quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
nee, ik flikker het gewoon in de kast
waarom niet?quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik doe dat
En nee... ik schroef alles meteen in de case
vroeger wel trouwens
Nee dan haal je de koeler los en kijk je wat er mis isquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
waarom niet?
is toch kut dat als alles er in zit en bijv de processor doet het niet kan je alles weer uit elkaar schroeven
heb pas 2 keer gedaan en alles werkte gewoon, behalve dat maar 2 van die dingen waar het geheugen in moet werkenquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
waarom niet?
is toch kut dat als alles er in zit en bijv de processor doet het niet kan je alles weer uit elkaar schroeven
quote:Bijna een derde van de jongeren gebruikt elke week drugs, en een derde doet maandelijks aan drugsgebruik. Het gaat om allerlei soorten drugs, zoals xtc, speed en pep.
ja he hequote:Op dinsdag 22 september 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee dan haal je de koeler los en kijk je wat er mis is
maar geloof me, als je de cpu niet goed hebt zitten is het sowieso dik drama
Heb je in WCH zijn glanzende bol gekeken?quote:
hggggquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je in WCH zijn glanzende bol gekeken?
hehequote:Op dinsdag 22 september 2015 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
"Selfies maken is dodelijker voor de mens dan haaien. Dit jaar overleden er meer mensen ter wereld tijdens het maken van een selfie dan door een haaienaanval.
Dat meldt RTL Nieuws dinsdag. "
Wat een vergelijking
Ja maar dat is dan toch zo... en klote... maar ik heb zelden doa gehad, een keer een mobo, maar dat was voor een AMD Thunderbird... dus ergens 2001quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja he he
maar bedoel meer dat wanneer er iets doa is dat je daar dan pas achter komt wanneer je alles hebt vastgeschroefd
zo kan ik het ook jaquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
"Selfies maken is dodelijker voor de mens dan haaien. Dit jaar overleden er meer mensen ter wereld tijdens het maken van een selfie dan door een haaienaanval.
Dat meldt RTL Nieuws dinsdag. "
Wat een vergelijking
Dit is zo niet leuk he... gewoon... godverdommequote:Op dinsdag 22 september 2015 20:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ja dat is dan zo jaquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan toch zo... en klote... maar ik heb zelden doa gehad, een keer een mobo, maar dat was voor een AMD Thunderbird... dus ergens 2001
toto even dm'enquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:44 schreef muscleboy het volgende:
weet iemand of er ergens een lijst is met ijzersterke klb topics? een sort top100 ofzo
Goh wat een homoseksuele vraag zeg.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:44 schreef muscleboy het volgende:
weet iemand of er ergens een lijst is met ijzersterke klb topics? een sort top100 ofzo
was wel een reeks van eerst wacht ik zoek ffquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:44 schreef muscleboy het volgende:
Ja kijk, het kan wel... sowieso... cpu inbouwen, koeler erop doe ik meestal buiten de kast... geheugen erbij prikken kan ook primaquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat is dan zo ja
maar dat kun je dan toch voorkomen door even snel voordat je hem in de kast schroeft aan te zetten
Ik heb nooit KLB topics geopend dus die lijst bestaat niet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:44 schreef muscleboy het volgende:
Aids is geen gas.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Deze gecondenseerde aids is de top
is eigenlijk ook wel gewoon zo tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Deze gecondenseerde aids is de top
cpu, ram en koeler doe ik sowieso buiten de kastquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja kijk, het kan wel... sowieso... cpu inbouwen, koeler erop doe ik meestal buiten de kast... geheugen erbij prikken kan ook prima
dan op die foam mat leggen en opstarten... wat jij wil
maar een vereiste is het niet
dankuquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
KLB / Geen KLB-lijst met historische bazentopics
npquote:
Leuke topics die vol gepost worden zijn er volgens mij helemaal niet meer hier.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
is eigenlijk ook wel gewoon zo tegenwoordig
nopequote:Op dinsdag 22 september 2015 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuke topics die vol gepost worden zijn er volgens mij helemaal niet meer hier.
Omdat het loshalen van je voedingskabel op het mobo met dat klipje een bitch is als het mobo niet verankerd isquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
cpu, ram en koeler doe ik sowieso buiten de kast
maar het is inderdaad geen vereiste
ging me meer waarom je het niet zou doen?
Truequote:Op dinsdag 22 september 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Omdat het loshalen van je voedingskabel op het mobo met dat klipje een bitch is als het mobo niet verankerd is
Zou nog een keer lezenquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heb trouwens jaren een pc gehad die was gebouwd op een plexiglazen plank die tegen de muur hing
Wat een verhaal he
alcoholistquote:
Dat heb ik altijd willen wetenquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
deze koeler zat erop
[ afbeelding ]
is de goeie leefquote:
ja dat wist ik wel... was de eerste 64 bit athlon... super stoer... avonturen mee beleefdquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd willen weten
It was originally released in 1996.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nou mijn eerste zelfbouw pc was een cyrix 166 mhz
dat ding werd heet
toen ik een nieuwe pc had gekocht heb ik die cyrix laten draaien zonder koeler met een metalen beker water erop
Die beker was loeiheet toen de CPU naar de eeuwige jachtvelden ging
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
It was originally released in 1996.
ouwe lul
hahaquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
ONZ / gezicht vol mayonaise en curry en dan chocopasta en meer...
niels ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hihi ik heb gereageerd hihi
ik durfde al niet te klikkenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
Check z'n facebook (de link) wat een fucking creep
doet ie goedquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
18 van zijn 19 vrienden zijn minderjarige meisjes.
Check m;n FB maar. lol, heb ;r geen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
Check z'n facebook (de link) wat een fucking creep
niet die van jouquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Check m;n FB maar. lol, heb ;r geen.
Waarom denk je dat dit over jou gaat? Voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Check m;n FB maar. lol, heb ;r geen.
toen was ik 1quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
It was originally released in 1996.
ouwe lul
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een van zijn vrienden is dit:
https://www.facebook.com/(...)ab&pnref=friends.all
ik 6quote:
ok, gaat niet over mij.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit over jou gaat? Voel je je aangesproken?
Afzien.... gelukkig was ik te oud voor dienstplichtquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe was de eerste wereldoorlog?
johquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
God, Niels is gewoon ouder dan WCH
misschien is het ook wel de tweede keerquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dat alweer snap ik nooit zo bij leeftijden
alsof het de tweede keer is ofzoiets
ah zoals mijn moeder, die werd 10 keer 39quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is het ook wel de tweede keer
misschien is wch al 40 in een parallel universumquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is het ook wel de tweede keer
Als die theorie klopt dan is er een universum waar ik jouw vader benquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien is wch al 40 in een parallel universum
je weet t nietquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien is wch al 40 in een parallel universum
nicequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als die theorie klopt dan is er een universum waar ik jouw geile homovriend ben
lieg nietquote:
Ik ga dat vanaf nu ook doen dus. Eeuwig 21.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah zoals mijn moeder, die werd 10 keer 39
Het lijkt me zelfs onvermijdelijk... maar ik ga vanavond niet meer uiteenzetten waarom ik dat denkquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef deadprez het volgende:
zou wel cool zijn als er echt parallelle universa zijn
Merken we toch niets van dus niet echt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef deadprez het volgende:
zou wel cool zijn als er echt parallelle universa zijn
gelukkigquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het lijkt me zelfs onvermijdelijk... maar ik ga vanavond niet meer uiteenzetten waarom ik dat denk
Topique zou aan niveau winnen. Ik ben het overigens met je oneens.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het lijkt me zelfs onvermijdelijk... maar ik ga vanavond niet meer uiteenzetten waarom ik dat denk
wel als er een portaal geopend wordtquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Merken we toch niets van dus niet echt.
multiverse theoriequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als die theorie klopt dan is er een universum waar ik jouw vader ben
Morgen is het zover. Op Yom Kippur nog welquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel als er een portaal geopend wordt
Godver.. ok... hoe kan je verklaren dat alle natuurconstantes precies goed zijn om dit universum te verklaren...quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Topique zou aan niveau winnen. Ik ben het overigens met je oneens.
Zie weinig bewijzen hier.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godver.. ok... hoe kan je verklaren dat alle natuurconstantes precies goed zijn om dit universum te verklaren...
En denk aan een doos kleurpotloden
ieder potlood is een universum
als je op het groene potlood staat wijst alles naar groen, wat een toeval...
maar ik ga er echt niet op in nu, ik ben moe... ik ben zo weg
is natuurlijk ook vrij lastig te bewijzenquote:
Nigga, vertel mij niet wat ik moet doen. Zullen we samen karaoke doen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Spreekt Nederlandsch, vrouwmensch!
Nee gewoon Smule sing!quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had vroeger wel zo'n t-pain smule app die was wel grappig
Zie ook geen goeie argumenten.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
is natuurlijk ook vrij lastig te bewijzen
Ok, welke?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Nigga, vertel mij niet wat ik moet doen. Zullen we samen karaoke doen?
Zag ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee heb ik ook niet, niemand, alleen aanwijzingen
trquote:
Had jou ff als proefkonijn deze keerquote:
De uiterste preciesie van elke constante en hoe ze op elkaar ingrijpen is een aanwijzing, leg jij die dan uit met 1 universum, zonder een god-wezenquote:
ga je guus nu blokkeren?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had jou ff als proefkonijn deze keer
Net gedaanquote:
oh, niet op pc?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Wel op Smule sing, da's zo'n karaoke app voor je tellie.
mooi zo, blijven die fitties tenminste gewoon in haxballquote:
godverdomme dat kan ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm gebruik je niet gewoon css ipv een scrip?
[ code verwijderd ]
waaromquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uren bezig geweest voor niks
Programmeerder van niks
script zelf een half uurtje, daarna moest ik hem injecten in safari, deed ik iets langer overquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uren bezig geweest voor niks
Programmeerder van niks
OoOOooOOooo grammar nazi op z'n ass allessss.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
script zelf een half uurtje, daarna moest ik hem injecten in safari, deed ik iets langer over
oh en programmeur*
maar wrm al die moeitequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
script zelf een half uurtje, daarna moest ik hem injecten in safari, deed ik iets langer over
oh en programmeur*
vind k wel grappig dat programmerenquote:
oh, dat kanquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
vind k wel grappig dat programmeren
Ik moet lessen voorbereiden, doe ik morgen wel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet een pyramide van letters programmeren voor school
Dat doe ik morgen wel
Illuminati is overal astarfigullahquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet een pyramide van letters programmeren voor school
Dat doe ik morgen wel
Je moet account maken met mail.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen facebook log in onzin toch?
lobiquote:
Arme kinderenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik moet lessen voorbereiden, doe ik morgen wel.
Al aan het nadenken over m'n pensioen indd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels kan beter zich al inschrijven bij een bejaardenhuis
Nee al 2000+ jaar oud.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat een nieuw verzonnen woord?
Vertel, hoe ga je een beetje op tijd kappen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Al aan het nadenken over m'n pensioen indd.
watquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
kan iemand me ff quoten, kan ik quotealerts ook blokken
hallo wasdeesquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
heb account maar kan geen netwerk connectie maken... jee
die kun je gewoon uitzetten bij je settingsquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
kan iemand me ff quoten, kan ik quotealerts ook blokken
quote:
dope shit baequote:
Wel optyften uit Europa, maar ondertussen ingeschreven blijven staan Via België en belasting tikken in NL.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vertel, hoe ga je een beetje op tijd kappen?
dm jeusername dn ga ikje volgenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
kan alleen songbook niet laden ofzo
Ja heb gezien, wat een bazin. Mooie chick ook.quote:
zodat ik bepaalde users uit m'n quote alert kan blokken bedoel ikquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kun je gewoon uitzetten bij je settings
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zodat ik bepaalde users uit m'n quote alert kan blokken bedoel ik
maar thnx
gvd zij lijk sick op een ex collega van mequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja heb gezien, wat een bazin. Mooie chick ook.
natuurlijk heb je het al gezienquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja heb gezien, wat een bazin. Mooie chick ook.
ikga nu liedjezigen enje inviten om te joinenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:32 schreef JimmyDean het volgende:
anyway, mijn username is IlDouche (hoofdletter i, kleine letter l)
gvdquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
natuurlijk heb je het al gezien
should've known cripshaqondae
ok, hoop dat internet het aankanquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ikga nu liedjezigen enje inviten om te joinen
Frass, je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neem dan gewoon abo en blok die mensen, chevy. Jij blij, Danny blij
oh trustmedeze ga je kennequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:45 schreef JimmyDean het volgende:
ik ken die liedjes ook allemaal niet trouwens.
Oke, wil niet laden though.quote:
chevy heeft een script geschreven om jou te blokkeren op FOK!quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ben van plan morgen een KLB-topic over de '300.000 vluchtelingen' van Geert te maken, dus ik zou zeggen: stay tuned.
werkt nietquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
chevy heeft een script geschreven om jou te blokkeren op FOK!
Oh. Gelukkig was die niet mad en zat het totaal niet diep.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
chevy heeft een script geschreven om jou te blokkeren op FOK!
nu welquote:
kkstallekje guus met z'n BEKquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
guus is nergens te bekennen voor mij
wel als mensen hem quoten neem ik aanquote:
deadprez.js, wel een goede jaquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh. Gelukkig was die niet mad en zat het totaal niet diep.
Overigens mag 'ie dat vgm niet gebruiken zonder abo, dus ben blij dat mijn postgedrag FOK! weer een euro ofzo heeft opgeleverd.
[..]
Overigens mag 'ie dat vgm niet gebruiken zonder abo, dus ben blij dat mijn postgedrag FOK! weer een euro ofzo heeft opgeleverd.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ey laat mij hier buitenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
deadprez.js, wel een goede ja
ja helaas wel. Maar dat kan ik ook oplossen gelukkig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel als mensen hem quoten neem ik aan
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja helaas wel. Maar dat kan ik ook oplossen gelukkig.
Tja, Chevy en falen is als Atlas en de wereldbol; ze zijn tot in de eeuwigheid tot elkaar verdoemd.quote:
manmanmanquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja helaas wel. Maar dat kan ik ook oplossen gelukkig.
Ik was zo goed iddquote:
mooiquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
guus is nergens te bekennen voor mij
soowquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, Chevy en falen is als Atlas en de wereldbol; ze zijn tot in de eeuwigheid tot elkaar verdoemd.
even quotenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, Chevy en falen is als Atlas en de wereldbol; ze zijn tot in de eeuwigheid tot elkaar verdoemd.
hahaquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:51 schreef Crip het volgende:
Jimmy ikheb je uitgenodigden heb eerste deel gezongen
Dat klinkt als een zeer groot dreigement.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk maar uit GGMM, straks schrijft hij een script om je te blokkeren.
Ik stel voor dat ik voortaan de lokquote doe, komt die debiel i.i.g. niet opdagen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klinkt als een zeer groot dreigement.
lmaoquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
dat scriptje draait wel iedere 0,01 seconde dus ik hoop niet dat straks m'n computer in de fik vliegt
wij welquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
dat scriptje draait wel iedere 0,01 seconde dus ik hoop niet dat straks m'n computer in de fik vliegt
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
tja autorefresh hequote:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hallo nu ben ik benieuwd doequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga morgen doen als ik goeie verbinding heb okey? Ga eerst nu ff oefenen
Ja grappig is datquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wel mooi om te zien hoe Chevy constant niet mad was en nu dit doet trouwens.
Iemand quoten svp.
tozzzz hebjegeen wifi aan ofzoquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja kan toch niet? App loopt ook steeds vast.
iddquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Walk off the earth hebben altijd leuke covers.
nu ben je mad en doet het hem helemaal niets en komt etto zeggen dat hij dit echt niet vindt kunnenquote:
Testquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
jwel maar die is dus zaad. FOK! kan net.
met d'r vijlighijdsvestjequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moedertje Guus ook maar even bloken
tyf anders gewoon op uit deze scquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lol wat is dit voor niels reactiequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die kan ook niet zonder hulp mensen gewoon negeren.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, Niels is heel wat volwassener dan dit.
waar wil je een screen van dan? draait gewoon op de achtergrond, is verder onzichtbaarquote:
Ik zei een paar maanden terug al dat Chevy niet lekker was in zijn bovenkamer.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:59 schreef Crip het volgende:
Lekkere gezellige boel lekker geëscaleerd uit het niets. Jesus fuck.
van post 276, 277 en 278 bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waar wil je een screen van dan? draait gewoon op de achtergrond, is verder onzichtbaar
Hhh oke tis maar fok, boeie.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zei een paar maanden terug al dat Chevy niet lekker was in zijn bovenkamer.
En guess what? Ik krijg hier zomaar mijn gelijk.
Wat een aangename verrassing
Was laatst ook al haat.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:59 schreef Crip het volgende:
Lekkere gezellige boel lekker geëscaleerd uit het niets. Jesus fuck.
Tsja, sommigen onder ons trekken het zich blijkbaar iets te veel aan, ondanks eerder vertoonde grootspraak.quote:
Niet echt, maar ik maak hieruit op dat je of mijn posts helemaal niet hebt geblokkeerd (niet heel gek, gezien falen jouw wereldbol zou zijn als jij Atlas was) of je kunt het alsnog niet laten mijn posts te lezenquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Guus is boos dat ik 'm heb geblookt
waarom laat je je zo opfokkenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zei het net al: Chevy is niet lekker in zijn bovenkamer.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom laat je je zo opfokken
als ik posts zie die me niet aanstaan scroll ik er gewoon langs
Grieks gehad op school vandaag guus?quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik maak hieruit op dat je of mijn posts helemaal niet hebt geblokkeerd (niet heel gek, gezien falen jouw wereldbol zou zijn als jij Atlas was) of je kunt het alsnog niet laten mijn posts te lezen
ja en jij gedraagt je als een kleuter als je hem de hele tijd op de kast probeert te lokkenquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zei het net al: Chevy is niet lekker in zijn bovenkamer.
Nee, ben een cultureel verrijkt wezen dat in zijn postgedrag meer allusies gebruikt dan mening literair genie in al zijn werken tezamen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Grieks gehad op school vandaag guus?
Hhhhhquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Grieks gehad op school vandaag guus?
Nou ik heb op een ander forum iemand die hele lange nutteloze posts maakt geblokkeerd. Scheelt mij veel scrollen op telefoon en er staat nooit iets boeiends in.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom laat je je zo opfokken
als ik posts zie die me niet aanstaan scroll ik er gewoon langs
johquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:04 schreef wietparkiet het volgende:
ja en jij gedraagt je als een kleuter
Haha leuk dat, ga morgen ff mooi zingen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:04 schreef Crip het volgende:
Hahahahahha Jimmy het duet waar ik jou op heb uitgenodigd heeft een klein jongetje die Mohammed heet ook op gejoined. zo fucking schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |