Dat doet 4 jaar RC met je en volgend jaar ook een super 15 teamquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:24 schreef Nielsch het volgende:
Argentinië speelt nu wel echt briljant. Een van de sterkste teams in het toernooi. Minimaal halve finale denk ik...
Super 18 tegen die tijd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat doet 4 jaar RC met je en volgend jaar ook een super 15 team
In 2007 ging Argentinie twee keer over Frankrijk heen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
als ze tweede worden treffen ze waarschijnlijk Ierland.. dat lijkt me al een lastig verhaal
en anders Frankrijk, dat is altijd lastig op WK's
Ja als Argentinië verliest van Tonga en Namibië kan dat ja.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tonga winnen, Nam met bonuspunt, dan kan je met 9 punten toch gewoon door?
Jij bent er ook?quote:
Ik zit lekker thuis achter de buis / laptopquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij bent er ook?
In mn hotel in Londen zaten vorig weekend ook allemaal Italiaanse gezinnen compleet in rugbyshirts aan het ontbijt.
Ik dacht dat je live verslag deed vanuit het stadionquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit lekker thuis achter de buis / laptop
quote:Op zaterdag 26 september 2015 10:15 schreef Nielsch het volgende:
Vanavond in pool A de eerste crunch match tussen Engeland en Wales. Nog even wat heerlijke beelden van hun confrontatie eerder dit jaar in de Six Nations:
Wat is er in 2017?quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon in 2017 nog meer Argentijnen, Zuid Afrikanen, Australiers en Nieuw Zeelanders charteren
6 nationsquote:
Wie zie jij Pool A winnen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:36 schreef Nielsch het volgende:
Ze spelen wel een stuk scherper dan tegen Japan, maar zie ze nog niet winnen van: Engeland, Ierland, Australië, Argentinië en Nieuw Zeeland.
Engeland, daarna Australië.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:42 schreef Nober het volgende:
Ze zouden ook nog poolwinnaar kunnen worden.
[..]
Wie zie jij Pool A winnen?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:06 schreef Nober het volgende:
Dit zal het dan wel worden.
Engeland/Australië/Wales - Schotland
Zuid-Afrika - Engeland/Australië/Wales
Nieuw-Zeeland - Frankrijk
Ierland - Argentinië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |