dat kan als je een scriptje schrijftquote:Op woensdag 23 september 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal jou een blokkeren, bolle gek
Emma Watson is hot.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat doe je me aan
BEK.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik blokkeer jullie allemaal de moeder
Flinke uitdaging welquote:Op woensdag 23 september 2015 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan als je een scriptje schrijft
Zou liever bol zijn dan kaal, seniel en lelijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal jou een blokkeren, bolle gek
eh.. nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Nogmaals ik zou d'r wel doen hoor, maar ze is gewoon niet zo heel speciaal imo.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat doe je me aan
Goedzo, Nielsquote:Op woensdag 23 september 2015 19:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zou liever bol zijn dan kaal, seniel en lelijk.
1,76 gorillaquote:
quote:Lol die lelijke autist die iedereen gaat blokkeren.Echt zo'n frusti type wat nog heel vaak gefriendzoned gaat worden.
echt waar?quote:Op woensdag 23 september 2015 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Flinke uitdaging wel
Gemiddelde Nederlandse vrouw is 169,6. Je zit er idd dik onderquote:Op woensdag 23 september 2015 19:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon toch wel dik onder het gemiddelde in Nederland.
lol...quote:Op woensdag 23 september 2015 19:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nogmaals ik zou d'r wel doen hoor, maar ze is gewoon niet zo heel speciaal imo.
Ja klopt, imgur verspreidt virussen in de vorm van javascript in afbeeldingen ofzo.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Godver, MalwareBytes blokkeert imgur merk ik nu...
Ze moet lipfillers gebruiken dan straalt ze meer sex uitquote:Op woensdag 23 september 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat doe je me aan
Is echt sinds vandaag ineensquote:Op woensdag 23 september 2015 19:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja klopt, imgur verspreidt virussen in de vorm van javascript in afbeeldingen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |