SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heinz is het daar niet mee eensquote:Op woensdag 23 september 2015 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
Onvoorstelbaar dat Hoesen bij Ajax gespeeld heeft.
Lekker relevantquote:Op woensdag 23 september 2015 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heinz is het daar niet mee eens
Loop erheen en vraag wat er aan de hand is...quote:Op woensdag 23 september 2015 18:49 schreef VXXLL het volgende:
Er staan al een uur lang 2 agenten met 3 anderen te praten aan de overkant van de straat. Ik vind het vreemd
En Frass ookquote:Op woensdag 23 september 2015 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, Paxcon, Johannes en ik vinden dit jammer.
Thuis verliest Ajax nooit van ze. Laatste keer was 1994.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:01 schreef Kopsterk het volgende:
Wat heeft Groningen een matig team eigenlijk. Wint Ajax makkelijk van dit weekend.
Duitsers spelen nooit leukquote:Op woensdag 23 september 2015 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente speelt heel leuk voetbal.
Groningen speelt matig, dit is met afstand de slechtste wedstrijd van dit seizoen.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:01 schreef Kopsterk het volgende:
Wat heeft Groningen een matig team eigenlijk. Wint Ajax makkelijk van dit weekend.
Ajax speelt triest en weet toch te winnen, kan je nagaan als het echt begint te draaien daar.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Groningen speelt matig, dit is met afstand de slechtste wedstrijd van dit seizoen.
Maar uhhh ik heb Ajax een paar keer zien spelen dit seizoen, ik kan nou niet zeggen dat Groningen daar zo bang voor hoeft te zijn hoor? Die spelen mij toch een potje slecht zeg![]()
Als Groningen gewoon het normale niveau haalt maken ze best kans.
Of de Eredivisie en JL worden steeds zwakker terwijl de amateurclubs gelijkwaardig blijven of minder snel zwak worden. Dat lijkt mij geloofwaardiger.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:08 schreef BB-King het volgende:
De amateurclubs doen het goed.
Zo zie je maar dat het Nederlands voetbal steeds sterker wordt.
Binnenkort zitten we denk ik op het niveau van de Premjer Liek.
Ajax heeft op iedere positie een betere speler.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Groningen speelt matig, dit is met afstand de slechtste wedstrijd van dit seizoen.
Maar uhhh ik heb Ajax een paar keer zien spelen dit seizoen, ik kan nou niet zeggen dat Groningen daar zo bang voor hoeft te zijn hoor? Die spelen mij toch een potje slecht zeg![]()
Als Groningen gewoon het normale niveau haalt maken ze best kans.
Klopt, maar ik verwacht niet dat Ajax met het elftal wat ze nu hebben echt wat gaat kunnen doen.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ajax speelt triest en weet toch te winnen, kan je nagaan als het echt begint te draaien daar.
Zelfs al zou dat zo zijn dan is dat met zo'n klein verschil dat dat geen bal meer uitmaakt.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:11 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax heeft op iedere positie een betere speler.
80% van jouw posts gaan over de zwakte van de Eredivisie. Ja, de Eredivisie bestaat tegenwoordig louter uit middelmaat. We weten het nou wel.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat zo zijn dan is dat met zo'n klein verschil dat dat geen bal meer uitmaakt.
Als je dat elftal van Ajax bekijkt dan is het niets meer dan zielige middelmaat, van het ooit grote Ajax is niets meer over dan de oud Ajacieden die nu allang met pensioen zijn en op de tribune zitten.
Niet dat Groningen een goed elftal heeft, maar het verschil is er amper. Maakt de Eredivisie wel spannend, maar wel van laag niveau.
Gif.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Gudelj weer in de basis.
Niets blijft u bespaard.
Mooi man.quote:
Ze sparen wel de Grafschopquote:Op woensdag 23 september 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Gudelj weer in de basis.
Niets blijft u bespaard.
Zou je een beetje op je taalgebruik willen letten? Als mod heb je toch een voorbeeldfunctie.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 19:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zou je een beetje op je taalgebruik willen letten? Als mod heb je toch een voorbeeldfunctie.
Bij voorbaat dank
3-4-3, loller.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze sparen wel de Grafschop
TR gemaakt.quote:
Die achterste 3 zijn echt schandpaal-waardigquote:Op woensdag 23 september 2015 19:44 schreef Kopsterk het volgende:
Opstelling Ajax (volgens VI): Boer; Van Rhijn, Van der Hoorn, Viergever; Bazoer, Gudelj, Schöne, Sinkgraven; El Ghazi, Milik, Sinkgraven.
Uuuuh..
We hebben daar te trage verdedigers voor.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
niks mis mee , moet ie vaker mee spelen wat mij betreft
Tete en Dijks heb ik nog nooit een sprintduel zien verliezen.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben daar te trage verdedigers voor.
Tja wat er vandaag staat , daar kan je gewoon mee degraderenquote:Op woensdag 23 september 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben daar te trage verdedigers voor.
Tis een B-elftal, maar alsnogquote:Op woensdag 23 september 2015 19:44 schreef Kopsterk het volgende:
Opstelling Ajax (volgens VI): Boer; Van Rhijn, Van der Hoorn, Viergever; Bazoer, Gudelj, Schöne, Sinkgraven; El Ghazi, Milik, Sinkgraven.
Uuuuh..
Het liefst zie ik een 4-6-0 systeem. Wellicht speel ik iets teveel FM.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja wat er vandaag staat , daar kan je gewoon mee degraderen
Je kijkt teveel Twitchquote:Op woensdag 23 september 2015 19:48 schreef Groby het volgende:
I spread my butt cheeks for Hedwiges. He penetrates me as he roars a mighty roar. He whispers in my ear "its all ogre now". Maduro is love, Maduro is life.
Denk het ook ja. En dan CL winnen in 2de seizoenquote:Op woensdag 23 september 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het liefst zie ik een 4-6-0 systeem. Wellicht speel ik iets teveel FM.
Arsenal - Ajax 0-1quote:Op woensdag 23 september 2015 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk het ook ja. En dan CL winnen in 2de seizoen
Het wordt er niet beter opquote:Op woensdag 23 september 2015 19:54 schreef GGMM het volgende:
Die Groningen-speler die nu niet scoort denkt bij zichzelf.
Drommel, Drommel en nog eens Drommels.
De eerste helft was van hun kant nog wel goed.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:05 schreef DonRaja het volgende:
Zo dus, Twente kan er weer nog steeds geen zak van?
quote:
Wat denk je tegen zo'n derderangs club als Twente.quote:
Beker is de snelste weg naar Europaquote:Op woensdag 23 september 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet in de competitie is.
Zo is dat.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Beker is de snelste weg naar Europa
quote:Op woensdag 23 september 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo is dat.
Ik denk overigens dat Feyenoord dit jaar de beker gaat winnen.
De dubbel.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo is dat.
Ik denk overigens dat Feyenoord dit jaar de beker gaat winnen.
Boeit ze toch niets, die beker.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, Ajax gaat met Diederik Boer en PSV met Pasveer op doel nooit de beker winnen.
Frank de Boer boeit dat zeker wel iets, alleen heeft hij het idee dat hij dat ook met een b-elftal kan.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Boeit ze toch niets, die beker.
quote:Op woensdag 23 september 2015 20:28 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zie Feyenoord ook wel de beker winnen.
Hahaha, nee natuurlijk niet.
Ze hebben toch drie kanalen.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nope, nope, nope.
FC Groningen - FC Twente is interessanter voor FOX.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:35 schreef GGMM het volgende:
Haha Van Halst kan niet van de peuken afblijven.
Wat een loser.
''Ik volg de Cruijff-filosofie''quote:Op woensdag 23 september 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer over Heitinga: 'We hebben hele goede selectie. Ik vind Van der Hoorn op dit moment verder'
Hallo Smoofie.
Hoe slecht is die Heitinga wel niet?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer over Heitinga: 'We hebben hele goede selectie. Ik vind Van der Hoorn op dit moment verder'
Hallo Smoofie.
Ze hadden beter Drenthe kunnen halen danquote:Op woensdag 23 september 2015 20:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe slecht is die Heitinga wel niet?
Ik ben reuzebenieuwd. Misschien raakt hij steeds het snelst vermoeid bij een piepjestest. Misschien komt Yaya Sanogo tegenover hem wél tot scoren.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe slecht is die Heitinga wel niet?
Volle bak.quote:
Er zijn geen opties verder bij mijn wetenquote:Op woensdag 23 september 2015 20:46 schreef Crimyclown het volgende:
Allereerst wou ik mededelen dat mijn autistische kant moeite heeft met de vormgeving veranderingen op FOK!.
Maar dan ontopic. Waar kan ik de wedstrijden bekijken van de KNVB beker? Ik heb een abonnement bij FOX maar kan via de site ook niet alle wedstrijden zien. Suggesties?
Slechte zaak, thanks voor de snelle reply wel.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn geen opties verder bij mijn weten
Daar hoor ik iedereen over de laatste tijd. Is het echt zo vet?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:50 schreef DonRaja het volgende:
Ok, dit ga ik geen 10 minuten volhouden. Narcos it is.
Jazeker.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daar hoor ik iedereen over de laatste tijd. Is het echt zo vet?
Dat laatste rijmt niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:52 schreef Caland het volgende:
Het kan dooien, het kan vriezen. Je kan winnen of verliezen. Maar als we tegen De Graafschap spelen komen we niet.
Ok ik ga ook iets anders doen.
Dat hij ze nog steeds mag nemenquote:Op woensdag 23 september 2015 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
Gudelj voor de verandering maar weer eens met een compleet kansloze corner.
Tijdens de trainingen van Ajax in de voorbereiding was dat altijd Sinkgraven, maar die haalde 9/10 keer de 16 niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat hij ze nog steeds mag nemen
Niet je klacht posten op klacht.nlquote:Op woensdag 23 september 2015 20:56 schreef Crimyclown het volgende:
Nare mensen van FOX, waarvoor betaal ik als ik mijn wedstrijden niet eens kan zien. Ik ga meteen een topic openen op het kassa forum.
De woedecursus is alweer uitgewerkt?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:05 schreef Max23 het volgende:
Tannane en Leerdam hadden ruzie![]()
[ afbeelding ]
Bwhehehequote:Op woensdag 23 september 2015 21:05 schreef Max23 het volgende:
Tannane en Leerdam hadden ruzie![]()
[ afbeelding ]
Het zit wel diep hé meid.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:18 schreef BadderHaring het volgende:
En al dat Ajax volk gisteren toch een grote bakkus over PSV.
Ja dat kost geld voor extra service en daar lezen niet zoveel zure huisvrouwen mee.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet je klacht posten op klacht.nl
Op wiens plek zou je dat willen zien?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:22 schreef Vermecelli het volgende:
Schone speelt een goede pot, volgende week basis aub
Heerlijk die man, zo lekker gefrustreerd.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Badderharing is onze forumclown.
Achja, die moeten er ook zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Badderharing is onze forumclown.
Jaquote:Op woensdag 23 september 2015 21:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat was toch buitenspel bij ajax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Wel een heerlijk kooltje hoor.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:35 schreef Sked het volgende:
Nog steeds 0-1. Vitesse met man minder..
Hahaha, Petertje toch.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:42 schreef Sked het volgende:
Peter Bosz wilde niet weg dus gaan we staken![]()
Spoiler.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:42 schreef Caland het volgende:
Guidetti, wie kent hem niet, valt in en scoort vrijwel meteen: 4-1 bij #celbar
In ander nieuws
4-1 Celta?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:42 schreef Caland het volgende:
Guidetti, wie kent hem niet, valt in en scoort vrijwel meteen: 4-1 bij #celbar
In ander nieuws
Vitesse twee keer rood, Bosz weggestuurd, wilde niet weg, stakenquote:Op woensdag 23 september 2015 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is loos bij Heracles - Vitesse
Wat een boefje is Bosz tochquote:Op woensdag 23 september 2015 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse twee keer rood, Bosz weggestuurd, wilde niet weg, staken
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse twee keer rood, Bosz weggestuurd, wilde niet weg, staken
Omdat FOX kkr isquote:Op woensdag 23 september 2015 21:46 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is heracles vitesse niet live te volgen
Dat leek me nou net het enige interessante potje van vandaag.quote:
FUSSBALLGOTTquote:Op woensdag 23 september 2015 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
29/30 passes van Gudelj aangekomen.
Vitesse met negen man nog voorquote:Op woensdag 23 september 2015 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo onverslaanbaar is Heracles dus niet in eigen huis.
3-0 Reglementair.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo onverslaanbaar is Heracles dus niet in eigen huis.
oh dat had ik gemist.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
Woonwagenkamp Emmen met 9 man staat nog 2-2 tegen Den Bosch.
twitter:MariovanderEnde twitterde op woensdag 23-09-2015 om 21:52:04Huntelaar ontsnapt aan rode kaart #s04ein #s04fra http://t.co/hI9gv6HH4W reageer retweet
Hebben ze zo'n kutmuziekje op de radioquote:Op woensdag 23 september 2015 21:52 schreef Sigaartje het volgende:
Ok, gaat weer verder in Almelo...
WKEquote:Op woensdag 23 september 2015 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
Woonwagenkamp Emmen met 9 man staat nog 2-2 tegen Den Bosch.
Ja, dat was echt donkerroodquote:Op woensdag 23 september 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op woensdag 23-09-2015 om 21:52:04Huntelaar ontsnapt aan rode kaart #s04ein #s04fra http://t.co/hI9gv6HH4W reageer retweet
Die heeft ook zo z'n momenten zeg, wat een mafsjaak.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
ja precies!quote:Op woensdag 23 september 2015 21:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Hebben ze zo'n kutmuziekje op de radio
Inderdaad. Dak eraf daar. Man man man. Heerlijk voetbalavondjequote:Op woensdag 23 september 2015 21:54 schreef Brammess het volgende:
wat een sfeer in de ArenA
Heksenketel
Dat krijg je hé met knvb maffia.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:53 schreef Sigaartje het volgende:
Gaat lekker daar in Almelo..
Gegooi vanaf de tribune.
HAHAHAquote:
Waar is je Ajax-UI?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:56 schreef onlogisch het volgende:
HHAHAHAHAHAHA. Ik schakel net in, maar de bovenste ring is gewoon dicht?_______________!
Waar zijn al die "supporters"?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |