Dat was vanaf het begin al sneuquote:Op woensdag 23 september 2015 19:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waarom doe je zo nielserig
ik vind je een toffe boi hoor, maar dat hele gedoe met guus begint echt sneu te worden. dat geldt overigens van beide kanten
negeer elkaar dan geoon? ik snap het echt niet. als je beide niet meer p elkaar reageert is t zo klaar.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was vanaf het begin al sneuMaar ja er zit hier een user die zo irritant wordt dat je maatregelen moet treffen
een KLB topic dat bestaat uit meer dan 2 regels? wat is dit voor raar ietsquote:Op woensdag 23 september 2015 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is DP hier?
KLB / Geert Wilders en zijn bedrog
Lalalaquote:Op woensdag 23 september 2015 19:42 schreef Toto69 het volgende:
n
[..]
negeer elkaar dan geoon? ik snap het echt niet. als je beide niet meer p elkaar reageert is t zo klaar.
tja ik snap het ook niet. maar ja als je iemand ff uit je computer wist is het ook opgelostquote:Op woensdag 23 september 2015 19:42 schreef Toto69 het volgende:
n
[..]
negeer elkaar dan geoon? ik snap het echt niet. als je beide niet meer p elkaar reageert is t zo klaar.
Wat doet ze met die aanstekerquote:Op woensdag 23 september 2015 19:42 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DOEI SCARLETT
quote:Op woensdag 23 september 2015 19:42 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DOEI SCARLETT
Freakinn sexyquote:Op woensdag 23 september 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat doet ze met die aansteker
Die stopt ze weg in je kont dus die telt dan niet meer :$quote:
Im covering my ears like a kidquote:
ik ben wel wat grotere dingen in mijn kont gewendquote:Op woensdag 23 september 2015 19:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Die stopt ze weg in je kont dus die telt dan niet meer :$
beide?quote:Op woensdag 23 september 2015 19:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Die stopt ze weg in je kont dus die telt dan niet meer :$
ik ga helemaal nokkiequote:Op woensdag 23 september 2015 19:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat? Zit je te haten op m'n rap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |