Cruiseship/dinnershow-muzak.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trijn is gewoon een naieve doos eigenlijk...
Je moet er trouwens niet aan denken dat iemand ooit het in zijn hoofd haalt om de Ladies of Soul te sturen, wat een herintredende huisvrouwenbende is dat met ditto uitstraling
Ugh. bah.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit hem net voor het eerst sinds Wenen weer eens terug te kijken maar het is echt met afstand de slechtste hilarische podiumpresentatie sinds de trommeldozen van Treble
Het is gewoon een slapstick:
- Dat openingsshot inclusief te lang onscherp beeld, die zoekende ogen achter dat rouwlapje
- Het wanhopige wegsmijten van dat lapje, die hopeloze parachuteoutfit
- Die letters op die vingers die niet in beeld komen en ondergekladderd leken door een kleuter van 4
- Die backingvocals die totaal out of place over dat podium waggelen en helemaal niets toevoegen
- Die wanhopige blik van Trijn inclusief twee schrikmomenten naast de camera
Dit is echt het ultieme filmpje van hoe het niet moet
Kun je je subforum-OCD niet elders botvieren?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:00 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed. We gaan dus met ene Douwe Bob naar het ESF. Zijn er al weddenschappen gesloten hoe laag...hoog we gaan eindigen?
Veel plezier alvast!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga 6 nov voor het eerst naar een optreden van Douwe Bob. Zin in, ben benieuwd
Jaaaaa tuurlijk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel plezier alvast!![]()
Ben benieuwd wat je van hem vind, live.
Wel eerlijk zijn als je terug komt en hier verslag doet, als hij live staat te krassen als een lamme ekster willen we dat natuurlijk wel weten.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa tuurlijk!
Ik las net wat tweets terug over DB en volgens Cornald heeft hij echt 'een hemelstormende ambitie' met het songfestival. Dat klinkt al zo veel beter dan Trijntje d'r 'oh ik zie wel ik vind het gewoon leuk om mee te maken'.
Eh, geen idee over die oogjes, ik zit nog bij dat eerdere filmpje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:13 schreef Greys het volgende:
Mooie oogjes ook.
Toch? Roger?
https://instagram.com/p/8QsZqdFjug/
Die tattootjes mogen wel onder een shirtje blijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:27 schreef Greys het volgende:
Grappig, zijn vader werkte gewoon met de Beatles enzo. Google maar op Simon Posthuma.
[ afbeelding ]
Niet vies van een knokpartij, als hij dat in Zweden maar laat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:27 schreef Greys het volgende:
Grappig, zijn vader werkte gewoon met de Beatles enzo. Google maar op Simon Posthuma.
[ afbeelding ]
Je bent wel lekker enthousiast he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:54 schreef Greys het volgende:
Hij gaat lekker. De film Gluckauf won zojuist het gouden kalf voor beste film. Douwe Bob schreef en vertolkte de titelsong hiervoor.
Greys op haar best.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je bent wel lekker enthousiast he?
Zeker, houd ik ook van.quote:
Het is een mooie jongen maar die plakplaatjes zijn echt lelijk jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die tattootjes mogen wel onder een shirtje blijven.
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je bent wel lekker enthousiast he?
Ik zag toevallig dat ze 4 prijzen hadden, maar niet waarvoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Al kwam dat van die film gewoon puur toevalig op dat moment op Twitter voorbij.
Nee ik zie het.quote:
Ja, dat zei ik al. Hij heeft een joekel van een Beatlesconnectie! Kunnen de commentatoren leuk over vertellen tijdens het introfilmpje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:27 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Wel, heeft iemand de mail van die commentatoren?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al. Hij heeft een joekel van een Beatlesconnectie! Kunnen de commentatoren leuk over vertellen tijdens het introfilmpje.
Ik dacht even dat Jan Smit mee kwam praten, maar het is gelukkig Jane maarquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:04 schreef Greys het volgende:
Dat had ik gemist Jan dat je dat zei, sorry!
Ik hoorde dat hij gisteren op de radio Johnny Logan had gezongen. Even zoeken.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:46 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOG MAAR 220 NACHTJES TOT HET SONGFESTIVAL JONGENS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk duurt dat nog een hele tijd. We zijn gewoon extreem vroeg met de kandidaat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
DUNNOOOOO!
En wanneer is de loting in welke halve we zitten
De allereerste zelfs geloof ik?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarschijnlijk duurt dat nog een hele tijd. We zijn gewoon extreem vroeg met de kandidaat.
Wat leuk! Ik ben benieuwd naar je opmerkingen daarna.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga 6 nov voor het eerst naar een optreden van Douwe Bob. Zin in, ben benieuwd
Ben benieuwd. Ik ga het kijken en laat me verrassen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:55 schreef Greys het volgende:
https://twitter.com/RTLLateNight/status/654306266836271104
RTL Late Night tweet dat Douwe Bob daar vanavond is en een verrassing heeft en songfestivalweblog vraagt zich op Twitter af wát voor verrassing. Hij gaat 'zijn nieuwe single' spelen. Zou hij daarna roepen dat dat het songfestival nummer is? Nee hè? Misschien doet hij een heel klein stukje.
Das wel heel vroeg om het nu al uit te brengen, toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:55 schreef Greys het volgende:
https://twitter.com/RTLLateNight/status/654306266836271104
RTL Late Night tweet dat Douwe Bob daar vanavond is en een verrassing heeft en songfestivalweblog vraagt zich op Twitter af wát voor verrassing. Hij gaat 'zijn nieuwe single' spelen. Zou hij daarna roepen dat dat het songfestival nummer is? Nee hè? Misschien doet hij een heel klein stukje.
Ik hoop het stiekem ook niet, want ze zouden dat pas doen als alles helemaal klaar was. Zou dom zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Das wel heel vroeg om het nu al uit te brengen, toch?
Ik ook, maar ben dan wel weer meteen zenuwachtig dat het zo iets gaat worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:45 schreef Greys het volgende:
Ik ben in elk geval blij dat Sweet Sunshine het songfestivalnummer niet is
Nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |