abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156370527
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Bullshit. Dat is iets totaal anders.
Als mijn kinderen vervelend zijn, gelden er andere regels dan wanneer jij als gast vervelend komt doen. Jouw wordt een gunst - gastvrijheid - verleend. En als dat is omdat je nergens anders terecht kan, zou ik maar normaal doen.
Beetje gaan knokken in het land dat zo goed is om je te helpen zeg. Maak het effe.
Een land is geen gezin. Zowel tokkies als vluchtelingen hebben dezelfde rechten en krijgen beide hulp. Beide partijen dienen zich dus maar te gedragen, ongeacht of ze 'te gast' zijn of niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_156370528
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:16 schreef Razoemichin het volgende:

[..]

Heb jij ooit berichten gelezen over Chinezen door Nederlanders? Ook niet prettig.
Daarnaast, wij vragen geen gunst van hen, zij vragen een gunst van ons. Gezien het gebied en de dominante godsdienst vallen er inderdaad aardig wat kritische opmerkingen te maken.
Het is niet zozeer een gunst hoor. Als ze recht hebben op asiel, dan hebben ze dat. En onderscheid op ras en geloof wordt hier niet gemaakt ook volgens mij. Artikeltje 1.
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:24:07 #103
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_156370590
De eerste integratie is eral, vechten om voetbal :s)
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_156370612
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het is niet zozeer een gunst hoor. Als ze recht hebben op asiel, dan hebben ze dat. En onderscheid op ras en geloof wordt hier niet gemaakt ook volgens mij. Artikeltje 1.
Je hebt het over asielzoekers, maar hoeveel zijn er nu legitieme asielzoekers. Eurostat cijfers tonen aan dat maar 21% van alle vluchtelingen in Europa in het tweede kwartaal van 2015 uit Syrië kwam of beweerde uit Syrië te komen. De forged passports begin ik maar niet over.
In Nederland is het beeld anders en is 44% Syrisch (https://www.coa.nl/nl/over-coa/feiten-en-cijfers).
Het merendeel is dus gewoon niet Syrisch. Kan nog steeds vluchteling zijn hoor, maar dat zijn die andere 60 miljoen vluchtelingen die momenteel overal op de wereld in kampen zitten ook. Zullen we die maar uitnodigen dan?

Het is nog steeds een gunst hoor. Een gunst die wij als Westerse beschaving hebben bedacht. Turkije, Libanon, de Golflanden en Saudi-Arabie - om maar even wat landen te noemen - erkennen namelijk de notie vluchteling niet. Zelfs nu nog niet.
pi_156370644
Leuk hè zo'n geïmporteerde burgeroorlog.
pi_156370725
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Een land is geen gezin. Zowel tokkies als vluchtelingen hebben dezelfde rechten en krijgen beide hulp. Beide partijen dienen zich dus maar te gedragen, ongeacht of ze 'te gast' zijn of niet.
Een land is prima te vergelijken met een gezin. Dat er andere regels voor gasten gelden is niet meer dan normaal.
pi_156370726
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:25 schreef Razoemichin het volgende:

[..]

Je hebt het over asielzoekers, maar hoeveel zijn er nu legitieme asielzoekers. Eurostat cijfers tonen aan dat maar 21% van alle vluchtelingen in Europa in het tweede kwartaal van 2015 uit Syrië kwam of beweerde uit Syrië te komen. De forged passports begin ik maar niet over.
In Nederland is het beeld anders en is 44% Syrisch (https://www.coa.nl/nl/over-coa/feiten-en-cijfers).
Het merendeel is dus gewoon niet Syrisch. Kan nog steeds vluchteling zijn hoor, maar dat zijn die andere 60 miljoen vluchtelingen die momenteel overal op de wereld in kampen zitten ook. Zullen we die maar uitnodigen dan?

Het is nog steeds een gunst hoor. Een gunst die wij als Westerse beschaving hebben bedacht. Turkije, Libanon, de Golflanden en Saudi-Arabie - om maar even wat landen te noemen - erkennen namelijk de notie vluchteling niet. Zelfs nu nog niet.
Misschien snap je het concept niet van asiel en dat blijkt eigenlijk ook wel maar IEDEREEN heeft recht op asiel. Of je mag verbliven in het land waar je asiel hebt gevraagd is een andere.
pi_156370730
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heel gezellig.!
Voor sommigen van de 'iedereen is welkombrigade' kunnen er niet genoeg vluchtelingen binnenkomen.
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:31:49 #109
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156370749
quote:
Voetbal ook maar afschaffen dan?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_156370778
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb naar die "gasten" toe hier toch smakeloze en walgelijke berichten gelezen. Als ze al Nederlands hadden kunnen lezen hadden ze geschrokken van hun gastheren en gastdames.
De woorden van een paar mensen op internet komen natuurlijk ook veel harder aan dan zo'n barrelbomb van je eigen overheid.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156370784
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:25 schreef Razoemichin het volgende:

[..]

Dan hebben we ook de gunst van vrijheid van meningsuiting. Ook prima :)

En wie de echte vluchteling is, en wie niet, dat kan ik niet beoordelen en daar waag ik me ook niet aan. Daar zijn mensen voor die er de boterham mee verdienen, en die hebben er meer verstand van dan ik.
pi_156370794
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een land is prima te vergelijken met een gezin. Dat er andere regels voor gasten gelden is niet meer dan normaal.
Zeker. Zo zitten je gasten in een opvangcentrum, mogen ze niet werken en nauwelijks naar buiten. Niet vechten lijkt me echter een regel die op dient te gaan voor de gehele samenleving.
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:36:53 #113
3542 Gia
User under construction
pi_156370835
Als iedereen die tegen de stroom zogenaamde vluchtelingen is, eens gaat stemmen op een partij die dit werkelijk een halt wil toeroepen, dan kom je misschien nog ergens.
Sociaal stemmen en dan hier gaan roeptoeteren dat JIJ ze niet uitgenodigd hebt, schiet natuurlijk niet op. De meeste stemmen zijn gegaan naar de nu regerende coalitie en die maken de dienst uit.

Dus, volgende keer anders stemmen of niet zaniken en een goede gastheer/vrouw zijn.
pi_156370920
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zeker. Zo zitten je gasten in een opvangcentrum, mogen ze niet werken en nauwelijks naar buiten. Niet vechten lijkt me echter een regel die op dient te gaan voor de gehele samenleving.
Maar de consequenties kunnen verschillen voor burgers en hulpzoekers.
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:43:52 #115
3542 Gia
User under construction
pi_156370963
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar de consequenties kunnen verschillen voor burgers en hulpzoekers.
Als je als asielzoeker iemand per ongeluk doodt, kun je eruit. Lijkt me evident.
pi_156371011
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:36 schreef Gia het volgende:
Als iedereen die tegen de stroom zogenaamde vluchtelingen is, eens gaat stemmen op een partij die dit werkelijk een halt wil toeroepen, dan kom je misschien nog ergens.
Sociaal stemmen en dan hier gaan roeptoeteren dat JIJ ze niet uitgenodigd hebt, schiet natuurlijk niet op. De meeste stemmen zijn gegaan naar de nu regerende coalitie en die maken de dienst uit.

Dus, volgende keer anders stemmen of niet zaniken en een goede gastheer/vrouw zijn.
Jij weet wat iedereen die tegen deze stroom vluchtelingen is gestemd heeft? Wat een arrogantie.
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:49:15 #117
3542 Gia
User under construction
pi_156371069
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:46 schreef grimselman het volgende:

Jij weet wat iedereen die tegen deze stroom vluchtelingen is gestemd heeft? Wat een arrogantie.
Dat jij denkt te weten wat ik denk, dat is pas arrogantie.

Ik stel vast, hier en op facebook, dat de meeste mensen, schijnbaar, tegen de komst van de stroom asielzoekers zijn. Toch hebben de meeste mensen, dus ook een aantal tussen de anti-asielzoekers, op deze coalitie-partijen gestemd.
pi_156371182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Je schrijft het zelf op. Denk je dan wat anders dan je hier opschrijft?
quote:
Ik stel vast, hier en op facebook, dat de meeste mensen, schijnbaar, tegen de komst van de stroom asielzoekers zijn. Toch hebben de meeste mensen, dus ook een aantal tussen de anti-asielzoekers, op deze coalitie-partijen gestemd.
Facebook en FOK lijken mij niet representatief voor de gehele bevolking.
pi_156371201
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Alsof het ook maar iets uit maakt op welke partij je stemt. Juist vanwege die coalitievorming is geen enkel plan haalbaar, er is altijd wel een coalitiegenoot die welk voorstel dan ook zal torpederen.
pi_156371231
Dit zijn toch chirurgen, tandartsen, dokters, hoogopgeleide ICT-ers en managers die ons land vooruit gingen helpen? En die gaan dan zo asociaal op de vuist met elkaar?
pi_156371384
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:57 schreef Scorpie het volgende:
Dit zijn toch chirurgen, tandartsen, dokters, hoogopgeleide ICT-ers en managers die ons land vooruit gingen helpen? En die gaan dan zo asociaal op de vuist met elkaar?
Niet allemaal, maar een redelijk groot deel wel. Je kan je vast wel voorstellen dat die niet hier zitten, aangezien wij ook net dat kleine deel van de Marokkanen hebben die kut zijn. Pech gehad, weer.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_156371439
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:33 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dan hebben we ook de gunst van vrijheid van meningsuiting. Ook prima :)

En wie de echte vluchteling is, en wie niet, dat kan ik niet beoordelen en daar waag ik me ook niet aan. Daar zijn mensen voor die er de boterham mee verdienen, en die hebben er meer baat van dan ik.
60 HRC
pi_156371519
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:08 schreef HardMetal het volgende:

[..]

"baat bij" Als je wilt verbeteren, verbeter dan goed.
pi_156372659
Vrij aso om om half 3 's nachts nog een balletje te trappen, ik snap #teamikwilslapen wel.
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:22:33 #125
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156373013
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 10:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is wel een mooi understatement.

Verder, tja. Een vechtpartij die nieuws is omdat het tussen asielzoekers is. Elke zaterdagavond zal er ergens in Nederland ook wel een vechtpartij plaatsvinden tussen autochtone groepen, maar dat is niet echt nieuwswaardig.

Gevalletje van die mensen in dat kamp wat verder uit elkaar houden of wat extra politie-inzet in de buurt.

Tevens inb4: 'dit halen we binnen', 'islam is vrede', 'ies koeltoer', 'open je ogen' en 'sluit de grenzen'.
Jouw stelling is dus: zolang er ergens een autochtoon hetzelfde doet dan mogen we niet klagen over daden van allochtonen?

Als jij iemand op bezoek hebt dan verwacht je niet dat die zich netjes gedraagt?
pi_156373353
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:22 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Jouw stelling is dus: zolang er ergens een autochtoon hetzelfde doet dan mogen we niet klagen over daden van allochtonen?

Als jij iemand op bezoek hebt dan verwacht je niet dat die zich netjes gedraagt?
Nee, dat is mijn stelling niet.

Mijn punt is dat dit nieuws is, terwijl Elsevier zelden uitpakt met een grote knokpartij op de kermis. Dat komt omdat vechtpartijen vrij vaak voorkomen binnen Nederland, dus waarom zo'n punt maken van iets dat vluchtelingen doen terwijl 'wij' dat ook met regelmaat van de klok doen.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is voor je :) .
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:46:58 #127
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156373526
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 10:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Ze mogen niets doen en vervelen zich dus helemaal de tyfus, dan krijg je vanzelf gezeik ongeacht wie ze zijn of waar ze vandaan komen.
De eerste goedprater is gearriveerd. Heb je een goede reis gehad? Als jij bezoek hebt die zich verveelt dag mag hij de boel kort en klein slaan?

Oh ja en het is volgens mij niet: ze mogen niks maar: ze willen niks:

NWS / Asielzoekers weigeren OCMW-woning te poetsen en op te ruimen
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:49:54 #128
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156373575
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Mijn punt is dat dit nieuws is, terwijl Elsevier zelden uitpakt met een grote knokpartij op de kermis. Dat komt omdat vechtpartijen vrij vaak voorkomen binnen Nederland, dus waarom zo'n punt maken van iets dat vluchtelingen doen terwijl 'wij' dat ook met regelmaat van de klok doen.

Ik lees anders vaak genoeg over bontkraagjes die kermissen terroriseren. Of zijn dat geen autochtonen voor jou?
pi_156373655
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:46 schreef MisterCe het volgende:

[..]

De eerste goedprater is gearriveerd. Heb je een goede reis gehad? Als jij bezoek hebt die zich verveelt dag mag hij de boel kort en klein slaan?

Oh ja en het is volgens mij niet: ze mogen niks maar: ze willen niks:

NWS / Asielzoekers weigeren OCMW-woning te poetsen en op te ruimen
Precies, voldoende mogelijkheden om wat te doen, schoonmaken, studeren, vrijwilligerswerk, koken, sporten
pi_156373666
het zijn allemaal apen
pi_156373667
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jij weet niet echt wie er 9 van de 10 keer verantwoordelijk zijn voor grote vechtpartijen op de kermis he? :')
pi_156373689
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jij weet niet echt wie er 9 van de 10 keer verantwoordelijk zijn voor grote vechtpartijen op de kermis he? :')
Vluchtelingen?
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:55:02 #133
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156373697
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vluchtelingen?
Bontkraagjes
pi_156373734
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:49 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Ik lees anders vaak genoeg over bontkraagjes die kermissen terroriseren. Of zijn dat geen autochtonen voor jou?
Dat zeg ik niet. Ik stel dus, ik herhaal het nog maar eens, dat vechtpartijen vaak voorkomen. Ik vraag me dus af waarom het nu opeens zo breed uitgemeten wordt, terwijl dat bij veel andere grootschalige knokpartijen minder het geval is.
pi_156373769
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:55 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Bontkraagjes
En als ik hier dan om een bron vraag, is het antwoord dan 'dat zie je toch zelf ook wel linkse wegkijker walgelijke gütmensch policor als jij zijn landverraders'?

Zo ja, graag een bron van deze bewering!
pi_156373790
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En als ik hier dan om een bron vraag, is het antwoord dan 'dat zie je toch zelf ook wel linkse wegkijker walgelijke gütmensch policor als jij zijn landverraders'?

Een bron vragen voor vechtpartijen op de kermis, jij komt niet vaak op een kermis blijkbaar.
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:00:19 #137
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156373804
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik stel dus, ik herhaal het nog maar eens, dat vechtpartijen vaak voorkomen. Ik vraag me dus af waarom het nu opeens zo breed uitgemeten wordt, terwijl dat bij veel andere grootschalige knokpartijen minder het geval is.
Nogmaals, en ik blijf het maar herhalen, wat jij beweert klopt niet. Google maar eens op "vechtpartij kermis", dan krijg je 45000 resultaten.
pi_156373806
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een bron vragen voor vechtpartijen op de kermis, jij komt niet vaak op een kermis blijkbaar.
Vaak genoeg, aangezien ik oorspronkelijk uit de provincie kom.
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:00:52 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156373824
quote:
ja voetbal huh :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156373825
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vaak genoeg, aangezien ik oorspronkelijk uit de provincie kom.
Daar heb je het al.
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:01:20 #141
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156373831
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hier worden geen officiële statistieken van bijgehouden maar gast, hoe wereldvreemd kun je zijn....
pi_156373841
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:00 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Nogmaals, en ik blijf het maar herhalen, wat jij beweert klopt niet. Google maar eens op "vechtpartij kermis", dan krijg je 45000 resultaten.
Ja, en "vechtpartij azc overberg" geeft er 22.100. Dus de helft van de resultaten, terwijl je bij de ene zoekopdracht álle vechtpartijen meeneemt en bij de andere maar een.
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:02:37 #143
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156373851
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, en "vechtpartij azc overberg" geeft er 22.100. Dus de helft van de resultaten, terwijl je bij de ene zoekopdracht álle vechtpartijen meeneemt en bij de andere maar een.
Oke gast, jij hebt gelijk. Veel plezier nog op je roze wolk.
pi_156373872
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:01 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Hier worden geen officiële statistieken van bijgehouden maar gast, hoe wereldvreemd kun je zijn....
"Het is zo, want ik zeg het!".

Steekproef: zoek "vechtpartij kermis", pak de 1e 10 resultaten en kijk of er 9 keer allochtonen bij betrokken zijn.
pi_156373898
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:02 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Oke gast, jij hebt gelijk. Veel plezier nog op je roze wolk.
Dankjewel.
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:06:17 #146
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156373932
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

"Het is zo, want ik zeg het!".

Steekproef: zoek "vechtpartij kermis", pak de 1e 10 resultaten en kijk of er 9 keer allochtonen bij betrokken zijn.
U is bekend dat de huidige generatie bontkraagjes tot de autochtonen worden gerekend?
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:06:24 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156373934
maar goed, de vlam sloeg dus in de pan, op zich niet vreemd onder zulke omstandigheden maar om daar nu het hele vluchtelingenbeleid op af te rekenen is ook wat overdreven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156373940
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:06 schreef MisterCe het volgende:

[..]

U is bekend dat de huidige generatie bontkraagjes tot de autochtonen worden gerekend?
Hoe vaak er een bontkraagje bij betrokken is dan.
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:07:47 #149
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156373958
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:06 schreef Re het volgende:
maar goed, de vlam sloeg dus in de pan, op zich niet vreemd onder zulke omstandigheden maar om daar nu het hele vluchtelingenbeleid op af te rekenen is ook wat overdreven
Wanner onzen gasten, want dat zijn het, om zoiets massaal op de vuist gaan dan houd ik mijn hart vast wanneer ze in onze buurten worden gehuisvest. Maar zover vooruit denk jij waarschijnlijk niet.
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:08:08 #150
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156373972
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe vaak er een bontkraagje bij betrokken is dan.
Veel te vaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')