abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156376569
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Het is wederzijds :*

Goeie discussie. Ga maar gauw je haartjes kort knippen :W
Dat vermoed ik!

Hoezo haar kort?
pi_156376620
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Het is wederzijds :*

Goeie discussie. Ga maar gauw je haartjes kort knippen :W
_O_ _O-
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
pi_156376660
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 17:05 schreef maily het volgende:

[..]

Zover is het toch nog niet?
Nee, dat niet. Maar die sleutelhanger was wel iets te ambitieus. Ik chat iedere dag met haar, de hele dag door en er is geen einde aan. Dat is in ieder geval positief. Echter hebben we nog vrij weinig face to face time gehad. Dit komt omdat ze zo onzeker is over de beheersing van de Engelse taal, best ongemakkelijk voor haar maar ik vind wel dat we dat gewoon af en toe moeten doen. 1x in de week of zo.

[ Bericht 12% gewijzigd door nintjedeboz op 25-09-2015 17:24:05 ]
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
pi_156382619
Ik heb net een gesprek gehad met haar, ze is bezorgt over ons of het wel mogelijk is. Ik heb het dus met haar over gehad en na een half uur heb ik haar over kunnen halen om te zeggen dat het wel gaat lukken. Dus die voor jullie met haar zogenaamde 'slechte intenties'.

WELKE THAISE MEID DIE PUUR VOOR JE GELD ZOU GAAN ZOU DIT OOIT ZEGGEN?
pi_156383413
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:07 schreef nintjedeboz het volgende:
Ik heb net een gesprek gehad met haar, ze is bezorgt over ons of het wel mogelijk is. Ik heb het dus met haar over gehad en na een half uur heb ik haar over kunnen halen om te zeggen dat het wel gaat lukken. Dus die voor jullie met haar zogenaamde 'slechte intenties'.

Nou ja, ik zeg ook altijd tegen mijn vrouw dat ze zo mooi is en ik nog stapelverliefd ben.
Maar eerlijk gezegd is het maar een lelijk ding geworden.

Verder zijn die Thaise wel strakke lekkere wijven dus gewoon doorzetten die hap.
5 Ferrari's op videoband!
pi_156388928
quote:
Ik heb net een gesprek gehad met haar, ze is bezorgd over ons of het wel mogelijk is. Ik heb het dus met haar over gehad en na een half uur heb ik haar over kunnen halen om te zeggen dat het wel gaat lukken. Dus die voor jullie met haar zogenaamde 'slechte intenties'.

Hoe zie jij het voor je dan? Heb je nog wel een realistische beeld voor de toekomst, of zie je alles wellicht te rooskleurig. Stel jij gaat met maten op vakantie naar Thailand, je ontmoet de dame in kwestie en alles is helemaal leuk. Helemaal top natuurlijk, maar hoe dan verder? Verwacht je dat zij uiteindelijk naar Nederland verhuist, ga jij daar naartoe, ga je heen en weer vliegen? Er zijn veel mogelijkheden, maar geen van alle zijn een hele makkelijke oplossing zo lijkt mij.

Ik weet bijvoorbeeld jouw situatie ook niet, ben je nog student of werk je al? Ben je in een positie dat je überhaupt die stap kan maken qua regelmatig reizen (tijdstechnisch en financieel)?
Ik wil je geen heel negatief beeld schetsen, maar het lijkt me wel handig op dit soort punten heel realistisch te blijven in hoeverre je een dergelijke relatie kan opbouwen/onderhouden.
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:57:51 #82
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156389502
quote:

Stop dat hele geld issue nou eens heel ver weg. Gewoon niet meer over hebben, want zo'n meisje dat de eindjes iedere dag weer aan elkaar moet knopen geeft je wel antwoorden op je vragen en opmerkingen daaromtrend, maar vind het zeker niet prettig. Ze heeft al genoeg moeite on het einde van de maand of de 2 wekelijke salaris betaling te halen.

Praat over gewone dingen, stel belang in haar familie met wat open vragen, onthou wat ze zegt en kom daar een volgende keer op terug. Dat wordt gewaardeerd want het geeft aan dat je belangstelling toont.

Daarnaast lijkt me dat je het aanbod om daar te snurken vriendelijk moet afwijzen en een hotel in haar werk omgeving moet boeken. Hoef je na werktijd ook niet iedere dag een eeuwigheid op haar te wachten.

Maart duurt nog wel even. Stel haar iets in het vooruitzicht. B.v. Dat je haar op een tripje voor 2 wilt meenemen naar bv Koh Samet of Koh Chang. Want niets belangrijker dan haar ff uit haar habitat te halen zodat je 1 op 1 kunt kennismaken en verkennen. Dan komt de rest vanzelf.

Maar ga er wel met een uitgewerkt plan B heen. Want niets vervelender dan dat het gelijk niets is en je geen plan voor de rest van de tijd hebt.

Beetje naief om te denken dat het je ook maar zou lukken om haar hierheen te laten komen. Gaat niet lukken. Vraag maar eens bij de IND of ze voor jou een uitzondering willen maken voor de 20 k euro borg en de verplichte ziektekosten verzekering. Succes.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 26 september 2015 @ 09:33:10 #83
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156394300

[ Bericht 100% gewijzigd door Gijlebeer op 26-09-2015 19:39:44 ]
pi_156397648
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:57 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Stop dat hele geld issue nou eens heel ver weg. Gewoon niet meer over hebben, want zo'n meisje dat de eindjes iedere dag weer aan elkaar moet knopen geeft je wel antwoorden op je vragen en opmerkingen daaromtrend, maar vind het zeker niet prettig. Ze heeft al genoeg moeite on het einde van de maand of de 2 wekelijke salaris betaling te halen.

Praat over gewone dingen, stel belang in haar familie met wat open vragen, onthou wat ze zegt en kom daar een volgende keer op terug. Dat wordt gewaardeerd want het geeft aan dat je belangstelling toont.

Daarnaast lijkt me dat je het aanbod om daar te snurken vriendelijk moet afwijzen en een hotel in haar werk omgeving moet boeken. Hoef je na werktijd ook niet iedere dag een eeuwigheid op haar te wachten.

Maart duurt nog wel even. Stel haar iets in het vooruitzicht. B.v. Dat je haar op een tripje voor 2 wilt meenemen naar bv Koh Samet of Koh Chang. Want niets belangrijker dan haar ff uit haar habitat te halen zodat je 1 op 1 kunt kennismaken en verkennen. Dan komt de rest vanzelf.

Maar ga er wel met een uitgewerkt plan B heen. Want niets vervelender dan dat het gelijk niets is en je geen plan voor de rest van de tijd hebt.

Beetje naief om te denken dat het je ook maar zou lukken om haar hierheen te laten komen. Gaat niet lukken. Vraag maar eens bij de IND of ze voor jou een uitzondering willen maken voor de 20 k euro borg en de verplichte ziektekosten verzekering. Succes.
Ik praat niet meer over geld vanaf nu.

Dat doe ik ja.

Ik ga ook met vrienden naar Thailand dus het lijkt me beter om bij mijn vrienden te blijven en eventueel het weekend bij haar of zo, geen idee of dat handig is. Het reizen van haar appartement naar werk duurt anderhalf uur met de bus zegt ze.

Thanks. Ik zal het onthouden.

Ik ben er met vrienden dus dat komt wel goed.

Ik heb om me heen gevraagd en mensen zeggen dat het niet makkelijk gaat worden nee. Maar het is bij hen allen gelukt omdat ze door hebben gezet. Misschien lukt het niet maar dat is dan jammer, we hebben het tenminste geprobeerd dan.

Ik heb nu tenminste iets waar ik voor kan vechten. Een doel, met misschien wel de ultimate pay-off. Ik vind het gewoon leuk en ik vind haar ook leuk, maar ik moet wel blijven nadenken en daarom ben ik hier nog aan het praten, voor de tips en adviezen.

Met de gesprekken die we hebben maak ik soms wel eens fouten maar ze geeft me ruimte en accepteert het, hierdoor krijg ik de kans om aan mezelf te werken terwijl het meestal zo was dat meiden me al hadden gedumpt want ik ben er 'zo een'. Het is wel grappig dat ze positieve invloed op me uitoefent. Mijn huis is wat netter, ik onderneem wat vaker dingen met vrienden en ik zorg beter voor mezelf.

Ik heb nog wel een vraag, hoe kan ik haar gerust stellen dat ze zich geen zorgen moet maken over haar matige Engels en de lange afstand? Het blijft nog steeds in haar hoofd spelen en soms word het dan even teveel en komt het er allemaal uit, zoals gister dus het geval was.

[ Bericht 8% gewijzigd door nintjedeboz op 26-09-2015 13:29:58 ]
  zaterdag 26 september 2015 @ 13:36:24 #85
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156397939
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:20 schreef nintjedeboz het volgende:
Het reizen van haar appartement naar werk duurt anderhalf uur met de bus zegt ze.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:43 schreef nintjedeboz het volgende:
Ik praat iedere dag met haar, de hele dag door,
Volgens mij had je het in het eerste topic gezegd dat je met haar chat, maar cammen of skypen jullie ook? Daarnaast nog een vraag, heb je contact met haar in de morgen, middag, avond gezien haar werk- en reistijden?

[ Bericht 2% gewijzigd door Gijlebeer op 26-09-2015 13:44:04 ]
  zaterdag 26 september 2015 @ 15:07:28 #86
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156399487
Is dit topic nog steeds aan de gang?
pi_156421752
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Nou ja, ik zeg ook altijd tegen mijn vrouw dat ze zo mooi is en ik nog stapelverliefd ben.
Maar eerlijk gezegd is het maar een lelijk ding geworden.
:')

_O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156422077
Eerste 'red flag':

Ze heeft haar ex gedumpt na 8 maanden, hij woonde ook in een ander land. Ze waren iedere dag aan het skypen en toen op een dag stelde hij voor of iets dergelijks om webcams seks te doen. Ik weet niet hoe hij dit heeft aangepakt want ze bleef er een beetje vaag over. Maar toen heeft ze het contact verbroken. Ze hebben elkaar 1x ontmoet en kennen elkaar via school.

Ik weet niet hoe ik dit moet zien, is dit nu een cultuurverschil en kunnen mensen uit Thailand zulke geintjes echt niet tolereren of wat? Ik heb nou echt het gevoel dat zodra ik iets doe wat niet kan dat ik eruit lig en zo wil ik niet leven. Hoe moet ik nou precies weten wat wel en niet kan of gaat ze pas echt over de rooie als je je piemel uit je broek haalt voor de camera, tsja zo dom ben ik niet..
pi_156422264
Zoek hulp.
  zondag 27 september 2015 @ 16:02:13 #90
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_156423117
Je mag gerust wegblijven.

Volgende onzinpost is een note.

[ Bericht 88% gewijzigd door Copycat op 27-09-2015 16:04:09 ]
pi_156423540
Hij liet zijn piemal op foto zien en op de camera tijdens de skype chat. :')
  zondag 27 september 2015 @ 16:47:33 #92
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156424453
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:20 schreef nintjedeboz het volgende:
Eerste 'red flag':

Ze heeft haar ex gedumpt na 8 maanden, hij woonde ook in een ander land. Ze waren iedere dag aan het skypen en toen op een dag stelde hij voor of iets dergelijks om webcams seks te doen. Ik weet niet hoe hij dit heeft aangepakt want ze bleef er een beetje vaag over. Maar toen heeft ze het contact verbroken. Ze hebben elkaar 1x ontmoet en kennen elkaar via school.

Ik weet niet hoe ik dit moet zien, is dit nu een cultuurverschil en kunnen mensen uit Thailand zulke geintjes echt niet tolereren of wat? Ik heb nou echt het gevoel dat zodra ik iets doe wat niet kan dat ik eruit lig en zo wil ik niet leven. Hoe moet ik nou precies weten wat wel en niet kan of gaat ze pas echt over de rooie als je je piemel uit je broek haalt voor de camera, tsja zo dom ben ik niet..
Dit is geen red flag. Maar toont aan dat Thaise dames ook gewone mensen zijn. Al is hier het beeld nog wel eens dat alle Thaise dames te koop zijn en allemaal in Pattaya hoereren. Dat krijg je nu eenmaal als je beeldvorming beperkt is door hetzij een hedonistische testosteron vakantie in Pattaya of teveel documentaires gekeken hebt en dat als gemiddeld aanneemt.

En vraag niet meer naar die ex! Ze zal toch zeggen, i want to look future, not back.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_156424557
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:28 schreef Rucola het volgende:
Zoek hulp.
Nou nou, waarom nu zo? Er is niets mis met online daten met buitenlandse vrouwen!
pi_156425378
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 11:05 schreef Rucola het volgende:
Ik heb wel 3 rare jongens in mijn omgeving en allemaal hebben ze een buitenlandse vriendin. Hier lukte het nooit, want sociaal echt niet goed!. Maar van tv ja, en ben zelf in Thailand geweest en daar zag ik ook vreemde combinaties. Altijd nerd achtig (en volgens mij denken ze zelf normaal te zijn) of te oude mannen. Maar ik veroordeel ze echt niet, snap het heus wel als het hier dus niet lukt.
Waren het Aziaten, of ook andere soorten dames?
  zondag 27 september 2015 @ 20:54:25 #95
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156432249
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:28 schreef Rucola het volgende:
Zoek hulp.
Waarom zou hij hulp moeten zoeken?
pi_156432504
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:54 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Omdat hij op aziaten valt en het niet handig aanpakt blijkbaar.
  zondag 27 september 2015 @ 21:04:47 #97
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156432775
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 20:59 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Omdat hij op aziaten valt en het niet handig aanpakt blijkbaar.
In deel 1 van dit topic zei ze nog dat Westerse mannen die een aziatische vrouw zoeken apart types zijn. Maar wat moet precies verholpen worden dan?
pi_156432816
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:04 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

In deel 1 van dit topic zei ze nog dat Westerse mannen die een aziatische vrouw zoeken apart types zijn. Maar wat moet precies verholpen worden dan?
Dat Ts 'normaal' wordt, Hollandse vrouwen versiert.
pi_156433206
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:54 schreef Gijlebeer het volgende:

[..]

Omdat hij niet weet hoe hij zich normaal kan gedragen, terwijl dat met 24 toch wel 'vanzelfsprekend' hoort te zijn. Dit is echt niet normaal hoor.
pi_156433238
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat Ts 'normaal' wordt, Hollandse vrouwen versiert.
Nee, dat zeker niet. Denk dat dit beter voor hem werkt, maar meer z'n gedrag. Ik vind het niet gezond, maar kan aan mij liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')