SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heinz is het daar niet mee eensquote:Op woensdag 23 september 2015 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
Onvoorstelbaar dat Hoesen bij Ajax gespeeld heeft.
Lekker relevantquote:Op woensdag 23 september 2015 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heinz is het daar niet mee eens
Loop erheen en vraag wat er aan de hand is...quote:Op woensdag 23 september 2015 18:49 schreef VXXLL het volgende:
Er staan al een uur lang 2 agenten met 3 anderen te praten aan de overkant van de straat. Ik vind het vreemd
En Frass ookquote:Op woensdag 23 september 2015 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, Paxcon, Johannes en ik vinden dit jammer.
Thuis verliest Ajax nooit van ze. Laatste keer was 1994.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:01 schreef Kopsterk het volgende:
Wat heeft Groningen een matig team eigenlijk. Wint Ajax makkelijk van dit weekend.
Duitsers spelen nooit leukquote:Op woensdag 23 september 2015 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente speelt heel leuk voetbal.
Groningen speelt matig, dit is met afstand de slechtste wedstrijd van dit seizoen.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:01 schreef Kopsterk het volgende:
Wat heeft Groningen een matig team eigenlijk. Wint Ajax makkelijk van dit weekend.
Ajax speelt triest en weet toch te winnen, kan je nagaan als het echt begint te draaien daar.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Groningen speelt matig, dit is met afstand de slechtste wedstrijd van dit seizoen.
Maar uhhh ik heb Ajax een paar keer zien spelen dit seizoen, ik kan nou niet zeggen dat Groningen daar zo bang voor hoeft te zijn hoor? Die spelen mij toch een potje slecht zeg![]()
Als Groningen gewoon het normale niveau haalt maken ze best kans.
Of de Eredivisie en JL worden steeds zwakker terwijl de amateurclubs gelijkwaardig blijven of minder snel zwak worden. Dat lijkt mij geloofwaardiger.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:08 schreef BB-King het volgende:
De amateurclubs doen het goed.
Zo zie je maar dat het Nederlands voetbal steeds sterker wordt.
Binnenkort zitten we denk ik op het niveau van de Premjer Liek.
Ajax heeft op iedere positie een betere speler.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Groningen speelt matig, dit is met afstand de slechtste wedstrijd van dit seizoen.
Maar uhhh ik heb Ajax een paar keer zien spelen dit seizoen, ik kan nou niet zeggen dat Groningen daar zo bang voor hoeft te zijn hoor? Die spelen mij toch een potje slecht zeg![]()
Als Groningen gewoon het normale niveau haalt maken ze best kans.
Klopt, maar ik verwacht niet dat Ajax met het elftal wat ze nu hebben echt wat gaat kunnen doen.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ajax speelt triest en weet toch te winnen, kan je nagaan als het echt begint te draaien daar.
Zelfs al zou dat zo zijn dan is dat met zo'n klein verschil dat dat geen bal meer uitmaakt.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:11 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax heeft op iedere positie een betere speler.
80% van jouw posts gaan over de zwakte van de Eredivisie. Ja, de Eredivisie bestaat tegenwoordig louter uit middelmaat. We weten het nou wel.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat zo zijn dan is dat met zo'n klein verschil dat dat geen bal meer uitmaakt.
Als je dat elftal van Ajax bekijkt dan is het niets meer dan zielige middelmaat, van het ooit grote Ajax is niets meer over dan de oud Ajacieden die nu allang met pensioen zijn en op de tribune zitten.
Niet dat Groningen een goed elftal heeft, maar het verschil is er amper. Maakt de Eredivisie wel spannend, maar wel van laag niveau.
Gif.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Gudelj weer in de basis.
Niets blijft u bespaard.
Mooi man.quote:
Ze sparen wel de Grafschopquote:Op woensdag 23 september 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Gudelj weer in de basis.
Niets blijft u bespaard.
Zou je een beetje op je taalgebruik willen letten? Als mod heb je toch een voorbeeldfunctie.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 19:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zou je een beetje op je taalgebruik willen letten? Als mod heb je toch een voorbeeldfunctie.
Bij voorbaat dank
3-4-3, loller.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze sparen wel de Grafschop
TR gemaakt.quote:
Die achterste 3 zijn echt schandpaal-waardigquote:Op woensdag 23 september 2015 19:44 schreef Kopsterk het volgende:
Opstelling Ajax (volgens VI): Boer; Van Rhijn, Van der Hoorn, Viergever; Bazoer, Gudelj, Schöne, Sinkgraven; El Ghazi, Milik, Sinkgraven.
Uuuuh..
We hebben daar te trage verdedigers voor.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
niks mis mee , moet ie vaker mee spelen wat mij betreft
Tete en Dijks heb ik nog nooit een sprintduel zien verliezen.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben daar te trage verdedigers voor.
Tja wat er vandaag staat , daar kan je gewoon mee degraderenquote:Op woensdag 23 september 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben daar te trage verdedigers voor.
Tis een B-elftal, maar alsnogquote:Op woensdag 23 september 2015 19:44 schreef Kopsterk het volgende:
Opstelling Ajax (volgens VI): Boer; Van Rhijn, Van der Hoorn, Viergever; Bazoer, Gudelj, Schöne, Sinkgraven; El Ghazi, Milik, Sinkgraven.
Uuuuh..
Het liefst zie ik een 4-6-0 systeem. Wellicht speel ik iets teveel FM.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja wat er vandaag staat , daar kan je gewoon mee degraderen
Je kijkt teveel Twitchquote:Op woensdag 23 september 2015 19:48 schreef Groby het volgende:
I spread my butt cheeks for Hedwiges. He penetrates me as he roars a mighty roar. He whispers in my ear "its all ogre now". Maduro is love, Maduro is life.
Denk het ook ja. En dan CL winnen in 2de seizoenquote:Op woensdag 23 september 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het liefst zie ik een 4-6-0 systeem. Wellicht speel ik iets teveel FM.
Arsenal - Ajax 0-1quote:Op woensdag 23 september 2015 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk het ook ja. En dan CL winnen in 2de seizoen
Het wordt er niet beter opquote:Op woensdag 23 september 2015 19:54 schreef GGMM het volgende:
Die Groningen-speler die nu niet scoort denkt bij zichzelf.
Drommel, Drommel en nog eens Drommels.
De eerste helft was van hun kant nog wel goed.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:05 schreef DonRaja het volgende:
Zo dus, Twente kan er weer nog steeds geen zak van?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |