quote:Op woensdag 23 september 2015 00:10 schreef Young_David het volgende:
Tot laat gewerkt aan m'n eerste course:
265D-0000-0062-7EEB
Heb een hekel aan die levels waar het onduidelijk is wat je moet doen, hier moet je gewoon de muntjes volgen
Benieuwd wat jullie er van vinden!
Het grappige is dat ik hem zelf met gemak haal, maar tot nu toe nog niemand anders :p. Zal wel komen omdat ik de hele avond met niets anders bezig was en hem ook constant aan het testen was.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:19 schreef thealterego1 het volgende:
[..]
Pff, netjes dat je hem zelf gehaald hebt. Moeilijk...
Tof! De screens erbij zijn wel fijn, dan weet je een beetje wat voor soort level het is. En met zo'n afbeelding vallen de levels meer op tussen alle andere posts.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:50 schreef Seroczynski het volgende:
Ik ben nog even bezig geweest met wat aanvullingen voor supermariomaker.nl. Eén daarvan is een 'badge' of 'banner', hoe je het ook wilt noemen. Daarmee krijg je een kant-en-klare afbeelding om bijvb. gemakkelijk te delen op verschillende fora.
Hier een paar vroege versies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals je kan zien moet ik er nog wat dingen aan fine-tunen (tips zijn welkom), maar vond het leuk om dit te delen.
De banners worden gegenereerd op basis van het ID dat toegekend wordt aan een course zodra deze gedeeld wordt via de website.
Ik heb dat eerste level 17 pogingen gegeven. Eén van die keren net op dat laatste blokje voor de vlag gestorvenquote:Op woensdag 23 september 2015 22:25 schreef RIVDSL het volgende:
De topic titel klopt helemaal. Heb deze week een wii u gehaald. Netjes aangesloten op de tv. Bleek echter niet nodig, gebruik alleen de gamepad.
Ik was bang dat ik mijn courses te moeilijk aan het maken was. Maar jullie kunnen er ook wat van. Net dat sawmill level uit de op zitten spelen en daarna follow de money. Ben gelijk helemaal gaar nu. Wel leuke levels overigens.
Had een eerste level gemaakt, maar niemand die hem geprobeerd heeft, heeft het einde behaald. Daarna maar wat makkelijkers gemaakt. Zal de course IDs even spammen.
F3F9-0000-005E-23CC Is een mario bros bovengronds level met wat lastige jumps
670C-0000-0066-5A15 Is een mario bros castle, niet al te moeilijk
Echt een smb3 waardig level dit. Had je even te kort gedaan door te denken dat ik vast zat aan het einde. Maar was gelukkig toch een oplossing voor.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:40 schreef Frumzel het volgende:
Nieuw level van mij:
Airships: AC0E-0000-0066-3128
Level met veel detail, zoals het hoort.
Kom tegenwoordig wel steeds vaker levels van wat hogere kwaliteit tegen en niet alleen maar onmogelijk levels en levels met 1 kubus met 200 vijanden op elkaar gestapeld...
Thnx for trying. Dat "lost levels" style blokje was overigens het eerste wat ik bedacht.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:51 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Ik heb dat eerste level 17 pogingen gegeven. Eén van die keren net op dat laatste blokje voor de vlag gestorven
Misschien probeer ik het later nog wel een keertje, maar ik was nu ook even druk met die plaatjes van hierbovenquote:Op woensdag 23 september 2015 23:18 schreef RIVDSL het volgende:
Thnx for trying. Dat "lost levels" style blokje was overigens het eerste wat ik bedacht.
Ik dacht, omdat jij als eerste (en vooralsnog als enige) mijn level hebt gecomplete, laat ik jouw levels eens spelen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:25 schreef RIVDSL het volgende:
De topic titel klopt helemaal. Heb deze week een wii u gehaald. Netjes aangesloten op de tv. Bleek echter niet nodig, gebruik alleen de gamepad.
Ik was bang dat ik mijn courses te moeilijk aan het maken was. Maar jullie kunnen er ook wat van. Net dat sawmill level uit de op zitten spelen en daarna follow de money. Ben gelijk helemaal gaar nu. Wel leuke levels overigens.
Had een eerste level gemaakt, maar niemand die hem geprobeerd heeft, heeft het einde behaald. Daarna maar wat makkelijkers gemaakt. Zal de course IDs even spammen.
F3F9-0000-005E-23CC Is een mario bros bovengronds level met wat lastige jumps
670C-0000-0066-5A15 Is een mario bros castle, niet al te moeilijk
Wat is jouw level dan?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:52 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik dacht, omdat jij als eerste (en vooralsnog als enige) mijn level hebt gecomplete, laat ik jouw levels eens spelen.
Niet te doen man, kga constant dood
Klinkt goed; leg me even uit waar die code staat; dan pas ik de openingspost aan.quote:Op woensdag 23 september 2015 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op zich is één code per persoon voldoende. Met die code kun je alle levels can de maker vinden. Dan is de lijst niet zo lang
265D-0000-0062-7EEBquote:Op woensdag 23 september 2015 23:54 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Wat is jouw level dan?Probeer ik die van RIVDSL nog een keertje hehe
Als je een echte bikkel bent; heb wel 2 leveltjes voor je die bijzonder lastig zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:59 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Ik heb net die van RIVDSL gehaald, zal die van jou eens bekijken ^^
Als je maar niet met Pit van Panga enzo aankomtquote:Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Als je een echte bikkel bent; heb wel 2 leveltjes voor je die bijzonder lastig zijn.
Nee. Ze zijn kort en relatief makkelijk als je het daarmee gaat vergelijken. Heb ze in vorige post gezetquote:Op donderdag 24 september 2015 00:03 schreef Seroczynski het volgende:
[..]
Als je maar niet met Pit van Panga enzo aankomt
Ik ben een uurtje bezig geweest met P-Break en heb echt alleen die eerste jump onder de kniequote:Op donderdag 24 september 2015 00:04 schreef Kriegspire het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn kort en relatief makkelijk als je het daarmee gaat vergelijken. Heb ze in vorige post gezet
Ga zelf Panga proberen te halen vrijdag. Hele dag voor uittrekken
Je bedoelt vast bij de eindbaasquote:Op woensdag 23 september 2015 23:18 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Echt een smb3 waardig level dit. Had je even te kort gedaan door te denken dat ik vast zat aan het einde. Maar was gelukkig toch een oplossing voor.
Er zijn inderdaad veel van die levels met hele stapels vijanden. Vind het persoonlijk ook jammer dat alle top rated courses allemaal van die automario levels zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |