Nee, dat is mijn stelling niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:22 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Jouw stelling is dus: zolang er ergens een autochtoon hetzelfde doet dan mogen we niet klagen over daden van allochtonen?
Als jij iemand op bezoek hebt dan verwacht je niet dat die zich netjes gedraagt?
De eerste goedprater is gearriveerd. Heb je een goede reis gehad? Als jij bezoek hebt die zich verveelt dag mag hij de boel kort en klein slaan?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Ze mogen niets doen en vervelen zich dus helemaal de tyfus, dan krijg je vanzelf gezeik ongeacht wie ze zijn of waar ze vandaan komen.
Ik lees anders vaak genoeg over bontkraagjes die kermissen terroriseren. Of zijn dat geen autochtonen voor jou?quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn stelling niet.
Mijn punt is dat dit nieuws is, terwijl Elsevier zelden uitpakt met een grote knokpartij op de kermis. Dat komt omdat vechtpartijen vrij vaak voorkomen binnen Nederland, dus waarom zo'n punt maken van iets dat vluchtelingen doen terwijl 'wij' dat ook met regelmaat van de klok doen.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is voor je.
Precies, voldoende mogelijkheden om wat te doen, schoonmaken, studeren, vrijwilligerswerk, koken, sportenquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:46 schreef MisterCe het volgende:
[..]
De eerste goedprater is gearriveerd. Heb je een goede reis gehad? Als jij bezoek hebt die zich verveelt dag mag hij de boel kort en klein slaan?
Oh ja en het is volgens mij niet: ze mogen niks maar: ze willen niks:
NWS / Asielzoekers weigeren OCMW-woning te poetsen en op te ruimen
Jij weet niet echt wie er 9 van de 10 keer verantwoordelijk zijn voor grote vechtpartijen op de kermis he?quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn stelling niet.
Mijn punt is dat dit nieuws is, terwijl Elsevier zelden uitpakt met een grote knokpartij op de kermis. Dat komt omdat vechtpartijen vrij vaak voorkomen binnen Nederland, dus waarom zo'n punt maken van iets dat vluchtelingen doen terwijl 'wij' dat ook met regelmaat van de klok doen.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is voor je.
Vluchtelingen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij weet niet echt wie er 9 van de 10 keer verantwoordelijk zijn voor grote vechtpartijen op de kermis he?
Dat zeg ik niet. Ik stel dus, ik herhaal het nog maar eens, dat vechtpartijen vaak voorkomen. Ik vraag me dus af waarom het nu opeens zo breed uitgemeten wordt, terwijl dat bij veel andere grootschalige knokpartijen minder het geval is.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:49 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Ik lees anders vaak genoeg over bontkraagjes die kermissen terroriseren. Of zijn dat geen autochtonen voor jou?
En als ik hier dan om een bron vraag, is het antwoord dan 'dat zie je toch zelf ook wel linkse wegkijker walgelijke gütmensch policor als jij zijn landverraders'?quote:
Een bron vragen voor vechtpartijen op de kermis, jij komt niet vaak op een kermis blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En als ik hier dan om een bron vraag, is het antwoord dan 'dat zie je toch zelf ook wel linkse wegkijker walgelijke gütmensch policor als jij zijn landverraders'?
Zo ja, graag een bron van deze bewering!
Nogmaals, en ik blijf het maar herhalen, wat jij beweert klopt niet. Google maar eens op "vechtpartij kermis", dan krijg je 45000 resultaten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik stel dus, ik herhaal het nog maar eens, dat vechtpartijen vaak voorkomen. Ik vraag me dus af waarom het nu opeens zo breed uitgemeten wordt, terwijl dat bij veel andere grootschalige knokpartijen minder het geval is.
Vaak genoeg, aangezien ik oorspronkelijk uit de provincie kom.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een bron vragen voor vechtpartijen op de kermis, jij komt niet vaak op een kermis blijkbaar.
ja voetbal huhquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Leuk hè zo'n geïmporteerde burgeroorlog.
Daar heb je het al.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vaak genoeg, aangezien ik oorspronkelijk uit de provincie kom.
Hier worden geen officiële statistieken van bijgehouden maar gast, hoe wereldvreemd kun je zijn....quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En als ik hier dan om een bron vraag, is het antwoord dan 'dat zie je toch zelf ook wel linkse wegkijker walgelijke gütmensch policor als jij zijn landverraders'?
Zo ja, graag een bron van deze bewering!
Ja, en "vechtpartij azc overberg" geeft er 22.100. Dus de helft van de resultaten, terwijl je bij de ene zoekopdracht álle vechtpartijen meeneemt en bij de andere maar een.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:00 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Nogmaals, en ik blijf het maar herhalen, wat jij beweert klopt niet. Google maar eens op "vechtpartij kermis", dan krijg je 45000 resultaten.
Oke gast, jij hebt gelijk. Veel plezier nog op je roze wolk.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, en "vechtpartij azc overberg" geeft er 22.100. Dus de helft van de resultaten, terwijl je bij de ene zoekopdracht álle vechtpartijen meeneemt en bij de andere maar een.
"Het is zo, want ik zeg het!".quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:01 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Hier worden geen officiële statistieken van bijgehouden maar gast, hoe wereldvreemd kun je zijn....
Dankjewel.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:02 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Oke gast, jij hebt gelijk. Veel plezier nog op je roze wolk.
U is bekend dat de huidige generatie bontkraagjes tot de autochtonen worden gerekend?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
"Het is zo, want ik zeg het!".
Steekproef: zoek "vechtpartij kermis", pak de 1e 10 resultaten en kijk of er 9 keer allochtonen bij betrokken zijn.
Hoe vaak er een bontkraagje bij betrokken is dan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:06 schreef MisterCe het volgende:
[..]
U is bekend dat de huidige generatie bontkraagjes tot de autochtonen worden gerekend?
Wanner onzen gasten, want dat zijn het, om zoiets massaal op de vuist gaan dan houd ik mijn hart vast wanneer ze in onze buurten worden gehuisvest. Maar zover vooruit denk jij waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:06 schreef Re het volgende:
maar goed, de vlam sloeg dus in de pan, op zich niet vreemd onder zulke omstandigheden maar om daar nu het hele vluchtelingenbeleid op af te rekenen is ook wat overdreven
Veel te vaak.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoe vaak er een bontkraagje bij betrokken is dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |