oh ik houd altijd page down ingedruktquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ik heb op een ander forum iemand die hele lange nutteloze posts maakt geblokkeerd. Scheelt mij veel scrollen op telefoon en er staat nooit iets boeiends in.
de watquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ben een cultureel verrijkt wezen dat in zijn postgedrag meer allusies gebruikt dan mening literair genie in al zijn werken tezamen.
Omdat het beste kereltje echt bloedirritant isquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom laat je je zo opfokken
als ik posts zie die me niet aanstaan scroll ik er gewoon langs
ja lekker boeiequote:Op dinsdag 22 september 2015 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het beste kereltje echt bloedirritant is
Ben benieuwd of je mooier kan zingen dan Mo, hij zingt kei schattig. Zou het op FOK! gooien als ik me niet zou schamen voor mijn recording.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha leuk dat, ga morgen ff mooi zingen.
madquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het beste kereltje echt bloedirritant is
gvdquote:
Klopt idd, maar het blijft irriquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja lekker boeie
hoort bij zijn leeftijd
Uiteraard niet, je hebt mijn rap gehoord toch?quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je mooier kan zingen dan Mo,
Nou...quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ben niet achterlijk
struikelde over mening
Truequote:Op dinsdag 22 september 2015 22:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard niet, je hebt mijn rap gehoord toch?
JA NO SHIT DAT ZEI IK VERDOMME NET TOCH OOK ALquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nou...
Maar ff srs: moet menig staan dan.
is goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |