quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:12 schreef KaBuf het volgende:
Voor FOK!
Als je toch zoveel benzine-geld hebt
Maar van wat ik heb gezien, biedt een abo weinig voordelen die ik werkelijk zou gebruikenquote:
Je mist de leukste SC van FOK!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:15 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
[..]
Maar van wat ik heb gezien, biedt een abo weinig voordelen die ik werkelijk zou gebruikenHooguit de geen-ads optie
Je mist een naamtopic.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:15 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
[..]
Maar van wat ik heb gezien, biedt een abo weinig voordelen die ik werkelijk zou gebruikenHooguit de geen-ads optie
Een topic met jouw naam.quote:
In ABO.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:22 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Waar is dat?Ik heb ze van anderen ook niet gezien
Hier: http://forum.fok.nl/topic/2253483quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:22 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Waar is dat?Ik heb ze van anderen ook niet gezien
Excuus?quote:
Geef Fien dan een proefABO... kan ze het meemakenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Excuus?
Ik heb nergens een excuus voor nodig.
Hmm.. maar daar staat "privétoegang"... geen premium-toegang ofzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:23 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hier: http://forum.fok.nl/topic/2253483
Verplaats je 'm ook?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:23 schreef gianni61 het volgende:
ik rij over een half uurtje langs de stok
Als dat kon had ik het al gedaan he.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef Fien dan een proefABO... kan ze het meemaken
basic is genoegquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:26 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Hmm.. maar daar staat "privétoegang"... geen premium-toegang ofzo?![]()
En werkt het alleen met het Pimp-abo of ook met basic?
[..]
Verplaats je 'm ook?
ik heb geen codequote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:26 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Hmm.. maar daar staat "privétoegang"... geen premium-toegang ofzo?![]()
En werkt het alleen met het Pimp-abo of ook met basic?
[..]
Verplaats je 'm ook?
Jullie willen dat ze een ABO neemt, maar 3Eurootjes voor een proefabootje kunnen er niet af...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Als dat kon had ik het al gedaan he.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie willen dat ze een ABO neemt, maar 3Eurootjes voor een proefabootje kunnen er niet af...
SMS ABO werkt niet meerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Als dat kon had ik het al gedaan he.
Dan moeten ze dat maar eens weghalen ... Volgens mij heb ik ooit ook zo eens geld weggegooid...quote:
Niet te lang nadenken, je naamtopic is zo volquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:40 schreef Fien1989 het volgende:
Hmmm... ik denk er nog even over na
Ik ben over het algemeen best gierig met euro's, behalve voor m'n auto![]()
*Fien lacht*
Maar wat is nou precies een naamtopic? Ja, een topic met mijn naam... als titel? En waarom bestaat het dan al als ik 'm niet heb aangemaakt, er uberhaupt niet bij kan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:42 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Niet te lang nadenken, je naamtopic is zo vol
Een naamtopic is een topic dat als titel jouw naam heeft. En waarom hij bestaat? Dat mag ik hier niet zeggen want dat is lekken uit ABO en dat mag niet. En als hij vol is? Tja, dan gaan we door naar een nieuw topic met een andere naamquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:44 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar wat is nou precies een naamtopic? Ja, een topic met mijn naam... als titel? En waarom bestaat het dan al als ik 'm niet heb aangemaakt, er uberhaupt niet bij kan?En wat gebeurt er als hij vol is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |