abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156349032
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 14:12 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

bron
Leuk om een thug life nigga tussendoor te zien in plaats van een eindeloze stroom bitch niggas.
Conscience do cost.
  donderdag 24 september 2015 @ 14:52:50 #127
3542 Gia
User under construction
pi_156349711
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

kon hem ook al niet vinden op google.

kijk, dit is een echte Sinterklaas:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn wij in die zaal getrouwd.
pi_156355368
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Als jij graag rode pieten wil, doe jij het gewoon met rode pieten. Die vrijheid wil niemand je ontnemen.
Wilde de PVV niet in de wet vastleggen dat ZP zwart moet zijn, etc? En volgens mij zijn er al genoeg bedreigingen geweest jegens mensen die regenboogpieten en allerlei andere pieten wilden laten meedoen.

Dus wat je hier zegt klopt niet.

quote:
Maar de anti pieten willen de rest van Nederland wel de vrijheid ontnemen om Sinterklaas te vieren met Zwarte Pieten. Gun ons die vrijheid dan ook!
Onder de mensen die tegen ZP zijn zitten inderdaad die-hards die het heel triest en kinderachtig willen verbieden. Maar niet iedereen die 'tegen' ZP is wil het per se voor iedereen verbieden.

Wat dat betreft schets je dus een nogal eenzijdig vertekend beeld. Tussen BEIDE groepen zitten lui die gewoon een mening hebben en die-hards die hun mening erdoorheen willen drukken middels allerlei verboden en/of zelfs middels bedreigingen.
Krekker is de bom!
pi_156356949
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Forum Admin donderdag 24 september 2015 @ 20:25:16 #130
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_156357136
quote:
En ondertussen moeten we schrapen voor 300k handtekeningen over iets wat er veel meer toe doet. Dit land is verloren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_156367087
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 25 september 2015 @ 09:26:24 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156367145
Wat een idiootjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156367287
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 09:26 schreef Copycat het volgende:
Wat een idiootjes.
Het lijkt "Piets Weerbericht" wel
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:29:00 #135
3542 Gia
User under construction
pi_156370695
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:22 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wilde de PVV niet in de wet vastleggen dat ZP zwart moet zijn, etc? En volgens mij zijn er al genoeg bedreigingen geweest jegens mensen die regenboogpieten en allerlei andere pieten wilden laten meedoen.

Dus wat je hier zegt klopt niet.

[..]

Onder de mensen die tegen ZP zijn zitten inderdaad die-hards die het heel triest en kinderachtig willen verbieden. Maar niet iedereen die 'tegen' ZP is wil het per se voor iedereen verbieden.

Wat dat betreft schets je dus een nogal eenzijdig vertekend beeld. Tussen BEIDE groepen zitten lui die gewoon een mening hebben en die-hards die hun mening erdoorheen willen drukken middels allerlei verboden en/of zelfs middels bedreigingen.
Je spreekt jezelf nogal tegen, vind je niet?
Wel benoemen dat niet iedere anti-piet de zwarte piet wil verbieden, maar er niet voor open staan dat er ook pro-pieten zijn die de gekleurde piet niet willen verbieden.
Daarnaast zijn er vorig jaar ook zwarte Zwarte Pieten bedreigd!

Ik persoonlijk ben van mening dat ieder mens zelf moet weten of ze een zwarte of een groene, paarse of gele piet laten komen. Maar op tv moet wmb Zwarte Piet zwart of donkerbruin zijn. Kleurtje mag, als er volgens het verhaaltje een echte Zwarte Piet onder zit.

Ik merk alleen wel dat de meeste anti zwarte pieten ernaar streven om zwarte en bruine Zwarte Pieten volledig te laten verbieden. En dat gaat gewoon niet gebeuren.
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:30:17 #136
3542 Gia
User under construction
pi_156370720
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 09:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het lijkt "Piets Weerbericht" wel
Oat moan!
pi_156372548
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:29 schreef Gia het volgende:

Ik merk alleen wel dat de meeste anti zwarte pieten ernaar streven om zwarte en bruine Zwarte Pieten volledig te laten verbieden. En dat gaat gewoon niet gebeuren.
De meeste ? Wat is je bron ?

Je mag mij een anti noemen maar ik ben tegen een volledig verbod van de staat.
Mensen moeten zelf meer fatsoen opbrengen en rekening houden met donkere mensen die het niet leuk vinden geïmiteerd worden of jaarlijks voor zwarte piet worden uitgemaakt en op hun hoede moeten zijn voor de lullige grapjes . Met name ontbreekt het fatsoen om onderzoek te doen naar wat donkere kinderen nu vinden . Een aantal basisscholen in Den Haag ging wel praten met hun donkere kinderen en ze wilden die kinderen serieus nemen. Vandaar het besluit om ZP weg te evolueren. Voor mij hoeft ZP niet te verdwijnen, maar dan in een groep van meer andersgekleurde pieten, of roetveegpieten of iedereen ongeschminkt.
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:21:40 #138
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156372989
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mensen moeten zelf meer fatsoen opbrengen en rekening houden met donkere mensen die het niet leuk vinden geïmiteerd worden of jaarlijks voor zwarte piet worden uitgemaakt en op hun hoede moeten zijn voor de lullige grapjes .
Toch mooi hoe volgevreten en verwend onze maatschappij is gekomen dat we ons zo rijk en veilig mogen wanen dat het aller aller ergste wat je op een dag kan overkomen is dat je een lullig grapje naar je hoofd geslingerd krijgt.

Het is toch wat.

Maar mensen, zelfs DAT moeten we koste wat het kost oplossen. Al moet iedereen in Nederland heropgevoed worden. Gewoon doorgaan tot we elkaar niks meer te melden hebben en het leven 1 grijze smaakloze pap is zonder ook maar enige controverse of meningsverschil.

[ Bericht 7% gewijzigd door SpecialK op 25-09-2015 14:29:51 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_156373383
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Toch mooi hoe volgevreten en verwend onze maatschappij is gekomen dat we ons zo rijk en veilig mogen wanen dat het aller aller ergste wat je op een dag kan overkomen is dat je een lullig grapje naar je hoofd geslingerd krijgt.

Het is toch wat.

Maar mensen, zelfs DAT moeten we koste wat het kost oplossen. Al moet iedereen in Nederland heropgevoed worden. Gewoon doorgaan tot we elkaar niks meer te melden hebben en het leven 1 grijze smaakloze pap is zonder ook maar enige controverse of meningsverschil.
Southpark had daar een briljante aflevering voor: Mr. Hankey, the Christmas poo....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:41:07 #140
3542 Gia
User under construction
pi_156373398
Zolang ik nog gitzwarte kindjes, verkleed als Zwarte Piet, naar school zie gaan, maak je mij niet wijs dat de racismekaart die Haagse kindjes niet is aangepraat. Als ouders zeggen dat zp racistisch is, vinden kinderen dat ook.
Als je zegt dat dat zwarte zwarte pietje net een echte zp is, voelt ie zich apetrots.

Het is maar net wat je ze aanleert.

Tja, en dan houden domme ouders hun kindjes weg bij Sinterklaasvieringen en zeggen tegen hun kinderen dat Sinterklaas alleen voor blanke kindjes is. Zie je wel! Racisme!
pi_156374331
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het is toch wat.

Die ZP-grapjes zijn irritant.
Het discriminerend is dat men ongevraagd grappig denkt te zijn over iemands huidskleur en afkomst. Als men er iets van zegt volgt het bekende leugentje: het was maar een grapje.
Doe niet zo aangebrand.

Goed, dat er nog onderwijzers zijn ( Den Haag) die wel met hun kinderen praten hierover en serieus nemen.
In veel kritiek op die onderwijzers zie ik bijna niet dat men vraagt hoe men dat onderzoek met de kinderen deed. Hoeveel klassegesprekken, hoeveel scholen hoeveel kinderen, hoeveel kinderen die ZP niet zo geweldig vinden....
Collectief wordt die ongewenste meningen van kinderen verdrongen, men weigert dat te onderzoeken of zelfs maar vragen naar de onderzoeksmethodiek en cijfers.
pi_156377336
Zwarte piet grapjes zijn pas ontstaan na het hele gezeik omtrent zwarte piet zelf.
Daarvoor nog nooit geklaag over gehoord. Afijn, het is maar wat je wilt horen.
Zonder wrijving geen glans
pi_156377473
quote:
13s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat is deze, 30+ers die zich zwart schminken en gaan protesteren
Haha die teksten eronder _O- Wedden dat die LT jooijen die tegen iedereen tekeer loopt te gaan die gast met dat petje is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 25 september 2015 @ 19:19:26 #144
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156379315
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf nogal tegen, vind je niet?
Wel benoemen dat niet iedere anti-piet de zwarte piet wil verbieden, maar er niet voor open staan dat er ook pro-pieten zijn die de gekleurde piet niet willen verbieden.
Jij hebt echt serieus problemen met begrijpend lezen of je hebt geen weet van wat je zelf zegt:

quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Als jij graag rode pieten wil, doe jij het gewoon met rode pieten. Die vrijheid wil niemand je ontnemen. Maar de anti pieten willen de rest van Nederland wel de vrijheid ontnemen om Sinterklaas te vieren met Zwarte Pieten. Gun ons die vrijheid dan ook!
JIJ bent degene die stelt dat NIEMAND kleurpieten wil verbieden. Enige wat ik doe is aangeven dat er wel degelijk mensen zijn die dit willen.

quote:
Daarnaast zijn er vorig jaar ook zwarte Zwarte Pieten bedreigd!
Lees eens wat ik zeg Gia:

quote:
quote:
Ik persoonlijk ben van mening dat ieder mens zelf moet weten of ze een zwarte of een groene, paarse of gele piet laten komen. Maar op tv moet wmb Zwarte Piet zwart of donkerbruin zijn. Kleurtje mag, als er volgens het verhaaltje een echte Zwarte Piet onder zit.
Waarom wil jij wel degene zijn die mag bepalen hoe het op TV wordt gevierd?

quote:
Oh ja? Waar baseer jij dit op? Gezien jouw extreem selectieve manier van lezen heb ik om eerlijk te zijn weinig vertrouwen in jouw vaardigheden om m.b.t. bovenstaande wel een goed oordeel te kunnen vellen...
Krekker is de bom!
  vrijdag 25 september 2015 @ 19:21:44 #145
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156379380
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zwarte piet grapjes zijn pas ontstaan na het hele gezeik omtrent zwarte piet zelf.
Dat iets jou eerder niet is opgevallen wil natuurlijk niet zeggen dat het er nooit was. Zelfs in de jaren 80 hoorde ik al Zwarte PIet grapjes. Het is denk ik eerder dat het hele Zwarte PIet gebeuren nu meer leeft waardoor alles m.b.t. ZP veel meer aandacht krijgt van iedereen.
Krekker is de bom!
pi_156380744
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Omdat mensen er niet al teveel willen bij stil staan, zeggen ze ook niks.
En die enkeling die wel iets op tv zegt is men snel vergeten
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:42:00 #147
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156381668
Ik ben toch wel hoopvol gestemd. Zo'n HongKongPhoey geeft maar aan dat dit het jaar kan worden dat Zwarte Piet ook echt anders gaat worden. De felheid raakt uit het debat en veel meer mensen beginnen het allemaal wel best worden. Wil je een intocht met alleen maar Zwarte Pieten? Prima! Willen de Pieten zich in alle kleuren van de regenboog schminken? Ook goed!

Zo'n Youtube-filmpje met Haagse UWV-trekkers geeft ook alleen maar aan dat het anti-kamp sneuer wordt en dat steeds minder mensen daarmee geassocieerd willen worden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156381701
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Omdat mensen er niet al teveel willen bij stil staan, zeggen ze ook niks.
En die enkeling die wel iets op tv zegt is men snel vergeten
Die Gerda is ook een mooie...
Wel meedoen met het Sinterklaasfeest bij Sesamstraat jarenlang en goed geld verdienen en dan gaan zitten ziften.
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:43:55 #149
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156381738
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die Gerda is ook een mooie...
Wel meedoen met het Sinterklaasfeest bij Sesamstraat jarenlang en goed geld verdienen en dan gaan zitten ziften.
Hoeveel heeft Gerda Havertong verdiend met het spelen in Sesamstraat en wat is de relevantie daarvan?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156381779
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:42 schreef Falco het volgende:
Ik ben toch wel hoopvol gestemd. Zo'n HongKongPhoey geeft maar aan dat dit het jaar kan worden dat Zwarte Piet ook echt anders gaat worden. De felheid raakt uit het debat en veel meer mensen beginnen het allemaal wel best worden. Wil je een intocht met alleen maar Zwarte Pieten? Prima! Willen de Pieten zich in alle kleuren van de regenboog schminken? Ook goed!

Zo'n Youtube-filmpje met Haagse UWV-trekkers geeft ook alleen maar aan dat het anti-kamp sneuer wordt en dat steeds minder mensen daarmee geassocieerd willen worden.
Ik vind eigenlijk dat die mensen zich best hebben gedragen bij die demo :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')