Nou Koos, volgens mij is het tijd om even te stoppen vanavond. De discussie wordt er niet beter op zo.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, jij rept over 'de Nederlander'. Daar hebben meer tegenstanders een handje van. Houd gewoon je smoel dicht want je spreekt niet namens 'ons'.
Ga eerst maar eens wat bijdragen, snotaap.
Je kan niet namens 'de Nederlander' spreken. Punt.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:56 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, want iedereen is het 100% eens met de partij waarop diegene stemt. Vreemd dan toch dat er zo'n verschil zat tussen volk en politiek in 2005, dat zou met jouw redenering niet mogelijk zijn.
Als de tegenstander met dit soort argumenten komt, weet je dat je juist zit.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:57 schreef Belabor het volgende:
[..]
Nou Koos, volgens mij is het tijd om even te stoppen vanavond. De discussie wordt er niet beter op zo.
Ho ho, je moet nog met mij afrekenenquote:Op woensdag 23 september 2015 23:58 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als de tegenstander met dit soort argumenten komt, weet je dat je juist zit.
Mijn excuses, maar ik kan daar echt boos om worden. Was aanwezig bij bijeenkomsten over azc's en daar meenden mensen ook namens 'het volk' te spreken.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:57 schreef Belabor het volgende:
[..]
Nou Koos, volgens mij is het tijd om even te stoppen vanavond. De discussie wordt er niet beter op zo.
Ah nee joh, het is laat op de avond. Dat is sowieso geen tijdstip voor serieuze discussies. Over tijdstip gesproken, ik geloof dat ik morgen om half 9 weer iets moet doen.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:58 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als de tegenstander met dit soort argumenten komt, weet je dat je juist zit.
Afrekenen? Gewoon een gezonde discussie, niets mis mee.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ho ho, je moet nog met mij afrekenen
Sinds de opkomst van Wilders wel.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:57 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ooit van een metoniem gehoord?
Bij mensen zoals jij hebben mensen die in een multiculturele wijk wonen, asielzoekers als buren hebben en tegenover een azc wonen niets te willen. Omdat het tokkies zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn excuses, maar ik kan daar echt boos om worden. Was aanwezig bij bijeenkomsten over azc's en daar meenden mensen ook namens 'het volk' te spreken.
Wie denk je wel niet wie je dan bent?
Correct, maar ik ben persoonlijk niet blij met lidstaten die weigeren mee te doen omdat er nou eenmaal afgesproken is dat een meerderheid geldig is. Als je dat niet kunt accepteren moet je opstappen. En door die weigering neemt de druk op andere landen toe, waar de druk al vreselijk hoog is.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:59 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Afrekenen? Gewoon een gezonde discussie, niets mis mee.
Linkse hippies zeggen nee tegen goedkoop tanken hee.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het allerliefste dat er zoveel mogelijk belastinggeld dat de staat int naar mij gaat. Ik wil super goedkoop tanken, het kwartje van Kok terug. Ik wil de helft minder inkomsten belasting betalen. Ik wil een goedkoop politie apparaat dat mij altijd beschermt als het nodig is. Ik wil dat iedereen een baan krijgt, en mensen die echt niet kunnen werken een rechtvaardige uitkering krijgen.
Ik weet zeker dat de meerderheid van de Nederlanders het met mijn standpunten eens zijn.
Het idee dat ISIS of de voorloper Al Qaeda Iraq plots is ontstaan klopt niet. Het grondwerk daarvoor is al door Saddam of zijn aanhangers aangelegd in de aanloop naar de Irak invasie. ISIS is ook voornamelijk sterk in gebieden dat vroeger bolwerken waren van Saddam's regering. Commandanten en officieren van het voormalige Iraakse leger werken voor ISIS etc. . Dat de boel uit elkaar is gevallen in Syrie en Irak is wat dat betreft zo slecht nog niet. Stel je voor wat voor moordpartijen ISIS had kunnen aanrichten als ze het Iraakse nationale leger in het geheel onder controle hadden.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze verdachten Saddam van contacten met een terroristisch netwerk. Nu is er dus een compleet terroristische staat, met daarin zoveel terroristische groeperingen dat het lastig is het overzicht te houden. De war on terror heeft 1 ding zeker opgeleverd: Veel meer terrorisme.
En we weten allemaal dat het niet om de misdaden van Saddam te doen was, maar dat het een olie kwestie was. Waarom mogen gruwelijke dictaturen in andere landen die geen olie velden hebben wel blijven zitten?
OK, mijn argumentatie onderuit geschopt. En bedankt.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Linkse hippies zeggen nee tegen goedkoop tanken hee.
Precies. Start een procedure, ga hard tegen de beslissing in, maar vang in de tussentijd wel gewoon netjes die mensen op. Dezelfde manier als waarop wij tegen regelgeving in moeten bij de overheid.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Correct, maar ik ben persoonlijk niet blij met lidstaten die weigeren mee te doen omdat er nou eenmaal afgesproken is dat een meerderheid geldig is. Als je dat niet kunt accepteren moet je opstappen. En door die weigering neemt de druk op andere landen toe, waar de druk al vreselijk hoog is.
Je kunt er niet verder naast zitten. Serieus.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bij mensen zoals jij hebben mensen die in een multiculturele wijk wonen, asielzoekers als buren hebben en tegenover een azc wonen niets te willen. Omdat het tokkies zijn.
Het is duidelijk dat in de huidige plannen verschillende oostelijke staten inderdaad al aardig zijn ontlast. De steun voor Slowakije drukt niet zozeer uit dat het prettig is dat Slowakije niet wil bijdragen, maar dat er in ieder geval landen zijn die tegengas geven aan de algemene opvatting die onder deze politici heerst dat er geen buitengrenzen zijn en dat iedereen die hier aanklopt opvang moet krijgen.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Correct, maar ik ben persoonlijk niet blij met lidstaten die weigeren mee te doen omdat er nou eenmaal afgesproken is dat een meerderheid geldig is. Als je dat niet kunt accepteren moet je opstappen. En door die weigering neemt de druk op andere landen toe, waar de druk al vreselijk hoog is.
Je hebt mensen in huurhuizen huur-lijers en faalhazen genoemd.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt er niet verder naast zitten. Serieus.
Ik zou een stuk in de krant kunnen aanhalen als bewijs.
Is dit iets nieuws, met een glazen bol in het verleden kijken als dingen niet plaatsgevonden zouden hebben? De islam hebben we volgens mij weinig last van gehad tot we daar militair in gingen grijpen. Terrorisme heeft altijd een voedingsbodem, en die voedingsbodem heeft met name Amerika aangelegd.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:02 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het idee dat ISIS of de voorloper Al Qaeda Iraq plots is ontstaan klopt niet. Het grondwerk daarvoor is al door Saddam of zijn aanhangers aangelegd in de aanloop naar de Irak invasie. ISIS is ook voornamelijk sterk in gebieden dat vroeger bolwerken waren van Saddam's regering. Commandanten en officieren van het voormalige Iraakse leger werken voor ISIS etc. . Dat de boel uit elkaar is gevallen in Syrie en Irak is wat dat betreft zo slecht nog niet. Stel je voor wat voor moordpartijen ISIS had kunnen aanrichten als ze het Iraakse nationale leger in het geheel onder controle hadden.
Met extremistische moslimbroeder Morsi in egypte zijn we wat dat betreft al net aan ontkomen aan een ramp. Je kunt de Amerikanen best beschulidgen van het een en ander, maar je kunt hen niet jarenlang gefaald economisch, sociaal en militair beleid van een dozijn aan leiders in de moslimwereld in de schoenen schuiven.
Keer op keer blijkt de Islam een hele slechte ideologie als het gaat om het fatsoenlijk regeren van een staat.
Is het niet zo, en dit is geen aanvallende vraag, dat Slowakije een hekel heeft aan moslims en die sentimenten hier ook heersen in een gedeelte van de samenleving?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:04 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat in de huidige plannen verschillende oostelijke staten inderdaad al aardig zijn ontlast. De steun voor Slowakije drukt niet zozeer uit dat het prettig is dat Slowakije niet wil bijdragen, maar dat er in ieder geval landen zijn die tegengas geven aan de algemene opvatting die onder deze politici heerst dat er geen buitengrenzen zijn en dat iedereen die hier aanklopt opvang moet krijgen.
Zijn ze ook, maar dat neemt niet weg dat ik het niet eens ben met de wijze waarop azc's mensen soms door de strot wordt geduwd.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je hebt mensen in huurhuizen huur-lijers en faalhazen genoemd.
Oei. Als dit waar is dan is dat wel heel erg wrang.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:08 schreef BarryOSeven het volgende:
WTF op NOS,
Duitsland gaat asielzoekers opslaan in concentratiekamp Dachau
Fijn, dan moet je ook niet zo zeiken over het argument van 'het volk'. De meerderheid van de mensen is gewoon niet blij met een azc voor de deur. Want het levert toch weer risico's op.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn ze ook, maar dat neemt niet weg dat ik het niet eens ben met de wijze waarop azc's mensen soms door de strot wordt geduwd.
Het klinkt een beetje wrang, maar het gaat om enkele bijgebouwen, die door de jaren heen ook weer gerestaureerd zijn.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Oei. Als dit waar is dan is dat wel heel erg wrang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |