quote:Op donderdag 24 september 2015 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
al was azula ook niet verkeerd
[ afbeelding ]
autodeur is belangrijkerquote:Op donderdag 24 september 2015 15:26 schreef madeliefff het volgende:
Wow had ik zomaar bijna lapo zonder t door te hebben
DB Super is een echte aanslag op mijn nostalgische gevoelensquote:Op donderdag 24 september 2015 15:18 schreef McNulty het volgende:
Kom Dragon Ball Super kijken met zn allen
Voor de nostalgie
Voor vroegah
Toen alles beter was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat hotquote:
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:25 schreef madeliefff het volgende:
Aan het wachten op de anwb. Mijn autodeur kan niet meer dicht
vergeten haar been nog in de auto te zettenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?
moest googlen, heb alleen de eerste avatar gezien. ziet er goed uit, is milf zeker?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
je zou Korra zeker ook doen Chevy of niet
quote:Op donderdag 24 september 2015 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DB Super is een echte aanslag op mijn nostalgische gevoelens
dit was de animatie in aflevering 5JesusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
homonegerprinspaardvogelzoekerhaasjunkthaisebathskatesbuurvrouwweermanautistquote:Op donderdag 24 september 2015 15:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik weet het.. KUIFJE
Waarschijnlijk zit haar been er gewoon tussen ofzoquote:Op donderdag 24 september 2015 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2015 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
deze was altijd zo ongelofelijk lekker
quote:Op donderdag 24 september 2015 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
al was azula ook niet verkeerd
[ afbeelding ]
gefapt?quote:
is gwn jonge chick. maar gvd als je originele avatar hebt gezien moet je ook Legend of Korra kijken, topseriequote:Op donderdag 24 september 2015 15:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
moest googlen, heb alleen de eerste avatar gezien. ziet er goed uit, is milf zeker?
hotdamnquote:
oeh... wat een moeilijke woorden ken jijquote:Op donderdag 24 september 2015 15:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
homonegerprinspaardvogelzoekerhaasjunkthaisebathskatesbuurvrouwweermanautist
bedankt slome homoquote:Op donderdag 24 september 2015 15:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit haar been er gewoon tussen ofzo
quote:Op donderdag 24 september 2015 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vergeten haar been nog in de auto te zetten
hard geworden?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oeh... wat een moeilijke woorden ken jij
helaas al gedaan vandaagquote:
ik kan het wel een kans geven ja, avatar was wel echt grandioosquote:Op donderdag 24 september 2015 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is gwn jonge chick. maar gvd als je originele avatar hebt gezien moet je ook Legend of Korra kijken, topserie
Doe je nog een keer.quote:
impotente lulquote:Op donderdag 24 september 2015 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd dit veronderstellen
espeukquote:Op donderdag 24 september 2015 15:31 schreef pinman het volgende:
[..]
Kan nog een keer. Ik doe het soms twee keer op een dag
hoerenprinsquote:Op donderdag 24 september 2015 15:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
20 seconden hoerenprins
quote:Op donderdag 24 september 2015 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DB Super is een echte aanslag op mijn nostalgische gevoelens
dit was de animatie in aflevering 5Ja dat had ik gelezen dat ep 5 kaolo lelijk geanimeerd was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat naderhand goedgekomen?we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op donderdag 24 september 2015 15:31 schreef pinman het volgende:
[..]
Kan nog een keer. Ik doe het soms twee keer op een dag
ja kan, maar ben geen 15 meerquote:
van die gevechtsanimatie krijg je gewoon een dikke harde lulquote:Op donderdag 24 september 2015 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik kan het wel een kans geven ja, avatar was wel echt grandioos
ben even gestopt met kijken, ze zitten godverdomme nog steeds in het Super Saiyan God film verhaal. alle fans hebben die film allang gezien, verzin lekker een nieuw verhaal ofzoquote:Op donderdag 24 september 2015 15:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja dat had ik gelezen dat ep 5 kaolo lelijk geanimeerd was.
Is dat naderhand goedgekomen?
Heeft niks met leeftijd te maken ;squote:Op donderdag 24 september 2015 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
ja kan, maar ben geen 15 meer
sokka (of hoe de fuck je het spelt) was echt zo'n heldquote:Op donderdag 24 september 2015 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van die gevechtsanimatie krijg je gewoon een dikke harde lul
hey wchquote:Op donderdag 24 september 2015 15:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heeft niks met leeftijd te maken ;s
Tenzij heel oud en impotent.
Tophquote:Op donderdag 24 september 2015 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
sokka (of hoe de fuck je het spelt) was echt zo'n held
Zit er niet gewoon wat blad of takje ofzo tussen dat mechanisme wat de deur sluit?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
true. Nu in auto wachten. Gelukkig heb ik jullie nog
Dat ben ik nietquote:
zo oud ben ik nietquote:Op donderdag 24 september 2015 15:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heeft niks met leeftijd te maken ;s
Tenzij heel oud en impotent.
Ben je eindelijk 16?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
ja kan, maar ben geen 15 meer
ja die was ook wel geniaal, net als die fitties met katara in het beginquote:
mijn auto is aan t aftakelen en hij is nog niet eens 23 :0quote:Op donderdag 24 september 2015 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zin om weer opnieuw te kijkenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja die was ook wel geniaal, net als die fitties met katara in het begin
dat heb ik bij jou bbyquote:Op donderdag 24 september 2015 15:36 schreef Crip het volgende:
Shit man soms zie ik meiden en dan zijn ze zo knap dat ik er onzeker van word.
terecht welquote:Op donderdag 24 september 2015 15:36 schreef Crip het volgende:
ik ook wel ja, was wel top. maar dat nieuwe is misschien leukerquote:Op donderdag 24 september 2015 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zin om weer opnieuw te kijken
gooi die haren eens in de windquote:Op donderdag 24 september 2015 15:36 schreef Crip het volgende:
Geen reden om onzeker te worden hoor, sowieso dat het kuthoeren zijn.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:36 schreef Crip het volgende:
Nee, vind het wel leuk dat alleen sommige mannen het totaal plaatje zien van mij.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gooi die haren eens in de wind
Hij scheld me gewoon uitquote:Op donderdag 24 september 2015 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal joh debiele rolmops
gewoon allebei achter elkaar kijken togquote:Op donderdag 24 september 2015 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ook wel ja, was wel top. maar dat nieuwe is misschien leuker
Heb ik ook bij hem, not sure if viking or terrorist jwtquote:Op donderdag 24 september 2015 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word onzeker van jou als jij een baard hebt.
Allemaal de schuld van de kuthoeren.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen reden om onzeker te worden hoor, sowieso dat het kuthoeren zijn.
sluiting valt niet dicht?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn auto is aan t aftakelen en hij is nog niet eens 23 :0
Deur valt niet in t slot gewoon
Nee is hot.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb ik ook bij hem, not sure if viking or terrorist jwt
dan heb ik goed nieuws voor je, ik zag een andere nachtportier die ook dikke baard had dus ben mijne ook weer laten staanquote:Op donderdag 24 september 2015 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word onzeker van jou als jij een baard hebt.
k heb wel gekeken maar ik zag niks geks. Laatste twee maanden ineens van alles mis met mijn schatje :0 het slot als hij eenmaal dicht zit deed ook al raar afgelopen tijd. Dan kreeg ik hem niet van t slot af ook niet van binnenuit als ik de andere deur nam lolquote:Op donderdag 24 september 2015 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit er niet gewoon wat blad of takje ofzo tussen dat mechanisme wat de deur sluit?
hoe oud is "je schatje"?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k heb wel gekeken maar ik zag niks geks. Laatste twee maanden ineens van alles mis met mijn schatje :0 het slot als hij eenmaal dicht zit deed ook al raar afgelopen tijd. Dan kreeg ik hem niet van t slot af ook niet van binnenuit als ik de andere deur nam lol
jezelf een beetje exclusief houden, arro :Squote:Op donderdag 24 september 2015 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, vind het wel leuk dat alleen sommige mannen het totaal plaatje zien van mij.
Niiice.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan heb ik goed nieuws voor je, ik zag een andere nachtportier die ook dikke baard had dus ben mijne ook weer laten staan
Ik zoek hem op vanavond.quote:
Ja, jelly?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
jezelf een beetje exclusief houden, arro :S
Ik heb zo'n in om jou eens voor je kanis te stompenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je zo oud als jij bent is bijna alles bot
mijn in is groter dan de jouwe dus lekker puhquote:Op donderdag 24 september 2015 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb zo'n in om jou eens voor je kanis te stompen
ik kan hem wel dicht gooien maar wss niet over de pin heen ja. Ik kan niet zien wat er precies gebeurd t laatste stukje tuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sluiting valt niet dicht?
of is dicht en gaat daardoor niet over de pin heen?
Jouw in is per definitie groter, bollequote:Op donderdag 24 september 2015 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn in is groter dan de jouwe dus lekker puh
no shitquote:Op donderdag 24 september 2015 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan hem wel dicht gooien maar wss niet over de pin heen ja. Ik kan niet zien wat er precies gebeurd t laatste stukje tuurlijk.
Pinnetje stuk. Valt tie wel dicht?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan hem wel dicht gooien maar wss niet over de pin heen ja. Ik kan niet zien wat er precies gebeurd t laatste stukje tuurlijk.
wist niet dat jij ''in'' ook gebruikte om een penis te benoemenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jouw in is per definitie groter, bolle
hele matige redding, dwergplaneetquote:Op donderdag 24 september 2015 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist niet dat jij ''in'' ook gebruikte om een penis te benoemen
matige cijfers was ik op school blij mee dus krijg jeukquote:Op donderdag 24 september 2015 15:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hele matige redding, dwergplaneet
Dat blijkt wel, nu sta je handdoeken te vouwenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
matige cijfers was ik op school blij mee dus krijg jeuk
soms zit ikquote:Op donderdag 24 september 2015 15:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, nu sta je handdoeken te vouwen
gezellig. hoe lang is die van jou?quote:
ze heeft geen penis maar toch isse groter dan de jouwe AHAHAHAHHAquote:Op donderdag 24 september 2015 15:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal die van jou eens meten
Is groot genoegquote:Op donderdag 24 september 2015 15:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal die van jou eens meten
gvd... je hebt nog gelijk ookquote:Op donderdag 24 september 2015 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft geen penis maar toch isse groter dan de jouwe AHAHAHAHHA
met je inniequote:Op donderdag 24 september 2015 15:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd... je hebt nog gelijk ook
Groter dan die van jullie.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gezellig. hoe lang is die van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |