Ja maar anders Hakkuh ze het gras kapot...quote:Op donderdag 24 september 2015 21:09 schreef Zorro het volgende:
Ik vind die plastieken steuntjens bij de penalties e.d. een beetje gay.
Zo ging dat vroeger altijd zover ik weet.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:10 schreef knnth het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gebruikte de flyhalf van Zuid-Afrika altijd wat zand om een tee te maken.
Gaat hard idd..quote:Op donderdag 24 september 2015 21:23 schreef franklop het volgende:
gemiddeld 1 punt per minuut voor All Blacks
Niet voor niks het 'B-team'quote:
Dan hadden ze die conversie toch nodig gehadquote:
Je had niets teveel gezegd, wat een leeuwenhart heeft die man! Respect!quote:Op donderdag 24 september 2015 19:18 schreef Nielsch het volgende:
Jacques Burger, flanker en captain van Namibië is wel echt een rugbyheld. Jammer dat de rest van het team uit semi-amateurs bestaat. Afijn ik sta zelf op het veld tot 22:00 uur dus zal niet al teveel meekrijgen.
quote:Vrijdag 25 september 2015
17.45 uur | Argentinië vs Georgië (Livestream) / Kingsholm, Gloucester
Zaterdag 26 september 2015
15.30 uur | Italië vs Canada (Livestream) / Elland Road, Leeds
17.30 uur | Zuid-Afrika vs Samoa (RTL 7 en Livestream) / Villa Park, Birmingham
21.00 uur | Engeland vs Wales (RTL 7 en Livestream) / Twickenham, Londen
Zondag 27 september 2015
13.00 uur | Australië vs Uruguay (Livestream) / Villa Park, Birmingham
15.30 uur | Schotland vs Amerika (Livestream) / Elland Road, Leeds
17.30 uur | Ierland vs Roemenië (RTL 7 en Livestream) / Wembley, Londen
Hopelijk kan Samoa ook stunten tegen Zuid Afrika, al zullen de Bokke nu wel bloedgemotiveerd zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:24 schreef franklop het volgende:
Vanavond en zondag lukt me wel volledig. Zaterdag misschien nog Engeland wales
Yes, tien wijzigingen ook alweer, waaronder de gehele reservebank die nu in de basis startquote:
Ja, waarschijnlijk verwachten ze makkelijk te winnen van de VS. Plus, volgende weekend speelt Schotland tegen Zuid Afrika en dan wil je je beste team hebben staan, al heeft Schotland na de bonus point zege op Japan wel de beste papieren om door te gaan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Yes, tien wijzigingen ook alweer, waaronder de gehele reservebank die nu in de basis start
Ja, Japan zal het ook nog moeilijk krijgen met Samoa. Schotland zou eigenlijk alleen nog maar hoeven winnen van Samoa (als ze natuurlijk van de VS winnen) om door te mogen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk verwachten ze makkelijk te winnen van de VS. Plus, volgende weekend speelt Schotland tegen Zuid Afrika en dan wil je je beste team hebben staan, al heeft Schotland na de bonus point zege op Japan wel de beste papieren om door te gaan.
Ik hoop voor alle Japanners dat Schotland van Zuid Afrika weet te winnen. Als Japan dan verder al z'n wedstrijden wint - en hopelijk nog een bonuspunt pakt ergens - dan maken ze nog een kans op de kwartfinale. Moet Zuid Afrika natuurlijk niet allemaal bonuspunten gaan verzamelen, want dan gaan die door. Wel een leuke pool.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja, Japan zal het ook nog moeilijk krijgen met Samoa. Schotland zou eigenlijk alleen nog maar hoeven winnen van Samoa (als ze natuurlijk van de VS winnen) om door te mogen.
Samoa kan daar dus nog wel een mooie rol in gaan spelenquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik hoop voor alle Japanners dat Schotland van Zuid Afrika weet te winnen. Als Japan dan verder al z'n wedstrijden wint - en hopelijk nog een bonuspunt pakt ergens - dan maken ze nog een kans op de kwartfinale. Moet Zuid Afrika natuurlijk niet allemaal bonuspunten gaan verzamelen, want dan gaan die door. Wel een leuke pool.
Jup, en heel wellicht zelfs de VS. Als ze een goede dag hebben kunnen ze echt wel rugbyen. In juli wisten ze ook nog van Japan te winnen in de Pacific Nations Cup.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Samoa kan daar dus nog wel een mooie rol in gaan spelen
Inderdaad, Georgië is gewoon een heel sterk rugbyland. Argentinië is in principe veel beter, maar ze zijn een beetje als Frankrijk; de ene dag fenomenaal en een echt gevaar voor Zuid Afrika en de All Blacks, de andere dag nergens te bekennen. Maar goed, denk wel dat Argentinië gaat winnen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:53 schreef franklop het volgende:
En dan vanavond ook nog Georgie-Argentinie, ben echt benieuwd wat Georgie kan laten zien, kan zomaar een verrassing uit de bus rollen..
Dat laatste denk ik ook, maar verschillen lijken (vooralsnog) over het algemeen stuk kleiner dan dat het de eerdere WK's was.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, Georgië is gewoon een heel sterk rugbyland. Argentinië is in principe veel beter, maar ze zijn een beetje als Frankrijk; de ene dag fenomenaal en een echt gevaar voor Zuid Afrika en de All Blacks, de andere dag nergens te bekennen. Maar goed, denk wel dat Argentinië gaat winnen.
Ja, en dat is mooi. Ook goed voor de aantrekkelijkheid van het product en de legitimiteit als sport. Persoonlijk zit ik niet te wachten op weer zoiets:quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook, maar verschillen lijken (vooralsnog) over het algemeen stuk kleiner dan dat het de eerdere WK's was.
Nee inderdaad, al hoop ik dan weer niet op toestanden zoals bij cricket dat ze dan aantal WK landen weer gaan verkleinen omdat de 'traditionele' landen niet op nederlagen tegen de kleintjes zitten te wachten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, en dat is mooi. Ook goed voor de aantrekkelijkheid van het product en de legitimiteit als sport. Persoonlijk zit ik niet te wachten op weer zoiets:
Idd. Terug gaan in teams op het WK Rugby zal niet gebeuren. Al is het maar omdat niet alles om India draaitquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee inderdaad, al hoop ik dan weer niet op toestanden zoals bij cricket dat ze dan aantal WK landen weer gaan verkleinen omdat de 'traditionele' landen niet op nederlagen tegen de kleintjes zitten te wachten.
Maar goed er gaan eerder geruchten over uitbreiding van het WK ipv inkrimping, dus dat scheelt alweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |