Keynes
Vrijdag 2 oktober
21:00 | Nieuw Zeeland - Georgië | Millennium Stadium, Cardiff
Zaterdag 3 oktober
15:30 | Samoa - Japan | Stadium MK, Milton Keynes
17:45 | Zuid Afrika - Schotland | St James Park, Newcastle
21:00 | Engeland - Australië | Twickenham, Londen
Zondag 4 oktober
15:30 | Argentinië - Tonga | City Stadium, Leicester
17:45 | Ierland - Italië | Olympic Stadium, Londen
twee van de eerste vier zit ik in stadion, de andere twee in kroeg of fanzone daar denk ik.quote:Op maandag 28 september 2015 10:09 schreef Nielsch het volgende:
Programma deze week
Dinsdag 29 september
Donderdag 1 oktober
Vrijdag 2 oktober
Zaterdag 3 oktober
Zondag 4 oktober
Waarom zou Japan de knock-outfase niet halen?quote:Op maandag 28 september 2015 12:26 schreef Nielsch het volgende:
Als Engeland de kwartfinale niet gaat halen, is het voor het eerst in de geschiedenis dat het thuisland niet uit de poolfase komt. De meesten hadden gedacht dat dat pas in 2019 Japan zou gaan gebeuren...
nog twee nachtjes slapen!quote:Op maandag 28 september 2015 10:09 schreef Nielsch het volgende:
Programma deze week
Dinsdag 29 september
Donderdag 1 oktober
Vrijdag 2 oktober
Zaterdag 3 oktober
Zondag 4 oktober
De fanzone van Cardiff zit dacht ik in het Arms Park, het knusse rugbystadion naast het Millennium Stadium, schijnt wel sfeervol te zijn. Sowieso midden in het centrum van de stad.quote:Op maandag 28 september 2015 13:46 schreef franklop het volgende:
[..]
twee van de eerste vier zit ik in stadion, de andere twee in kroeg of fanzone daar denk ik.
Zaterdag hoop ik Engeland Australië mee te kunnen pakken thuis
kan je daar gewoon naar binnen dan? of moet je daar ook kaartjes voor kopen?quote:Op maandag 28 september 2015 13:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De fanzone van Cardiff zit dacht ik in het Arms Park, het knusse rugbystadion naast het Millennium Stadium, schijnt wel sfeervol te zijn. Sowieso midden in het centrum van de stad.
quote:Op maandag 28 september 2015 13:52 schreef Nielsch het volgende:
Barreltje en franklop gaan naar dezelfde wedstrijden?
Fanzone is volgens mij gewoon openbaar toegankelijk. Al moet ik zeggen dat ik de fanzone van Brighton nooit gehaald heb door alle pubs op de weg ernaar toe.quote:Op maandag 28 september 2015 13:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan je daar gewoon naar binnen dan? of moet je daar ook kaartjes voor kopen?
Ja en sindsdien won Engeland 2 keer van Walesquote:Op zondag 27 september 2015 20:41 schreef knnth het volgende:
[..]
Kanttekening: Pot 1 en 3 van drie jaar geleden.
van mijn ervaring in Nieuw Zeeland zijn ze gewoon open voor iedereenquote:Op maandag 28 september 2015 13:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan je daar gewoon naar binnen dan? of moet je daar ook kaartjes voor kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |