Ik ook dus ik mail mensen vaak gewoon met t bedrag wat ik er voor wil geven en dan krijg je vanzelf reactie.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:01 schreef Franny_G het volgende:
Ja, dat is wel een goeie, zo'n alert. Verder heb ik echt een enorme hekel aan bieden op mp.
Ik heb nog een fornuis van FP wat we dubbel hebben. Volgens mij is dat het enige, maar ik zal van de week nog even kijken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:32 schreef Franny_G het volgende:
Ik ben op zoek naar jaren 70/80 fisher price speelgoed, zoals bijvoorbeeld dit vliegtuig:
[ afbeelding ]
Iemand toevallig nog iets of anders tips waar ik dit kan vinden? Heb online wel wat adresjes waar ik kijk maar het houdt niet over.
Je kunt niet meer bieden zonder te mailen! Dat hebben ze veranderd!quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ook dus ik mail mensen vaak gewoon met t bedrag wat ik er voor wil geven en dan krijg je vanzelf reactie.
Ik heb nog wel een paar! Zal morgen even kijken hoeveel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:48 schreef Vlindur het volgende:
GEZOCHT:
Avent Bewaarbekers. De nieuwe èn de oude versie zijn beide prima.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
dertig?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb er nog iets van dertig, Vlindur! Hoeveel wil je?
Heb je al een koper?quote:
Ik heb evt wel interesse, ik overleg even. Weet jij hoe hoog het bed is?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:29 schreef Mark het volgende:
Bopita juniorbed Tom gaat weg. Heb geen eigen foto's, is namelijk al gedemonteerd, maar hier wat plaatjes van anderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben er ook nog een uitvalbeschermingsding bij. En een matras.
Minpuntjes: wat kleine schaafplekjes aan de binnenkant waar die uitvalbescherming tegenaan heeft geschuurd. En er is 1 inbusschroef dol, die krijg ik niet los. Hierdoor moet je een lange kant en korte kant aan elkaar vervoeren....
Vraagprijs is 50 euro, af te halen in Nijmegen.
Niet heel stoer & mannelijk, maar ik heb ze. Zal straks ff foto naar je fb-en!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:16 schreef Vlindur het volgende:
Iemand babylegs te koop? Voor een jommetje
Ik zag ze gister bij de Albert Heijn te koop, een doosje voor 8 euro (want in de aanbieding). Volgens mij hadden ze 2 of 3 doosjes. Wil je die hebben? Dan kan ik ze halen voor jequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
dertig?![]()
Ik stuur je wel ff een beriggie. En jou ook JM!
Hi ik probeerde je een Pm te sturen naar je box zit vol. Ik heb de setjes nog. Wat zeg je van EUR 15 inclusief verzenden?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je al een koper?
Als het kan zou ik wel heel graag van maat 50 het rood-zwarte setje willen met dat olifantje, en het wit-groene setje met de hoofdtelefoon
top!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:23 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Niet heel stoer & mannelijk, maar ik heb ze. Zal straks ff foto naar je fb-en!
Er komen vandaag 20 mijn kant op!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik zag ze gister bij de Albert Heijn te koop, een doosje voor 8 euro (want in de aanbieding). Volgens mij hadden ze 2 of 3 doosjes. Wil je die hebben? Dan kan ik ze halen voor je
Jaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Er komen vandaag 20 mijn kant op!![]()
En bij de AH joh?XL dan zeker?
Yup! Hoeveel wil je er? Ik moet ff tellenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:15 schreef Mariposas het volgende:
Heeft iemand nog medela flesjes met deksel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |