Maar die heeft een oma die in Glasgow is geboren als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Josh Strauss heeft overigens gewoon 3 jaar in Scotland 'gewoond'
John Hardie heeft nog nooit in Scotland gewoond maar speelt er wel voor
http://canchallena.lanaci(...)link_time=1443151389
Je moet wat als je tekort komtquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar die heeft een oma die in Glasgow is geboren als ik het me goed herinner.
Je kan wel allerlei voorbeelden blijven aandragen maar het feit is dat de regels er nu eenmaal zijn. Er zijn een heleboel rugbyfans die er niet blij mee zijn, met name de 36-maanden regel wordt best gehaat. Zeker nu Schotland bewust een programma heeft opgezet om jonge talentvolle spelers uit Afrika en de Pacific naar Schotland te halen om ze over 3 jaar te laten spelen voor het nationale team.
Zolang er 125 spelers zijn op een WK zal die inderdaad best snel worden aangepastquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar die heeft een oma die in Glasgow is geboren als ik het me goed herinner.
Je kan wel allerlei voorbeelden blijven aandragen maar het feit is dat de regels er nu eenmaal zijn. Ik hoop ook dat ze aangepast gaan worden maar zolang de huidige regels bestaan zullen mensen er gebruik van maken. Er zijn een heleboel rugbyfans die er niet blij mee zijn, met name de 36-maanden regel wordt best gehaat. Zeker nu Schotland bewust een programma heeft opgezet om jonge talentvolle spelers uit Afrika en de Pacific naar Schotland te halen om ze over 3 jaar te laten spelen voor het nationale team.
Ik zou wel willen weten hoe die 125 is opgebouwd. Dus hoeveel vanwege hun grootouders, hoeveel vanwege hun ouders en hoeveel vanwege de 36-maanden regel.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zolang er 125 spelers zijn op een WK zal die inderdaad best snel worden aangepast
Ja bij nader inzien is het ook wel logisch, het zou een beetje een rare situatie zijn andersquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Union en Sevens vallen allebei onder dezelfde bond (World Rugby) en hebben gedeelde eligibility regels. Hierdoor voorkomt World Rugby dat Tim Visser in XV's uitkomt voor Schotland en tegelijkertijd in Sevens voor Nederland (om maar even een voorbeeld te geven).
Kan je in die link zienquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten hoe die 125 is opgebouwd. Dus hoeveel vanwege hun grootouders, hoeveel vanwege hun ouders en hoeveel vanwege de 36-maanden regel.
Je vergeet een landquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:51 schreef Mark het volgende:
Lees trouwens net dat Burger na de RWC stopt als international. Hopen dat hij tegen Georgie of Tonga nog een overwinning mag pakken
18.000 plaatsen. Wel het meest sfeervolle.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat stadion is wel heel klein
VOlgens mij zei ik dat vorige week ook, maar de zijde die we niet zien met het grote shot heeft een grotere tribunequote:Op vrijdag 25 september 2015 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat stadion is wel heel klein
Wat je op tv ziet is ook nog een statribune. Old skool.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:20 schreef franklop het volgende:
[..]
VOlgens mij zei ik dat vorige week ook, maar de zijde die we niet zien met het grote shot heeft een grotere tribune
16.000 man, das niveau Heraclesquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:20 schreef franklop het volgende:
[..]
VOlgens mij zei ik dat vorige week ook, maar de zijde die we niet zien met het grote shot heeft een grotere tribune
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |