In eerste instantie niet, maar ik vraag er wel naar.quote:Tuurlijk zie je dat niet terug, want jij praat liever over sleutelhangers, beeldjes en haar ex-vriend die haar vertrouwen heeft geschonden. Interesse in haar werk- en leefomstandigheden, haar levensstandaard en bijvoorbeeld haar werkweek van zeven dagen zijn van minder belang voor jou:
Ik heb al gezegd dat ik het nu wel weet hoe jij erover denkt, maar je blijft erover doorgaan. Je laat wel echt duidelijk blijken waarom ik geen Nederlandse vriendin wil.quote:Als het bij mij niet zou lukken bij Nederlandse jongens en ik ga maar naar Thaise jongens omdat die wel te versieren zijn, dan kijk ik toch even naar mezelf en ga ik uitzoeken waarom het niet lukt, want de reden ligt dan toch echt bij mezelf en niet bij al die vrouwen. Dat vind ik normaal gedrag.
Hoe bedoel je?quote:Hoe vallen de twee bovenstaande reacties met elkaar te rijmen?
Dat zal ik zeker vragen.quote:Waar dit op slaat, kan je beter aan haar vragen. Ik zou ook wel benieuwd zijn als haar uitgaves niet inverhouding staan met haar inkomen zoals jij het schetst.
Ze werkt geen zeven dagen per week, dat was die andere Thaise meid. Ik praat over van alles en nog wat met haar.quote:Tuurlijk zie je dat niet terug, want jij praat liever over sleutelhangers, beeldjes en haar ex-vriend die haar vertrouwen heeft geschonden. Interesse in haar werk- en leefomstandigheden, haar levensstandaard en bijvoorbeeld haar werkweek van zeven dagen zijn van minder belang voor jou:
Omdat?quote:In ts zijn geval geef ik je gelijk.
Omdat je in het begin zei dat je op Aziatische vrouwen valt. Dan kan je ook iemand zoeken in Nederland, maar dat gaat dus niet omdat je sociale fobie hebt, dus het is makkelijker om online iemand te ontmoeten en uiteindelijk met geld iemand naar Nederland halen(import bruid dus).quote:
Mijn angststoornis zorgt wel voor wat kleine obstakels met sociale interactie maar ik zet me er wel overheen. Ik kan wel zeggen dat ik voldoende zelfvertrouwen heb om hier een leuke meid te ontmoeten, daar gaat het ook niet om. Ik heb nog een mooie Chinese meid gesproken in werkomstandigheden maar aangezien ik met deze Thaise bezig ben ben ik er niet verder op in gegaan.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat je in het begin zei dat je op Aziatische vrouwen valt. Dan kan je ook iemand zoeken in Nederland, maar dat gaat dus niet omdat je sociale fobie hebt, dus het is makkelijker om online iemand te ontmoeten en uiteindelijk met geld iemand naar Nederland halen(import bruid dus).
Nee, het heeft daar niets mee te maken. Het is juist erger maar daardoor forceer ik mezelf om zekerder te worden van mezelf.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:48 schreef Scary_Mary het volgende:
Wat lukt er eigenlijk niet in Nl door je sociale fobie? Dat het online makkelijker gaat wil ik best geloven, maar afstand en een cultuurverschil zijn niet altijd dingen die zo een situatie vergemakkelijken zeg maar..
Of is het juist die afstand en eventuele verschillen een soort geruststelling voor je?
Maar vind je het zelf niet erg naïef om ¤1000 te betalen voor iemand die je nog nooit hebt ontmoet?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:07 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Mijn angststoornis zorgt wel voor wat kleine obstakels met sociale interactie maar ik zet me er wel overheen. Ik kan wel zeggen dat ik voldoende zelfvertrouwen heb om hier een leuke meid te ontmoeten, daar gaat het ook niet om. Ik heb nog een mooie Chinese meid gesproken in werkomstandigheden maar aangezien ik met deze Thaise bezig ben ben ik er niet verder op in gegaan.
Het is ook niet mijn bedoeling om haar met geld het land in te krijgen. Het duurt nog tot Maart tot dat we elkaar ontmoeten. Daarom stelde ik voor dat ik haar ticket wel zou betalen als ze hier naar NLD zou willen komen als ze het zelf niet zou kunnen betalen, dan kunnen we elkaar eerder zien.
Dit speelt er af in mijn hoofd:
Dat is inderdaad naïef. Het was meer een voorstel als ze hier heen wou komen zodat we elkaar eerder zouden kunnen ontmoeten. Ticket kosten delen door 2 en dan zou ik 300 Euro voor haar betalen. Als ze me daarmee naait dan ben ik 300 Euro kwijt ja.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar vind je het zelf niet erg naïef om ¤1000 te betalen voor iemand die je nog nooit hebt ontmoet?
Dat van sleutelhanger is al eerder gezegd, dat doen 12 jarige![]()
Heb je al eerder serieuze relaties gehad?
Waren dat ook Aziatische meisjes?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:32 schreef nintjedeboz het volgende:
Ik heb 2 serieuze relaties gehad. En nog wat scharrels.
Dat is niet zo. Ik baseer hier helemaal niets op mijn fobie dat staat los van alles.quote:Pas op met wat je doet. Ik heb ook het idee dat het vallen op Aziatische meisjes een soort uitvlucht is om niet met de sociale fobie te hoeven dealen.
Maar wat verwacht je dan wanneer ze in Nederland is? Je denkt toch niet dat zij voor een hotel gaat betalen hea? En als ze bij jou blijft slapen, gaat het dan niet veelste snel? Zij is in principe een vreemde.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:32 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad naïef. Het was meer een voorstel als ze hier heen wou komen zodat we elkaar eerder zouden kunnen ontmoeten. Ticket kosten delen door 2 en dan zou ik 300 Euro voor haar betalen. Als ze me daarmee naait dan ben ik 300 Euro kwijt ja.
Dat van die sleutelhanger is misschien wel kinderachtig ja. Ze weet het ook min of meer niet dat ik het heb gekocht. Ergste is nog dat ik dat ding nog moet ophalen. -_-" Ik ben soms echt superlomp en sta er niet bij stil wat ik doe.
Ik heb 2 serieuze relaties gehad. En nog wat scharrels.
Nee. Een Britse welke superlief was maar totaal geen character had. En een Nederlandse brunette. Ook een lieve meid. Het is pas daarna fout gelopen met de scharrels die ik heb gehad. Allemaal krenterige meiden die vol van zichzelf waren.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waren dat ook Aziatische meisjes?
OK. Het is ook alleen maar mijn observatie. Hoe naïef je omgaat met je Thaise contact doet namelijk vermoeden dat er een relatie tussen de twee bestaat.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:42 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Ik baseer hier helemaal niets op mijn fobie dat staat los van alles.
Lijkt me ook erg goed om de cultuur die iemand heeft even mee te pakken en te ervaren of dat wat voor jou is.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:46 schreef Chewie het volgende:
Als je echt serieus met haar verder wil zou ik toch eerst zelf die kant opgaan. Jij komt makkelijker Thailand binnen dan zij Nederland.
Als je fobie je in het dagelijkse leven beperkt (zeker als het zo overheersend is zoalsin het filmpje), hoe kun je dan stellen dat het los staat? Het is toch een onderdeel van je..?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:42 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Ik baseer hier helemaal niets op mijn fobie dat staat los van alles.
Lijkt me ook verstandig, misschien is zij de juiste vriendin voor TS en zo niet dan komt hij daar wellicht de juiste tegen.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg goed om de cultuur die iemand heeft even mee te pakken en te ervaren of dat wat voor jou is.
Sterker nog, lekker op vakantie gaan of op werkstage of wat dan ook in zo'n land lijkt me ideaal voor de ts, kan hij op gewone manier meisjes tegenkomen en die leren kennen. Lijkt me veel minder "gevaarlijk" dan zo via het internet waarbij je nooit weer wie je voor je hebt.
Zal misschien wat lastiger zijn met die fobie, maar he, dan werkt hij daar ook gelijk aan, win-win!
Dat filmpje is ook wel een extreme vorm maar het is maar het is wel een onderdeel van mijn leven. Ik kies er echter niet bewust voor om dit zo aan te pakken. Ik ben vaak degene van de vriendengroep die op de meiden afstapt terwijl de rest zit toe te kijken, onlangs mijn fobie.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je fobie je in het dagelijkse leven beperkt (zeker als het zo overheersend is zoalsin het filmpje), hoe kun je dan stellen dat het los staat? Het is toch een onderdeel van je..?
Dat is nu ook het plan, ze gaf ook aan dat het beter is als ik eerst die kant opkom, zodat ik kan zien hoe ze is en goed kan beoordelen of ik haar wel echt leuk vind, want daar blijft ze nog steeds onzeker over.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:46 schreef Chewie het volgende:
Als je echt serieus met haar verder wil zou ik toch eerst zelf die kant opgaan. Jij komt makkelijker Thailand binnen dan zij Nederland.
Eigenlijk wel ja. Het plan is nu ook dat ik eerst daar heen ga met vrienden en dat ik eventueel bij haar zou kunnen slapen, ze heeft 2 bedden. Ze is nu de gene die het een beetje in bedwang.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je dan wanneer ze in Nederland is? Je denkt toch niet dat zij voor een hotel gaat betalen hea? En als ze bij jou blijft slapen, gaat het dan niet veelste snel? Zij is in principe een vreemde.
In vorige post had je juist gezegd dat je sleutelhanger had gekocht en ook haar hebt verteld zodat zij wat meer gerust is?
Ik kan je vertellen dat Aziatische vrouwen, vooral Thaise, over het algemeen anders is(cultuur) dan Nederlandse vrouwen.
Slecht plan, btw, een echte Aziaat zal je nooit bij eerste kennismaking al bij hun thuis uitnodigen, laat staan slapen, tenzij bijbedoelingen. Dus je verleiden zodat ze naar Nederland kan. Je kan beter in hotels met vrienden.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:06 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Het plan is nu ook dat ik eerst daar heen ga met vrienden en dat ik eventueel bij haar zou kunnen slapen, ze heeft 2 bedden. Ze is nu de gene die het een beetje in bedwang.
Ik liet er een plaatje van zien, maar ik heb niet gezegd of ik het ging kopen of niet.
Klopt, ik merk de verschillen met het chatten. Ze houd vooral niet van sarcastische opmerkingen.
Dit klinkt dan wel weer erg positief!quote:Op donderdag 24 september 2015 13:02 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Dat is nu ook het plan, ze gaf ook aan dat het beter is als ik eerst die kant opkom, zodat ik kan zien hoe ze is en goed kan beoordelen of ik haar wel echt leuk vind, want daar blijft ze nog steeds onzeker over.
Van allemaal pak je weer net de parels.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft, 2 aziatische Fok!ers... Veel succes ermee!
quote:Op zondag 7 juni 2015 08:14 schreef Sheldon. het volgende:
Nu heb ik sinds deze week dus Azië uitgevonden als tinder plek, en wat een hemel is dat zeg als je er als westerse man een beetje fatsoenlijk uit ziet.
Momenteel heb ik mijn pijltje in de Filippijnen neergezet, en ik heb in anderhalve dag al tweehonderd matches. Daar zitten wel wat ladyboys tussen, maar dat zie je eigenlijk direct al aan hun gezicht, hun foto's ( die zijn doorgaans een stuk ordinairder dan van echte vrouwen), en de meesten zetten het ook gewoon netjes in hun profiel.
Maar dan nog blijft er een zee van vrouwen over die zo gigantisch gretig zijn. Ten eerste is het erg goed voor je zelfvertrouwen. Ze willen je whatsapp, en als je dan zegt dat je van plan bent om naar de Filippijnen te gaan binnen korte termijn worden ze half gek en stalken ze je de halve dag, en houden ze na drie dagen appen al van je..
Het begint vaak netjes, maar na twee dagen investeren in ze, beginnen ze ook sexy foto's te sturen, en bij een paar is het me na een paar dagen al gelukt dat ze een striptease voor de webcam voor me gingen geven![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:30 schreef hpeopjes het volgende:
Net terug van een trip naar Zuidoost-Azië. Zojuist gelijk m'n datingprofielen maar offline gehaald, want tussen mij en de Nederlandse vrouw wordt het definitief niks meer.Op donderdag 11 juni 2015 09:49 schreef hpeopjes het volgende:
Ik zit als man toch helemaal niet te wachten op dit soort geleuter over gelijk(waardig)heid. Wat ik zoek, wat veel mannen zoeken, is een vrouw, die ze kunnen bewonderen om haar schoonheid, haar charme, haar pure vrouwelijkheid. Een vrouw om stiekem toch een beetje op een voetstuk te plaatsen, als jouw eigen persoonlijke koningin. Een vrouw voor wie je met alle plezier keer op keer je portemonnee trekt, als ze weer eens nieuwe kleding of schoenen nodig heeft, omdat je wéét dat ze het waard is.
Het moet niet te erg worden natuurlijk, het moet allemaal wel leuk blijven en zeker niet verstikkend worden. Maar het gevoel dat je met iets bijzonders bezig bent, dat je een prachtig sieraad in handen hebt om te koesteren, dat gevoel moet er wel zijn.
Wat zoek je dan precies in die cultuur?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:06 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Die cultuurverschillen vind ik juist leuk ik hou namelijk niet van Nederlandse cultuur.
Het gekreun van zo'n Aziatische chick... Jesus het lijkt wel alsof ze een grillworst erin krijgen... Niet normaal zegquote:Op donderdag 24 september 2015 23:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat zoek je dan precies in die cultuur?
Ja, maar je kan er niet vanuit gaan dat ze zulke intenties heeft. En waarom wijst ze dan het aanbod af om naar NLD te komen? :^/ Dat snap ik dan niet hoor. Als ik vraag of ze ergens anders wilt wonen dan zegt ze ook dat ze daar niet zeker van is.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Slecht plan, btw, een echte Aziaat zal je nooit bij eerste kennismaking al bij hun thuis uitnodigen, laat staan slapen, tenzij bijbedoelingen. Dus je verleiden zodat ze naar Nederland kan. Je kan beter in hotels met vrienden.
En ik bedoelde andere cultuur verschillen
Ze wijst her af om niet meteen als een golddigger te lijken. Beetje subtiel zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:19 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Ja, maar je kan er niet vanuit gaan dat ze zulke intenties heeft. En waarom wijst ze dan het aanbod af om naar NLD te komen? :^/ Dat snap ik dan niet hoor. Als ik vraag of ze ergens anders wilt wonen dan zegt ze ook dat ze daar niet zeker van is.
Ahha.
Ik vind het wel een beetje vervelend dat ze denkt dat ik haar gedachtes kan lezen. Ze is heel subtiel met hints geven. >.< Maar niet alles is een hint. Toen ze liet zien dat ze een Baby-G horloge wou kopen wou ze alleen mijn mening hebben over welke kleur het beste bij haar staat. Niet om de horloge door mij te laten betalen. Maar alsnog een beetje vaag hoe ze die Baby-G heeft gekocht in haar financiële situatie.. ga ik nog even op in.
Wat ik me nog wel afvraag is hoe haar financiële situatie in elkaar steekt. Ze heeft een eigen appartement buiten de stad en een huis (?) in de stad zelf van haar nicht welke samen is geen wonen bij haar vriend in Frankrijk. (Mits het over dezelfde nicht gaat wat ik niet helemaal zeker meer weet.)
Echt??quote:Op donderdag 24 september 2015 11:56 schreef 20100 het volgende:
Sowieso rondlopen met een sleutelhanger met een fototje is not done als je ouder bent dan 12.
Ook niet als het van iemand is waar je al een jarenlange relatie mee hebt.
Grow some balls dude!
Die op zoek gaan via internet naar Thaise vrouwen en sociaal niet sterk zijn*quote:Op donderdag 24 september 2015 11:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Topic sluit automatisch na zoveel posts.
Maar nu we hier verder gaan: hoi Rucola, stop eens met te doen dat mannen die op andere types vallen zielige mannetjes zijn omdat ze geen Nederlandse vrouwen kunnen krijgen.
Ja zo is de meerderheid van die hollandse kerels wel.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:17 schreef Rucola het volgende:
[..]
Die op zoek gaan via internet naar Thaise vrouwen en sociaal niet sterk zijn*
Geen woorden verdraaien, graag.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wel lullig als je als gezonde hollandse man gewoon in Nederland een Aziatische dame uit Azië ontmoet die hier geboren is aan een Nederlandse uni studeert, en dat je een relatie krijgt, maar dat de buitenwereld men op Fok! in eerste instantie ervan uitgaat dat je haar hebt gekocht
Niet Nederlandse sprekende Aziatische meisjes hier gaan versieren, Is hetzelfde als bestellen via internet.quote:
Ja, want een Aziatische die hier haar PhD haalt, een succesvolle carriere tegemoet gaat en overal ter wereld aan de slag kan gaan, is exact hetzelfde als een Thaise die zeven dagen per week in een ijscobar of massagesalon werkt en amper Engels praat. Daarnaast is iemand in levende lijve zien exact hetzelfde als iemand van een schimmige dating site halen zonder reallife ooit vantevoren te hebben gezien.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Niet Nederlandse sprekende Aziatische meisjes hier gaan versieren, Is hetzelfde als bestellen via internet.
Sorry maar die nuance had je in eerste instantie nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:17 schreef Rucola het volgende:
[..]
Die op zoek gaan via internet naar Thaise vrouwen en sociaal niet sterk zijn*
Geen woorden verdraaien, graag.
Jawel, heb ik steeds zo beschreven.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sorry maar die nuance had je in eerste instantie niet
Vraag me nog steeds af waar die frustratie vandaan komt.
Wellicht moet je je eigen reacties eens terug lezen, je stelt toch heel duidelijk meerdere malen dat het nooit succesvolle knappe mannen kunnen zijn die in Azië op zoek gaan naar een vrouw.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:16 schreef Rucola het volgende:
[..]
Jawel, heb ik steeds zo beschreven.
Dit idd Rucola. Vertel, waarom zo gefrustreerd? Je ex heeft je verlaten voor een Aziaat?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wellicht moet je je eigen reacties eens terug lezen, je stelt toch heel duidelijk meerdere malen dat het nooit succesvolle knappe mannen kunnen zijn die in Azië op zoek gaan naar een vrouw.
Waarom dan nog 2e deel van topic openen als je blijkbaar het al weet?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:40 schreef nintjedeboz het volgende:
Mijn hoofdgedachte op het moment:
Ze lijkt me een leuke meid en ik wil het een kans geven. Zodra ik in de gaten hebt dat het alleen maar om het geld draait dan ben ik weg. Het is nu nog te vroeg om conclusies te trekken en dat kan ik zelf ook wel bedenken natuurlijk.
Als je dan denkt dat ik naïef ben, een creep of zo'n typische vent. Tsja, dat is niet mijn probleem. Punt uit.
Het was ook niet gefrustreerd, eerder verzuurd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:42 schreef Rucola het volgende:
Oja, dat is ook zo Chewie. Dat bedoel ik niet gefrustreerd, dat lees je zelf zo.
Kijk hoe je nu weer reageert: 'zulke mannen', 'via die manier' 'gun het ze van harte'quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:48 schreef Rucola het volgende:
Dat ben ik ook niet. Ik vind het juist fijn voor zulke mannen dat ze dan alsnog een vrouw weten te krijgen via die manier. En gun het ze dus juist van harte.
Je reageert alsof alle mannen die op andere types vallen(dus niet Nederlandse vrouwen) gek zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:53 schreef Rucola het volgende:
Je zei dat ik gefrustreerd reageerde, ik leg toch juist uit dat het niet zo is? Ik zeg volgens mij niks verkeerd, alleen maar dat ik het fijn vind voor ze.Klopt, maar in dit soort situaties vaak wel.
Voor de tips.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom dan nog 2e deel van topic openen als je blijkbaar het al weet?
Nee, maar die op Thais vallen toch 9 van de 10 keer wel. Of 10 van de 10, hahah.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je reageert alsof alle mannen die op andere types vallen(dus niet Nederlandse vrouwen) gek zijn.
Ik vind het heel fijn voor jou dat je zo wereldvreemd bent
Niet om discussie te gaan, maar waar komt jouw beeld vandaan? Van tv, uit je omgeving of..?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:59 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nee, maar die op Thais vallen toch 9 van de 10 keer wel. Of 10 van de 10, hahah.
En daar is die misplaatste arrogantie weer, de vraag van Angel-joy is dan ook meer dan terecht.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:05 schreef Rucola het volgende:
Ik heb wel 3 rare jongens in mijn omgeving en allemaal hebben ze een buitenlandse vriendin. Hier lukte het nooit, want sociaal echt niet goed!. Maar van tv ja, en ben zelf in Thailand geweest en daar zag ik ook vreemde combinaties. Altijd nerd achtig (en volgens mij denken ze zelf normaal te zijn) of te oude mannen. Maar ik veroordeel ze echt niet, snap het heus wel als het hier dus niet lukt.
Gastquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:18 schreef nintjedeboz het volgende:
Angel-joy, vanwaar die naam? Beetje offtopic maar het klinkt een beetje als een porno naam of zo, srry. :$
Zij heeft twee bedden? Maar in het vorige topic had ze ook een (te) kleine rommelige kamer .....quote:Op donderdag 24 september 2015 13:06 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Het plan is nu ook dat ik eerst daar heen ga met vrienden en dat ik eventueel bij haar zou kunnen slapen, ze heeft 2 bedden. Ze is nu de gene die het een beetje in bedwang.
Ik liet er een plaatje van zien, maar ik heb niet gezegd of ik het ging kopen of niet.
Dat denk ik ook ja. Maar dat is ook een van de redenen waarom het zo leuk is om met haar te praten. Die cultuurverschillen vind ik juist leuk ik hou namelijk niet van Nederlandse cultuur.
Hij heet Nintje en komt uit Boz? (Bergen op Zoom ... zo lees ik het tenminste .... )quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:31 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Gast
Waarom nintjedeboz? Klinkt alsof je nijntjedebaas wou schrijven, maar dan heel scheef.
Het het het appartement waar ze samen met haar nicht is ingetrokken. Echter woont haar nicht er niet meer maar betaald nog wel de helft van de huur.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:37 schreef maily het volgende:
[..]
Zij heeft twee bedden? Maar in het vorige topic had ze ook een (te) kleine rommelige kamer .....
I'm an asshole. Mijn naam is ook achterlijk en kinderachtig. Of ja dat vinden ze hier.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:31 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Gast
Waarom nintjedeboz? Klinkt alsof je nijntjedebaas wou schrijven, maar dan heel scheef.
Daar ging ik ook voor.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:18 schreef nintjedeboz het volgende:
Angel-joy, vanwaar die naam? Beetje offtopic maar het klinkt een beetje als een porno naam of zo, srry. :$
Ik zie ook zo vaak lelijk tatta combinaties, Anita's en Henk's. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:05 schreef Rucola het volgende:
Ik heb wel 3 rare jongens in mijn omgeving en allemaal hebben ze een buitenlandse vriendin. Hier lukte het nooit, want sociaal echt niet goed!. Maar van tv ja, en ben zelf in Thailand geweest en daar zag ik ook vreemde combinaties. Altijd nerd achtig (en volgens mij denken ze zelf normaal te zijn) of te oude mannen. Maar ik veroordeel ze echt niet, snap het heus wel als het hier dus niet lukt.
Minder porno kijken. Ik heb dat namelijk nooit meegemaakt dat gekreun in het echt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Het gekreun van zo'n Aziatische chick... Jesus het lijkt wel alsof ze een grillworst erin krijgen... Niet normaal zeg
[ afbeelding ]
Haha, i see.quote:
Nope. Het is eerder andersom.quote:Ik heb echt zo een idee dat je nu op skype oid zit en dat meisje tig x zegt hoe leuk ze je wel niet vind.
Shiaquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Rucola, wil je trouwens een voorbeeld?
Mark Zuckerberg, succesvolle/rijk man, met een Chinese vrouw. Is ze op geld uit omdat ze dom is en niet voor zichzelf kan zorgen? Nee, ze hebben elkaar ontmoet op Harvard. Verder: Nicolas Cage, Shia LeBeouf (), Hugh Grant, John Lennon. En dat zijn alleen de mannen met Aziatische vrouwen, ik ben niet eens of andere 'buitenlandse' vrouwen begonnen
Zover is het toch nog niet?quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:43 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Haha, i see.
Ik heb net die sleutelhanger opgehaald. Hij is echt lelijk, ik ga dat niet aan mijn sleutelbos hangen. Wat een goedkoop ding als mensen dit zien gaan ze denken dat ik haar haat of zo.Ik snap alsnog niet wat er vreemd aan is, behalve dat een maandje wel erg snel is. Maar ik ken zoveel mensen met foto's van hun partner in hun portemonnee of op hun hoesje van hun mobiel.
Ik realiseer me nu pas echt nu ik die sleutelhanger heb waar ik mee bezig ben. Ik ben wel erg snel geweest om haar volledig te vertrouwen. Ik praat iedere dag met haar, de hele dag door, ik gooi de handrem er niet op maar het rempedaal druk ik wel in.
[..]
Nope. Het is eerder andersom.
met allemaal zou ik nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Rucola, wil je trouwens een voorbeeld?
Mark Zuckerberg, succesvolle/rijk man, met een Chinese vrouw. Is ze op geld uit omdat ze dom is en niet voor zichzelf kan zorgen? Nee, ze hebben elkaar ontmoet op Harvard. Verder: Nicolas Cage, Shia LeBeouf (), Hugh Grant, John Lennon. En dat zijn alleen de mannen met Aziatische vrouwen, ik ben niet eens of andere 'buitenlandse' vrouwen begonnen
Het is wederzijdsquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:08 schreef Rucola het volgende:
[..]
met allemaal zou ik nog niet dood gevonden willen worden.Maar oke zo'n Mark vind ik echt een heel ander verhaal.
Ik heb gelijk. Daarmee afgelopen.
Dat vermoed ik!quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is wederzijds
Goeie discussie. Ga maar gauw je haartjes kort knippen
quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is wederzijds
Goeie discussie. Ga maar gauw je haartjes kort knippen
Nee, dat niet. Maar die sleutelhanger was wel iets te ambitieus. Ik chat iedere dag met haar, de hele dag door en er is geen einde aan. Dat is in ieder geval positief. Echter hebben we nog vrij weinig face to face time gehad. Dit komt omdat ze zo onzeker is over de beheersing van de Engelse taal, best ongemakkelijk voor haar maar ik vind wel dat we dat gewoon af en toe moeten doen. 1x in de week of zo.quote:
Nou ja, ik zeg ook altijd tegen mijn vrouw dat ze zo mooi is en ik nog stapelverliefd ben.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:07 schreef nintjedeboz het volgende:
Ik heb net een gesprek gehad met haar, ze is bezorgt over ons of het wel mogelijk is. Ik heb het dus met haar over gehad en na een half uur heb ik haar over kunnen halen om te zeggen dat het wel gaat lukken. Dus die voor jullie met haar zogenaamde 'slechte intenties'.
WELKE THAISE MEID DIE PUUR VOOR JE GELD ZOU GAAN ZOU DIT OOIT ZEGGEN?
Hoe zie jij het voor je dan? Heb je nog wel een realistische beeld voor de toekomst, of zie je alles wellicht te rooskleurig. Stel jij gaat met maten op vakantie naar Thailand, je ontmoet de dame in kwestie en alles is helemaal leuk. Helemaal top natuurlijk, maar hoe dan verder? Verwacht je dat zij uiteindelijk naar Nederland verhuist, ga jij daar naartoe, ga je heen en weer vliegen? Er zijn veel mogelijkheden, maar geen van alle zijn een hele makkelijke oplossing zo lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:07 schreef nintjedeboz het volgende:
Ik heb net een gesprek gehad met haar, ze is bezorgd over ons of het wel mogelijk is. Ik heb het dus met haar over gehad en na een half uur heb ik haar over kunnen halen om te zeggen dat het wel gaat lukken. Dus die voor jullie met haar zogenaamde 'slechte intenties'.
Stop dat hele geld issue nou eens heel ver weg. Gewoon niet meer over hebben, want zo'n meisje dat de eindjes iedere dag weer aan elkaar moet knopen geeft je wel antwoorden op je vragen en opmerkingen daaromtrend, maar vind het zeker niet prettig. Ze heeft al genoeg moeite on het einde van de maand of de 2 wekelijke salaris betaling te halen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:07 schreef nintjedeboz het volgende:
Ik heb net een gesprek gehad met haar, ze is bezorgt over ons of het wel mogelijk is. Ik heb het dus met haar over gehad en na een half uur heb ik haar over kunnen halen om te zeggen dat het wel gaat lukken. Dus die voor jullie met haar zogenaamde 'slechte intenties'.
Ik praat niet meer over geld vanaf nu.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Stop dat hele geld issue nou eens heel ver weg. Gewoon niet meer over hebben, want zo'n meisje dat de eindjes iedere dag weer aan elkaar moet knopen geeft je wel antwoorden op je vragen en opmerkingen daaromtrend, maar vind het zeker niet prettig. Ze heeft al genoeg moeite on het einde van de maand of de 2 wekelijke salaris betaling te halen.
Praat over gewone dingen, stel belang in haar familie met wat open vragen, onthou wat ze zegt en kom daar een volgende keer op terug. Dat wordt gewaardeerd want het geeft aan dat je belangstelling toont.
Daarnaast lijkt me dat je het aanbod om daar te snurken vriendelijk moet afwijzen en een hotel in haar werk omgeving moet boeken. Hoef je na werktijd ook niet iedere dag een eeuwigheid op haar te wachten.
Maart duurt nog wel even. Stel haar iets in het vooruitzicht. B.v. Dat je haar op een tripje voor 2 wilt meenemen naar bv Koh Samet of Koh Chang. Want niets belangrijker dan haar ff uit haar habitat te halen zodat je 1 op 1 kunt kennismaken en verkennen. Dan komt de rest vanzelf.
Maar ga er wel met een uitgewerkt plan B heen. Want niets vervelender dan dat het gelijk niets is en je geen plan voor de rest van de tijd hebt.
Beetje naief om te denken dat het je ook maar zou lukken om haar hierheen te laten komen. Gaat niet lukken. Vraag maar eens bij de IND of ze voor jou een uitzondering willen maken voor de 20 k euro borg en de verplichte ziektekosten verzekering. Succes.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:20 schreef nintjedeboz het volgende:
Het reizen van haar appartement naar werk duurt anderhalf uur met de bus zegt ze.
Volgens mij had je het in het eerste topic gezegd dat je met haar chat, maar cammen of skypen jullie ook? Daarnaast nog een vraag, heb je contact met haar in de morgen, middag, avond gezien haar werk- en reistijden?quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:43 schreef nintjedeboz het volgende:
Ik praat iedere dag met haar, de hele dag door,
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg ook altijd tegen mijn vrouw dat ze zo mooi is en ik nog stapelverliefd ben.
Maar eerlijk gezegd is het maar een lelijk ding geworden.
Dit is geen red flag. Maar toont aan dat Thaise dames ook gewone mensen zijn. Al is hier het beeld nog wel eens dat alle Thaise dames te koop zijn en allemaal in Pattaya hoereren. Dat krijg je nu eenmaal als je beeldvorming beperkt is door hetzij een hedonistische testosteron vakantie in Pattaya of teveel documentaires gekeken hebt en dat als gemiddeld aanneemt.quote:Op zondag 27 september 2015 15:20 schreef nintjedeboz het volgende:
Eerste 'red flag':
Ze heeft haar ex gedumpt na 8 maanden, hij woonde ook in een ander land. Ze waren iedere dag aan het skypen en toen op een dag stelde hij voor of iets dergelijks om webcams seks te doen. Ik weet niet hoe hij dit heeft aangepakt want ze bleef er een beetje vaag over. Maar toen heeft ze het contact verbroken. Ze hebben elkaar 1x ontmoet en kennen elkaar via school.
Ik weet niet hoe ik dit moet zien, is dit nu een cultuurverschil en kunnen mensen uit Thailand zulke geintjes echt niet tolereren of wat? Ik heb nou echt het gevoel dat zodra ik iets doe wat niet kan dat ik eruit lig en zo wil ik niet leven. Hoe moet ik nou precies weten wat wel en niet kan of gaat ze pas echt over de rooie als je je piemel uit je broek haalt voor de camera, tsja zo dom ben ik niet..
Waren het Aziaten, of ook andere soorten dames?quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:05 schreef Rucola het volgende:
Omdat hij op aziaten valt en het niet handig aanpakt blijkbaar.quote:Op zondag 27 september 2015 20:54 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Waarom zou hij hulp moeten zoeken?
In deel 1 van dit topic zei ze nog dat Westerse mannen die een aziatische vrouw zoeken apart types zijn. Maar wat moet precies verholpen worden dan?quote:Op zondag 27 september 2015 20:59 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Omdat hij op aziaten valt en het niet handig aanpakt blijkbaar.
Dat Ts 'normaal' wordt, Hollandse vrouwen versiert.quote:Op zondag 27 september 2015 21:04 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
In deel 1 van dit topic zei ze nog dat Westerse mannen die een aziatische vrouw zoeken apart types zijn. Maar wat moet precies verholpen worden dan?
Omdat hij niet weet hoe hij zich normaal kan gedragen, terwijl dat met 24 toch wel 'vanzelfsprekend' hoort te zijn. Dit is echt niet normaal hoor.quote:Op zondag 27 september 2015 20:54 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Waarom zou hij hulp moeten zoeken?
Nee, dat zeker niet. Denk dat dit beter voor hem werkt, maar meer z'n gedrag. Ik vind het niet gezond, maar kan aan mij liggen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat Ts 'normaal' wordt, Hollandse vrouwen versiert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |