Lol wat is dit voor niels reactiequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moedertje Guus ook maar even bloken
Die kan ook niet zonder hulp mensen gewoon negeren.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, Niels is heel wat volwassener dan dit.
waar wil je een screen van dan? draait gewoon op de achtergrond, is verder onzichtbaarquote:
Ik zei een paar maanden terug al dat Chevy niet lekker was in zijn bovenkamer.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:59 schreef Crip het volgende:
Lekkere gezellige boel lekker geėscaleerd uit het niets. Jesus fuck.
van post 276, 277 en 278 bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waar wil je een screen van dan? draait gewoon op de achtergrond, is verder onzichtbaar
Hhh oke tis maar fok, boeie.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zei een paar maanden terug al dat Chevy niet lekker was in zijn bovenkamer.
En guess what? Ik krijg hier zomaar mijn gelijk.
Wat een aangename verrassing
Was laatst ook al haat.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:59 schreef Crip het volgende:
Lekkere gezellige boel lekker geėscaleerd uit het niets. Jesus fuck.
Tsja, sommigen onder ons trekken het zich blijkbaar iets te veel aan, ondanks eerder vertoonde grootspraak.quote:
Niet echt, maar ik maak hieruit op dat je of mijn posts helemaal niet hebt geblokkeerd (niet heel gek, gezien falen jouw wereldbol zou zijn als jij Atlas was) of je kunt het alsnog niet laten mijn posts te lezenquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Guus is boos dat ik 'm heb geblookt
waarom laat je je zo opfokkenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moedertje Guus ook maar even bloken
Ik zei het net al: Chevy is niet lekker in zijn bovenkamer.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom laat je je zo opfokken
als ik posts zie die me niet aanstaan scroll ik er gewoon langs
Grieks gehad op school vandaag guus?quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik maak hieruit op dat je of mijn posts helemaal niet hebt geblokkeerd (niet heel gek, gezien falen jouw wereldbol zou zijn als jij Atlas was) of je kunt het alsnog niet laten mijn posts te lezen
ja en jij gedraagt je als een kleuter als je hem de hele tijd op de kast probeert te lokkenquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zei het net al: Chevy is niet lekker in zijn bovenkamer.
Nee, ben een cultureel verrijkt wezen dat in zijn postgedrag meer allusies gebruikt dan mening literair genie in al zijn werken tezamen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Grieks gehad op school vandaag guus?
Hhhhhquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Grieks gehad op school vandaag guus?
Nou ik heb op een ander forum iemand die hele lange nutteloze posts maakt geblokkeerd. Scheelt mij veel scrollen op telefoon en er staat nooit iets boeiends in.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom laat je je zo opfokken
als ik posts zie die me niet aanstaan scroll ik er gewoon langs
johquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:04 schreef wietparkiet het volgende:
ja en jij gedraagt je als een kleuter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |