maar ik kan nu quotes van bepaalde users blokkerenquote:
jij bent toch een gorilla van 1,76quote:Op woensdag 23 september 2015 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij laat het altijd klinken alsof het 1,45 is of zo.
1,86quote:Op woensdag 23 september 2015 19:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
jij bent toch een gorilla van 1,76
Dacht dat jij Emma fan was. :$quote:Op woensdag 23 september 2015 19:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Goedgekeurd.
[..]
Gast
[..]
Die is wel overrated ja
Kan tenminste wel skaten.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En jij een ingevallen alcoholistische rotkop, en nou?
je lult 1,76 was jequote:
Gewoon toch wel dik onder het gemiddelde in Nederland.quote:
wowquote:Op woensdag 23 september 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat doe je me aan
Emma Stone fan jaquote:
hopen dat ze binnenkort FOK! blokkerenquote:Op woensdag 23 september 2015 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Godver, MalwareBytes blokkeert imgur merk ik nu...
Je zit niet meer dan 10 cm onder het gemiddelde jankerd.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon toch wel dik onder het gemiddelde in Nederland.
HEb je weer gedronken Leon?quote:Op woensdag 23 september 2015 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe rechtsback gevonden, Ruud?
Ik zal jou een blokkeren, bolle gekquote:Op woensdag 23 september 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopen dat ze binnenkort FOK! blokkeren
dat kan als je een scriptje schrijftquote:Op woensdag 23 september 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal jou een blokkeren, bolle gek
Emma Watson is hot.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat doe je me aan
BEK.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik blokkeer jullie allemaal de moeder
Flinke uitdaging welquote:Op woensdag 23 september 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan als je een scriptje schrijft
Zou liever bol zijn dan kaal, seniel en lelijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal jou een blokkeren, bolle gek
eh.. nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Nogmaals ik zou d'r wel doen hoor, maar ze is gewoon niet zo heel speciaal imo.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat doe je me aan
Goedzo, Nielsquote:Op woensdag 23 september 2015 19:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zou liever bol zijn dan kaal, seniel en lelijk.
1,76 gorillaquote:
quote:Lol die lelijke autist die iedereen gaat blokkeren.Echt zo'n frusti type wat nog heel vaak gefriendzoned gaat worden.
echt waar?quote:Op woensdag 23 september 2015 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Flinke uitdaging wel
Gemiddelde Nederlandse vrouw is 169,6. Je zit er idd dik onderquote:Op woensdag 23 september 2015 19:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon toch wel dik onder het gemiddelde in Nederland.
lol...quote:Op woensdag 23 september 2015 19:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nogmaals ik zou d'r wel doen hoor, maar ze is gewoon niet zo heel speciaal imo.
Ja klopt, imgur verspreidt virussen in de vorm van javascript in afbeeldingen ofzo.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Godver, MalwareBytes blokkeert imgur merk ik nu...
Ze moet lipfillers gebruiken dan straalt ze meer sex uitquote:Op woensdag 23 september 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat doe je me aan
Is echt sinds vandaag ineensquote:Op woensdag 23 september 2015 19:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja klopt, imgur verspreidt virussen in de vorm van javascript in afbeeldingen ofzo.
quote:Op woensdag 23 september 2015 19:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze moet lipfillers gebruiken dan straalt ze meer sex uit
oeiquote:Afbeeldingendeeldienst Imgur kampte met een beveiligingslek waardoor kwaadaardige code aan imagelinks kon worden toegevoegd. De exploit leidde tot een ddos-aanval op 4chan en 8chan, en liet mogelijk ook malware achter op de pc's van gebruikers van die sites.
Imgur bevestigt het lek en zegt maatregelen genomen te hebben om het te patchen. "Na analyse door ons team lijkt het erop dat de exploit speciaal op gebruikers van 4chan en 8chan gericht was, met afbeeldingen die via een specifieke sub-reddit gedeeld werden met Imgurs hosting- en sharing-tools", staat op de site.
Volgens Imgur was het met de kwetsbaarheid mogelijk om kwaadaardige code in een image-link te injecteren. Het ging daarbij om javascript en volgens de ceo van Imgur, Alan Schaaf, is het inmiddels niet meer mogelijk om javascript-code vanaf i.imgur.com te serveren.
De code had volgens Reddit-gebruikers tot gevolg dat als een Imgur-afbeelding vanaf r/4chan werd ingeladen, er op de achtergrond honderden links naar afbeeldingen vanaf 4chan en 8chan werden geopend. Naast deze ddos-aanval maakten gebruikers melding van een voor gebruikers schadelijkere aanval, die op de achtergrond plaatsvond. De javascript-code zou heimelijk een iframe met een Adobe Flash-bestand openen, die nog meer javascript-code naar het systeem van de getroffene bracht en een verbinding met een webservice mogelijk zou maken.
Dit laatste is nog niet bevestigd en onduidelijk is wat het doel van deze aanval zou zijn. Imgur raadt gebruikers aan browsegegevens, cookies en localstorage te wissen.
Nou, proficiat dan maar.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grap die iedereen verder hier snapt.
En stijl.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt een van de mooiste gezichten, fuck de haters
hoi IfImquote:Op woensdag 23 september 2015 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik dacht een tijdje dat imax 3d een film was
nou ja zegquote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
laatste stap: quote alerts blokken. Ltr.
wat vond je ervan?quote:Op woensdag 23 september 2015 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat wil je wetenquote:
waarom doe je zo nielserigquote:
BEKquote:Op woensdag 23 september 2015 19:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waarom doe je zo nielserig
ik vind je een toffe boi hoor, maar dat hele gedoe met guus begint echt sneu te worden. dat geldt overigens van beide kanten
Dat was vanaf het begin al sneuquote:Op woensdag 23 september 2015 19:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waarom doe je zo nielserig
ik vind je een toffe boi hoor, maar dat hele gedoe met guus begint echt sneu te worden. dat geldt overigens van beide kanten
negeer elkaar dan geoon? ik snap het echt niet. als je beide niet meer p elkaar reageert is t zo klaar.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was vanaf het begin al sneuMaar ja er zit hier een user die zo irritant wordt dat je maatregelen moet treffen
een KLB topic dat bestaat uit meer dan 2 regels? wat is dit voor raar ietsquote:Op woensdag 23 september 2015 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is DP hier?
KLB / Geert Wilders en zijn bedrog
Lalalaquote:Op woensdag 23 september 2015 19:42 schreef Toto69 het volgende:
n
[..]
negeer elkaar dan geoon? ik snap het echt niet. als je beide niet meer p elkaar reageert is t zo klaar.
tja ik snap het ook niet. maar ja als je iemand ff uit je computer wist is het ook opgelostquote:Op woensdag 23 september 2015 19:42 schreef Toto69 het volgende:
n
[..]
negeer elkaar dan geoon? ik snap het echt niet. als je beide niet meer p elkaar reageert is t zo klaar.
Wat doet ze met die aanstekerquote:Op woensdag 23 september 2015 19:42 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DOEI SCARLETT
quote:Op woensdag 23 september 2015 19:42 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DOEI SCARLETT
Freakinn sexyquote:Op woensdag 23 september 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat doet ze met die aansteker
Die stopt ze weg in je kont dus die telt dan niet meer :$quote:
Im covering my ears like a kidquote:
ik ben wel wat grotere dingen in mijn kont gewendquote:Op woensdag 23 september 2015 19:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Die stopt ze weg in je kont dus die telt dan niet meer :$
beide?quote:Op woensdag 23 september 2015 19:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Die stopt ze weg in je kont dus die telt dan niet meer :$
ik ga helemaal nokkiequote:Op woensdag 23 september 2015 19:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat? Zit je te haten op m'n rap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |