Hoeveel heb je er?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:30 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Yup! Hoeveel wil je er? Ik moet ff tellen
Hmm, 7 tel ik er nu. Dan mogen er 3 weg, 4 heb ik genoeg aan (voor ooit nr 2, gaan we vooralsnog vanuitquote:
Ah dan zoek ik nog wel even verder. Wil er eigenlijk nog een stuk of 6 en voor 3 flesjes vind ik de verzendkosten te hoog.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:19 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Hmm, 7 tel ik er nu. Dan mogen er 3 weg, 4 heb ik genoeg aan (voor ooit nr 2, gaan we vooralsnog vanuit)
Heb je voor mij een aan foto?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:35 schreef Dot. het volgende:
Heeft iemand nog een donkere positiewinterjas in de aanbieding? Idealiter met capuchon en zonder wol.
Ik kan namelijk ineens echt niet meer tegen de wollen positiejas die ik heb
Die heb ik dus ook in de aanbieding:
[ link | afbeelding ]
(Niet mijn foto) Maat L van Mamalicious als ik me niet vergis, maar valt wel ruim. En met wol dus
Zal ik morgen even maken, want het is nu te donker. Het is een soort ballonmodel die je onder dicht doet met een drukknoopje en dan met de ceintuur strakker maakt rond je middel. Ik had het knoopje alleen nooit dicht, want dan kon ik niet fietsenquote:
In de winkel kreeg je de deksels er gratis bijquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn wel zonder deksels...
Misschien welquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:16 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand interesse in jongens shirts lange mouwen 110/116?
Er zit wat tussen dat J te klein is
Kan ik morgen even voor je opmeten!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik heb evt wel interesse, ik overleg even. Weet jij hoe hoog het bed is?
Ja, ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:28 schreef lichtknopje het volgende:
Heeft er iemand nog een babyfoon te koop?
ik heb mijn mystery glamour grey nog in 80G!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:01 schreef pinquit het volgende:
SQ, had jij al je mammae bras al verkocht?
En die valt echt als 80G? Hoeveel vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb mijn mystery glamour grey nog in 80G!
Hi, leuk. Hoe oud is deze en wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:43 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, ik.
Een Alecto DBX88 (even uit mijn hoofd).
Iemand nog interesse in deze kleding?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:29 schreef lichtknopje het volgende:
Zoals beloofd hierbij de kleertjes die er bij ons uit gaan. Het liefst verkoop ik alle kleertjes in 1 partij a Euro 75,00 exclusief verzenden a Euro 6,95. De merken zijn veelal Dirkje, Feetje, Babyface, Z8, Name-it, Prenatal en Hema. Alle kleding is in goede staat en soms helemaal niet gedragen.
Maat 50
[ afbeelding ]
Maat 56
[ afbeelding ]
Detail maat 56
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat 62
[ afbeelding ]
Detail maat 62
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat 68
[ afbeelding ]
Ook heb ik nog twee inbakerdoeken a Eur 15 per stuk; Puck-a-baby(blauw) en Pacco Piccolo (wit), exlusief verzenden a Eur 3,95.
[ afbeelding ]
ik bedenk me net dat het een 90G isquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:21 schreef pinquit het volgende:
[..]
En die valt echt als 80G? Hoeveel vraag je ervoor?
Helaasquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedenk me net dat het een 90G is![]()
(ik zat met mijn huidige maat in de knoei). Dus dan is ie echt te groot voor jou vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |